FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.02.2025 klo 07:21:19 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 5 [6] 7 ... 25

Kirjoittaja Aihe: GBK 2008 - Täällä vaadimme Jonas Nybergiä kärkeen!  (Luettu 50153 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
seriffi

Poissa Poissa

Vastaus #125 : 14.01.2008 klo 14:46:38

opettele kirjottaan oikein ja toiseks tää palkka rästi homma on 100% faktaa vaikket halua uskoa piste!!
pianonsoittaja

Poissa Poissa

Vastaus #126 : 14.01.2008 klo 14:52:40

No mitä jos ne itse lopettais puhua paskaa täällä ensin!!

Jos ne nyt luulee tietäväänsä niin paljon GBK:sta niin he voisivat näyttää mulle todisteita GBK:n palkanrästistä ym. Jos ne pitäävät paikkaansa niin lupaan pyytää anteeksi mun sanomisia.

Plääplää.. Täällähän annettiin eilen sulle nimiä, oletko kysynyt?

Kun neitonen sanoi kysyvänsä jos nimiä tulee
eterna

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Banjulin taikuri

Vastaus #127 : 14.01.2008 klo 15:04:15

Jos ne nyt luulee tietäväänsä niin paljon GBK:sta niin he voisivat näyttää mulle todisteita GBK:n palkanrästistä ym. Jos ne pitäävät paikkaansa niin lupaan pyytää anteeksi mun sanomisia.

Eiköhän ne todisteet löydy gbk:n toimistolta että kysele vaan sieltä kun tiedät niin paljon asioista  :D Ja tunnet niin hyvin gbk:n pelaajat että voit ihan itse kysyä kun nimiäkin jo sulle annettiin.

Tais mennä poikien palkat protestimaksuihin  8)
seriffi

Poissa Poissa

Vastaus #128 : 14.01.2008 klo 15:55:57

viittitkö juntti katsoa edelliselle sivulle siellä ois pari nimeä!!vai etkö osaa lukee!toinen ei osaa kirjottaa ja toinen ei osaa lukee kummaa porukkaa nää ranta ruotsalaiset!
Mikaeli

Poissa Poissa

Vastaus #129 : 14.01.2008 klo 15:59:45

toinen ei osaa kirjottaa

Ei tarvi itsestä kirjoittaa tuollaisessa muodossa.. "Ylos" Kokkolassa kuumempaa kuin aikoihin, vaikka seurat pelaavat eri tasolla.  ???
svantte66

Poissa Poissa

Vastaus #130 : 14.01.2008 klo 19:26:56

kysy hyvä mies pelaajilta niin saat faktat jotka on 4 kuukauden palkat maksamatta + kulut Alas
seriffi

Poissa Poissa

Vastaus #131 : 14.01.2008 klo 20:24:18

hyvä konkurssi kypsä oulu! Ylos
Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924

Vastaus #132 : 14.01.2008 klo 22:51:34

viittitkö juntti katsoa edelliselle sivulle siellä ois pari nimeä!!vai etkö osaa lukee!toinen ei osaa kirjottaa ja toinen ei osaa lukee kummaa porukkaa nää ranta ruotsalaiset!

Toivon mukaan kumpikaan noista ei viitannut minuun. Vaikka "rantaruotsalainen" olenkin.
Leikitään nyt vielä vähän tulella. Mutta huomattavissa on se että jos UH olisi jättänyt provoihin puuttumisen vähemmälle niin GBK:sta tai niiden "kannattajista" ei olisi tullut noin naurunalaisia kuin mitä nyt ollaan. Joten kiitos ja anteeks vaan. Ylos
Onneksi on olemassa GBK Ultras, Gennadin oma one man gang ;)
« Viimeksi muokattu: 14.01.2008 klo 22:53:49 kirjoittanut Gennadi »
Raian

Poissa Poissa

Vastaus #133 : 14.01.2008 klo 23:36:47

Kun pyydetään nimiä, niin liikutaan hiukan ongelmallisella polulla. Siksi, että nämä asiat eivät kuitenkaan kuulu ulkopuolisille. Ne ovat seurojen ja pelaajien välisiä. Jos joku sattuu olemaan pelaajien tuttuja ja tietävät rästeistä, niin ei ole toivottavaa tulla niistä tänne nimillä huutelemaan. Tämä ihan kaikille. Pidetään nimet piilossa ihan vain suomalaisen tapakulttuurin takia, joka on aina vaiennut nimistä ja luvuista.
Ralliraita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tjerna kraft, JA tack!

Vastaus #134 : 15.01.2008 klo 00:04:26

Todellista jalkapallon riemukeskustelua viimeiset pari sivua  :D Sielähän on kunnon sotatila päällä seurojen kesken, tai ainakin kannattajien.Tätähän pitää alkaa seuraamaan aktiivisemmin.Tomeran oloinen tyttö tämä Urheiluhullu  :o
Tim Breacker

Poissa Poissa

Vastaus #135 : 15.01.2008 klo 13:11:41

http://www.gbk.fi/index.php?bW9kPWNvbnRlbnQmYWN0PXZpZXdhY29udGVudGl0ZW0mcGFnZV9pZD0xNDk5NSZjaGVjaz02YTFlZTQ3NzBlMjQyYTIxNzAxMzljZDQ0ZTJhYzI1Yw==

Lainaus
GBK - Jaro perjantaina Kipparihallissa!

GBK ja liigajoukkue FF Jaro kohtaavat perjantaina 18.1. Pelipaikkana on Kipparihalli ja ottelu alkaa kello 16.30.

Molempien osalta kyseessä on kauden ensimmäinen harjoitusottelu. Jaro peli heti lauantaina JBK:ta vastaan.

- Fyysisesti kova viikonloppu, Jaron valmentaja Mika Laurikainen toteaa.

- Pelaamme heti kaksi täyttä 90 minuutin ottelua.

- Pelit on aina syytä aloittaa nopeasti. Pelit ovat jalkapallon suola ja päästään heti kiinni siihen mitä harjoitellaan.

Jaron ringissä on 17 tervettä pelaajaa. Laurikainen lupaa kaikille ainakin yhden täyden ottelun. Vaasalainen Johannes Saranpää on Jarossa näytillä ja pelaa perjantaina tai lauantaina.

Jaron riveistä puuttuvat Jonas Portin ja Matrone. Molemmat ovat todennäköisesti mukana JBK-ottelussa. Sunnuntaina Portin ja Jonas Emet matkustavat Lontooseen. Kaksikko käy näytillä Charltonissa.

Mika Laurikainen muistaa viime kauden tappion Kipparihallissa.

- GBK pelasi hyvän ottelun. Uskon, että GBK:lla on jälleen hyvä joukkue. Odotettavissa on varmasti hyvä peli.

GBK:ssa näytillä käy Lauri Tenhunen Oulun Luistinseurasta. Puolustajana pelaava Tenhunen pelannee Jaroa vastaan.

GBK:n valmentaja Mats-Erik Käld myöntää, että ensimmäinen ottelu tulee nopeasti.

- Mutta se on tervetullut katkos harjoitteluun. Ottelu antaa mahdollisuuden palata siihen, mitä varten tässä harjoitellaan.

- Mielenkiintoinen ottelu tulossa. Joukkueemme on kysymysmerkki, koska ryhmä on vaihtunut paljon.

GBK:n riveissä on uusia kasvoja, niin kokeneita kuin myös nuoria.

- Varsinkin nuorille Jaron kohtaaminen on suuri haaste.

- Toivottavasti pelaajat antavat kaikkensa ja uskaltavat toteuttaa itseänsä.

Viime talven kohtaaminen oli hieno tapahtuma. Kipparihallissa oli runsaasti yleisöä. Toivottavasti yleisö löytää paikalle myös perjantaina. Siis kello 16.30.

pingu

Poissa Poissa

Vastaus #136 : 15.01.2008 klo 15:30:07

Hyvä että joku palaa asiaan tässäkin ketjussa Ylos
McCrodden

Poissa Poissa

Vastaus #137 : 15.01.2008 klo 16:57:03

Kellään mitään tietoa tästä Lauri Tenhusesta?
Sakallio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rauno Ojasen puoliaikaomena

Vastaus #138 : 15.01.2008 klo 22:12:06

Kellään mitään tietoa tästä Lauri Tenhusesta?

Oululaiskaveri, joka pelaili kaudella 2005 jonkin verran AC:ssa ja OPS:ssa. Jossain vaiheessa kävi armeijassa Kajaanissa ja pelihommat jatkuivat vissiin kolmosen tasolla. Viime kaudella sitten OLS. Vaikea sanoa mitään syväanalyysia kaverista, kun en ole kovinkaan montaa peliä nähnyt kaverilta.
Andreas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Jaro, BVB09 ja Chelsea FC

Vastaus #139 : 16.01.2008 klo 00:55:46

En ymmärrä miksi ottelu pitää alkaa jo 16:30! Ja mitä lipun hinnat ovat? Onko joku tietoa siitä? ::)
mele

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV, FC Ruusu

Vastaus #140 : 16.01.2008 klo 01:15:23

En ymmärrä miksi ottelu pitää alkaa jo 16:30! Ja mitä lipun hinnat ovat? Onko joku tietoa siitä? ::)
Syy lienee yksinkertaisesti se, että GBK:llä on halli varattuna klo 15:30-18:00.
Gennadi

Poissa Poissa

Vastaus #141 : 17.01.2008 klo 18:05:28

Lippujen hinnaksi ilmoitettu eilisessä Kokkola lehdessä 5/2€.
Tervetuloa!
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #142 : 17.01.2008 klo 18:19:27

Gennadille vain tiedoksi, että kävin GBKn toimistossa Fredin luona. Oli kiva taas käydä hänellä. Oletko joskus pelannut GBKlla? Tuli jotain mieleen.
Gennadi

Poissa Poissa

Vastaus #143 : 17.01.2008 klo 19:30:00

Gennadille vain tiedoksi, että kävin GBKn toimistossa Fredin luona. Oli kiva taas käydä hänellä. Oletko joskus pelannut GBKlla? Tuli jotain mieleen.

Olen. Ja 12 vuotta pelasinkin ennenkuin selkävamma esti pelaamisen. Eli pitkä aika tuli vietettyä raitapaidassa, ja pelaisin varmasti vieläkin jos olisi halu vain riittänyt.

Kåre Björkstrand --> VIFK kertoo päivän Vasabladet. Markus Enlund siirtynee myös erittäin suurella todennäköisyydellä VIFK:n riveihin.
Käläviän Torres

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV, Kälviän Tarmo, JS Hercules, The Blues

Vastaus #144 : 17.01.2008 klo 21:01:15

Molemmat vissiin opiskelujen takia (?) , Kårehan on pelannut futsaliakin jo Ruutupaidoissa tämän kauden.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #145 : 17.01.2008 klo 22:44:26

Gennadi, Sinä selvitit itsesi ratkaisevasti. Kiitos! Juttelimme Sinusta Fredin kanssa ja hän epäröi kovasti Sinun päätteen käyttöäsi.
Tapsa.
Gennadi

Poissa Poissa

Vastaus #146 : 17.01.2008 klo 23:10:11

Juttelimme Sinusta Fredin kanssa ja hän epäröi kovasti Sinun päätteen käyttöäsi.

Tätä en oikein ymmärtänyt kun en täysin suomenkielinen. Joten voisitko Tapsa tai joku muu hieman valaista minua mitä tämä "epäröidä päätteen käyttöä tarkoittaa"? Onko tämä jotain negatiivista tai positiivista?
Tapsalle kumminkin täältä iso Ylos. Suomalaisien joukkueitten pelipaitojen kerääminen on hieno asia. Moni ihminen minä mukaanlukien ihailee sinua tästä suuresti. Jatka samaan malliin..
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #147 : 18.01.2008 klo 08:14:36

Nyt pääsen vastaamaan Sinulle, Gennadi.
Oli matkastani hyvin väsynyt vielä eilen. Vuorokausirytmini oli täysin sekaisin. Liukkaalla kelillä liikkuminen kulutti minun fysiikkaani aika lailla.
Fred tarkoitti Sinun suomen kielen käyttöäsi. Hän alkoi epäillä, josko forumilla on joku toinen Gennadi, koska Gennadi. J. ei osaa hänen mielestään riittävän hyvin suomea käyttääkseen tietokonepäätettä.
Hyvinhän Sinä käsittelet asioita Suomen kielellä.
Oletko Sinä kotoisin saaristokunnista esim. Larsmo tai sitten esim. Kronoby, jotka ovat ruotsinkielistä aluetta. Minunkin vanhemmistani toisella oli äidinkieli ruotsi. Hän oli kotoisin Dragsfjärdistä.
Tapsa.
Zapista

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vapaa Velkua

Vastaus #148 : 18.01.2008 klo 08:32:12

Eikös Kokkolassa ole näitä aika ruotsinkielisiä reunakyliä. Öja?
ustava

Poissa Poissa

Vastaus #149 : 18.01.2008 klo 08:42:41

"epäröidä päätteen käyttöä tarkoittaa"?

itsellä menisi jotakuinkin "epäröidä päihteiden käyttöä"... No ei tartte epäillä.. Tuoppi

Sivuja: 1 ... 5 [6] 7 ... 25

Siirry: