FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
16.11.2024 klo 13:59:16 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 274 [275] 276 ... 288

Kirjoittaja Aihe: RoPS 2008  (Luettu 282906 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Maakuntasatraappi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sääntöjen rajamaat

Vastaus #6850 : 21.10.2008 klo 14:11:45

Mistä lähteestä olette päätelleet, että kumimaton puuttuminen toisi 75 000 euron (tai minkään kokoisen) sakon?
lappalainen

Poissa Poissa

Vastaus #6851 : 21.10.2008 klo 14:23:38

Ja taas mennään:

Lapin Radio

Vähemmistövaltuutettu tutkii RoPsin toimitusjohtajan lausunnon

Vähemmistövaltuutettu epäilee Rovaniemen Palloseuran toimitusjohtajaa Jouko Kiistalaa etnisestä syrjinnästä pelaajahankinnoissa.

Vähemmistövaltuutettu Johanna Suurpää sanoo, että ihmisiä ei saa jakaa eriarvoiseen asemaan esimerkiksi syntyperänsä tai kielensä vuoksi.

Suurpää aikoo ensin pyytää seuralta lausunnosta selvityksen ja sen jälkeen päättää jatkotoimista.

Kiistala sanoi aamulla YLE urheilun haastattelussa, että ensi kaudella Ropsissa ei pelaa yhtään venäjää puhuvaa pelaajaa.

Kuuntele juttu (6min 20s)

http://yle.fi/lapinradio/

Speedi
Vastaus #6852 : 21.10.2008 klo 14:28:57

Siis mä en kestä.  :D Rasisti-Kiistala. Voisiko Rovaniemen Palloseura maksaa mun kahden kuukauden hermoloman?

Johanna Suurpää. Hieno nainen.  :D Ylos
Mxyz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC ´95, RoPS ´85, FF2 Kuningasidea ´07

Vastaus #6853 : 21.10.2008 klo 14:32:13

Toisaalta kyllä kiihottaisi nähdä RoPS jälleen Ykkösessä vääntämässä TPV:tä, AC Oulua yms. muita kiinnostavia seuroja vastaan. Pitää hieman makustella asiaa, en vielä päätä kummassa bandwagonissa olen. Veikkausliigaa vai Ykköstä?
tuomari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS

Vastaus #6854 : 21.10.2008 klo 14:33:41

Kyllä tää on hienoa.. Vituttaa ku näinki hienon lajin kuin jalkapallon ympärillä Rovaniemelle kasautuu paskaa. Ihan niinkuin kuningaslajin harrastaminen liigatasolla ei olisi jo tarpeeksi hankalaa pohjoisessa. Jokapuolelta satelee! Vittu ei muuta kuin aurinkolasit silmille 8) ettei paskaa mene silimiin ja eteenpäin vaan, ei täämöset meitä kuitenkaan lannista. Se on varmaa, että kunnallisvaaleissa kun äänestetään niin sinne en ketään paskahousua takinkääntäjää äänestä...toivottavasti ette tekään!

Rops n' f 'n Roll Ylos Tuoppi
janita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kuukkelintien palloseura,RoPS

Vastaus #6855 : 21.10.2008 klo 14:39:30

Mistä lähteestä olette päätelleet, että kumimaton puuttuminen toisi 75 000 euron (tai minkään kokoisen) sakon?
eikös se valojen puuttumisesta olisi ollut 75000e uhkasakko. Luulisi maton puuttumisesta seuraavan saman suuruisen uhkasakko..
« Viimeksi muokattu: 21.10.2008 klo 14:41:57 kirjoittanut janita »
alarima

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Juntti rasisti

Vastaus #6856 : 21.10.2008 klo 14:41:21

Kyllä nämä Kulikit ja Pavlenkot aiheuttaa aikamoiset vilunväristykset Alas
No nyt on sitten molemmat sankarit saatu ulostettua.
Kiistalan toiminta on kyllä ollut alle kaiken arvostelun näitä pelaajia hankittaessa ja pois potkittaessa,silmät auki mies.
janita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kuukkelintien palloseura,RoPS

Vastaus #6857 : 21.10.2008 klo 14:43:40

No enää ei pitäisi siis tulla itäblokin apuja. Mitenhän on kun kausi alkaa lähestyä alkamistaan..
alarima

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Juntti rasisti

Vastaus #6858 : 21.10.2008 klo 14:46:18

No enää ei pitäisi siis tulla itäblokin apuja. Mitenhän on kun kausi alkaa lähestyä alkamistaan..
Ykkösessä pärjää kyllä ilman itäapujakin.
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa

Vastaus #6859 : 21.10.2008 klo 14:46:46

eikös se valojen puuttumisesta olisi ollut 75000e uhkasakko. Luulisi maton puuttumisesta seuraavan saman suuruisen uhkasakko..

Uhkasakko liittyi siihen, että valot luvattiin rakentaa elokuuhun mennessä ja sarja alkoi jo keväällä - eli RoPS päästettiin uhkasakon kanssa pelaamaan liigaa, koska muuten olisi voinut valot jäädä rakentamatta. Maton puuttuessa ei tule sakkoa, vaan liigalisenssi katoaa.
muumi

Poissa Poissa

Vastaus #6860 : 21.10.2008 klo 14:48:32

Siis mä en kestä.  :D Rasisti-Kiistala. Voisiko Rovaniemen Palloseura maksaa mun kahden kuukauden hermoloman?

Johanna Suurpää. Hieno nainen.  :D Ylos

Oikeassahan Johanna on. Järkyttäviä kommentteja Kiistalalta ainakin minun korvaan. Tietysti joukkueella on oikeus tehdä noin, mutta ei tuota saa ääneen sanoa. Sama, kun Kiistala toteaisi muutaman vuoden päästä, että "yhtäkään tummaihoista pelaajaa ei RoPS:ssa enää nähdä.".
muumi

Poissa Poissa

Vastaus #6861 : 21.10.2008 klo 14:51:34

Se on varmaa, että kunnallisvaaleissa kun äänestetään niin sinne en ketään paskahousua takinkääntäjää äänestä...toivottavasti ette tekään!

Sama. Oma ääneni meni eilisiltana Timo Törmäselle (vihr., 313), joka on vahvasti RoPS- ja jalkapallofani ja on edelleen luukuttanut keskuskentän puolesta. Kuulemma rohkea mies pitämään puolensa. Kahden vaiheilla olin, remonttiasia ratkaisi äänen Timolle. Tennilä lienee toinen, joka ajaa keskuskentän remonttia viimeiseen asti.
Bluejacket

Poissa Poissa

Vastaus #6862 : 21.10.2008 klo 14:52:37

Onneksi Bondarenko sai viikko sitten vuoden jatkosopimuksen. Mies on ollut mukana ainakin kolmessa ottelussa, jossa on huijattu vedonlyönnissä. Oikeasti Valeri on symppis jätkä, miehellä on vain käynyt huonoa tuuria pelaajavalintojen suhteen  :keskari:

Oikeassahan Johanna on. Järkyttäviä kommentteja Kiistalalta ainakin minun korvaan. Tietysti joukkueella on oikeus tehdä noin, mutta ei tuota saa ääneen sanoa.

Onneksi sentään Seinfelt-Tomppa ehdittiin potkia pois ennen kauden alkua. Kuten silloin todettiin, Rovaniemellä ei rasisteja katsella.
waswas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, Bingo Boys

Vastaus #6863 : 21.10.2008 klo 14:53:06

Kaikkiha tietävät ryssien rehellisyyden paitsi Johanna Suurpää. Sääli  :(
Speedi
Vastaus #6864 : 21.10.2008 klo 14:54:44

Oikeassahan Johanna on. Järkyttäviä kommentteja Kiistalalta ainakin minun korvaan. Tietysti joukkueella on oikeus tehdä noin, mutta ei tuota saa ääneen sanoa. Sama, kun Kiistala toteaisi muutaman vuoden päästä, että "yhtäkään tummaihoista pelaajaa ei RoPS:ssa enää nähdä.".

No näin varmasti on. Mutta onhan tämä taas mennyt melkoiseksi komediaksi koko homma. Kuka olisi vielä lauantaina uskonut missä ollaan alkuviikosta. Kiistalaa syytellään rasistiksi.
Arpin Lusène

Poissa Poissa

Vastaus #6865 : 21.10.2008 klo 14:55:32

Kiistalahan on moderni versio 1800-lukulaisesta puuvillaplantaasin omistajasta. ;)
John Devey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves

Vastaus #6866 : 21.10.2008 klo 14:57:16

Vähemmistövaltuutettu epäilee Rovaniemen Palloseuran toimitusjohtajaa Jouko Kiistalaa etnisestä syrjinnästä pelaajahankinnoissa.

Ei jumalauta, eihän tää voi olla todellista :D   :D
Woland

Poissa Poissa

Vastaus #6867 : 21.10.2008 klo 14:58:58

Ei jumalauta, eihän tää voi olla todellista :D   :D

Loppuupahan perkele puheet ulkomaalaisten suosimisesta RoPS:ssa.

Rovaniemen Palloseuran kannattaminen on kyllä taas kuin tivoliseurueessa eläisi.
John Devey

Poissa Poissa

Vastaus #6868 : 21.10.2008 klo 14:59:43

Loppuupahan perkele puheet ulkomaalaisten suosimisesta RoPS:ssa.

Rovaniemen Palloseuran kannattaminen on kyllä taas kuin tivoliseurueessa eläisi.

Suomalaisethan siellä on vähemmistönä ???  Jälkimmäistä en epäile hetkeäkään :D
muumi

Poissa Poissa

Vastaus #6869 : 21.10.2008 klo 14:59:52

No näin varmasti on. Mutta onhan tämä taas mennyt melkoiseksi komediaksi koko homma. Kuka olisi vielä lauantaina uskonut missä ollaan alkuviikosta. Kiistalaa syytellään rasistiksi.

Jep. Toisaalta eikö kaikki näkyvyys ole hyvää, kunhan nimi kirjoitetaan oikein? Tämän nykyisen julkisuuden RoPS voisi kääntää voitokseen, jos toimisi oikein - äläkä kysy minulta mikä on oikein, en totisesti tiedä... Voisi remonttiasiakin saada vauhtia, jos seura olisi joka päivä julkisuudessa ja toimisi suoraselkäisesti ja rehdisti.
kretiini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Etelän Pellet

Vastaus #6870 : 21.10.2008 klo 15:02:15

Onkos kieleen perustuvalle syrjinnälle jotakin nimeä?

Joukon kommenttihan osottaa vaan sen, että äijä lukkee näitä foorumeita ja että vielä on paljon matkaa mystiksen ja kumppaneiden tasolle...
Balla

Poissa Poissa

Vastaus #6871 : 21.10.2008 klo 15:06:43

Ja taas mennään:

:D Ylos

Eiköhän tämän komediateatterin paikka ole jossain ihan muualla kun Veikkausliigassa...
John Devey

Poissa Poissa

Vastaus #6872 : 21.10.2008 klo 15:15:29

Kikkara: mitä olet mieltä seurasi harjoittamasta RASISMISTA???
lars leevi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Puhun niin totta kuin osaan.

Vastaus #6873 : 21.10.2008 klo 15:20:59

Kikkara: mitä olet mieltä seurasi harjoittamasta RASISMISTA???

Kikkaran sydän vuotaa verta! Ei sentään, mä vähän luulen että kikkaran maailmankatsomuksessa rasismia on mustiin miehiin kohdistunut hyökkäys, slaavilaiset veljemme ja muut valkonaamat saa kikkaran mielestä viedä saunan taa.
roundhousekick

Poissa Poissa

Vastaus #6874 : 21.10.2008 klo 15:21:27

Lähinnä tässä itkettää sen takia, että Walden ja Kiistala kuin yhteisestä sopimuksesta lakaisevat jutun pois näkyvistä. Lajin imagolle tällaiset epäilyt tekevät aika vitun pahaa, mutta mitäs siitä, kunhan Poro roikaa ja Rovaniemi joikaa. Ylos
Parastahan näitä juttuja onkin pyöritellä tylsistymiseen asti, kun mihinkään lopputulokseen ei päädytä ja syyllisen selvittäminen on äärimmäisen hankalaa. Arpin voisit lähteä varmaan Aasiaan selvittämään tämän tarinan oikean laidan?

Sivuja: 1 ... 274 [275] 276 ... 288

Siirry: