FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.04.2024 klo 17:33:10 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 121 [122] 123 124
 
Kirjoittaja Aihe: FC Haka 2008  (Luettu 137899 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
manofthematch

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka


Vastaus #3025 : 27.10.2008 klo 13:32:04

Ei minullakaan nimistä .Mutta eilen kuulin , että neljällä uudella pelaajalla sopimus. Tässä on varmaan mukana Mäkitalo ja malivahti.

Itselläni on vahva pelko persiissä, että niemen jartsa olisi yksi näistä uusista pelaajista. Tälläistä huhua olen joutunut korvissani tänään kuuntelemaan. Toivon todellakin, ettei näin tulisi tapahtumaan.

Uutta kärkeä kyllä tarvittaisiin, ei todellakaan koveta jos varma kymmenen maalin mies Lebe (vaikka joskus tuhlaileekin) vaihdetaan "superjunnuun", jonka kovimmat näytöt ovat peilin edestä hiusten laitosta tai onnelan tanssilattialta.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #3026 : 27.10.2008 klo 13:33:28

Itselläni on vahva pelko persiissä, että niemen jartsa olisi yksi näistä uusista pelaajista. Tälläistä huhua olen joutunut korvissani tänään kuuntelemaan. Toivon todellakin, ettei näin tulisi tapahtumaan.

Ei perkele. Jari Niemi sai orastavan erektioni laskemaan samantien :(
manofthematch

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka


Vastaus #3027 : 27.10.2008 klo 14:07:54

Ei perkele. Jari Niemi sai orastavan erektioni laskemaan samantien :(

tampuleirin puolelta siis kuultua tämä, ehkäpä siellä ollaan myntin maalikuninkuuden aiheuttaman erektion vallassa potkimassa niemeä vähän joka suuntaan seurasta poies. Olen kyllä todella pettynyt jos vanha ja väsynyt japa niemi päätyy Hakaan. Eikös paskan pitäisi valua Hakasta tampuun eikä näin päin..

Kesällisten vessan matto jne. puheiden jälkeen olin myös kovin ihmeissäni kun kuulin jokin aika takaperin, että Manninen olisi signannut paperin HJK:hon. Toivon myös tämän olevan ns. paskaa.

Ja mikäli molemmat pitävät paikkansa, niin ei kovin vahvasti ole hyökkäyspää toistaiseksi "silly seasonin" aikana vahvistunut.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #3028 : 27.10.2008 klo 14:10:17

tampuleirin puolelta siis kuultua tämä, ehkäpä siellä ollaan myntin maalikuninkuuden aiheuttaman erektion vallassa potkimassa niemeä vähän joka suuntaan seurasta poies. Olen kyllä todella pettynyt jos vanha ja väsynyt japa niemi päätyy Hakaan. Eikös paskan pitäisi valua Hakasta tampuun eikä näin päin..

Kesällisten vessan matto jne. puheiden jälkeen olin myös kovin ihmeissäni kun kuulin jokin aika takaperin, että Manninen olisi signannut paperin HJK:hon. Toivon myös tämän olevan ns. paskaa.

Ja mikäli molemmat pitävät paikkansa, niin ei kovin vahvasti ole hyökkäyspää toistaiseksi "silly seasonin" aikana vahvistunut.

Itse en kyllä tuohon Niemeen jaksa uskoa varsinkaan sen jälkeen kun Hakan suunnalta kuului puheita nuoriin pelaajiin satsaamisesta. Sen sijaan tuo Mannisen Klubi-siirto vähän ehkä jo pelottaa, vaikka toteutuessaan se tarkoittaisikin Manun täydellistä takinkääntöä omiin puheisiinsa nähden. Veikkaan silti, että Manu pelaa ensi kaudella TPS:n riveissä.
Ensio

Poissa Poissa


Vastaus #3029 : 27.10.2008 klo 14:39:51

joskus puhuttiin kupsin hynysestä ja savolaisesta, mites nämä? ei ainakaan avaukseen, mutta penkkiä pitämään lämpösenä?

Pakko virallisena ylikriitikkona on todeta, että aika monta pelaajaa saa 6.11 julkaista. Se uusi huippuveska, jota Vastapallo ei paljasta ja Mäkitalo ovat vahvistusta  Ylos Joenmäki kirjoittamaton kortti (vaikka Huttunen on nuorien kaverien löytämisessä onnistunutkin  Ylos) ,mutta jos ykköskärki on Ikävalko , niin se ei kyllä aiheuta suurta riemua. Ja ei se avauskokoonpano, jota ylemmissä veisteissä oli hahmoteltu vielä KIVIKOVA ole. Huttunen lupaa KIVIKOVAN Hakan ensi kaudeksi.  Jokaisella paikalle kaksi tasavahvaa pelaajaa, niin silloin mennään eteenpäin. Nytrhän on ollut hyvä avauskokoonpano ja muutama kelpo yleismies.

Ylikriittisyydelleni  :keskari:
täysin sama! 6 uutta miestä (mv x2, joenmäki, mäkitalo, ikävalko ja ??) ja 3 jatkopahvia (vallut, holopainen)
+ joulun jälkeen 2-4 ulkomaalaista täsmähankintaa
« Viimeksi muokattu: 27.10.2008 klo 15:04:01 kirjoittanut Ensio »
speedy keinonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: En juopottele, kännissä tulee otettua pari kaljaa.


Vastaus #3030 : 27.10.2008 klo 15:41:10

TPV:n Sebastian Björkstrand tulossa (taas ??) näytille Hakaan.

http://www.tpv.fi/edustus/bjorkstrand.html

Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #3031 : 27.10.2008 klo 15:44:22

TPV:n Sebastian Björkstrand tulossa (taas ??) näytille Hakaan.

http://www.tpv.fi/edustus/bjorkstrand.html



Tosiaan taas. Olisko jo kolmas kerta? Viime keväänä ainakin kävi ja vaikutti silloin ihan pelimieheltä. Olisi ollut parempi vaihtoehto keskikentän keskustan jämäminuuteille kuin esimerkiksi Gilmour. Ensi kauden joukkueessa tilaa olisi kuitenkin korkeintaan jämäminuuteille, enkä tiedä kiinnostavatko ne Björkstrandia.
petepeters

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka Valkeakoski, sympatiat Napapiirille.


Vastaus #3032 : 27.10.2008 klo 15:48:54

Onkos Hakan Kalle Multanen muuten pelannut lentopalloa Viialan A-Volleyssä ?

Multaselle  Ylos Lentopallolle  Ylos  A-Volleylle  :keskari:
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #3033 : 27.10.2008 klo 15:49:37

Onkos Hakan Kalle Multanen muuten pelannut lentopalloa Viialan A-Volleyssä ?

Multaselle  Ylos Lentopallolle  Ylos  A-Volleylle  :keskari:

Enpä osaa sanoa Kiben lentopalloiluista, mutta eikös mies jostan tuolta Viialan suunnalta ole kotoisin?
manofthematch

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka


Vastaus #3034 : 27.10.2008 klo 15:52:45

TPV:n Sebastian Björkstrand tulossa (taas ??) näytille Hakaan.

http://www.tpv.fi/edustus/bjorkstrand.html



Lukiko jossain, että on tulossa, vai "sinulle on kerrottu&satut tietämään"? ;)
jjs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy


Vastaus #3035 : 27.10.2008 klo 16:03:55

Onkos Hakan Kalle Multanen muuten pelannut lentopalloa Viialan A-Volleyssä ?

On pelannut sekä biitsiä että lentopalloa - SM-tasolla asti  Ylos

http://www.oulunsalonvasama.fi/lentopallo/ajankohtaista/?action=showitem&id=207
petepeters

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka Valkeakoski, sympatiat Napapiirille.


Vastaus #3036 : 27.10.2008 klo 16:30:24

On pelannut sekä biitsiä että lentopalloa - SM-tasolla asti  Ylos

http://www.oulunsalonvasama.fi/lentopallo/ajankohtaista/?action=showitem&id=207

Onneksi valitsi jalkapallon  Ylos

A-Volleylle vielä   :keskari:
Keskilinkki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Skype: keskilinkki1


Vastaus #3037 : 27.10.2008 klo 17:54:25

Minun mielestäni voidaan sanoa, varsinkin kun ottaa huomioon odotukset ja herran kohtuullisen rouhean palkan. Taitoa varmasti löytyy, mutta sitä kateissa ollutta pelituntumaa ei oikein löytynyt missään vaiheessa ja pelikäsityskin vaikutti aika kehnolta. Liian usein Samba hukkui haahuilemaan pelin ulkopuolelle.
Ilmeisesti Samba on aika lailla samantapainen pelaaja, kuin Ykkösessä aiemmin pelannut Charles Obi. Itse ihastuin Obiin ensinäkemältä harjoituspelissä, jossa hänen fyysisyytensä pääsi esiin ja taisin sanoa seuraavalla viikolla Oka Huttuselle hänet nähdessäni, että Obissa on ainesta teknisen taidon ja jopa pelirytmin puolesta Veikkausliiga-kentille. Mutta sitten kun näki herran useamman pelin, niin heikot puolet tulivat näkyviin. Eli kuten yksi jalkapallojournalisti totesin Pallokentän katsomossa: Jos mies ei ole tuossa iässä oppinut pelinäkemystä ja syöttöpeliä, niin ei hän opi sitä koskaan. Obi siirtyikin sitten muistaakseni parin Ykkösen kauden jälkeen pelaamaan jonnekin Aasiaan.
Jammu

Poissa Poissa


Vastaus #3038 : 27.10.2008 klo 20:47:24

Tosiaan taas. Olisko jo kolmas kerta? Viime keväänä ainakin kävi ja vaikutti silloin ihan pelimieheltä. Olisi ollut parempi vaihtoehto keskikentän keskustan jämäminuuteille kuin esimerkiksi Gilmour. Ensi kauden joukkueessa tilaa olisi kuitenkin korkeintaan jämäminuuteille, enkä tiedä kiinnostavatko ne Björkstrandia.

Palloveikoissa pelas pakkina, itse olen sitä mieltä käytyäni yli 10ssä ko. seuran pelissä että on joukkueen teknisin ja varmin pelaaja. Se sitten pärjäiskö Parviaisella on toinen juttu, mutta voisi olla Kauppilankin vieressä, kelpais avaukseenkin. No liigaan lähtee mutta mihin seuraan?

Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #3039 : 27.10.2008 klo 23:06:10

Palloveikoissa pelas pakkina, itse olen sitä mieltä käytyäni yli 10ssä ko. seuran pelissä että on joukkueen teknisin ja varmin pelaaja. Se sitten pärjäiskö Parviaisella on toinen juttu, mutta voisi olla Kauppilankin vieressä, kelpais avaukseenkin. No liigaan lähtee mutta mihin seuraan?

Ok, tuota en tiennyt, että hoiteli pakin tonttia Paltsareissa. Hakassa pelasi viime keväänä keskikentän keskustassa.
Vornander

Poissa Poissa


Vastaus #3040 : 28.10.2008 klo 08:38:25


Pakko virallisena ylikriitikkona on todeta, että aika monta pelaajaa saa 6.11 julkaista...


Nythän sitä otsikointia on näemmä muutettu. Haka ei enää esittelekään uutta joukkuetta, vaan
ainoastaan uusia pelaajia.
jjs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy


Vastaus #3041 : 28.10.2008 klo 09:54:02

Nythän sitä otsikointia on näemmä muutettu.

Jep  ::) Tulevan kauden runko sentään esitellään Maalivahdin ja Mäkitalon sopimusten julkaisun yhteydessä.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #3042 : 28.10.2008 klo 10:17:40

Jep  ::) Tulevan kauden runko sentään esitellään Maalivahdin ja Mäkitalon sopimusten julkaisun yhteydessä.

Eikös jossain puhuttu, että keskiviikkona julkaistaan neljä sopimusta joihin Mäkitalo ja Maalivahti lukeutuvat? Ja nämä kaksi muuta saattaa toki olla jatkosopimuksia nykyistenkin pelaajien kanssa.
jjs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy


Vastaus #3043 : 28.10.2008 klo 10:24:31

Eikös jossain puhuttu, että keskiviikkona julkaistaan neljä sopimusta joihin Mäkitalo ja Maalivahti lukeutuvat? Ja nämä kaksi muuta saattaa toki olla jatkosopimuksia nykyistenkin pelaajien kanssa.

Uusien sopimusten lukumäärää ei tietääkseni ole kerrottu. Täällä sitä toki spekuloitiin. Ja viilataan sen verran, että 6.11. on torstai.
Tapa-62

Poissa Poissa


Vastaus #3044 : 28.10.2008 klo 11:19:15

Kyllä. Minä kuulin luotettavalta taholta neljän sopimuksen julkaisusta. :)
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #3045 : 28.10.2008 klo 12:04:08

Uusien sopimusten lukumäärää ei tietääkseni ole kerrottu. Täällä sitä toki spekuloitiin. Ja viilataan sen verran, että 6.11. on torstai.

Mistäköhän minä tuon keskiviikon keksin? Taisin sen sopimusten lukumäärän bongata jostain paskalehden uutisesta, joka tänne oli postattu. Äärimmäisen luotettava tietolähde siis ::)
Jammu

Poissa Poissa


Vastaus #3046 : 28.10.2008 klo 17:29:40

Tähän ilmeisesti tuli muutos viimeisessä pelissä.

Kannattaa kyllä lukea KooTeePee - Haka topiikki ja Vastapallon selostus miehen toiminnasta. Kelpaisko Klubiin, on niin kova CV  :)
« Viimeksi muokattu: 28.10.2008 klo 17:47:22 kirjoittanut Jammu »
sepisaikepi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea


Vastaus #3047 : 28.10.2008 klo 17:48:56

Kyllä. Minä kuulin luotettavalta taholta neljän sopimuksen julkaisusta. :)

Mäkitalo, Korhonen, Niemi (Pitäkää hyvänänne) ja jonkun jatkosoppari.. Kovettaako 8)
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #3048 : 28.10.2008 klo 17:51:30

Mäkitalo, Korhonen, Niemi (Pitäkää hyvänänne) ja jonkun jatkosoppari.. Kovettaako 8)

Kovenemisen määrä riippuu tuosta jonkun jatkosopparista. Niemi vaivuttaa lähes impotenssiin, mutta esimerkiksi kolmikko Mäkitalo-Korhonen-Okkonen lohduttaisi jo aika paljon.

Oma valistunut veikkaus on tällä hetkellä Mäkitalo-Maalivahti-Hynynen-Jatkosoppari. Maalivahtia en sano ääneen vieläkään ja jatkosoppari voisi olla Okkonen-Minkenen-Holopainen -kolmikosta joku.
päätykatsomo

Poissa Poissa


Vastaus #3049 : 28.10.2008 klo 22:09:55

Oma valistunut veikkaus on tällä hetkellä Mäkitalo-Maalivahti-Hynynen-Jatkosoppari. Maalivahtia en sano ääneen vieläkään ja jatkosoppari voisi olla Okkonen-Minkenen-Holopainen -kolmikosta joku.

Minkelle nyt ainakin ehdottomasti sitä jatkosopparia  Ylos

 
Sivuja: 1 ... 121 [122] 123 124
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa