Mateush
Poissa
Suosikkijoukkue: Sgt. Siler
|
|
Vastaus #250 : 18.11.2010 klo 15:23:10 |
|
Kirjainchantin jatkaminen "Suomi klap klap klap Suomi" tuntuu ihan mahdottomalta tehtävältä. Joko ihmiset aloittavat capon Suooomi-kuiskauksen jälkeen klapituksen tai sitten toistavat Suomen. Tästä johtuen se menee heti vituiksi. Mikä on siis oikea tapaa jatkaa? Capo kirjainsekoilun jälkeen kuiskaa yleisölle Suomi, johon kaarre vastaa: a) klap klap klap Suomi b) Suomi klap klap klap c) ollaan hiljaa ettei tehdä virhettä d) samaan aikaan klap klap klap ja Suomi ja sitten matkitaan muita
|
|
|
|
maleksi
Poissa
|
|
Vastaus #251 : 18.11.2010 klo 15:45:40 |
|
Kirjainchantin jatkaminen "Suomi klap klap klap Suomi" tuntuu ihan mahdottomalta tehtävältä. Joko ihmiset aloittavat capon Suooomi-kuiskauksen jälkeen klapituksen tai sitten toistavat Suomen. Tästä johtuen se menee heti vituiksi. Mikä on siis oikea tapaa jatkaa? Capo kirjainsekoilun jälkeen kuiskaa yleisölle Suomi, johon kaarre vastaa: a) klap klap klap Suomi b) Suomi klap klap klap c) ollaan hiljaa ettei tehdä virhettä d) samaan aikaan klap klap klap ja Suomi ja sitten matkitaan muita Mielestäni B. Jos kerran kirjaimetkin toistetaan capon perässä niin miksi yhtäkkiä capon "Suomi!" huudon jälkeen tulisikin klapklap?
|
|
|
|
Petrarca
Poissa
|
|
Vastaus #252 : 18.11.2010 klo 15:52:34 |
|
Eri mieltä. Eilisessä maali-iloittelussa capot olisivat saanet helvetinmoisen kiiman aikaan. Nyt nimenomaan jengi lauloi kolmea eri chanttiä päällekäin ja kaikki lopettivat kun huomasivat virheen.
Ymmärrän että aina "ei kiinnosta", mutta jos on hommaan ryhtynyt, pitäisi jaksaa loppuun asti.
Ei vittu. Taidat olla näitä janareita, jotka käyvät käsiksi jos et chäntää. Näitä on valitettavasti näkynyt melkeinpä joka pelissä.
|
|
|
|
Vol 4
Poissa
|
|
Vastaus #253 : 18.11.2010 klo 15:53:19 |
|
Oikea vastaus on a.
|
|
|
|
maleksi
Poissa
|
|
Vastaus #254 : 18.11.2010 klo 16:07:46 |
|
Ei vittu. Taidat olla näitä janareita, jotka käyvät käsiksi jos et chäntää. Näitä on valitettavasti näkynyt melkeinpä joka pelissä.
Jos haluat seurata peliä rauhallisesti analysoiden niin ehkä Pohjoiskaarre ei ole paikka sinulle? Ja niin, itse en ole näitä huomauttelijoita.
|
|
|
|
Petrarca
Poissa
|
|
Vastaus #255 : 18.11.2010 klo 16:09:43 |
|
Jos haluat seurata peliä rauhallisesti analysoiden niin ehkä Pohjoiskaarre ei ole paikka sinulle? Ja niin, itse en ole näitä huomauttelijoita.
Kaikkien ei tarvitse vetää jokaista chanttia.
|
|
|
|
Tolsa
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, SGE
|
|
Vastaus #256 : 18.11.2010 klo 16:17:02 |
|
Kaikkien ei tarvitse vetää jokaista chanttia.
Eikä varsinkaan enää kymmenettä kertaa sitä samaa. Eilen tuli jouduttua itse ensimmäistä kertaa ravisteltavaksi, kun huutelu ei enää maistunut. Hienointa tässä oli, että huomauttelija mörisi aivan eri tahdissa muun porukan kanssa ja väärillä sanoilla. "On on yksi Kuningas! Jarijarijarijari Litmanen!" Tosin valitettavan moni muukin veti nopeilla jarijareilla...
|
|
|
|
Grorudil
Poissa
|
|
Vastaus #257 : 18.11.2010 klo 16:28:05 |
|
"On on yksi Kuningas! Jarijarijarijari Litmanen!" Tosin valitettavan moni muukin veti nopeilla jarijareilla...
Tuohan on originaali, jos tässä on kopioitu fclk:ta?
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK
|
|
Vastaus #258 : 18.11.2010 klo 16:50:29 |
|
No en kyllä ole. Jokainen tyylillään. Toki jos Pohjoiskaarteeseen tulee, on suotavaa että sen toimintaan myös osallistuisi. Tarkoitin viestilläni että jos on capoksi ryhtynyt tai ylipäätään jos siellä on caposysteemillä vedetty, niin olisi hyvä jatkaa samalla linjalla, varsinkin jos pelin alussa on capo. No, hyvinhän tuo kumminkin meni eilen vaikka vähän hämmennystä oli kaarteessa välillä. Parempaan olisi mun mielestä pystytty capoilla.
|
|
|
|
Tolsa
Poissa
|
|
Vastaus #259 : 18.11.2010 klo 16:52:04 |
|
Tuohan on originaali, jos tässä on kopioitu fclk:ta?
Juuri se chantti, mutta pitäisi olla "Jaaarijarijari Litmaanen" eikä "Jarijarijarijari Litmanen". Tai sitten olen oppinut itse väärin.
|
|
|
|
Wili
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
|
Vastaus #260 : 18.11.2010 klo 17:29:21 |
|
Juuri se chantti, mutta pitäisi olla "Jaaarijarijari Litmaanen" eikä "Jarijarijarijari Litmanen". Tai sitten olen oppinut itse väärin. e. Jaaari, Jari Jari Jaarii Litmanen?
|
|
|
|
Tolsa
Poissa
|
|
Vastaus #261 : 18.11.2010 klo 17:56:24 |
|
Kolme kertaa Jari ja eka venytettynä. Eilen porukka veti neljä nopeasti putkeen.
|
|
|
|
äägee
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM
|
|
Vastaus #262 : 18.11.2010 klo 17:58:04 |
|
Kolme kertaa Jari ja eka venytettynä. Eilen porukka veti neljä nopeasti putkeen.
Näin juuri. Välillä olisi tietty voinut jotain muutakin rallatella... :
|
|
|
|
Edmundo
Paikalla
|
|
Vastaus #263 : 18.11.2010 klo 17:58:27 |
|
e. Jaaari, Jari Jari Jaarii Litmanen?
Tämä on ainoa oikea.
|
|
|
|
Tresor
Poissa
|
|
Vastaus #264 : 18.11.2010 klo 18:09:53 |
|
Voisiko toisen, kolmannen ja neljännen "Jarin" korvata yhdellä "Olavilla"? helpottaisi rytmitystä.
|
|
|
|
Grorudil
Poissa
|
|
Vastaus #265 : 18.11.2010 klo 18:53:12 |
|
Tämä on ainoa oikea.
Jep neljällä jarilla
|
|
|
|
Loordi
Poissa
|
|
Vastaus #266 : 18.11.2010 klo 18:54:07 |
|
Voisiko toisen, kolmannen ja neljännen "Jarin" korvata yhdellä "Olavilla"? helpottaisi rytmitystä.
Eiköhän tämä ole vain hassuttelua, mutta totean varmuudeksi, että Suomessa toisten nimien käyttö ei todellakaan ole suotavaa ja kuulostaa lähinnä vittuilulta. Ainakin minun mielestä, vaikka toinen nimeni onkin aika tavallinen. Monillahan ne ovat aivan liian vanhanaikaisia ja muutenkin hieman epäselvää mihin niitä edes tarvitaan. Jari on Jari, ei sinne mitään Olaveja tarvita. EDIT: Siis tietenkin monien kutsumanimi voi olla se jälkimmäinen, siihenhän niitä muuten tarvitaan, mutta ei niitä sentään molempia ruveta käyttämään. Ja onhan joillain kolmekin, se on jo hämmentävää.
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.11.2010 klo 18:56:42 kirjoittanut Loordi »
|
|
|
|
|
ane
Poissa
Suosikkijoukkue: Punakaarti
|
|
Vastaus #267 : 18.11.2010 klo 18:58:51 |
|
Mielestäni B. Jos kerran kirjaimetkin toistetaan capon perässä niin miksi yhtäkkiä capon "Suomi!" huudon jälkeen tulisikin klapklap?
Sama. Olin kolmen kaverini kanssa katsomassa peliä ja jokainen luonnostaan huusi "S-U-O-M-I SUOMI!", kuten itsekin huusin ja puolet SMJKsta. Kyllähän tuo noin menisi paljon luonnollisemmin, että ensin huudetaan kirjaimet ja sen jälkeen sana, jonka kirjaimet muodostavat. Mutta kukin tyylillään, jos tämä on SMJKn linja niin huudetaan sitten ensi pelissä "S-U-O-M-I klap-klap-klap!"
|
|
|
|
gene
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves ja VaPS
|
|
Vastaus #268 : 18.11.2010 klo 19:17:07 |
|
Miksei capo voisi kysyä porukalta kirjaimien jälkeen: mikä se on/kuka voittaa?
Vastaus: SUOMI
Turhat läpsyttelyt sitten jonnekin muuhun tapahtumaan.
|
|
|
|
Le God
Poissa
Suosikkijoukkue: Hard Bass
|
|
Vastaus #269 : 18.11.2010 klo 19:36:45 |
|
Se ettei jaksa syttyä eilisessä höpöhöpöpelissä (case-Litmasta lukuunottamatta) vetämään kuviokelluntaa ja lauluja jatkuvalla syötöllä, tuskin tarkoittaa etteikö pelien seuraaminen kannattajakatsomossa kiinnostaisi. Itse ainakin olen siellä ensisijaisesti seuraamassa sitä peliä ja vasta sitten vetelemässä mitään katsomokoreografioita. Etenkään eilen tuo jälkimmäinen ei ihan hirveästi napannut, vaan huomattavasti mukavampaa oli vaihdella kavereiden kanssa kuulumisia, naureskella vastustajalle ja huutaa välillä vitun homoa tms. coolia sopivaan väliin.
|
|
|
|
maleksi
Poissa
|
|
Vastaus #270 : 18.11.2010 klo 20:51:42 |
|
Se ettei jaksa syttyä eilisessä höpöhöpöpelissä (case-Litmasta lukuunottamatta) vetämään kuviokelluntaa ja lauluja jatkuvalla syötöllä, tuskin tarkoittaa etteikö pelien seuraaminen kannattajakatsomossa kiinnostaisi. Itse ainakin olen siellä ensisijaisesti seuraamassa sitä peliä ja vasta sitten vetelemässä mitään katsomokoreografioita. Etenkään eilen tuo jälkimmäinen ei ihan hirveästi napannut, vaan huomattavasti mukavampaa oli vaihdella kavereiden kanssa kuulumisia, naureskella vastustajalle ja huutaa välillä vitun homoa tms. coolia sopivaan väliin.
Mielestäni kannattajakatsomossa kuuluu kannustaa ja luoda tunnelmaa pelistä riippumatta. Kyllähän siinä sivussa ehtii kaverienkin kanssa rupattelemaan. Varsinkin ensimmäisellä puoliajalla capon sammumisen jälkeen oli n. 20 minuutin hiljainen hetki, toivottavasti ei tule toistumaan. Nämä eivät kuulu kannattajakatsomoon ja onneksi jengi alkoikin sitten oma-aloitteiseksi toiselle puoliajalle tultaessa. Pelihän kaikesta huolimatta on se juttu minkä takia sinne tullaan, mutta itselleni ei ainakaan tuota vaikeuksia vetää chänttiä ja seurata peliä samaan aikaan enkä usko omaavani mitään yliluonnollisia kykyjä.
|
|
|
|
Ilmari Autere
Poissa
Suosikkijoukkue: 5,7 on suurempi kuin 94,3
|
|
Vastaus #271 : 18.11.2010 klo 21:00:27 |
|
Pelihän kaikesta huolimatta on se juttu minkä takia sinne tullaan, mutta itselleni ei ainakaan tuota vaikeuksia vetää chänttiä ja seurata peliä samaan aikaan enkä usko omaavani mitään yliluonnollisia kykyjä.
En minä ainakaan näe tarvetta millekään 90 minuutin tsänttäilylle, voi siellä olla taukojakin.
|
|
|
|
Poissa
Suosikkijoukkue: No Mas Chenko
|
|
Vastaus #272 : 18.11.2010 klo 23:36:47 |
|
Mielestäni kannattajakatsomossa kuuluu kannustaa ja luoda tunnelmaa pelistä riippumatta. Kyllähän siinä sivussa ehtii kaverienkin kanssa rupattelemaan. Varsinkin ensimmäisellä puoliajalla capon sammumisen jälkeen oli n. 20 minuutin hiljainen hetki, toivottavasti ei tule toistumaan. Nämä eivät kuulu kannattajakatsomoon ja onneksi jengi alkoikin sitten oma-aloitteiseksi toiselle puoliajalle tultaessa.
Pelihän kaikesta huolimatta on se juttu minkä takia sinne tullaan, mutta itselleni ei ainakaan tuota vaikeuksia vetää chänttiä ja seurata peliä samaan aikaan enkä usko omaavani mitään yliluonnollisia kykyjä.
Smam. Näitä pelejä on kuitenkin niin harvoin , että turhaan sinne tullaan vaan olemaan hiljaa. Toki pieniä taukoja saa/pitääkin olla, mutta ei mitään yli 10 min pituisia.
|
|
|
|
Loordi
Poissa
|
|
Vastaus #273 : 19.11.2010 klo 02:09:06 |
|
En minä ainakaan näe tarvetta millekään 90 minuutin tsänttäilylle, voi siellä olla taukojakin.
Olet oikeassa. Taukojen pitäisi olla minuutin parin mittaisia, kun valmistaudutaan seuraavaan tsänttiin.
|
|
|
|
Le God
Poissa
Suosikkijoukkue: Hard Bass
|
|
Vastaus #274 : 19.11.2010 klo 07:48:17 |
|
Seuraavassa kotipelissä SMJKKÄ järjestää mykkä- ja piilopullotifon protestina chantti- ja kuviokellunta-aikatauluille
|
|
|
|
|
|