FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.11.2024 klo 00:42:13 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 8 [9] 10 ... 25

Kirjoittaja Aihe: GBK 2008 - Täällä vaadimme Jonas Nybergiä kärkeen!  (Luettu 50019 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924

Vastaus #200 : 15.02.2008 klo 13:24:53

Lainaus
GBK möter Kiisto

GBK och Vaasan Kiisto drabbar samman i en träningsmatch på lördagen. Matchen i Kipparihallen startar klockan 14.15. VÄLKOMNA!

Matchen är GBK:s fjärde träningsmatch i vinter. Hittills har de rödvita spelat kryss mot Jaro, förlorat mot SJK samt besegrat JBK.

Både GBK och Kiisto spelar i Tvåan sommaren 2008.

GBK ja Kiisto kohtaavat

GBK ja Kiisto kohtaavat lauantaina. Kipparihallissa pelattava harjoitusottelu alkaa kello 14.15. TERVETULOA!

GBK on tämän vuoden puolella pelannut kolme ottelua. Jaron kanssa tuloksena oli tasapeli, SJK:ta vastaan tuli tappio, mutta Pietarsaaressa kaatui JBK.

GBK ja Kiisto pelaavat molemmat Kakkosessa kaudella 2008.

Lisätään nyt vielä sen verran että Kiiston maalissa tässä ottelussa pelaa KPV:stä tuttu Aki Lyyski. Syy siihen on että kaikki Kiiston omat maalivahdit ovat pelaamassa futsalia Ruutupaitojen kanssa.
Urheiluhullu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GBK!!!! :)

Vastaus #201 : 16.02.2008 klo 20:55:19

Lainattu GBK:n sivulta:

Kiisto jäi GBK:n jalkoihin

GBK oli selvästi parempi kuin Vaasan Kiisto, kun joukkueet kohtasivat Kipparihallissa. Kiisto, jolle ottelu oli vasta talven ensimmäinen, hävisi peräti 0-8. GBK:lle ottelu oli neljäs. Tauolla kotijoukkue johti 3-0.

GBK pelasi erittäin pirteästi. Hyvin liikkunut kotijoukkue loi paljon painetta vieraiden maalille. Keskikenttä pyöritti peliä hyvin ja kärjet olivat erittäin nälkäisiä. GBK loi ottelussa paljon maalipaikkoja.

- Meiltä hyvä esitys, valmentaja Mats-Erik Käld kehuu.

- Hyvä liike ja kova tempo. Vastustaja oli koko ajan jäljessä.

Moni nuori pelaaja sai vastuuta. Maalissa Johannes Wentin pelasi ensimmäisen ottelunsa edustusjoukkueessa.

Mikael Muurimäki teki kolme maalia, eli hattutempun. Muista osumista vastasivat Kristoffer Ainasoja 2, Mika Granholm (rankkari), Vitao ja Björn-Erik Sundqvist.

GBK: Johannes Wentin (45 Teemu Parpala), Tuomo Koskela, Lasse Männikkö, Mattias Ainasoja, Mika Granholm, Patrick Byskata (45 Vitao), Tommi Halonen (75 Benjamin Rasmus), Björn-Erik Sundqvist, Matias Jansson (60 Miika Hohenthal), Mikael Muurimäki, Kim Ågren (45 Kristoffer Ainasoja).

seriffi

Poissa Poissa

Vastaus #202 : 16.02.2008 klo 22:10:54

eipä tuo kiisto nyt mikään mittari ollu!10 jätkää puuttu ja lyyski maalissa! :-[
Urheiluhullu

Poissa Poissa

Vastaus #203 : 17.02.2008 klo 18:19:23

eipä tuo kiisto nyt mikään mittari ollu!10 jätkää puuttu ja lyyski maalissa! :-[

entäs sitten!?!?! voitto mikä voitto!
« Viimeksi muokattu: 17.02.2008 klo 18:26:07 kirjoittanut Urheiluhullu »
Chino

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat & KPV

Vastaus #204 : 17.02.2008 klo 19:17:03

Niin kolme pistettähän ne tärkeintä olivat  ??? :D
CXX

Poissa Poissa

Vastaus #205 : 17.02.2008 klo 19:30:29

Siltä tosiaan näyttää. GBK: n sivujen otteluselostuksessakaan eivät sanallakaan mainitse, että Kiisto pelasi jokseenkin kakkosjoukkueella.
mele

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV, FC Ruusu

Vastaus #206 : 17.02.2008 klo 20:03:26

Taispa olla vielä Kiiston ensimmäinen harkkapeli tälle kaudelle. Ei siinä mitään voitto on voitto, mutta GBK:oon raportissa haiskahtaa pieni propagandan poikanen :)
seriffi

Poissa Poissa

Vastaus #207 : 17.02.2008 klo 20:13:50

EIPÄ NUO RANTARUOTSALAISET YLLÄTTÄNY TAAS YHTÄÄN!HETI HERNE NOKASSA! Alas
Gennadi

Poissa Poissa

Vastaus #208 : 17.02.2008 klo 20:32:29

Taispa olla vielä Kiiston ensimmäinen harkkapeli tälle kaudelle. Ei siinä mitään voitto on voitto, mutta GBK:oon raportissa haiskahtaa pieni propagandan poikanen :)

Veikkaanpa että asia on näin: Otteluraportit GBK:n sivuilla on aina ollut mitä on. Taso on ollut aika matala, vastustajan faktat eivät ole näyttäneet olevan mikään suuri juttu. Muutenkin ruotsinkieliseen versioon panostetaan enemmän. Pahoittelen jos joku on saanut väärän kuvan raportista, vaikka en asiaan voi millään tavalla puuttua.

Miksi monikossa? Ei täällä kovin moni ole näyttänyt hernettä nenään vetävän. Ainahan meiltä tämä yksi poikkeus löytyy, niin kuin on varmaan huomattu moneen otteeseen.

« Viimeksi muokattu: 17.02.2008 klo 20:34:18 kirjoittanut Gennadi »
mele

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV, FC Ruusu

Vastaus #209 : 17.02.2008 klo 21:28:52

Veikkaanpa että asia on näin: Otteluraportit GBK:n sivuilla on aina ollut mitä on. Taso on ollut aika matala, vastustajan faktat eivät ole näyttäneet olevan mikään suuri juttu. Muutenkin ruotsinkieliseen versioon panostetaan enemmän. Pahoittelen jos joku on saanut väärän kuvan raportista, vaikka en asiaan voi millään tavalla puuttua.
en huomannut että ruotsinkielisessäkään raportissa olisi puhuttu Kiiston porukan koostumiuksesta. Gennadille voi sanoa lohdutukseksi, vaikka varmasti asian tietääkin jo ettei vihreittenkään tiedoitus aina pelaa.

GBK:n tiedoitus ja otteluraportointi on mielestäni kuitenkin huomattavasti paremmalla tolalla kuin KPV:n, kuiten JJK:ta  astaan pelatun pelin otteluraportti oli huomattavasti parempi kuin yleensä on saatu lukea. Uskoisin kuitenkin, että KPV:n tiedoitus elää tällä hetkellä murrosvaihessa ja parempaa on luvassa.

Tähän heikohkoon tiedoitukseen on tietysti järkevät selotykset, molemmat joukkueet ovat amatöörijoukkueita joissa useat henkilöt toimivat vapaaehtoisesti.
Gennadi

Poissa Poissa

Vastaus #210 : 17.02.2008 klo 21:33:27

Tähän heikohkoon tiedoitukseen on tietysti järkevät selotykset, molemmat joukkueet ovat amatöörijoukkueita joissa useat henkilöt toimivat vapaaehtoisesti.

Tätähän se on. Ilman suuria määriä vapaaehtoisia työntekijöitä, tuskin kummallakaan joukkueella olisi edes nettisivuja pystyssä, tai ne päivittyisivät noin kerran (kuu)kaudessa. Joten eipä tässä ole varaa sen koomin valittaa itse kullakaan, varsinkaan allekirjoittaneella.
Ja mitä tulee KPV:n nettisivuihin, niin veikkaanpa jonkun siellä vaikuttavan henkilön lukevan tätä forumia, sillä sen verran paljon enemmän uutta uskoa otteluraportit ja muut jutut ovat saaneet viime kauteen nähden.. ::)
Urheiluhullu

Poissa Poissa

Vastaus #211 : 18.02.2008 klo 18:22:18

Miksi monikossa? Ei täällä kovin moni ole näyttänyt hernettä nenään vetävän. Ainahan meiltä tämä yksi poikkeus löytyy, niin kuin on varmaan huomattu moneen otteeseen.

Ne on harjoituspelit joten ei siinä tarvitse olla niin paljon faktoja! Tärkeintä on että niissä mainitaan maalintekijät sekä miten peli päättyi. Kyllä ne raportit pitenee sitten kun kausi alkaa. Raportissa mainitaan kyllä että se oli Kiiston ensimmäinen ottelu.

Ainakin GBK:n sivulle tulee raporttia myös silloin kuin ne häviää...
« Viimeksi muokattu: 18.02.2008 klo 20:04:30 kirjoittanut Urheiluhullu »
Käläviän Torres

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV, Kälviän Tarmo, JS Hercules, The Blues

Vastaus #212 : 18.02.2008 klo 18:48:42

Ja mitä tulee KPV:n nettisivuihin, niin veikkaanpa jonkun siellä vaikuttavan henkilön lukevan tätä forumia, sillä sen verran paljon enemmän uutta uskoa otteluraportit ja muut jutut ovat saaneet viime kauteen nähden.. ::)

Yksi syy lienee myös se, kun kerran juttelin kaverin kanssa KPV:n pelissä tästä niiden sivujen otteluraportoinnista. Juurikin tämä raporttien kirjoittaja sattui istumaan meidän edessä ja kuuli meidän keskustelun kun arvostelin vähän otteluraporttien tulemisen nihkeyttä (varsinkin hävittyjen pelien jälkeen).
Urheiluhullu

Poissa Poissa

Vastaus #213 : 18.02.2008 klo 18:50:49

En minä vetänyt herneitä nenään, vastasin vain sun viestiin että entäs sitten.

Kyllä minä kai saan olla iloinen GBK:n 8-0 voitosta vaikka se tuli "junnuporukkaa" vastaan. Ainakin GBK sai harjoitella maalintekoa.

Andreas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Jaro, BVB09 ja Chelsea FC

Vastaus #214 : 18.02.2008 klo 20:48:51

Ne on harjoituspelit joten ei siinä tarvitse olla niin paljon faktoja! Tärkeintä on että niissä mainitaan maalintekijät sekä miten peli päättyi. Kyllä ne raportit pitenee sitten kun kausi alkaa. Raportissa mainitaan kyllä että se oli Kiiston ensimmäinen ottelu.

Ainakin GBK:n sivulle tulee raporttia myös silloin kuin ne häviää...

Eli et näköjään olet kiinnostunut miten uudet pelaajat/testipelaajat pelasivat jos tulos ja maalintekijät riittää? ::)
« Viimeksi muokattu: 18.02.2008 klo 21:23:14 kirjoittanut Andreas »
eterna

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Banjulin taikuri

Vastaus #215 : 18.02.2008 klo 21:03:20

Eli et näköjään olet kiinnostunut miten uudet pelaajat/testpelaajat pelasivat jos tulos ja maalintekijät riittää? ::)

Se on nimimerkkinsä veroinen tapaus. Älä välitä ei kukaan ymmärrä sen ajatuksia, ei edes omat  :D

Vai mitä Gennadi?
Gennadi

Poissa Poissa

Vastaus #216 : 18.02.2008 klo 21:17:28

Vai mitä Gennadi?

::) Mitäpä tähän nyt sanoisi. Jokainen meistä on omanlaisensa persoona.

Ja mitä tulee KeePeeKoohon, yllättävän hiljaista pelaajamarkkinoilla? Onko pelaajat vähissä vai miksi ei mitään löydy vaikka joka paikassa on nyt lukenut että keskikenttää ja puolustajaa etsitään vielä. Se että "Ei ole mikään kiire" on huono tekosyy. Liika odottaminenhan on typerää, parhaat viedään päältä ja silloin ei jää muuta kuin paskan maku suuhun. No, sanotaan nyt sitten jo sadannen kerran että: Enpä minä tätä päätä, ja kai siellä johdossa tiedetään mitä tehdään.
Urheiluhullu

Poissa Poissa

Vastaus #217 : 19.02.2008 klo 19:24:41

Eli et näköjään olet kiinnostunut miten uudet pelaajat/testipelaajat pelasivat jos tulos ja maalintekijät riittää? ::)

En minä niin sanonut! Tarkoitin vain että ei noissa raporteissa tarvitse lukea niin paljon vierasjoukkueen pelaajista kun ne ovat vasta harjoituspelit.
Urheiluhullu

Poissa Poissa

Vastaus #218 : 19.02.2008 klo 19:26:01

Se on nimimerkkinsä veroinen tapaus. Älä välitä ei kukaan ymmärrä sen ajatuksia, ei edes omat  :D

Vai mitä Gennadi?

Sinä et tiedä mun nimimerkin valinnasta yhtään mitään. Ja kyllä minä tiedän mitä minä tarkoitan mutta en minä voi sille mitään jos jotkut teistä ovat niin tyhmiä että ette tajua mitään!
Chino

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat & KPV

Vastaus #219 : 19.02.2008 klo 21:05:04

Mannström teki muuten maalin tänään VPS:aa vastaan.
Gennadi

Poissa Poissa

Vastaus #220 : 23.02.2008 klo 00:32:10

Tässä yksinäisenä oerjantai-iltana mietiskelin erästä asiaa. Missä on GBK:n nykyiset kannattajat? Välillä tuntuu että olenko aivan yksin täällä maan päällä jolla on raitainen sydän? Tässä tapauksessa en tosin meinaa tätä vanhempaa sukupolvea joka on syntynyt 1950-luvun väärällä puolella, vaan niitä nuoria joilla veri virtaa ja jalkka nousee. Olo on kovin yksinäinen kun ei koskaan voi perustaa mitään kannattajatoimintaa kun oman ikäiset kaverit eivät näytä löytävän jalkapalloa sisimmästään. Se vielä että jonkunlaista jalkapallohuliganismia saataisiin katsomoihin jota suuresti ihanoin on lähes mahdoton ajatus. Se että olen tilannut soihdut jo valmiiksi tulevaa kautta varten Ruotsista ja virittelen varmaan jotain omia vehkeitä kuuluu nykyiseen jalkapallokulttuuriin, ja sitä en viime vuosina ole löytänyt Kokkolan jalkapalloilukatsomoista. Missä sinä olet, se ihminen jolla on myös raitainen sydän? Tiedän että vaellat siellä pimeässä ja odotat vastakaikua rakkaudellesi seuraa kohtaan. Ota yhteyttä tässä ketjussa.

Nytkin kun katsoo tämän topicin kirjoituksia niin 90% on minun viiltävää ja asiantuntevaa analyysiä, loput on joko Urheiluhullun morkkaamista tai hänen postaamiaan otteluraportteja. Tämä saa oloni tuntumaan vittuuntuneelta ja yksinäiseltä. Suomen katsomokulttuuri pitää saada nousuun, KPV:n leiristä löytyy potentiaalisia kavereita: WiZ, KPV-fani, Kamenski, koktap jne joita olisi helppo värvätä naapurileirissä, mutta siihen väriin en vaihtaisi mistään hinnasta. Toki voin vain villeimmissä mielikuvituksissani miettiä kuinka oltaisiin tämän forumijengin kanssa perustettu kunnon huutosakki ja kannatettu Kokkolalaisjengi kohti menestystä. Mutta mikä tämä jengi olisi sitten ollut, se on aivan eri juttu.

Mitäs mieltä muut olette nyt kun olen päässyt avautumaan tästä asiasta joka painaa mieltäni suuresti. En kai ole aivan yksin? Löydän kai tästä maailmasta muitakin jotka tuntevat uskontonsa olevan kristinuskon sijaan jalkapallohuliganismi? Vereni kiehuu..
Kamenski

Poissa Poissa

Vastaus #221 : 23.02.2008 klo 03:39:58

Hieno kirjoitus. Olisi mahtavaa kävellä matsiin vaikkapa huismannista, isonkadun kautta kentälle huutaen kannattammamme seuran huutoja. Kaikkien kannattajien pitäisi olla toki KPV-kannattajia, sori Genna .Siinä, periaatteessa, piilee kokkolalaisen futiskannatuksen mahdottomuus. Porukka ei uskalla tunnustaa väriä, silloinhan saattaa jopa leimautua KPV- tai GBK-kannattajaksi, mikä olisi paha juttu, koska naapuri saisi tietää. MUTTA VITTU, kannattajatouhua Kokkolaan saatava, Wiz, lopeta intti, hoida homma  :)

Sitten pari sanaa siitä, mitä itse olen tehnyt kokkolalaisen kannattajakulttuurin kasvattamiseksi: lonkeroa aurinkokatsomossa + huutoa kun on sen aika. Eli ei mittään, olen pusi. Ryhmän takana 100%.
WiZ

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV, Reima, Huuhkajat

Vastaus #222 : 23.02.2008 klo 06:32:16

Mitäs mieltä muut olette nyt kun olen päässyt avautumaan tästä asiasta joka painaa mieltäni suuresti. En kai ole aivan yksin? Löydän kai tästä maailmasta muitakin jotka tuntevat uskontonsa olevan kristinuskon sijaan jalkapallohuliganismi? Vereni kiehuu..
Vielä koittaa se päivä kun Suomessa on jalkapalloyhteiskunta. Ylos Ei pidä antaa periksi vaikka näkymät ei aivan parhaimmat olisikaan. :) Ylos

Porukka ei uskalla tunnustaa väriä, silloinhan saattaa jopa leimautua KPV- tai GBK-kannattajaksi, mikä olisi paha juttu, koska naapuri saisi tietää. MUTTA VITTU, kannattajatouhua Kokkolaan saatava, Wiz, lopeta intti, hoida homma  : )
Jep tämähän tässä on ongelma, pelätään mitä naapuri ajattelee. Mua ei henk.kohtasesti kiinnosta jotain bröm brömia seuraavan naapurin ajatukset. Intti tosiaan alkaa pahimpaan mahollisimpaan aikaan eli heinäkuun alussa, mutta onneksi viikonloppuisin on pääasiassa pelit sittenkin ja lomiahan tunnetusti on melko paljon.
Onhan tässä aikaa saada kasattua porukkaa, tähtäin voisi olla tietysti kauden ensimmäinen kotipeli JJK:ta vastaan ja jokin paikka pitäisi sopia kipparihallista mihin porukka tulisi peliin (ja ennen sitä prematch oluet vois olla huismannissa tietysti!). Aikaa ja potentiaalia on, kaikki on kiinni porukan uskalluksesta.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #223 : 23.02.2008 klo 07:03:51

Hienoja ajatuksia Sinulta, Gennadi. Minäkin pidän kokkolalaisväriä ja tunnuksia päälläni silloin tällöin innostuessani, vaikka asunkin lähes 400 kmn päässä Kokkolasta. GBKlta en löytänyt mieleistäni. Täytynee kääntyä toisten henkilöiden puoleen, olen ehkä kysellyt väärältä taholta.
Kipparit eli KPV/2 on toistaiseksi homman kuntoon.
Myös KPV ja KPS-62 hoitavat tunnarinsa minulle. Silloin voi ainakin näitä kolmea kannattaa "rinta rottingilla."
Hyvin minulla on koko Pohjanmaan alue hallussani aina Vaasasta Tornioon saakka. Viikolla sain vielä VIFKlta kaiken haluamani.
Aion ottaa GBKlle jaostoihin suoraan yhteyttä, niin saan kaikki kokkolalaiset samaan pakettiin ja tämä on joukkueiden kannatusta parhaimmillaan.
Joku muu voi olla toistakin mieltä, mutta tämä oli minun ajatukseni.
ustava

Poissa Poissa

Vastaus #224 : 23.02.2008 klo 09:44:39

Potentiaalisia Gebiksen kannattajia vanhan foorumin Britti Fan, Penalty, ja tietenki jalkapallon gloorihunter Mikaeli. Kolleista poimitaan nykyään kirjoituslakossa oleva Oivariini ja Urheiluhullu. Nämä kun värväät Genna armeijaasi, niin siinähän sitä alkaa pohjaa olemaan. Juuri tässä muuten katselen Kirppis-ohjelmaa ::) ja Atik Ismail mainitsi "länsirannikon legandaarisen GBK:n"... Ylos

btw. kyllä siitä lonkeron ryystämisestä on hyötyäkin, vastustajan peli voi mennä aika sekaisin.. Tämän allekirjoittanevat mm. Ossi Martikainen, Mikko Simula, Unisa Bangura..jne.

Sivuja: 1 ... 8 [9] 10 ... 25

Siirry: