FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.04.2024 klo 17:30:44 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8
 
Kirjoittaja Aihe: Jornada 12  (Luettu 4775 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ramos

Poissa Poissa


Vastaus #150 : 11.11.2007 klo 23:02:27

Ja jos seuraisi Bojanin pelejä, niin saattaisi ehkä huomata, että se on oikeasti aika lupaava juniori.

Ja lupaava juniori menee Jeesuksen ohi, kun valitaan maajoukkueeseen miehiä? Jotain rotia näihin juttuihin. Bojan on pelkkä raakile Raúlin rinnalla.
Mágico Madrid

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Furkka & Espanjan Rive


Vastaus #151 : 11.11.2007 klo 23:02:47

Ja jos seuraisi Bojanin pelejä, niin saattaisi ehkä huomata, että se on oikeasti aika lupaava juniori.
Tätä tuskin kukaan kiistää..  ::)

Juhana

Poissa Poissa


Vastaus #152 : 11.11.2007 klo 23:03:23

Rotia nyt näihin juttuihin. Aika moni Madrid-fani oli täälläkin Raulia teilaamassa huonompien jaksojen aikana. Jos kaveri nyt hieman vertyy jotain Mallorcaa vastaan (ei millään pahalla Eto'o), niin se varmaan onkin Bojanin taidoista paljon pois.  ::)

Niin, koska tämä oli tällä kaudella vasta ensimmäinen ottelu jossa Raúl oli todella hyvä...
Eto´o

Poissa Poissa


Vastaus #153 : 11.11.2007 klo 23:05:31

Dieter Bohlen , sitä ennen  Mallorcalla aivan loistava paikka tasoittaa.....,huomasitko  ;)? Maalivahdit ei tänään kummassakaan päässä oikein vireessä. Meillä saippuakauppias Gerna Lux todella surkea ja auttoi osaltaan hataroilla torjunnoillaan Rm pisteet. Taisi olla Madridin ylpeydelläkin vielä rapulaa eilisen Barca pelin johdosta.... Onhan se vaan niin et, jännitys pitää säilyttää loppuun saakka.Mut ei kai tää kauppias ymmärrä sitä et, piste tai písteet oli jaossa meille. Mikä on Mallorcan ykkösveskan Moyan tilanne, miksei pelannut.., onko tietoa...?
Robben

Poissa Poissa


Vastaus #154 : 11.11.2007 klo 23:06:24

Ja lupaava juniori menee Jeesuksen ohi, kun valitaan maajoukkueeseen miehiä? Jotain rotia näihin juttuihin. Bojan on pelkkä raakile Raúlin rinnalla.

Lue edittini.

Täällä nyt vaan minun mielestäni tällä hetkellä hehkutetaan niin jatkuvasti ja yliampuvasti eri Madrid-pelaajia, että aika paksua on jotenkin tehdä pilaa siitä, että joku Barcelona-fani on saattanut preseasonilla mainita Bojanin olevan lupaava pelaaja.
kaappi

Poissa Poissa


Vastaus #155 : 11.11.2007 klo 23:07:01

Onkos nyt sitten niin et Raulil on kasassa 6 liigamaalia ja 3 chämppäris? Ja sitten ne ihanat syötöt...aahhh ;)
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa


Vastaus #156 : 11.11.2007 klo 23:07:28

Tätä tuskin kukaan kiistää..  ::)



Hep! Minä kiistän!
Mágico Madrid

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Furkka & Espanjan Rive


Vastaus #157 : 11.11.2007 klo 23:08:15

Hep! Minä kiistän!
Pakko sanoa, etten yllättynyt..  ;)
kaappi

Poissa Poissa


Vastaus #158 : 11.11.2007 klo 23:09:10

Lue edittini.

Täällä nyt vaan minun mielestäni tällä hetkellä hehkutetaan niin jatkuvasti ja yliampuvasti eri Madrid-pelaajia, että aika paksua on jotenkin tehdä pilaa siitä, että joku Barcelona-fani on saattanut preseasonilla mainita Bojanin olevan lupaava pelaaja.
Voi luoja :D Johan niitä barcan pelaajia on ehditty hehkuttaa viimeset kolme kautta..
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa


Vastaus #159 : 11.11.2007 klo 23:10:07

Pakko sanoa, etten yllättynyt..  ;)

En siis epäonnistunut tänäänkään...
Ramos

Poissa Poissa


Vastaus #160 : 11.11.2007 klo 23:10:15

Lue edittini.

Luin nyt. Ehdin vain vastata ennen kuin editoit.
Freddy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikkelin Palloilijat


Vastaus #161 : 11.11.2007 klo 23:11:06

Voi luoja :D Johan niitä barcan pelaajia on ehditty hehkuttaa viimeset kolme kautta..
no onki hyviä ;) nojoo, on ne valkostekin pelaajat ihan hyviä :)
Robben

Poissa Poissa


Vastaus #162 : 11.11.2007 klo 23:11:14

Voi luoja :D Johan niitä barcan pelaajia on ehditty hehkuttaa viimeset kolme kautta..

Itse en ainakaan ole tällaista kokonaisvaltaista hehkutusaaltoa huomannut, enkä ainakaan siihen osallistunut. Ja viime kaudella tuskin Barcelonan pelaajat niin erityisesti antoivat hehkutuksille edes aihetta...
kaappi

Poissa Poissa


Vastaus #163 : 11.11.2007 klo 23:13:47

Itse en ainakaan ole tällaista kokonaisvaltaista hehkutusaaltoa huomannut, enkä ainakaan siihen osallistunut. Ja viime kaudella tuskin Barcelonan pelaajat niin erityisesti antoivat hehkutuksille edes aihetta...
No okei, onks okei jos sanon et Gago oli tänään paska ;)
Robben

Poissa Poissa


Vastaus #164 : 11.11.2007 klo 23:15:34

No okei, onks okei jos sanon et Gago oli tänään paska ;)

Kyllä. Nyt olet objektiivisuuden huipentuma  ;)
Royal

Poissa Poissa


Vastaus #165 : 11.11.2007 klo 23:20:09

Rotia nyt näihin juttuihin. Aika moni Madrid-fani oli täälläkin Raulia teilaamassa huonompien jaksojen aikana. Jos kaveri nyt hieman vertyy jotain Mallorcaa vastaan (ei millään pahalla Eto'o), niin se varmaan onkin Bojanin taidoista paljon pois.  ::)

Ja jos seuraisi Bojanin pelejä, niin saattaisi ehkä huomata, että se on oikeasti aika lupaava juniori. Tämän kauden näytöillä valmiimpi pelaaja kuin täällä enemmän hehkutettu Giovani.

(Ja en tällä nyt tarkoita että kuuluisi vielä maajoukkueeseen.)
Mikäs kaveri tämä on  :D

muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa


Vastaus #166 : 11.11.2007 klo 23:21:08

Gago oli pelin toka paras, joten pitäkää ne päänne kiinni. Upea peli tänäänkin, vaikka valitettavan moni syöttö menikin pieleen. Hienoja ajatuksia ja yrityksiä silti.

Gago on maailman paras keskikenttäpelaaja.
el Blanco

Poissa Poissa


Vastaus #167 : 11.11.2007 klo 23:21:48

Gago oli pelin toka paras, joten pitäkää ne päänne kiinni. Upea peli tänäänkin, vaikka valitettavan moni syöttö menikin pieleen. Hienoja ajatuksia ja yrityksiä silti.

Gago on maailman paras keskikenttäpelaaja.

Tulitko?
Mágico Madrid

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Furkka & Espanjan Rive


Vastaus #168 : 11.11.2007 klo 23:23:05

Gago on maailman paras keskikenttäpelaaja.
Pieni liioittelu on paikallaan, mutta nyt mennään jo hieman yli..  :D
kaappi

Poissa Poissa


Vastaus #169 : 11.11.2007 klo 23:23:26

Gago oli pelin toka paras, joten pitäkää ne päänne kiinni. Upea peli tänäänkin, vaikka valitettavan moni syöttö menikin pieleen. Hienoja ajatuksia ja yrityksiä silti.

Gago on maailman paras keskikenttäpelaaja.
Paras oli ilmeisesti sitten vanha ja uskollinen herra Salgado, joka ansiokkaasti piti seuraa kutsuvieraille vip-aitiossa?
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa


Vastaus #170 : 11.11.2007 klo 23:25:01

Tulitko?
Tulin. Nyt saat nuolla puhtaaksi.
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa


Vastaus #171 : 11.11.2007 klo 23:26:23

Paras oli ilmeisesti sitten vanha ja uskollinen herra Salgado, joka ansiokkaasti piti seuraa kutsuvieraille vip-aitiossa?
Eipäs, vaan Robinho.

Pieni liioittelu on paikallaan, mutta nyt mennään jo hieman yli..  :D

Höpsistä. Gago on maailman paras keskikenttäpelaaja ja Bojan on maailman lupaavin pelaaja koskaan.
Robben

Poissa Poissa


Vastaus #172 : 11.11.2007 klo 23:36:58

Offtopicina voidaan muuten mainita, että Franco on vienyt "UK:n tv-matsissa" Villarrealin 1-0-johtoon.

Ja heti Kanootti tasoittaa.
Dieter Bohlen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness im Knast is wie 'ne Meisterschaft!


Vastaus #173 : 11.11.2007 klo 23:47:35

Niin, koska tämä oli tällä kaudella vasta ensimmäinen ottelu jossa Raúl oli todella hyvä...

Näin.

Raul on ollut koko alkukauden huimassa vireessä, tehnyt maaleja ja alustanut niitä. Tämän lisäksi jatkuvasti kovaa työtä puolustussuuntaan, tinkimätön asenne ja johtajan elkeitä. Kertakaikkisen loistava pelaaja pitemmän tauon jälkeen Ylos.
FutisForum nimimerkki

Poissa Poissa


Vastaus #174 : 11.11.2007 klo 23:58:24

Alves lentänyt kahdella keltaisella pihalle. Harmi, kun tätä ei mistään näe :(

 
Sivuja: 1 ... 6 [7] 8
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa