6-paikka
Poissa
|
|
Vastaus #1900 : 17.10.2023 klo 20:48:06 |
|
Juu, lähinnä vaan kyse siitä miten saadaan porukka messiin. Ymmärrän, että kun on koko pohjoiskaarre joka pitäisi saada laulamaan yhdessä, niin sopii tietysti tuo nykyinenkin tyyli. Mutta tiedän etten ole yksin kun sanon, että se vaikuttaa välillä ihan vitun spedeltä. "Nyt vittu laulakaa!" Tsiisus.
Kyse siis ihan siitä tyylistä.
|
|
|
|
Musta Aurinko
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #1901 : 17.10.2023 klo 21:00:35 |
|
Capot tänään ihan ok. Rumpali ei mielestäni oikein pysynyt tahdissa
|
|
|
|
KlaasJan
Poissa
|
|
Vastaus #1902 : 17.10.2023 klo 21:02:19 |
|
Kolme tappiota putkeen, joista viimeisin Kazakstanille.
Otappa hippicapo kieli pois Palloliiton perseestä ja eroa. Tämä lammaslauma ei ansainnut ottelun jälkeen minkäänlaista suosionosoitusta. Ugh.
|
|
|
|
Azzurri #5
Poissa
|
|
Vastaus #1903 : 17.10.2023 klo 21:03:45 |
|
Vaikea paikka capoille näistä lähtökohdista lokakuisena tiistai-iltana, kun kisahaaveet ovat lipuneet omista käsistä pari päivää aiemmin. Kaarteessahan meno oli juuri sellaista kuin olosuhteisiin nähden saattoi odottaa, ilman capoja olisi ollut vielä aneemisempaa. Capoille
|
|
|
|
Jogtui
Poissa
|
|
Vastaus #1904 : 17.10.2023 klo 21:07:25 |
|
Varsinkin tänään sitä käskyttämistä capoilta myös tarvittiin, iso kiitos taas heille.
Koko Pohjoiskaarre oli tänään samanlainen lammaslauma, kuin Huuhkajat kentällä. Näkee selvästi, että sinne on iso osa tullut nauttimaan meiningistä ja katsomaan peliä. Kun tulet kannattajakatsomoon, sinun tehtäväsi on kannattaa joukkuetta. Jopa kärjistetysti voi sanoa, että sillä mitä kentällä tapahtuu, ei ole mitään vitun merkitystä. Laulu jatkuu, oli tilanne mikä tahansa.
Varmasti jokaisella kannattajalla on tänään peiliin katsomisen paikka ja ainakin itsellä oli hankala loppuminuuttien vitutuksessa laulaa "Pohjoiskaarteessa...". Toki tähän vaikutti se, että sitä ei laulanut oikein kukaan muukaan.
Edellisiin kotipeleihin verrattanu meininki katsomossa oli todella paskaa. Mikä oikeus meillä on vaatia pelaajilta yhtään mitään, jos ei itse olla valmiita heitä Pohjoiskaarteessa kannattamaan?
|
|
|
|
6-paikka
Poissa
|
|
Vastaus #1905 : 17.10.2023 klo 21:10:57 |
|
Varsinkin tänään sitä käskyttämistä capoilta myös tarvittiin, iso kiitos taas heille.
Koko Pohjoiskaarre oli tänään samanlainen lammaslauma, kuin Huuhkajat kentällä. Näkee selvästi, että sinne on iso osa tullut nauttimaan meiningistä ja katsomaan peliä. Kun tulet kannattajakatsomoon, sinun tehtäväsi on kannattaa joukkuetta. Jopa kärjistetysti voi sanoa, että sillä mitä kentällä tapahtuu, ei ole mitään vitun merkitystä. Laulu jatkuu, oli tilanne mikä tahansa.
Varmasti jokaisella kannattajalla on tänään peiliin katsomisen paikka ja ainakin itsellä oli hankala loppuminuuttien vitutuksessa laulaa "Pohjoiskaarteessa...". Toki tähän vaikutti se, että sitä ei laulanut oikein kukaan muukaan.
Edellisiin kotipeleihin verrattanu meininki katsomossa oli todella paskaa. Mikä oikeus meillä on vaatia pelaajilta yhtään mitään, jos ei itse olla valmiita heitä Pohjoiskaarteessa kannattamaan?
Mitä vittua mä just luin. Ihan oikeasti.
|
|
|
|
Zdravko Zdravkov
Poissa
Suosikkijoukkue: ZZ on edelleen top
|
|
Vastaus #1906 : 17.10.2023 klo 21:12:11 |
|
Jaa, itsellä oli edessä käsitys että ihan mukiinmenevästi meni kaarteelta. Käskytys vituttaisi jos välillä ei tulisi myös kehuja että nyt kuulostaa oikealta, joten kelpo capotus minun kirjoissani.
|
|
|
|
Sebbliiga
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Spurs
|
|
Vastaus #1907 : 17.10.2023 klo 21:14:16 |
|
Eiköhän kaarre vetänyt hyvin. Vitun palloliitto voisi suksia vittuun.
|
|
|
|
Metsän poika
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS, TPV
|
|
Vastaus #1908 : 17.10.2023 klo 21:14:38 |
|
"Käskyttäjälle" Ei mitään united smile paskaa. Käskytti kivasti lopussa united smile-paskaan. Aika nihkeästi nuo Rive-chantit lähti ja lähinnä latistivat fiilistä. Harmi ettei noita hakkaa päälle-chanttejäkään jaksa putkeen. Että eipä tuo "käskyttäminen" tänään kauheasti sikäli auttanut. Lisäksi rumpali veti ihan saatanan nopealla tempolla mm. Klap-klap-klap Suomet, niin noihinkin hengästyi nopeasti.
|
|
|
|
alexy
Poissa
|
|
Vastaus #1909 : 17.10.2023 klo 21:14:53 |
|
Jaa, itsellä oli edessä käsitys että ihan mukiinmenevästi meni kaarteelta. Käskytys vituttaisi jos välillä ei tulisi myös kehuja että nyt kuulostaa oikealta, joten kelpo capotus minun kirjoissani.
Surkea suoritus kaartelta tänään ja käskytystä todellakin tarvittiin. Siis ihan ensimmäiseltä puolikkaalta lähtien jengi tuppisuina seisoo ja ehkä välillä taputtaa. En ota lopun tapahtumiin kantaa mutta paljon parempaan olisi pitänyt pystyä. Vituttaa olla tuolla kun vieressä jätkät hiljaa.
|
|
|
|
Jogtui
Poissa
|
|
Vastaus #1910 : 17.10.2023 klo 21:16:00 |
|
Mitä vittua mä just luin. Ihan oikeasti.
Suosittelen ostaamaan vaikka pitkälle sivulle istumapaikat tuleviin peleihin niin ei ala capot harmittaa.
|
|
|
|
Jämpti
Paikalla
Suosikkijoukkue: Mansefutis
|
|
Vastaus #1911 : 17.10.2023 klo 21:16:39 |
|
En nyt capoja kävisi haukkumaan. Joukkue petti kentällä, pettymys näkyy katsomossa. Minusta se tappion jälkeen vedettävä hävitään tai voitetaan on parasta, mitä siihen tilanteeseen voi vetää. Ei siitä suorasta buuauksesta ja vihellyksestä ainakaan mitään nostetta tule.
|
|
|
|
Gustaf Björneborg
Poissa
|
|
Vastaus #1912 : 17.10.2023 klo 21:17:12 |
|
Ok. Meno oli tänään todella jees, mutta chanttivalikoimaan kaivataan lisää aggrea. Loppuminuuttien lampailun aikana ei tee mieli laulella kukkaisketolauluja vaan ennemmin iskeä päälle kunnon vihellyskonsertin, kun chanttivalikoimasta ei löydy mitään herättylyä. Capoille.
|
|
|
|
Rivelution39
Poissa
|
|
Vastaus #1913 : 17.10.2023 klo 21:17:50 |
|
Slovenia-away reissulla capo aloitti jengin huudattamisen 10min ennen pelin alkua, vaikka jengiä täpötäys katsomossa ja tänään ukko huutaa, että "aina Suomen puolella oon" pelin jälkeen, vaikka joukkue ei ansainnut tänään mitään muuta, kun helvetin ison vihellysmyrskyn. En teistä muista tiiä, mutta minun mielestä tohonkin perseilyyn kyllä saatava joku muutos.
|
|
|
|
AFO1
Poissa
|
|
Vastaus #1914 : 17.10.2023 klo 21:18:37 |
|
Slovenia-away reissulla capo aloitti jengin huudattamisen 10min ennen pelin alkua, vaikka jengiä täpötäys katsomossa ja tänään ukko huutaa, että "aina Suomen puolella oon" pelin jälkeen, vaikka joukkue ei ansainnut tänään mitään muuta, kun helvetin ison vihellysmyrskyn. En teistä muista tiiä, mutta minun mielestä tohonkin perseilyyn kyllä saatava joku muutos.
Narricapo on hommassaan erinomainen. Hippicapo sen sijaan aivan karmea. Ulos.
|
|
|
|
immanuel houston
Poissa
|
|
Vastaus #1915 : 17.10.2023 klo 21:22:04 |
|
Molemmat capot erinomaisia ja HUOM pelaavat hyvin yhteen! Jatkoon.
|
|
|
|
Durden
Poissa
|
|
Vastaus #1916 : 17.10.2023 klo 21:23:46 |
|
Oman pään kulmapotku ei mielestäni ole ihan se kaikkein paras paikka aloittaa Hakkaa päälle -huutoja.
|
|
|
|
6-paikka
Poissa
|
|
Vastaus #1917 : 17.10.2023 klo 21:24:10 |
|
Suosittelen ostaamaan vaikka pitkälle sivulle istumapaikat tuleviin peleihin niin ei ala capot harmittaa.
Suosittelen sulle ottamaan lisää happoa. Itse lauloin kaarteessa niinkuin kaikki vierelläni. Vitutti vaan capojen tyyli saada porukkaa messiin, on monia tapoja saada porukka laulamaan ja tänään oli sellaista ettei mulle ainakaan iskenyt. Se ei tarkoita että olisin jotenkin oikeassa. Ei vaan toiminut siis itselleni. Capoille kiitos ja että huudatatte!
|
|
|
|
Hodari
Poissa
Suosikkijoukkue: Rahattomat perinneseurat
|
|
Vastaus #1918 : 17.10.2023 klo 21:24:46 |
|
En tiedä kumpaan viitataan "narrilla" ja kumpaan "hipillä", mutta siitä olen kohtuullisen varma että molemmat mieluummin vain katsoisivat peliä sen telineillä roikkumisen sijaan. Varsinkin vieraissa. Joten hyvä että tässä on jo useampikin ilmoittautunut vapaaehtoiseksi capoksi tulevaisuudessa Meillähän on ihan ylitarjontaa jopa. Capoille
|
|
|
|
Jogtui
Poissa
|
|
Vastaus #1919 : 17.10.2023 klo 21:26:10 |
|
Suosittelen sulle ottamaan lisää happoa. Itse lauloin kaarteessa niinkuin kaikki vierelläni. Vitutti vaan capojen tyyli saada porukkaa messiin, on monia tapoja saada porukka laulamaan ja tänään oli sellaista ettei mulle ainakaan iskenyt. Se ei tarkoita että olisin jotenkin oikeassa. Ei vaan toimi siis itselleni. Capoille kiitos ja että huudatatte! Ymmärrän ettei se toimi kaikkiin. Toisaalta käskytyksen seurauksena volan määrä oikeasti kasvaa eli siinä mielessä homma toimii. Sori kun sanoin kärkkäästi. Tässä on varmaan pinna kireällä itse kullakin...
|
|
|
|
Kuhnuri
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
|
Vastaus #1920 : 17.10.2023 klo 21:29:58 |
|
Oman pään kulmapotku ei mielestäni ole ihan se kaikkein paras paikka aloittaa Hakkaa päälle -huutoja.
Tämä ihmetytti pariin kertaan. Muuten hyvä suoritus. Käskytys nosti ääntä joka kerta, niin se oli tänään kyllä paikallaan. Aika laimeaa oli kaarteen meno ajoittain.
|
|
|
|
Toffo
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS
|
|
Vastaus #1921 : 17.10.2023 klo 21:32:00 |
|
Vaikea paikka capoille näistä lähtökohdista lokakuisena tiistai-iltana, kun kisahaaveet ovat lipuneet omista käsistä pari päivää aiemmin. Kaarteessahan meno oli juuri sellaista kuin olosuhteisiin nähden saattoi odottaa, ilman capoja olisi ollut vielä aneemisempaa. Capoille Sama. Eipä itsekään oikein jaksanut syttyä. Ehkä myös eiliset Brysselin tapahtumat vähän vaikutti kun mietti ajoittain että mitä väliä yhdellä ottelulla lopulta on. Rumpali sen sijaan kännissäkö paukutti vai mitä vitun progea se oli?
|
|
|
|
linkku
Poissa
|
|
Vastaus #1922 : 17.10.2023 klo 21:32:30 |
|
Capot ihan ok, hakkaa päälle chantit meni välillä puuroksi kun rummut hakkasi miten sattuu. Kyllä tämä tästä.
|
|
|
|
6-paikka
Poissa
|
|
Vastaus #1923 : 17.10.2023 klo 21:33:49 |
|
Ymmärrän ettei se toimi kaikkiin. Toisaalta käskytyksen seurauksena volan määrä oikeasti kasvaa eli siinä mielessä homma toimii.
Sori kun sanoin kärkkäästi. Tässä on varmaan pinna kireällä itse kullakin...
Pahoittelut myös omasta kärkkäydestäni! Vituttaa ja eteenpäin.
|
|
|
|
phunky
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
|
Vastaus #1924 : 17.10.2023 klo 21:36:07 |
|
hakkaa päälle chantit meni välillä puuroksi kun rummut hakkasi miten sattuu.
Kahdella rumpalilla ei toiminut Hakkaa päälle ollenkaan, tuli semmoinen outo tauko väliin aina, mikä sekoitti, ainakin minua.
|
|
|
|
|
|