FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 15:08:40 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 19 [20]
 
Kirjoittaja Aihe: Keski-Suomen Vitonen 2008  (Luettu 22154 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Thomas Brolin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huima


k
Vastaus #475 : 08.10.2008 klo 00:45:16

k
« Viimeksi muokattu: 12.02.2009 klo 14:34:31 kirjoittanut Thomas Brolin »
Olliver

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FREE JMSK!


Vastaus #476 : 08.10.2008 klo 01:11:32

Sama.
Tosin hyvä, että Huimalla sentään edes paikka Nelosessa. Kuulin nimittäin huhua, korrrostan: HUHUA, että Huiman osallistuminen Kolmoseen on tällä hetkellä hyvin epävarmalla pohjalla

Eipä olisi suuri yllätys. Ilman JJK farmisopparia Huima ei olisi tällä kaudella pelaillut.
Eiccu

Poissa Poissa


Vastaus #477 : 08.10.2008 klo 09:11:44

Ei varsinaisesti yllätä tuo Huima-huhu, kun kovin moni äänekoskelainen ei halua Huimassa pelata, eikä ole tämä kausi kakkosessakaan pvarsinaisesti voittoa tuottaa.

Toivottavasti kuitenkin saavat porukan kolmoseen.
Thomas Brolin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huima


k
Vastaus #478 : 10.10.2008 klo 00:55:59

k
« Viimeksi muokattu: 12.02.2009 klo 14:34:18 kirjoittanut Thomas Brolin »
tuomari turmio

Poissa Poissa


Vastaus #479 : 11.10.2008 klo 16:45:16

taitaa äänekosken poijjaat olla jakaantunut omiin leireihinsä...jos oikein olen ymmärtänyt ???
paveldo

Poissa Poissa


Vastaus #480 : 25.10.2008 klo 12:06:20

Tänään kolmelta Harjun Potku pelaa Vehkiksellä harjoitusottelun ensi kauden Vitoseen tyrkyllä olevaa ryhmää vastaan.
Potkulla paljon uusia pelaajia kokeilussa, lisäksi ennen ottelua mediatilaisuudessa kentänlaidalla luovutetaan palkinnot Potkun Vuoden Keskikenttäpelaajalle ja Hyökkääjälle!  Ylos
« Viimeksi muokattu: 25.10.2008 klo 12:07:27 kirjoittanut paveldo »
NumberTwentyOne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Vaajakoski, FCV Reds


Vastaus #481 : 25.10.2008 klo 16:44:33

Tänään kolmelta Harjun Potku pelaa Vehkiksellä harjoitusottelun ensi kauden Vitoseen tyrkyllä olevaa ryhmää vastaan.
Potkulla paljon uusia pelaajia kokeilussa, lisäksi ennen ottelua mediatilaisuudessa kentänlaidalla luovutetaan palkinnot Potkun Vuoden Keskikenttäpelaajalle ja Hyökkääjälle!  Ylos

JJK:n tilaisuus vei selvästi mielenkiinnon, kun tässä tilaisuudessa AM taisi olla 10. Mites pelissä kävi? Olikos tämä vitoseen tyrkyllä oleva porukka jokin Jyväskylän maahanmuuttajien kasaama? Ainakin ohi ajaessa näytti tältä. Kohta vitosessa samanlainen meininki ku Helsingissä, jossa eräs vastaava porukka taitaa pahoinpidellä tuomarin tai vastustajan pelaajan vähintään kerran kaudessa. No ei vaan, näyttivät nuorilta ja urheilullisilta kavereilta.
Dommu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Huki, Potku on sympaattinen


Vastaus #482 : 25.10.2008 klo 20:22:28

JJK:n tilaisuus vei selvästi mielenkiinnon, kun tässä tilaisuudessa AM taisi olla 10. Mites pelissä kävi? Olikos tämä vitoseen tyrkyllä oleva porukka jokin Jyväskylän maahanmuuttajien kasaama? Ainakin ohi ajaessa näytti tältä. Kohta vitosessa samanlainen meininki ku Helsingissä, jossa eräs vastaava porukka taitaa pahoinpidellä tuomarin tai vastustajan pelaajan vähintään kerran kaudessa. No ei vaan, näyttivät nuorilta ja urheilullisilta kavereilta.

Itsekin olin heikentämässä Potkun vaihtopenkkiä  Ylos.

Öh, jätetään vaikka paveldolle tai jollekin muulle tulos kerrottavaksi. Ja kyllä, urheilullisia junnuja olivat FC Kurdit. Odotin etukäteen paljon rumempia otteita tuntien muutaman FCK:n pelaajan mutta yllätyin iloisesti. Hieno peli ja viihdyin. Kunhan saisi vielä pelituntuman kohdalleen niin voisin ehkä jo vahvistaa Potkun vaihtopenkkiä  Ylos.
paveldo

Poissa Poissa


Vastaus #483 : 26.10.2008 klo 22:09:52

Vastassa oli tosiaan valkopaitainen porukka, jonka rintaa komisti kirjainyhdistelmä FCK. Varmuutta niiden merkityksestä ei saatu, vaihtopenkillä epäiltiin myös vaihtoehtoa FC Kuokkala. ???
Pääasiassa peliä hallitsi kokeneempi ja vahvempi potkupoikain kokeilupainoitteinen syysvireinen uroslauma. FCK:n maalivahtipeli oli kuitenkin jäätävää ja Potkun pulustuksen puppeloidessa ajoittain pahemmin kuin MM03 Suomi-Ruotsi -pelissä, vei nuori ja taitava FCK voiton maalein 5-3.
Myllyt meinasivat olla sallittu tuomaria kohtaan, tällä kertaa kuitenkin Potkun toimesta. Alas Tulikasteensa huutomyrskyssä saanut FCK-leiristä ollut tuomari selvisi ensimmäisen jakson tehtävästään kuitenkin kelvollisesti, toiselle puoliajalle saatiinkin pillin varteen kokenut kehäkettu, jonka tuomioista ei valittamisen aihetta sitäkään vähää löytynyt. Ylos

Rapsu pelistä ilmestynee Potkun sivuille viimeistään Jouluaaton iltasaduksi.
Dommu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Huki, Potku on sympaattinen


Vastaus #484 : 26.10.2008 klo 22:16:24

Tuo FCK on oikeasti FC Kurdit/Kurd/Kurdi, varma tieto. Tai ainakin niin joukkueen kapteeni on minulle sanonut.

Ja ei kai kukaan tuomaria oikeasti myllyttää meinannut ;). Itseäni pistää toki aina vituttamaan "huonot" tuomarit, kun olen itse pelaamassa rakastamaani lajia, ja se joskus purkautuu huutona ja kiukutteluna. Mutta harvemmin mitään totista :).
paveldo

Poissa Poissa


Vastaus #485 : 26.10.2008 klo 23:00:45

Myllyjen salliminen tosiaan vähän liioiteltua, mutta kyllä siinä kävi useampikin heppu kertomassa mielipiteitään. Kaiken lisäksi Potkun pojille olisi tullu kurat housuun viimeistään apujoukkojen rynnistäessä kentälle, FCK-kannattajia oli paikanpäällä varmaan lähes 20. Ylos

Jos huonot tuomarit v*ttaa, niin omia kykyjään pääsee näyttämään futsalissa tämän kautta. :)
Dommu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Huki, Potku on sympaattinen


Vastaus #486 : 26.10.2008 klo 23:18:02

Ermh, Suomen futsal-skene ei ansaitse minun tasoista tuomaria. Joskus Hukin järjestämää puulakia kävin viheltämässä ja... No sanotaan, että olen enemmän pelaaja, kuin tuomari. Kerran havahduin törkeän taklauksen jälkeen vasta omaan "HEI MIT VIT"-huutooni ja muistin tosiaan itse olevani tuomarina  Ylos.

Vaadin siltikin oikeutta huutaa pää punaisena tuomareille, itse en jaksaisi itseni kaltaista pelaajaa tuomaroida edes vähää alusta.
BelseBubi

Poissa Poissa


Vastaus #487 : 27.10.2008 klo 17:15:46

FCK:n reilulle peliasenteelle  Ylos. Ovat kyllä tervetulleita värittämään ensi kauden vitosta.
Omalle peliesitykselleni   :-[ :keskari:
kiila76

Poissa Poissa


Vastaus #488 : 28.10.2008 klo 14:00:29

Dommun olisi syytä vaihtaa suosikkijoukkue info.  >:(

Itse pysyin harjoitusmatsista visusti kaukana. Tuloksena olisi ollut kuitenkin karmea floppaus muutaman viikon täydellisen fyysisen toimimattomuuden vuoksi. Uudelle vitosen porukalle kuitenkin peukkua, tervetuloa tasokkaaseen Keski-Suomen Viitoseen!
Dommu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Huki, Potku on sympaattinen


Vastaus #489 : 28.10.2008 klo 15:09:30

Dommun olisi syytä vaihtaa suosikkijoukkue info.  >:(
Parempi?

*e* Ja ei, ei HK Potku  >:(
kiila76

Poissa Poissa


Vastaus #490 : 28.10.2008 klo 20:25:02

Parempi?
:)
sepisusi

Poissa Poissa


Vastaus #491 : 23.06.2009 klo 23:10:28

FCK:n reilulle peliasenteelle  Ylos. Ovat kyllä tervetulleita värittämään ensi kauden vitosta.
Omalle peliesitykselleni   :-[ :keskari:

FCK FCK FCK<333333

 
Sivuja: 1 ... 19 [20]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa