FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
04.12.2024 klo 21:29:47 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 21 [22] 23 ... 339

Kirjoittaja Aihe: TPS 2008 - Mestaruus on sittenkin omissa käsissä, VPS-voitto riittää  (Luettu 476303 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Willer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #525 : 13.11.2007 klo 14:08:02

Katos, katos... Orionin tietolähteet ovat kyllä aikamoiset. Ylos Tepsi ja Inter sitten vaihtoivat päittäin työntekijöitä, turkulaista solidaarisuutta.
Orion

Poissa Poissa

Vastaus #526 : 13.11.2007 klo 14:13:59

Katos, katos... Orionin tietolähteet ovat kyllä aikamoiset. Ylos Tepsi ja Inter sitten vaihtoivat päittäin työntekijöitä, turkulaista solidaarisuutta.
Olisin silti halunnut nähdä Nuorelan jäävän organisaatioon  Alas
PallonPyörittäjä

Poissa Poissa

Vastaus #527 : 13.11.2007 klo 14:24:43

Olisin silti halunnut nähdä Nuorelan jäävän organisaatioon  Alas
Miksi ei jäänyt ? Eikös valmennuspestiä tarjottu myös tepsissä?
Orion

Poissa Poissa

Vastaus #528 : 13.11.2007 klo 14:27:02

Miksi ei jäänyt ? Eikös valmennuspestiä tarjottu myös tepsissä?
Luulen että tarjottiin..Taisi olla sen verran vittuuntunut kun pelisopimusta ei jatkettu että lähti pois..Ihan vaan siis omaa mutua tämä..
PallonPyörittäjä

Poissa Poissa

Vastaus #529 : 13.11.2007 klo 14:29:15

Luulen että tarjottiin..Taisi olla sen verran vittuuntunut kun pelisopimusta ei jatkettu että lähti pois..Ihan vaan siis omaa mutua tämä..
sama käväisi mielessä
Lerssi-Erik

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter Turku

Vastaus #530 : 13.11.2007 klo 14:30:10

Tietääkseni oli aikamoisia erimielisyyksiä mixun kanssa että miten jalkapalloa pitää pelata, itse taitaa tykätä aika paljolti juuri hollantilaisesta pelityylistä jonka takia sopinee Interi a-junnujen uudeksi valmentajaksi.
Orion

Poissa Poissa

Vastaus #531 : 13.11.2007 klo 14:34:11

Tietääkseni oli aikamoisia erimielisyyksiä mixun kanssa että miten jalkapalloa pitää pelata, itse taitaa tykätä aika paljolti juuri hollantilaisesta pelityylistä jonka takia sopinee Interi a-junnujen uudeksi valmentajaksi.
Tuossa uutispätkässähän mies sanoo:
"Inter pelaa hollantilaisen päävalmentajan alaisuudessa jalkapalloa, jossa pallo liikkuu pelaajalta toiselle maata pitkin. Ajattelen itse jalkapallosta itse pitkälti samalla tavalla, joten tämä on itseni kannalta erittäin hyvä ratkaisu päästä mukaan Interin organisaatioon."

Taitaa olla hieman piikittelyä Mixun pelityylistä. No, jokainen tavallaan. Tehokasta Mixu-palloa tai tehotonta Job-palloa  ;)
Jaakko

Poissa Poissa

Vastaus #532 : 13.11.2007 klo 14:35:19

Tai sitten paikka tarpeeksi korkealta ei löydetty. Ilmeisesti myöskin pelaaja/valmentaja sopimus Interissä voisi olla taloudellisesti huomattavasti parempi, kuin pelkkä juniorivalmentaja.
Willer

Poissa Poissa

Vastaus #533 : 13.11.2007 klo 14:40:18

Tuohon jatkoksi vielä, että kai myös nuo pelillisten näkemysten eroavaisuudet olivat osasyy. Tai sitten vain tekosyy. ::)

Laitetaan noista huhuista/tiedoista/kyselyistä vielä mitä mie olen kuullut viime aikoina, niin TPS on kuulemma aika vahvasti kysellyt seuraavia suomalaisia pelaajia:

Miikka Multaharjua, Kari Arkivuota, Markus Paatelaista ja Keijo Huuskoa. Noista kolmesta ensimmäisestä on ollut jo puhetta, ja Multaharju taitaa olla vahvimmin "tulossa". Saman lähteen mukaan uutta 10-paikan pelaajaa ei ole tulossa, vaan sen paikan ottaa Hämäläinen. JJK:n topicissa yhdistettiin puolestaan pelaajaa nimeltä Zakaria Abahassine(-88) Tepsiin. 

PallonPyörittäjä

Poissa Poissa

Vastaus #534 : 13.11.2007 klo 14:42:01

10-paikka on varattu kuninkaalle 8)
Tuomas-

Poissa Poissa

Vastaus #535 : 13.11.2007 klo 14:57:49

Juudas Nuorela  :keskari:
Vilba

Poissa Poissa

Vastaus #536 : 13.11.2007 klo 14:59:33

Harmi että Nuorela siirtyy juuri Interiin. Valmennuspesti oli kyllä yllätys. No halusi varmasti jäädä Turkuun, ja Inter oli siinä tapauksessa "ainut" vaihtoehto..
Jaakko

Poissa Poissa

Vastaus #537 : 13.11.2007 klo 15:12:38

JJK:n topicissa yhdistettiin puolestaan pelaajaa nimeltä Zakaria Abahassine(-88) Tepsiin. 

Lisätietoja tästä kaverista?
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United

Vastaus #538 : 13.11.2007 klo 15:24:07

Juudas Nuorela  :keskari:

Erikoinen näkemys. Kyseessä on kuitenkin paljon kiertänyt pelaaja, joka käytännössä ajettiin seurasta ulos. Totuus on se, että Nuorelan taso ei riitä TPS:ään, niin turha juudaaksi on syyttää. Halusi kuitenkin jäädä Turkuun ja Interissä oli sentään vielä jotain toiveita pelaamisesta.
mixeri

Poissa Poissa

Vastaus #539 : 13.11.2007 klo 15:26:12

10-paikka on varattu kuninkaalle 8)

Tähän itsekin uskon.  Siitä tulee aikamoinen mediapaukku jos/kun näin käy.
JDredd

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TF 141

Vastaus #540 : 13.11.2007 klo 15:31:02

Tähän itsekin uskon.  Siitä tulee aikamoinen mediapaukku jos/kun näin käy.

Litmanen varmasti viihtyy hyvin Paatelaisen valmennuksessa.
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna

Vastaus #541 : 13.11.2007 klo 16:43:28

Erikoinen näkemys. Kyseessä on kuitenkin paljon kiertänyt pelaaja, joka käytännössä ajettiin seurasta ulos. Totuus on se, että Nuorelan taso ei riitä TPS:ään, niin turha juudaaksi on syyttää. Halusi kuitenkin jäädä Turkuun ja Interissä oli sentään vielä jotain toiveita pelaamisesta.
Täytyy kyllä olla Tsein kanssa samaa mieltä. Ei tästä Jussia voi haukkua, sehän oli itsestään selvää että mies halusi jäädä Turkuun. Kun taso ei TPS:aan enää riittänyt, on Inter luonnollinen kakkosvaihtoehto.
Jaakko

Poissa Poissa

Vastaus #542 : 13.11.2007 klo 16:46:54

Litmanen varmasti viihtyy hyvin Paatelaisen valmennuksessa.
Eiköhän nuokin jonkin sorin saunakavereita ole, joten sinäällä sopisi TPS:n hankitalistalle.
Satanen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Official FF2 Marble League Fantasy Champion (2020)

Vastaus #543 : 13.11.2007 klo 17:05:35

Tavoitteet 2008
-Mestaruus: TPS:llä ei tule enää koskaan olemaan muuta tavoitetta kansallisessa sarjassa. Vaikeaa tulee olemaan, Tamu ja HJK panostavat TPS:n tavoin vahvasti. Hyvä alku tärkeää.
-Suomen Cup: Finaalipaikka minimitavoite. Viime kauden tapaista puppelointia ei hyväksytä SUURSEURALTA
-Inter-toto: Ei saa hävitä kenellekkään kenelle ei pitäisi.

Tärkeimmät asiat
-Hyökkääjän ja laiturin/10-paikan pelaajan onnistuminen. Näille paikoille tarvitaan Veikkausliigan huippumiehet.
-Taktiikka: Pelitapa pitäisi saada iskoitettua ensi kaudeksi kunnolla. Mixun täytyy miettiä keinoja huippujengejä vastaan. Miesvartioinnista eroon?
-Loukkaantumisten välttäminen
Mösjöö T

Poissa Poissa

Vastaus #544 : 13.11.2007 klo 17:07:41

Kohtuullisen lupaava kärki, en kuitenkaan ennustaisi tulevaa maajoukkuepelaajaa. Nopea, urheilullinen, kohtuullinen kosketus ja kova tekemään duunia pallottomana. Pelinäkemyksessä ja potkutekniikassa varmaan eniten petrattavaa.

Pelasi muutaman matsin JJK:n avauksessa asti, muuten lähinnä jämäminuutteja. Abahassine kävi viime talvena Hakan testissä, tai lähinnä seurojen ystävyyssopimuksen takeena höntsäämässä.
MitäMitä

Poissa Poissa

Vastaus #545 : 13.11.2007 klo 17:07:50

Lisäksi Mixu voisi oppia olemaan syömättä mikkiä, muuten samaan mieltä tavoitteistä jos tuo inter-toto muotoilu on vähintään kolmas kierros Ylos
Willer

Poissa Poissa

Vastaus #546 : 13.11.2007 klo 17:11:05

Hieman epäilen tuon "siirron" todenperäisyyttä, sillä onko Tepsillä käyttöä hänelle. Löytyyhän omastakin takaa hieman nuorempia ja potentiaalisia hyökkääjiä. Tai sitten huhussa on perää, ja miehessä on potentiaalia. Eli menikö Ady sittenkään ihan sattumalta juuri Jyväskylään...sitä voidaan miettiä. ::)

EDIT: joku taisi jo hieman vastailla kaverin pelikyvyistä.
budikeisari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Bundesliga Fussball

Vastaus #547 : 13.11.2007 klo 19:12:31

-Inter-toto: Ei saa hävitä kenellekkään kenelle ei pitäisi.

Eka ja toka kierros klaarataan ja sitten onkin jo joku "mikä vitun" jengi veritaksella  8) Tuoppi
riekale

Poissa Poissa

Vastaus #548 : 13.11.2007 klo 19:21:48

Lainaus
"Inter pelaa hollantilaisen päävalmentajan alaisuudessa jalkapalloa, jossa pallo liikkuu pelaajalta toiselle maata pitkin. Ajattelen itse jalkapallosta itse pitkälti samalla tavalla...

Noin sanoi Nuorela, joka veti viime kaudella joka kerta pallon yläilmoihin, yleensä vastustajalle... Muutenhan tuo kommentti kuulostaa ihan hyvältä  Ylos
Statisti

Poissa Poissa

Vastaus #549 : 13.11.2007 klo 23:26:44

Mun mielestä ei ole kenenkään ulosajamista, jos päättyvää sopimusta ei päätetä jatkaa. Toivottavasti Nuorela pelaa ensi kaudella derbyssä, niin saadaan lämpöä stadionille.

Satasen kanssa sama. Inter-Toto on vaikeasti ennustettava, sieltä voi tulla heittopussi Färsaarilta tai sitten jostain joku helvetin kova jengi. Sinänsä tavoite "ei hävitä niille, joille ei kuulu hävitä" on täysin optimaalinen.

TPS, TamU ja HJK satsaavat kovasti ja ainakin kärkijoukkueiden suhteen edessä taitaa olla huippukausi. Hakan putoamista kärkisijoilta toivon toki siinä sivussa. TamU saisi lähteä ensi hädässä, mutta ei kyllä ole sitä tekemässä.
Hooiveld kelpaisi Tepsiinkin. Tosin Jallu putoaisi siinä tilanteessa jengissä melko tyhjän päälle.

Sivuja: 1 ... 21 [22] 23 ... 339

Siirry: