Urheiluhullu
Poissa
Suosikkijoukkue: GBK!!!! :)
|
|
Vastaus #100 : 13.01.2008 klo 12:34:26 |
|
Kysyppäs vaikka pelaajilta. Uskon, että et löydä sellaista jannua joka ei olisi joutunut telkkaria hakemaan.
No kysy itse nykyisiltä ja entisiltä KPV:n pelaajilta että onko ne joutunut hakemaan TV:n tai jotain muuta!
|
|
|
|
WiZ
Poissa
Suosikkijoukkue: KPV, Reima, Huuhkajat
|
|
Vastaus #101 : 13.01.2008 klo 12:36:45 |
|
Joopajoo! Se on kyllä KPV joka maksaa mikroilla...
-> Taas turhia syyttelyä! Jos sulla on todisteita siitä että...niin näytä mulle tai jätä nuo turhat syyttelyt pois.
Fakta on se että GBK meni noin 50000 euroa plussalle ja se siitä!!!!!!
-> Jos sulla on todisteita siitä että...
Fakta on se että GBK meni noin 50000 euroa plussalle ja se siitä!!!!!!
Ja mikä on sun lähde tuolle 50 000€ plussalle jäämisestä? Itse sanoit kaiken täällä olevan huhua joten etkai vaan ottanut foorumilta tuota "tietoa". Miks ylipäätään pitää keskustella raha-asioista täällä kun kaikki on kumminkin vain huhuja?!
|
|
|
|
Kamenski
Poissa
|
|
Vastaus #102 : 13.01.2008 klo 12:37:25 |
|
No kysy itse nykyisiltä ja entisiltä KPV:n pelaajilta että onko ne joutunut hakemaan TV:n tai jotain muuta!
Olen kysynyt ja kyllä, saatavia on ollut. Sun pitää vaan laskeutua siitä pilvilinnasta, ettei gebiksessä näin koskaan käy.
|
|
|
|
Urheiluhullu
Poissa
|
|
Vastaus #103 : 13.01.2008 klo 12:38:34 |
|
-> -> Ja mikä on sun lähde tuolle 50 000€ plussalle jäämisestä? Itse sanoit kaiken täällä olevan huhua joten etkai vaan ottanut foorumilta tuota "tietoa". Mitä jos lukisitte tämänpäivän Keskipohjanmaan niin saatte vastauksen! Siinä lukee mustaa valkoisella että GBK meni noin 40000-50000 euroa plussalle.
|
|
|
|
Käläviän Torres
Poissa
Suosikkijoukkue: KPV, Kälviän Tarmo, JS Hercules, The Blues
|
|
Vastaus #104 : 13.01.2008 klo 12:39:07 |
|
ÖB:ssä vissiin myös lukenut tuosta 50 000 tuloksesta kuulemani mukaan, tosin itse en ole lehteä käsiini saanut.
|
|
|
|
WiZ
Poissa
|
|
Vastaus #105 : 13.01.2008 klo 12:42:14 |
|
Täytyy myöntää olevan hyvä tulos ykkösen jengille joka kaikenlisäksi putosi sarjasta, aika ainutlaatuinen tapaus.
|
|
|
|
Urheiluhullu
Poissa
|
|
Vastaus #106 : 13.01.2008 klo 12:43:55 |
|
Täytyy myöntää olevan hyvä tulos ykkösen jengille joka kaikenlisäksi putosi sarjasta, aika ainutlaatuinen tapaus.
Ehkä nyt voidaan lopettaa tämä keskustelu GBK:n rahatilanteesta!
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.01.2008 klo 12:47:05 kirjoittanut Urheiluhullu »
|
|
|
|
|
McCrodden
Poissa
|
|
Vastaus #107 : 13.01.2008 klo 12:45:52 |
|
Keparissa Storbacka kertoo viime kauden tuloksen jäävän 40-50 tuhatta euroa plussalle. Kokkola-cupistahan nuo rahat tulee.
|
|
|
|
Kamenski
Poissa
|
|
Vastaus #108 : 13.01.2008 klo 13:00:01 |
|
Aina vaan enemmän ihmetyttää miksei palkkoja sitten makseta ajoissa
|
|
|
|
McCrodden
Poissa
|
|
Vastaus #109 : 13.01.2008 klo 13:16:14 |
|
Aina vaan enemmän ihmetyttää miksei palkkoja sitten makseta ajoissa Tässä on kait kyse siitä että GBK on maksanut palkat mutta vihreet ei ehkä niin ajoissa. Mutta kun olis niin mukavaa jos naapuriseurallakin menisi huonosti taloudellisesti niin keksitään jotain ja pistetään tänne totuutena.
|
|
|
|
Gennadi
Poissa
Suosikkijoukkue: 1924
|
|
Vastaus #110 : 13.01.2008 klo 14:03:51 |
|
Kylläpä rauhoittu kummasti keskustelu kun saatiin Urheiluhullu offline tilaan ja lähde selville. Itse en muistanut aamuisessa viestissä mainita Keskipohjanmaata lähteeksi. En muuten olisi edes uskaltanut panna esille koko tulosta. Onneksi Urheiluhullu piti taas erittäin tempperamenttisesti GBK:n värejä enemmän tai vähemmän positiivisesti esillä Pahoittelen Kamenskia.
|
|
|
|
pianonsoittaja
Poissa
|
|
Vastaus #111 : 13.01.2008 klo 17:44:21 |
|
Vai Gebis maksanut palkat? Turha täällä mistään vanhoista, maksamattomista tai miten maksettu.. Nykypäivä. Viime kauden saatavia on pelaajilla, tämä on kylmä fakta. Siis Gbk:lla. Kamenskia peesaten, miksei niitä palkkoja ole maksettu, jos kerta 50000e voittoo. Vastatkaa siihen urheiluhullu & gennady
|
|
|
|
seriffi
Poissa
|
|
Vastaus #112 : 13.01.2008 klo 18:23:24 |
|
olen itse kuullut henkilökohtasesti noin. 7 pelaajalta et rahat on noin jopa 4 kuukautta myöhässä!ovat jopa miettineet palkka turvaan vetämisestä!et hyvin menee raita! :keskari:
|
|
|
|
Urheiluhullu
Poissa
|
|
Vastaus #113 : 13.01.2008 klo 18:24:57 |
|
Vai Gebis maksanut palkat? Turha täällä mistään vanhoista, maksamattomista tai miten maksettu.. Nykypäivä. Viime kauden saatavia on pelaajilla, tämä on kylmä fakta. Siis Gbk:lla. Kamenskia peesaten, miksei niitä palkkoja ole maksettu, jos kerta 50000e voittoo. Vastatkaa siihen urheiluhullu & gennady Annapa ne pelaajien nimet jotka eivät ole saaneet palkkansa niin minäpä kysyn niiltä että pitääkö se paikkaansa! Mitäpä jos sinä vain keskittyisit siihen että KPV saa palkat maksettu!
|
|
|
|
pianonsoittaja
Poissa
|
|
Vastaus #114 : 13.01.2008 klo 18:40:29 |
|
Annapa ne pelaajien nimet jotka eivät ole saaneet palkkansa niin minäpä kysyn niiltä että pitääkö se paikkaansa! Mitäpä jos sinä vain keskittyisit siihen että KPV saa palkat maksettu!
En viitsi nyt suolata ketään, mutta soittele tai kysele viime kauden pelaajilta, niin kylmä fakta ilmenee sinullekin. Toinen faktahan on se että palloveikoilla viime kaudelta ei ole näitä rästejä enää maksamatta. Herää nykypäivään
|
|
|
|
seriffi
Poissa
|
|
Vastaus #115 : 13.01.2008 klo 18:51:17 |
|
äläpä tyttö höpötä! jalkapallo on miesten laji! tässä pari nimeä:esim.kusti ja halonen
|
|
|
|
McCrodden
Poissa
|
|
Vastaus #116 : 13.01.2008 klo 19:41:13 |
|
olen itse kuullut henkilökohtasesti noin. 7 pelaajalta et rahat on noin jopa 4 kuukautta myöhässä!ovat jopa miettineet palkka turvaan vetämisestä!et hyvin menee raita! :keskari:
Aivan varmasti ja vielä noin 7 pelaajalta . Ja tottakai ne tulee kertomaan sulle jos palkat on maksamatta.
|
|
|
|
ustava
Poissa
|
|
Vastaus #117 : 13.01.2008 klo 20:13:58 |
|
Aivan varmasti ja vielä noin 7 pelaajalta . Ja tottakai ne tulee kertomaan sulle jos palkat on maksamatta.
Nyt ei kannatattais viljellä sarkasmia. Tuo nimittäin pitää paikkansa ollen 100 %:sen saletti tieto.. Ja ihan muuten paikat kostuu urheiluhullun "tempperamenttisuudesta"..
|
|
|
|
Lemmen puutarhuri
Poissa
Suosikkijoukkue: Hulliksen namibosat ja herkkubeba.
|
|
Vastaus #118 : 13.01.2008 klo 20:44:33 |
|
Täällähän on oikein rattoisaa jutustelua. Se on se manipisnes siitä ihmeellinen asia, että yritys tai yhdistys voi tehdä plus-merkkisen tuloksen vaikka kassa on tyhjä.
|
|
|
|
Gennadi
Poissa
Suosikkijoukkue: 1924
|
|
Vastaus #119 : 13.01.2008 klo 22:23:39 |
|
No niin lapsukaiset. Ensin luulin olevani ainoa pikkuipana täällä. Mutta luulin väärin. Jos Urheiluhullu lopettaisi nyt tarttumasta jokaiseen provoon mitä täällä levitellään niin tämä ketjukin pysyisi edes jotenkin asiakeskustelun puolella. Kohta joutuu ruveta vaatimaan bänniä ellei kaikki soopa lopu. Ja tämä ei koske pelkästään UH:ta. Mitä nyt tulee GBK:n palkkoihin, niin minulla ei näistä ole hajuakaan enkä tietääkseni ole väittänyt tietäväni niistä mitään. Että näistä en väittele sen enempää.
|
|
|
|
Raian
Poissa
|
|
Vastaus #120 : 14.01.2008 klo 00:27:11 |
|
Aivan näin. Kokkolassa olisi hyvä myöntää kummankin joukkueen piirissä nämä maksuvaikeudet. Monien vuosien ajan kaduilla liikkuu huhuja jopa kuukausien rästeistä. Paskinta on asian kierteleminen pelaajilta.
Johtokuntien pitäisi ehdottomasti seisoa jämäkämmin ratkaisijensa takana, eikä kierrellä pelaajilta mitään.
Erittäin huolestuttavaahan on tämän ilmiön jatkuminen vuodesta vuoteen, joka kielii merkittävistä ongelmista hoitaa taloutta. Seurat näköjään taiteilevat erittäin ohuella langalla kuukaudesta toiseen miettien, mistä repiä palkkarahoja. Se myös kielii yli varojen elämisestä. Toki hienoa, jos Gebis plussaa tekee. Se luo edes jonkinlaista turvaa tulevaisuuteen. Itseänihän hiukan pelottaa KPV:n hankinnat jälleen, kun kaupungin ulkopuolelta kuskataan monia pelaajia. Kestääkö talous? Sori OT.
|
|
|
|
WiZ
Poissa
|
|
Vastaus #121 : 14.01.2008 klo 02:11:24 |
|
Itseänihän hiukan pelottaa KPV:n hankinnat jälleen, kun kaupungin ulkopuolelta kuskataan monia pelaajia. Kestääkö talous? Sori OT.
Ilmeisesti suurimmalle osalle heistä on hommattu työpaikka, sori myöskin OT..
|
|
|
|
DiCanio
Poissa
Suosikkijoukkue: GBK, Red and White since 1924,Gnaget
|
|
Vastaus #122 : 14.01.2008 klo 09:41:16 |
|
äläpä tyttö höpötä! jalkapallo on miesten laji! tässä pari nimeä:esim.kusti ja halonen
|
|
|
|
Paatos
Poissa
Suosikkijoukkue: KPV & ACO
|
|
Vastaus #123 : 14.01.2008 klo 12:26:16 |
|
Ääh, tämä on just yksi ja ainoa asia jonka takia olisi ollut hyvä nähdä se f****o gebiksen ja kpv:n välillä. Jos kahdella joukkueella tekee vuodesta toiseen taloudellisesti tiukkaa niin ei se ole kenenkään kannalta hauskaa, vielä jos kumpikaan ei halua myöntää että talous on kuralla. Jos tekee 50 tonttua voittoa ja se riittää justiinsa velkojen maksuun (siltä tuo ainakin kuulostaa) niin kokkolalainen palloilu on koko ajan konkurssin rajamailla. Mihinkään nousuun ei kannata pistää odotuksia, mikä taas voi aiheuttaa tuulipuvuissa apatiaa pidemmän päälle. Toivottavasti tervakauppa elpyisi taas sen verran että Klassakin saataisiin joku haltijasponsori nostamaan budjetit kattoon :
|
|
|
|
Urheiluhullu
Poissa
|
|
Vastaus #124 : 14.01.2008 klo 14:39:46 |
|
No niin lapsukaiset. Ensin luulin olevani ainoa pikkuipana täällä. Mutta luulin väärin. Jos Urheiluhullu lopettaisi nyt tarttumasta jokaiseen provoon mitä täällä levitellään niin tämä ketjukin pysyisi edes jotenkin asiakeskustelun puolella. Kohta joutuu ruveta vaatimaan bänniä ellei kaikki soopa lopu. Ja tämä ei koske pelkästään UH:ta. Mitä nyt tulee GBK:n palkkoihin, niin minulla ei näistä ole hajuakaan enkä tietääkseni ole väittänyt tietäväni niistä mitään. Että näistä en väittele sen enempää.
No mitä jos ne itse lopettais puhua paskaa täällä ensin!! Jos ne nyt luulee tietäväänsä niin paljon GBK:sta niin he voisivat näyttää mulle todisteita GBK:n palkanrästistä ym. Jos ne pitäävät paikkaansa niin lupaan pyytää anteeksi mun sanomisia.
|
|
|
|
|
|