Pemari
Poissa
Suosikkijoukkue: I support FF3
|
|
Vastaus #1450 : 19.11.2021 klo 09:21:28 |
|
Toisena asiana ”On aika Riveluution” alkua voisi reipastaa. Nyt laahaa ja kuulosti Ranska-matsissa siltä kuin oltaisiin hautajaisissa. ”Oi meidän rakas Suomiii...” -vaiheessa ollaan vähän niinkuin oviaan sulkevassa baarissa ennen kertsiä, joka toki hyvä.
Iskevät kannatuschantit tuovat energiaa. 50% tämän biisin kestosta vetää lähinnä tunnelman matalaksi.
Riveluutio-chantissahan nimenomaan parasta on tuo kontrasti chantin sisällä. Sen takia chantin loppu kuulostaa niin vaikuttavalta. Sen sijaan "Suomiiii meidän kotimaa" on esimerkki masentavasta chantista, jossa vielä kaiken lisäksi loppuu laulaessa happi kesken ellei ole hengitystekniikka-pro.
|
|
|
|
elstadi
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #1451 : 19.11.2021 klo 10:01:21 |
|
Pitäisikö nämä chäntit jakaa tosiaan kellonaikojen mukaan?
Peli alkaa klo 16.00: Kaikki kiroilu, nussiminen yms. vastaava kiellettyä. Keskitytään lähinnä kirjaimiin ja "SUOMI" -huutoihin, ettei vain pikkulapsille tule kysymyksiä.
Klo 19: Tässä voisi ehkä uskaltaa vetää sauna, viina ja kirves -chantin? Kiroilu ja nussiminen toki täydessä bännissä. Vähän tosiaan mietityttää, mitä foorumistin 7v janari ajattelee viinasta ja kirveestä? Ei se kovin hyvää kuvaa SMJK:sta anna?
Klo 21.45: Tässä voitaisiin ainakin rauhassa vetää jo viinat ja kirveet. Nussiminen ehkä sitten pelin jälkeen jatkoilla? Kiroilu vähän tilanteen mukaan.
|
|
|
|
laardi79
Poissa
Suosikkijoukkue: Großverdiener
|
|
Vastaus #1452 : 19.11.2021 klo 10:19:31 |
|
Sen sijaan "Suomiiii meidän kotimaa" on esimerkki masentavasta chantista, jossa vielä kaiken lisäksi loppuu laulaessa happi kesken ellei ole hengitystekniikka-pro.
Nuorten EM:ssa 2009 göteborgilaiset lähiögangstat lähtivät tähän mukaan.
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
|
Vastaus #1453 : 19.11.2021 klo 17:18:39 |
|
"Luke nussii" on kyllä nolo chantti
Oon aina luullut, että tuossa lauletaan "Luken uusi ravintola". Siltä se e-katsomoon kuulosti.
|
|
|
|
Kulttuurilasagne
Poissa
Suosikkijoukkue: Endnu ukendt
|
|
Vastaus #1454 : 19.11.2021 klo 17:23:48 |
|
"Luken uusi ravintola".
Jatkoon!
|
|
|
|
sensuurinuhri
Poissa
|
|
Vastaus #1455 : 19.11.2021 klo 17:25:16 |
|
Hakkaa päälle huuto kiellettävä välittömästi. Liittyy hyvin vahvasti sotaan. Miettikää nyt vaikka katsomossa istuvia sotaa paenneitta pakolaisia ennen kuin avaatte suunne.
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
|
Vastaus #1456 : 19.11.2021 klo 17:31:46 |
|
Hakkaa päälle huuto kiellettävä välittömästi. Liittyy hyvin vahvasti sotaan. Miettikää nyt vaikka katsomossa istuvia sotaa paenneitta pakolaisia ennen kuin avaatte suunne.
Voi kirpaista monen Hakkapeliitta-sotilaan jälkeläisen sydäntä tosiaan.
|
|
|
|
Gusty Spence
Poissa
Suosikkijoukkue: Linfield
|
|
Vastaus #1457 : 19.11.2021 klo 17:32:17 |
|
Nyt on kyllä vahvat uhriutumiset niin viestissä kuin nimimerkissäkin.
|
|
|
|
Åke Wahlgren
Poissa
Suosikkijoukkue: Rive ulos!
|
|
Vastaus #1458 : 19.11.2021 klo 19:36:52 |
|
Sanoisin että nussimiset on nyt nussittu.
Toisena asiana ”On aika Riveluution” alkua voisi reipastaa. Nyt laahaa ja kuulosti Ranska-matsissa siltä kuin oltaisiin hautajaisissa. ”Oi meidän rakas Suomiii...” -vaiheessa ollaan vähän niinkuin oviaan sulkevassa baarissa ennen kertsiä, joka toki hyvä.
Iskevät kannatuschantit tuovat energiaa. 50% tämän biisin kestosta vetää lähinnä tunnelman matalaksi.
Eikö nämä Rive-chantit voisi jo jättää ohjelmistosta pois? Trendi ollut jo pidempään laskeva ja karsinnatkin päättyi pettymykseen.
|
|
|
|
alamummo
Poissa
|
|
Vastaus #1459 : 19.11.2021 klo 19:48:45 |
|
Mihin helvettiin tuota otsikossa mainittua capoa edes tarvitaan kun tämän topikin mukaan jokainen chäntti on kiellettävä? Olkaa jatkossa vittu hiljaa siellä katsomossa!!!
|
|
|
|
Shrike
Poissa
|
|
Vastaus #1460 : 19.11.2021 klo 19:49:45 |
|
jokainen chäntti on kiellettävä?
Haloo Helsinkiä ei ole vielä canceloitu.
|
|
|
|
alamummo
Poissa
|
|
Vastaus #1461 : 19.11.2021 klo 19:52:54 |
|
Canceloidaan kaikki. Jääkää kotiinne laulamaan jos laulattaa!!!!
|
|
|
|
Tölkkivaari
Paikalla
Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä
|
|
Vastaus #1462 : 20.11.2021 klo 05:58:02 |
|
Se oli ihan itsessään paskaa
|
|
|
|
Beth
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
|
Vastaus #1463 : 20.11.2021 klo 07:04:43 |
|
Luke nussii chantissa hyvä puoli on ne iskevät "Hei, hei" -huudot. Jo niiden takia tuon chantin voisi jättää käyttöön sanoja muuttamalla, mutta se tuskin taipuisi enää mitenkään uuteen muotoon. Eli sillä mennään tai luovutaan koko hommasta. Riveluutio on kaarteen paras chantti, mutta kyllä se ylimääräinen "vittu" siellä on aivan turha ja monille se tuntuu olevan niitä harvoja kohtia, kun äänijänteitä venytetään äärimmilleen. : alas:
|
|
|
|
Durden
Poissa
|
|
Vastaus #1464 : 20.11.2021 klo 08:03:23 |
|
Luke nussii chantissa hyvä puoli on ne iskevät "Hei, hei" -huudot. Jo niiden takia tuon chantin voisi jättää käyttöön sanoja muuttamalla, mutta se tuskin taipuisi enää mitenkään uuteen muotoon. Eli sillä mennään tai luovutaan koko hommasta. Riveluutio on kaarteen paras chantti, mutta kyllä se ylimääräinen "vittu" siellä on aivan turha ja monille se tuntuu olevan niitä harvoja kohtia, kun äänijänteitä venytetään äärimmilleen. : alas:
Missä kohtaa Riveluutiota kuuluu turha "vittu"? Ettei vaan olisi mennyt chantit sekaisin nyt.
|
|
|
|
Stole
Poissa
|
|
Vastaus #1465 : 20.11.2021 klo 09:45:28 |
|
Missä kohtaa Riveluutiota kuuluu turha "vittu"? Ettei vaan olisi mennyt chantit sekaisin nyt.
"Uusi aikakausi koittaa, kiitos vittu Riveluution?" Eri asia onko tuo turha
|
|
|
|
Brendan R.
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool, Kari Arkivuo
|
|
Vastaus #1466 : 20.11.2021 klo 09:47:01 |
|
"Uusi aikakausi koittaa, kiitos vittu Riveluution?" Eri asia onko tuo turha
Laulaako jotkut näin Luulin että tuota käytetään vain Marraskuussa.
|
|
|
|
Metsän poika
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS, TPV
|
|
Vastaus #1467 : 20.11.2021 klo 09:52:23 |
|
Laulaako jotkut näin Luulin että tuota käytetään vain Marraskuussa. Juu, ei tuota Lokakuussa käytetty.
|
|
|
|
Beth
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
|
Vastaus #1468 : 20.11.2021 klo 10:06:42 |
|
Juu, sekoilin kahden chantin välillä.
|
|
|
|
Huysegems
Poissa
|
|
Vastaus #1469 : 20.11.2021 klo 10:16:15 |
|
Samasta syystä hyvä ja tarttuva chantti on se Arajuuri - Hu Ha (DJ Ötzi - Hey Baby), johon on helppo lähteä mukaan ja vetää pitkään.
|
|
|
|
Kulttuurilasagne
Poissa
Suosikkijoukkue: Endnu ukendt
|
|
Vastaus #1470 : 20.11.2021 klo 11:17:06 |
|
Mä oon tyytyväinen koska meinaan jatkossa laulaa ”Luken uusi ravintola” koska työskentely tolppien välissä on niin syötävän herkullista että tekis mieli heti tehä pöytävaraus
|
|
|
|
Shrike
Poissa
|
|
Vastaus #1471 : 20.11.2021 klo 11:17:29 |
|
(DJ Ötzi - Hey Baby), johon on helppo lähteä mukaan ja vetää pitkään.
OT mutta kappas, tätä en tiennytkään. Mä olin aivan varma että tuo oli se Dirty Dancing -biisi jota vain vedettiin nopeammin. Näköjään joku jonne remixannut tuonkin. Toki oikea alkuperäinen on jo 60-luvulta.
|
|
|
|
Billy the Badger
Poissa
Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта
|
|
Vastaus #1472 : 20.11.2021 klo 14:19:46 |
|
OT mutta kappas, tätä en tiennytkään. Mä olin aivan varma että tuo oli se Dirty Dancing -biisi jota vain vedettiin nopeammin. Näköjään joku jonne remixannut tuonkin. Toki oikea alkuperäinen on jo 60-luvulta.
Eikös tällä paljasteta jotain jonneutta tai eläkeläisyyttä? Itse olin toki parhaassa jonneiässä DJ Ötzin bängerin aikoihin, mutta mielikuva on, että jalkapalloa ei mistään tullut ilman, että (vanhempien samaan aikaan huoneessa ollessa hieman vaivaannuttava) uh ah -biisi soi jossain.
|
|
|
|
ALPPIK
Poissa
Suosikkijoukkue: R.I.P Prinsessa Birgitta (1937-2024)
|
|
Vastaus #1473 : 20.11.2021 klo 17:26:00 |
|
Eikös tällä paljasteta jotain jonneutta tai eläkeläisyyttä? Itse olin toki parhaassa jonneiässä DJ Ötzin bängerin aikoihin, mutta mielikuva on, että jalkapalloa ei mistään tullut ilman, että (vanhempien samaan aikaan huoneessa ollessa hieman vaivaannuttava) uh ah -biisi soi jossain.
Minä yhdistän tuon biisin mäkihyppyyn, olen varma että DJ Ötzi esiintyi joskus Saksa-Itävallan mäkiviikon Bischoshofenin kilpailun yhteydessä kierrosten välissä.
|
|
|
|
Huysegems
Poissa
|
|
Vastaus #1474 : 20.11.2021 klo 17:44:10 |
|
Minä yhdistän tuon biisin mäkihyppyyn, olen varma että DJ Ötzi esiintyi joskus Saksa-Itävallan mäkiviikon Bischoshofenin kilpailun yhteydessä kierrosten välissä.
Menee OT:n puolelle, mutta sanotaan vielä se, että tätä luukutettiin aktiivisesti opiskelijavaihdon aikana Itävallassa vuosituhannen vaihteessa, kuten vielä kyllästymiseen asti lätkän mm:issä 2001 Saksassa.
|
|
|
|
|
|