FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 06:32:46 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 31
 
Kirjoittaja Aihe: Suomen Cupin finaali '07: Tampere United – FC Honka  (Luettu 18997 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jjs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy


Vastaus #25 : 06.11.2007 klo 01:00:09

Vesku osannut ennustaa kotijoukkueen oikein  Ylos
1x2

Poissa Poissa


Vastaus #26 : 06.11.2007 klo 01:01:26

Uutinen
Tuplan voittaminen on erittäin harvinaista eikä siihen ole yltänyt kuin kaksi joukkuetta. FC Haka on voittanut tuplan vuosina 1960 ja 1997. HJK on juhlinut tuplamestaruutta vuosina 1981 ja 2003.

Oikeastaan voisi sanoa että TamU hakee historiallista triplaa: Mestaruus, cup-voitto ja ennakkoon kovemman vastustajan päänahka eurokentillä.
athos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, FC Honka


Vastaus #27 : 06.11.2007 klo 10:33:06

Kysäisin palloliitosta mihin Tamun ja Hongan kannattajia ollaan sunnuntaina ohjaamassa ja Iris vastasikin nopeasti:

Lainaus
Hei
kyllä siellä on kannattajille varattu paikat eli itäkatsomosta (Silver). TamU on jäähallin puolella ja Honka Olympiastadionin puolella.
iris

Toisaalta ei tuolla tiedolla nyt sinällään suurta väliä ole, koska eiköhän silverissä saa mennä ihan mihin huvittaa, koska tuskin se täynnä tulee olemaan. Mutta tiedoksenne nyt kuitenkin.
fcq

Poissa Poissa


Vastaus #28 : 06.11.2007 klo 10:40:27

Mun on pakko nyt olla suuna ja päänä joka paikassa. Toivottavasti Honka voittaa ihan sen takia et heidän fanit on piirun ja viirun verran "viileämpiä" mitä TamUn sinikaarti(taidettu käydä vähän Jokeripeleissä)Ja jos TamUn ja Hongan fanit tappelis Football factory tyyliä ni senkin tietää miten siin kävis : )Ei se mitä luulee olevansa vaan se mitä on.
waccoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä nettikiusaan


Vastaus #29 : 06.11.2007 klo 10:52:00

Otteluliput 3 ja 6 € pääkatsomo.
Mitä vittua? Cupin finaaliin? EoM!  Ylos Ylos
waccoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä nettikiusaan


Vastaus #30 : 06.11.2007 klo 10:54:18

Oikeastaan voisi sanoa että TamU hakee historiallista triplaa: Mestaruus, cup-voitto ja ennakkoon kovemman vastustajan päänahka eurokentillä.
TampUn historialliselle triplalle  Ylos Ylos Ylos
_rok

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves


Vastaus #31 : 06.11.2007 klo 12:12:38

Soitin TamU:n toimistolle tänään ja matkan varaus onnistui vaikka sivuilla sanottiin toista.
Sitten kysyin että mites toi junalippu homma menee jos menee rankkareille jää noin 20min aikaa siirtyä Pasilaan niin herrat eivät olleet edes ajatelleet asiaa ja sanoivat että todennäköistä on että silloin vaunu(t) siirretään seuraavaan junaan joka lähtee tasan tuntia myöhemmin.
Mutta varmaksi eivät ei sanonut mitään vaan ilmoitti ottavansa heti VR:rään yhteyttä ja kuulemma tiedottavat asiasta heti kun on tullut uutta tietoa.
Jörg

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka, 1.FC Köln


Vastaus #32 : 06.11.2007 klo 12:22:43

Soitin TamU:n toimistolle tänään ja matkan varaus onnistui vaikka sivuilla sanottiin toista.
Sitten kysyin että mites toi junalippu homma menee jos menee rankkareille jää noin 20min aikaa siirtyä Pasilaan niin herrat eivät olleet edes ajatelleet asiaa ja sanoivat että todennäköistä on että silloin vaunu(t) siirretään seuraavaan junaan joka lähtee tasan tuntia myöhemmin.
Mutta varmaksi eivät ei sanonut mitään vaan ilmoitti ottavansa heti VR:rään yhteyttä ja kuulemma tiedottavat asiasta heti kun on tullut uutta tietoa.

Tässä oiva esimerkki, miten fanien pitää itse muistutella asioista puuhastelijoita. Sinänsä iso  Ylos että spesiaalijuna tulee Tampereelta, mutta onhan tuo nyt erikoista, etteivät mahdollista jatkoaikaa ja pilkkukisaa hoksanneet ajatella...
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo


Vastaus #33 : 06.11.2007 klo 12:46:19

Mitä vittua? Cupin finaaliin? EoM!  Ylos Ylos

Opiskelija/lastenlippu pääkatsomoon 6 euroa, silveriin kolme euroa. Ei kyllä ole hinnalla pilattu nämä liput, ei vaan viitsi varata vielä nettipalvelusta kun sieltä saa vain ekan rivin paikkoja  :(

Suosittelen ettei kukaan jätä lipun ostoa Finskille, ainakaan jos tulee silveriin, sillä ennakkolipuillakin kesti viime syksynä noin puoli tuntia päästä sisään. Veikkaan että porteilla on taas kaksi järkkäriä jotka tutkivat jokaisen repun ja taskun ja tekee tiukkaa päästä ennen avauspotkua sisään vaikka tulisi kuinka ajoissa.
CaptainPlanet

Poissa Poissa


Vastaus #34 : 06.11.2007 klo 12:56:32

Soittelin itse myös TamU:n toimistolle ja kyselin tuota lippuasiaa, kun olen jo Helsingissä päin valmiiksi. Markkinointipäällikkö Petri Olin sanoi, että TamU:n kannattajat on sijoitettu Finnair SilverPlus 121-124 -katsomoihin. Eli sinne päin siis kannattaa ostaa liput, jos ei Cup-junalla ole menossa.
batteri

Poissa Poissa


Vastaus #35 : 06.11.2007 klo 13:23:09

Mitä vittua? Cupin finaaliin? EoM!  Ylos Ylos

Noi on siis opiskelijahinnat. 3€ muut katsomot ja 6€ pääkatsomo.
Kärkipotku-Messias

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: BB-Mia


Vastaus #36 : 06.11.2007 klo 13:27:19

Mun on pakko nyt olla suuna ja päänä joka paikassa. Toivottavasti Honka voittaa ihan sen takia et heidän fanit on piirun ja viirun verran "viileämpiä" mitä TamUn sinikaarti(taidettu käydä vähän Jokeripeleissä)Ja jos TamUn ja Hongan fanit tappelis Football factory tyyliä ni senkin tietää miten siin kävis : )Ei se mitä luulee olevansa vaan se mitä on.

Noniin, sillä lailla  :D Ylos
TKK

Poissa Poissa


Vastaus #37 : 06.11.2007 klo 13:35:11

Mun on pakko nyt olla suuna ja päänä joka paikassa. Toivottavasti Honka voittaa ihan sen takia et heidän fanit on piirun ja viirun verran "viileämpiä" mitä TamUn sinikaarti(taidettu käydä vähän Jokeripeleissä)Ja jos TamUn ja Hongan fanit tappelis Football factory tyyliä ni senkin tietää miten siin kävis : )Ei se mitä luulee olevansa vaan se mitä on.

 ??? :D Alas
batteri

Poissa Poissa


Vastaus #38 : 06.11.2007 klo 13:48:46



Tuossa on finskin pohjakuva ja tamun kannattajat mielestäni sijoitetaan tuonne mihin on sinikaarti kirjoitettu. Paina kuvaa niin suurenee...
Yourworstnightmare

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham


Vastaus #39 : 06.11.2007 klo 13:59:20



Tuossa on finskin pohjakuva ja tamun kannattajat mielestäni sijoitetaan tuonne mihin on sinikaarti kirjoitettu. Paina kuvaa niin suurenee...

Siis mitä vittua, ei siis päätyyn tällä kertaa?
V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #40 : 06.11.2007 klo 14:02:02

Siis mitä vittua, ei siis päätyyn tällä kertaa?

Päädyt ei varmaan oo auki.
batteri

Poissa Poissa


Vastaus #41 : 06.11.2007 klo 14:05:22

Siis mitä vittua, ei siis päätyyn tällä kertaa?

Soittelin itse myös TamU:n toimistolle ja kyselin tuota lippuasiaa, kun olen jo Helsingissä päin valmiiksi. Markkinointipäällikkö Petri Olin sanoi, että TamU:n kannattajat on sijoitettu Finnair SilverPlus 121-124 -katsomoihin. Eli sinne päin siis kannattaa ostaa liput, jos ei Cup-junalla ole menossa.

Eli katsomot 121-124....
Jörg

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka, 1.FC Köln


Vastaus #42 : 06.11.2007 klo 14:08:29

Jassoo, mihinkäs espoolaiset sitten menee? Nimittäin juuri noilla kulmilla oltiin kun Klubi kaatui.

Edit. vastaus löytyi jo!
« Viimeksi muokattu: 06.11.2007 klo 14:13:10 kirjoittanut Jörg »
batteri

Poissa Poissa


Vastaus #43 : 06.11.2007 klo 14:17:43

Jassoo, mihinkäs espoolaiset sitten menee? Nimittäin juuri noilla kulmilla oltiin kun Klubi kaatui.

Edit. vastaus löytyi jo!

Eli jääkööt kotionsa  Tuoppi
V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #44 : 06.11.2007 klo 14:29:21

Jassoo, mihinkäs espoolaiset sitten menee? Nimittäin juuri noilla kulmilla oltiin kun Klubi kaatui.

Edit. vastaus löytyi jo!

Eli sinne Silverin toiseen päähän. Forssalaisten paikalle  ;).
TKK

Poissa Poissa


Vastaus #45 : 06.11.2007 klo 14:31:06

Nimittäin juuri noilla kulmilla oltiin kun Klubi kaatui.

Keskellä me olimme, emmekä laidassa.

Lainaus käyttäjältä: paristo
Eli jääkööt kotionsa

Jää itse. Kukaan ei kaipaa.
Jörg

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka, 1.FC Köln


Vastaus #46 : 06.11.2007 klo 14:49:16

Keskellä me olimme, emmekä laidassa.


My bad, niinpä oltiin.
simo hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti


Vastaus #47 : 06.11.2007 klo 16:38:34

Selvästi televisiointia ajateltu kannattajien sijottelun kanssa...Luulisin että enimmäkseen kuvaillaan pääkatsomon puolelta. Ihan hyvä ratkasu mielestäni, ite tykkään seurata pelin lisäks myös yleisön reaktioita.
_rok

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves


Vastaus #48 : 06.11.2007 klo 16:58:35

VEIKKAUKSEN KORTILLA KAKSI YHDEN HINNALLA ENNAKKOON OSTETTUNA!!

Olin soitteli takaisin tuosta VR jutusta ja sanoi että torstaina tulee kuulemma vastaus tähän asiaan että mitenkä on käykö liput sitten myöhemmin lähtevään junaan tai ottaako myöhemmin lähtevä juna vaunun mukaansa.
referee3000

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal


Vastaus #49 : 07.11.2007 klo 00:51:18

Hieno reissu tulossa. Omat lippuni kävin tietenkin tänään lunastamassa TamU:n toimistolta. Eikös Pasilan asemalta mennä samaa reittiä Finnairille ,kun Olympiastadionille vai muistanko väärin?   Ylos

 
Sivuja: 1 [2] 3 ... 31
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa