FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 16:40:09 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 58 [59] 60 ... 83
 
Kirjoittaja Aihe: Siellä on capo..  (Luettu 421600 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Pemari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: I support FF3


Vastaus #1450 : 19.11.2021 klo 10:21:28

Toisena asiana ”On aika Riveluution” alkua voisi reipastaa. Nyt laahaa ja kuulosti Ranska-matsissa siltä kuin oltaisiin hautajaisissa. ”Oi meidän rakas Suomiii...” -vaiheessa ollaan vähän niinkuin oviaan sulkevassa baarissa ennen kertsiä, joka toki hyvä.

Iskevät kannatuschantit tuovat energiaa. 50% tämän biisin kestosta vetää lähinnä tunnelman matalaksi.

Riveluutio-chantissahan nimenomaan parasta on tuo kontrasti chantin sisällä. Sen takia chantin loppu kuulostaa niin vaikuttavalta.

Sen sijaan "Suomiiii meidän kotimaa" on esimerkki masentavasta chantista, jossa vielä kaiken lisäksi loppuu laulaessa happi kesken ellei ole hengitystekniikka-pro.
elstadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #1451 : 19.11.2021 klo 11:01:21

Pitäisikö nämä chäntit jakaa tosiaan kellonaikojen mukaan?

Peli alkaa klo 16.00: Kaikki kiroilu, nussiminen yms. vastaava kiellettyä. Keskitytään lähinnä kirjaimiin ja "SUOMI" -huutoihin, ettei vain pikkulapsille tule kysymyksiä.

Klo 19: Tässä voisi ehkä uskaltaa vetää sauna, viina ja kirves -chantin? Kiroilu ja nussiminen toki täydessä bännissä. Vähän tosiaan mietityttää, mitä foorumistin 7v janari ajattelee viinasta ja kirveestä? Ei se kovin hyvää kuvaa SMJK:sta anna?

Klo 21.45: Tässä voitaisiin ainakin rauhassa vetää jo viinat ja kirveet. Nussiminen ehkä sitten pelin jälkeen jatkoilla? Kiroilu vähän tilanteen mukaan.
laardi79

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Großverdiener


Vastaus #1452 : 19.11.2021 klo 11:19:31



Sen sijaan "Suomiiii meidän kotimaa" on esimerkki masentavasta chantista, jossa vielä kaiken lisäksi loppuu laulaessa happi kesken ellei ole hengitystekniikka-pro.

Nuorten EM:ssa 2009 göteborgilaiset lähiögangstat  lähtivät tähän mukaan.
mustahelmi

Poissa Poissa


Vastaus #1453 : 19.11.2021 klo 18:18:39

"Luke nussii" on kyllä nolo chantti
Oon aina luullut, että tuossa lauletaan "Luken uusi ravintola". Siltä se e-katsomoon kuulosti.
Kulttuurilasagne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Endnu ukendt


Vastaus #1454 : 19.11.2021 klo 18:23:48

"Luken uusi ravintola".
Jatkoon! :D
sensuurinuhri

Poissa Poissa


Vastaus #1455 : 19.11.2021 klo 18:25:16

Hakkaa päälle huuto kiellettävä välittömästi. Liittyy hyvin vahvasti sotaan. Miettikää nyt vaikka katsomossa istuvia sotaa paenneitta pakolaisia ennen kuin avaatte suunne.
mustahelmi

Poissa Poissa


Vastaus #1456 : 19.11.2021 klo 18:31:46

Hakkaa päälle huuto kiellettävä välittömästi. Liittyy hyvin vahvasti sotaan. Miettikää nyt vaikka katsomossa istuvia sotaa paenneitta pakolaisia ennen kuin avaatte suunne.
Voi kirpaista monen Hakkapeliitta-sotilaan jälkeläisen sydäntä tosiaan.
Gusty Spence

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Linfield


Vastaus #1457 : 19.11.2021 klo 18:32:17

Hakkaa päälle huuto kiellettävä välittömästi. Liittyy hyvin vahvasti sotaan. Miettikää nyt vaikka katsomossa istuvia sotaa paenneitta pakolaisia ennen kuin avaatte suunne.

Nyt on kyllä vahvat uhriutumiset niin viestissä kuin nimimerkissäkin.
Åke Wahlgren

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rive ulos!


Vastaus #1458 : 19.11.2021 klo 20:36:52

Sanoisin että nussimiset on nyt nussittu.

Toisena asiana ”On aika Riveluution” alkua voisi reipastaa. Nyt laahaa ja kuulosti Ranska-matsissa siltä kuin oltaisiin hautajaisissa. ”Oi meidän rakas Suomiii...” -vaiheessa ollaan vähän niinkuin oviaan sulkevassa baarissa ennen kertsiä, joka toki hyvä.

Iskevät kannatuschantit tuovat energiaa. 50% tämän biisin kestosta vetää lähinnä tunnelman matalaksi.
Eikö nämä Rive-chantit voisi jo jättää ohjelmistosta pois? Trendi ollut jo pidempään laskeva ja karsinnatkin päättyi pettymykseen.
alamummo

Poissa Poissa


Vastaus #1459 : 19.11.2021 klo 20:48:45

Mihin helvettiin tuota otsikossa mainittua capoa edes tarvitaan kun tämän topikin mukaan jokainen chäntti on kiellettävä? ???
Olkaa jatkossa vittu hiljaa siellä katsomossa!!!
Shrike

Paikalla Paikalla


Vastaus #1460 : 19.11.2021 klo 20:49:45

jokainen chäntti on kiellettävä?

Haloo Helsinkiä ei ole vielä canceloitu.
alamummo

Poissa Poissa


Vastaus #1461 : 19.11.2021 klo 20:52:54

Haloo Helsinkiä ei ole vielä canceloitu.

Canceloidaan kaikki. Jääkää kotiinne laulamaan jos laulattaa!!!!
Tölkkivaari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä


Vastaus #1462 : 20.11.2021 klo 06:58:02

Haloo Helsinkiä ei ole vielä canceloitu.

Se oli ihan itsessään paskaa
Beth

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #1463 : 20.11.2021 klo 08:04:43

Luke nussii chantissa hyvä puoli on ne iskevät "Hei, hei" -huudot. Jo niiden takia tuon chantin voisi jättää käyttöön sanoja muuttamalla, mutta se tuskin taipuisi enää mitenkään uuteen muotoon. Eli sillä mennään tai luovutaan koko hommasta. Riveluutio on kaarteen paras chantti, mutta kyllä se ylimääräinen "vittu" siellä on aivan turha ja monille se tuntuu olevan niitä harvoja kohtia, kun äänijänteitä venytetään äärimmilleen. : alas:
Durden

Poissa Poissa


Vastaus #1464 : 20.11.2021 klo 09:03:23

Luke nussii chantissa hyvä puoli on ne iskevät "Hei, hei" -huudot. Jo niiden takia tuon chantin voisi jättää käyttöön sanoja muuttamalla, mutta se tuskin taipuisi enää mitenkään uuteen muotoon. Eli sillä mennään tai luovutaan koko hommasta. Riveluutio on kaarteen paras chantti, mutta kyllä se ylimääräinen "vittu" siellä on aivan turha ja monille se tuntuu olevan niitä harvoja kohtia, kun äänijänteitä venytetään äärimmilleen. : alas:

Missä kohtaa Riveluutiota kuuluu turha "vittu"? Ettei vaan olisi mennyt chantit sekaisin nyt.
Stole

Poissa Poissa


Vastaus #1465 : 20.11.2021 klo 10:45:28

Missä kohtaa Riveluutiota kuuluu turha "vittu"? Ettei vaan olisi mennyt chantit sekaisin nyt.

"Uusi aikakausi koittaa, kiitos vittu Riveluution?" Eri asia onko tuo turha
Brendan R.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool, Kari Arkivuo


Vastaus #1466 : 20.11.2021 klo 10:47:01

"Uusi aikakausi koittaa, kiitos vittu Riveluution?" Eri asia onko tuo turha
Laulaako jotkut näin ??? Luulin että tuota käytetään vain Marraskuussa.
Metsän poika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, TPV


Vastaus #1467 : 20.11.2021 klo 10:52:23

Laulaako jotkut näin ??? Luulin että tuota käytetään vain Marraskuussa.
Juu, ei tuota Lokakuussa käytetty.
Beth

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #1468 : 20.11.2021 klo 11:06:42

Juu, sekoilin kahden chantin välillä.
Huysegems

Poissa Poissa


Vastaus #1469 : 20.11.2021 klo 11:16:15

Luke nussii chantissa hyvä puoli on ne iskevät "Hei, hei" -huudot. Jo niiden takia tuon chantin voisi jättää käyttöön sanoja muuttamalla, mutta se tuskin taipuisi enää mitenkään uuteen muotoon. Eli sillä mennään tai luovutaan koko hommasta. Riveluutio on kaarteen paras chantti, mutta kyllä se ylimääräinen "vittu" siellä on aivan turha ja monille se tuntuu olevan niitä harvoja kohtia, kun äänijänteitä venytetään äärimmilleen. : alas:

Samasta syystä hyvä ja tarttuva chantti on se Arajuuri - Hu Ha (DJ Ötzi - Hey Baby), johon on helppo lähteä mukaan ja vetää pitkään.
Kulttuurilasagne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Endnu ukendt


Vastaus #1470 : 20.11.2021 klo 12:17:06

Mä oon tyytyväinen koska meinaan jatkossa laulaa ”Luken uusi ravintola” koska työskentely tolppien välissä on niin syötävän herkullista että tekis mieli heti tehä pöytävaraus Ylos
Shrike

Paikalla Paikalla


Vastaus #1471 : 20.11.2021 klo 12:17:29

(DJ Ötzi - Hey Baby), johon on helppo lähteä mukaan ja vetää pitkään.

OT mutta kappas, tätä en tiennytkään. Mä olin aivan varma että tuo oli se Dirty Dancing -biisi jota vain vedettiin nopeammin. Näköjään joku jonne remixannut tuonkin. Toki oikea alkuperäinen on jo 60-luvulta.
Billy the Badger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта


Vastaus #1472 : 20.11.2021 klo 15:19:46

OT mutta kappas, tätä en tiennytkään. Mä olin aivan varma että tuo oli se Dirty Dancing -biisi jota vain vedettiin nopeammin. Näköjään joku jonne remixannut tuonkin. Toki oikea alkuperäinen on jo 60-luvulta.

Eikös tällä paljasteta jotain jonneutta tai eläkeläisyyttä? Itse olin toki parhaassa jonneiässä DJ Ötzin bängerin aikoihin, mutta mielikuva on, että jalkapalloa ei mistään tullut ilman, että (vanhempien samaan aikaan huoneessa ollessa hieman vaivaannuttava) uh ah -biisi soi jossain.
ALPPIK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taylor Swift: You Belong With Me


Vastaus #1473 : 20.11.2021 klo 18:26:00

Eikös tällä paljasteta jotain jonneutta tai eläkeläisyyttä? Itse olin toki parhaassa jonneiässä DJ Ötzin bängerin aikoihin, mutta mielikuva on, että jalkapalloa ei mistään tullut ilman, että (vanhempien samaan aikaan huoneessa ollessa hieman vaivaannuttava) uh ah -biisi soi jossain.
Minä yhdistän tuon biisin mäkihyppyyn, olen varma että DJ Ötzi esiintyi joskus Saksa-Itävallan mäkiviikon Bischoshofenin kilpailun yhteydessä kierrosten välissä.
Huysegems

Poissa Poissa


Vastaus #1474 : 20.11.2021 klo 18:44:10

Minä yhdistän tuon biisin mäkihyppyyn, olen varma että DJ Ötzi esiintyi joskus Saksa-Itävallan mäkiviikon Bischoshofenin kilpailun yhteydessä kierrosten välissä.

Menee OT:n puolelle, mutta sanotaan vielä se, että tätä luukutettiin aktiivisesti opiskelijavaihdon aikana Itävallassa vuosituhannen vaihteessa, kuten vielä kyllästymiseen asti lätkän mm:issä 2001 Saksassa.

 
Sivuja: 1 ... 58 [59] 60 ... 83
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa