FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.06.2022 klo 08:34:31 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Futissuomi.fi, FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 64 [65]

Kirjoittaja Aihe: Siellä on capo..  (Luettu 343610 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kieran

Poissa Poissa

Vastaus #1600 : 15.06.2022 klo 01:35:49

Siis.

Mitä on riittävä äänenkäyttö? Sinä olet varmaankin katsomossa kaikkein eniten äänessä? Vai onko joku vielä sinua enemmän? Jos joku on sinua enemmän äänessä, niin miksi sinä et ole äänessä yhtä paljon kuin hän?

Eihän näihin pitäisi vastata, mutta vastaan kuitenkin. Kannattajakatsomo on kollektiivi, ja sillä, että olisin itse se äänekkäin, ei ole mitään merkitystä. Kannattajakatsomon massa tuottaa sen äänen, kannustuksen, ja minä olen osa sitä massaa. Ja kun niitä äänekkäitä kanssakannustajia on tarpeeksi, niin oma ääneni hukkuu siihen massaan.

Mutta ilman sitä mun pientä ääntä katsomossa ei olisi sitä kannattajakatsomoa, ja sen tuomaa äänimassaa, joka tukee rakastamaani joukkuetta.

« Viimeksi muokattu: 15.06.2022 klo 01:38:44 kirjoittanut kieran »
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)

Vastaus #1601 : 15.06.2022 klo 22:49:21

kieranin mainitsema "ääni käheäksi" on ihan hyvä mittari. Ei silloin ole merkitystä, montako desibeliä suusta karkaa ulos, mutta onpahan antanut parhaansa. Ylos
Zdravko Zdravkov

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ZZ on edelleen top

Vastaus #1602 : 15.06.2022 klo 22:52:55

Bukarestissa tuli kyllä annettua kaikkensa, tänään kykeni jo puhumaan lähes normaalisti. Harmittavasti ei lähetykseen asti vaikuttanut välittyvän huudot.

Sivuja: 1 ... 64 [65]

Siirry: