FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.09.2024 klo 00:24:27 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 282 [283] 284 ... 288
 
Kirjoittaja Aihe: RoPS 2008  (Luettu 282577 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa


Vastaus #7050 : 23.10.2008 klo 16:37:01

Naurettavaa ininää rasismista, pitääkö se taas toistaa, että Jouko sano kuohuksissaan mitä sano, ei siinä ole mitään tekemistä oikean rasismin/syrjinnän kanssa, kauhea haloo päällä, ette taida kunnon rasismista/syrjinnästä tietää mitään ja sitähän tapahtuu koko ajan kaduilla, työpaikoilla ja ihan joka paikassa..Ei puhtaita pulmusia ole olemassakaan tämän asian tiimoilta, jokainen on/on ollut rasisti jotain "ryhmää" kohtaan jossakin vaiheessa elämää...tehkää tämä ero tuomitsemisessa, Jouko sanoi sen vaan väärässä paikassa!

Ei Jouko sanonut sitä vain väärässä paikassa, Jouko ei saisi sanoa tuollaisia ollenkaan. Hän on asemassa, jossa pitää sanoistaan pitää huoli eikä tuollaisia saa ääneen sanoa, vaikka seura toki saa tehdä tuollaisen linjauksen. Jokainen varmaan on joskus ollut rasisti tai muuten tehnyt väärin, mutta sen jälkeen on hyvä pahoitella sanomisiaan/tekemisiään... Etenkin jos on julkisessa/merkittävässä asemassa, kuten Jouko on.
Mystinen metsätyömies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.


Vastaus #7051 : 23.10.2008 klo 16:37:40

Lässyn lässyn. Mene mystis pois täältä höpisemästä, jos sinulla ei ole tuon parempia valheita esittää. Täällä on moni fani kritisoinut ja paheksunut seurajohdon toimintaa/sanomisia, joten eipä nyt muutaman päivän jälkeen levitellä tuollaisia perättömiä tietoja.

Lässyn lässyn itsellesi. Muutama ei ole merkittävä määrä. Valtaosa tähän ketjuun kirjoittavista on joko puolustellut Reilu-Joken sanomisia tai sitten hyssyttelemällä hyväksynyt koko paskan.
Mystinen metsätyömies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.


Vastaus #7052 : 23.10.2008 klo 16:41:02

Nyt selvisi miksi Mystiksellä kiehuu. NEEKEREITÄ toki saisi arvostella ja sanoa ettei me mitään heimokieliä puhuvia oteta joukkueeseen. :-[
Ja tämä on totuus.

En ole koskaan arvostellut NEEKEREITÄ. Olen arvostellut NEEKEREIDEN hyväksikäyttöä. Olen myös arvostellut NEEKERI-sanan käytön bännäämistä vallan käytön välineenä.

Et sä kuule musta (sic!) rasistia saa vääntämälläkään.
Kikkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään


Vastaus #7053 : 23.10.2008 klo 16:41:38

Et sä kuule musta (sic!) rasistia saa vääntämälläkään.

Hyvä  :) Tuoppi
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa


Vastaus #7054 : 23.10.2008 klo 16:42:37

Lässyn lässyn itsellesi. Muutama ei ole merkittävä määrä. Valtaosa tähän ketjuun kirjoittavista on joko puolustellut Reilu-Joken sanomisia tai sitten hyssyttelemällä hyväksynyt koko paskan.

Muutama on riittävän iso määrä, ettei meidän pientä joukkoa voi yhdeksi nipuksi yleistää, joten voisitko olla yleistämättä.
« Viimeksi muokattu: 23.10.2008 klo 16:43:51 kirjoittanut muumi »
Varsinuolenta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS


Vastaus #7055 : 23.10.2008 klo 16:56:40

Miksi pitää olla rasismia?

Kun kaikki olisi helpompaa, jos

olisi suvaitsevaisuutta.

Miksi erilaisuutta ei hyväksytä?

Siitähän seuraa yksinäisyyttä.

Eihän rodulla ja ihon värillä

ole väliä.

Ovathan huolenpito, rakkaus

ja ystävyys paljon tärkeämpiä!

Jenny Sandbacka 12v, svenska privatskolan

Mxyz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC ´95, RoPS ´85, FF2 Kuningasidea ´07


Vastaus #7056 : 23.10.2008 klo 17:41:56

Pelasi liigaa vepsussa kaudella 2007 ja oli joukkueen surkeimpia. kankea, hidas, pehmeä, ei saanut palloa pois eikä ainakaan omille. sijoittuminen asteikolla 4-10: 3

Eri mies nykyään.
jamppa

Poissa Poissa


Vastaus #7057 : 23.10.2008 klo 17:50:32

Pitäiskö Joken tulospalkkio sitoa jotenkin myös pelilliseen menestykseen? Vois toimia paremmin kuin pelkkä tulospalkkio? Nyt laahataan Opasta ja muualta sitä mukaa miehiä kun tarvetta(hätää) tulee. Edelleen kysyn miksei Nuren kanssa ole edes keskusteltu jatkosta?? Jatkossa taas helppo saada pelimiehiä Suomesta tällä tyylillä. Vai löytyykö se vastaus jo tuosta alusta?
jamppa

Poissa Poissa


Vastaus #7058 : 23.10.2008 klo 17:55:42

Ja Edeipon aiheeton väheksyminen jatkuu  Alas
Sopisi hyvin ensi vuoden joukkueeseen jos taktiikaksi otettaisiin Vepsin 0-0 linja. Kulikkiki teki topparin paikalta (lahjottuna?) tuplaten maaleja verrattuna tähän ns. väheksyttyyn pelaajaan, :)
karambola

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rops


Vastaus #7059 : 23.10.2008 klo 18:03:42

Lucas Hradecky olisi kelpo veskari Kallen tilalle, eikä edes utopistinen hankinta. Nuorten maajoukkueissa pelannut lupaus.
Jouko ei vaan taida nuorista veskareista paljon perustaa  ::)
Eipä mies kyllä napapiirin valmennuksessa eteenpäin menisikään, eheh..

Olisin odotellut julkista anteeksipyyntöä Joukon lausunnosta. Ihan sama oliko huolimaton lipsahdus, törkeä lausunto anyway.
Mikä mahtaa olla johtokunnan mahdollisuus potkia Jokke pois? En ole varma löytyisikö ketään tilalle, mutta suoraselkäistä toimintaa olisi tehdä edes jotain.
kilu.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1950 & 1917 Ei sen enempää...ei sen vähempää.


Vastaus #7060 : 23.10.2008 klo 18:36:16

Juttelin Nuren kanssa ja hän todellakin piti Rollon ilmapiiristä ja faneista, Tuntui olevan kovastikin kiinnostunut jatkopahvista. (tämä keskustelu siis käytiin ,ennen uutta lisenssikohua ja Joken "venäjän kieli" lausuntoa.)
roundhousekick

Poissa Poissa


Vastaus #7061 : 23.10.2008 klo 18:42:03

Lucas Hradecky olisi kelpo veskari Kallen tilalle, eikä edes utopistinen hankinta. Nuorten maajoukkueissa pelannut lupaus.
Jouko ei vaan taida nuorista veskareista paljon perustaa  ::)
Eipä mies kyllä napapiirin valmennuksessa eteenpäin menisikään, eheh..

Olisin odotellut julkista anteeksipyyntöä Joukon lausunnosta. Ihan sama oliko huolimaton lipsahdus, törkeä lausunto anyway.
Mikä mahtaa olla johtokunnan mahdollisuus potkia Jokke pois? En ole varma löytyisikö ketään tilalle, mutta suoraselkäistä toimintaa olisi tehdä edes jotain.

Ilmeisesti Jouko on jo radiohaastattelussa pyörtänyt sanansa ja esittänyt anteeksipyynnön(?), tosin itse en tätä ole kuullut. Tosiaan Lucas olisi jo kannattanut hommata tänne aikaa sitten, mutta Joukon näkemys maalivahtien kyvyistä ei ole ennenkään häikäissyt, joko he ovat liian nuoria tai liian kemiläisiä. Ilmeisesti Nuren jatko seurassa on pitkälti kiinni Jokkerista, kaksi vahvaa persoonaa ei sovi samaan seuraan, tässäkään ei olisi mitään uutta... Olisiko siis aika hommata seuraan urheilutoimenjohtaja tjsp. ja antaa Jokkerin hoitaa asia minkä hän parhaiten taitaa eli taloudenpito ja jättää joukkueenrakentaminen ja johtaminen sen osaaville henkilöille.

Jos Jokkeri onnistuu Nuren häätämään ulos omalla itsepäisyydellään niin lähellä on etten katsomoon eksy ensi kaudella.
« Viimeksi muokattu: 23.10.2008 klo 18:43:16 kirjoittanut roundhousekick »
kilu.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1950 & 1917 Ei sen enempää...ei sen vähempää.


Vastaus #7062 : 23.10.2008 klo 18:50:02

Urheilutoimenjohtaja=Vesa Tauriainen 
janita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kuukkelintien palloseura,RoPS


Vastaus #7063 : 23.10.2008 klo 18:52:51

jotain hyvääkin, Vesku kyllä tietää pelipuolen asioista ainakin.. Ylos
kilu.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1950 & 1917 Ei sen enempää...ei sen vähempää.


Vastaus #7064 : 23.10.2008 klo 18:54:23

jotain hyvääkin, Vesku kyllä tietää pelipuolen asioista ainakin.. Ylos
Mun puolesta voisi saman tien hypätä myös valmentajaksi.
Mika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Las Vegas Bingo


Vastaus #7065 : 23.10.2008 klo 18:59:25

Tauriainen valmentaa nykyään Lynxin B-junnuja, että se siitä.
kilu.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1950 & 1917 Ei sen enempää...ei sen vähempää.


Vastaus #7066 : 23.10.2008 klo 19:00:18

Tauriainen valmentaa nykyään Lynxin B-junnuja, että se siitä.



Varmaan ylikallis soppari ostaa ulos    ::)
janita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kuukkelintien palloseura,RoPS


Vastaus #7067 : 23.10.2008 klo 19:00:57

Mun puolesta voisi saman tien hypätä myös valmentajaksi.
ei pöllömpi idea, jos Bondarenkolla tökkii niin tilalle vaan.. eipä ainakaan rasistiksi päästä seuraa haukkumaan.. Veskulla hieno tausta pelaajana, seuran "omia miehiä" ja varmasti valmentaisi joukkuetta oikeasta syystä.. Ylos
Mika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Las Vegas Bingo


Vastaus #7068 : 23.10.2008 klo 19:01:54

Varmaan ylikallis soppari ostaa ulos    ::)
En usko että on ihan heti heittämässä uutta projektia pois.
kilu.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1950 & 1917 Ei sen enempää...ei sen vähempää.


Vastaus #7069 : 23.10.2008 klo 19:10:10

En usko että on ihan heti heittämässä uutta projektia pois.

Rahalla on taivaallinen vaikutus     Ylos
Tapsa

Poissa Poissa


Vastaus #7070 : 23.10.2008 klo 19:10:45

Minä kun käyn itsekin Joukolla, niin minulla myös siksikään ei ole Joukosta huomautettavaa. Olisikohan niin, että monikaan kirjoittajista ei ole Joukoa henkilökohtaisesti tavannut.
Minä vähän "pöyhäisin muurahaispesää", että saimme kunnon keskustelun aikaan.
waswas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, Bingo Boys


Vastaus #7071 : 23.10.2008 klo 19:17:14

Kaikkihan tietää mitkä välit Jokkeril ja Vessellä on. Mielellään tosin näkisin itsekkin Vessen RoPSin peräsimessä.
kehveli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haistakaa vittu, me ollaan Vepsu!


Vastaus #7072 : 23.10.2008 klo 19:23:09

Minä kun käyn itsekin Joukolla, niin minulla myös siksikään ei ole Joukosta huomautettavaa. Olisikohan niin, että monikaan kirjoittajista ei ole Joukoa henkilökohtaisesti tavannut.
Minä vähän "pöyhäisin muurahaispesää", että saimme kunnon keskustelun aikaan.

eipäs.

saat joukolta peliasuja = hyvä tyyppi
saat skytteltä peliasuja = hyvä tyyppi
et saa eerolta edes peliasuja = tahditon tyyppi ja Vepsukka konkurssissa.

mä kun luulin että saunakaverit on mursun alaa.
Nagasaki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kotimainen jalkapallo


Vastaus #7073 : 23.10.2008 klo 19:26:31

Minä kun käyn itsekin Joukolla, niin minulla myös siksikään ei ole Joukosta huomautettavaa. Olisikohan niin, että monikaan kirjoittajista ei ole Joukoa henkilökohtaisesti tavannut.
Minä vähän "pöyhäisin muurahaispesää", että saimme kunnon keskustelun aikaan.
Kyllähän tärkein peruste ihmisen arvioinnissa on peliasujen saatavuus. ::)
Tapsa

Poissa Poissa


Vastaus #7074 : 23.10.2008 klo 19:40:21

Kyllä tällä vaikutusta on, ei sitä voi kieltää. Kielteiset reaktiot lisäävät minun adrenaliinia ja voi aiheuttaa jopa jättireaktion. Olen joskus kirjoittanut "paholaisen pääsevän irti."

 
Sivuja: 1 ... 282 [283] 284 ... 288
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa