FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.04.2024 klo 07:10:27 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Barcelonassa 24-25.11  (Luettu 890 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ylläri

Poissa Poissa


: 16.11.2007 klo 15:49:59


No niin, pitkän kirjoitustauon jälkeen kirjauduin nyt vihdoin tälle uudellekin foorumille. Olen menossa Barcelonaan käymään ensi viikonloppuna ekaa kertaa, ja luonnollisesti myös Barca-Recreativo peli on ohjelmassa. Lipun hankkiminen stadionilta ei liene ongelma tässä pelissä, mutta ajattelin kysyä vinkkejä katsomonosista, kun stadikasta ei juuri mitään käsitystä ole. Mihin kannattaisi tähdätä, jos haluaa nähdä hyvin mutta ei joutua katkarapukatsomoon?

Tuo peli on ilmeisesti lauantaina, kannattaisiko sunnuntaina uskaltautua kaupungin ulkopuolelle, tuolloin kun taitaa olla Zaragoza-Getafe ja Levante-Betis? Kumpaan pääsisi kätevämmin? Vai tuleeko matkaa liikaa (olen toki Barcelonassa tiistaihin asti, joten kaupunkiakin ehtii katella). kiitos kaikista vinkeistä.
den lilla joggaren

Poissa Poissa


Vastaus #1 : 16.11.2007 klo 15:59:05

Onks siellä joku matsi? :o paljon maksaa? Itse siis palailen portosta 24.päivä kyseisen kylän kautta.
Boris Pugo

Poissa Poissa


Vastaus #2 : 16.11.2007 klo 16:18:38

Onks siellä joku matsi? :o paljon maksaa? Itse siis palailen portosta 24.päivä kyseisen kylän kautta.

Barca-Huelva
den lilla joggaren

Poissa Poissa


Vastaus #3 : 16.11.2007 klo 16:37:02

Barca-Huelva
Kiitos, todella ystävällistä.  :)


















  ::) :keskari: 
ALPPIK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taylor Swift: You Belong With Me


Vastaus #4 : 18.11.2007 klo 17:32:02

Joo, Barcelona-Recreativo näyttää olevan lauantaina 24.11. klo 20:00, sieltä sitten pitäisi varmaan taksilla sompailla lentokentälle Clickairin lähtöselvitykseen. Menee (ehkä) liian hankalaksi, kun matkatavaroitakin olisi mukana. Lippuja yritin katsoa, mutta ei mulla mitään jäsennumeroa ole.

Jos joku on tuonne menossa ja tietää lippujen hankkimisesta jotain, niin voi pistää privaa. Olen valmis muuttamaan suunnitelmia hyvän futismatsin takia. Tällä hetkellä näyttää siltä, että katson matsin jossain baarissa lentokenttäbussin pysäkin lähellä.  :)

Niin ja paluumatkalla Portosta siis minäkin olen tuossa Barkkeloonassa.
ALPPIK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taylor Swift: You Belong With Me


Vastaus #5 : 26.11.2007 klo 16:16:22

Tulihan se käytyä tuo matsi sitten katsomassa. Ei edes tarvinnut taksia ottaa, kun Camp Noulta lentokenttäbussin pysäkille oli 25 minuutin kävely. Huono matsi, onneksi sitä ennen nautitut oluet, tuplakonjakit ja tapakset pitivät olotilan siedettävänä.
den lilla joggaren

Poissa Poissa


Vastaus #6 : 26.11.2007 klo 19:30:44

Tulihan se käytyä tuo matsi sitten katsomassa. Ei edes tarvinnut taksia ottaa, kun Camp Noulta lentokenttäbussin pysäkille oli 25 minuutin kävely. Huono matsi, onneksi sitä ennen nautitut oluet, tuplakonjakit ja tapakset pitivät olotilan siedettävänä.
Istuitko mahdollisesti naisseurassa alapuolellamme? Meiltä maksoi taksi 50€ kentälle(mittarissa 20€), kolmas maalikin jäi näkemättä Alas
Röhmyrolle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi


Vastaus #7 : 26.11.2007 klo 22:34:11

Itsekin tuli camp noulla oltua. Ensimmainen puoliaika todellakin taytta paskaa, Messi oli sentaan hyva. Ihan mukava kokemus noin yleisesti. Olen viela epsanjassa, talla hetkella Madridissa. Atleticolla taitaa olla eufa cupin peli torstaina? Mitenhan siihen lipun hommaisi?

Niin ja ALPPIK, otetaan prematch pintit sitten Magnumilla ensi kesana Tuoppi
Ylläri

Poissa Poissa


Vastaus #8 : 28.11.2007 klo 20:36:52


Joo, tuli matsissa käytyä eikä tosiaan mikään kummoinen peli ollut. Tunnelmakin oli aika vaisu. Bojan oli sisään tultuaan ltodella yllättävän hyvä, aikaisemmin en ollutkaan nähnyt koko kaverin pelaavan joten hänen esitykselleen  Ylos

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa