Kuninkaanmies
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
|
Vastaus #350 : 07.09.2011 klo 00:25:39 |
|
Loistavaa toimintaa tänään ! Kivasti pilke silmäkulmassa ja donitsikin maistui JATKOON !
|
|
|
|
Amado Guevara
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
|
Vastaus #351 : 07.09.2011 klo 00:26:50 |
|
Saanen esittää eriävän mielipiteen ylhäältä tulostaulun vierestä pelin nähneenä. Yläkatsomoon asti ei kuulunut juuri mitään (ei toki ole yksin capon vika), mutta pahin ongelma oli juuri tämän uuden chantin kanssa, capo veti ensimmäisen sanan ja sitten keskittyi epäselvin käsimerkein ohjaamaan katsomoa, jolloinka ylös asti ei kuulunut oikeastaan mitään. Joojoo, on helppo huudella kun ei itse tarvitse tehdä mitään, mutta kyllä eilisen pelin kannatus yleisesti ottaen oli täysi pohjanoteeraus, chantit meni todella pahasti ohi tahdin ja olivat hyvin vaisuja, kirjaimia ja kuka voittaa-huutoa (josta jo joku mainitsikin, että mitä järkeä on 80min kohdalla miesalivoimalla vetää tuota chanttia) lukuunottamatta.
|
|
|
|
äägee
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM
|
|
Vastaus #352 : 07.09.2011 klo 00:27:38 |
|
Ihan alussa tuntui pieneltä hakemiselta, lähinnä yleisen sählingin vuoksi kun iso osa porukasta oli vielä ulkona. Tämän jälkeen kuitenkin hyvää settiä, piti allekirjoittaneenkin erikseen kiittää. Vielä jos olisi saanut reunoilla olevat tyypit mukaan sjungaamaan, mutta loppupeleissä se capo ei pysty avaamaan ihmisten turpia, vaan ainoastaan ne itse. Kun tilannetta miettii, niin ei todellakaan käy kateeksi kun joutuu seisomaan "meille ei mikään kelpaa" -katsomon edessä. Capolle siis. Ehdottomasti Ruotsi-matsiin myös, mikäli kaverilla on kiinnostusta. Puolelle kaartelaisista kuitenkin. Vittu miten paska tunnelma. Aluksi tuli mietittyä tätä capo-aspektiakin, mutta kyllä siinä on ihan muilla tyypeillä peiliin katsomisen paikka. e. Lisätään vielä sen verran, että kahdella capolla toiminta tehostuu huomattavasti, kuten lopussa huomattiin. Tämä olisi toivottavaa. Megafonien volaa voisi myös vääntää hivenen kovemmalle. e2. Toki vaisu tunnelma johtui myös perjantaisista tapahtumista ja yleisestä epätietoisuudesta. Ei oikein tiennyt pitäisikö huutaa vittua ja homoa vai laulaa sinivalkoisuudesta. Nojoo, ihan sama.
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.09.2011 klo 00:38:49 kirjoittanut äägee »
|
|
|
|
|
Odo
Poissa
|
|
Vastaus #353 : 07.09.2011 klo 00:40:32 |
|
Ehdottomasti peukut päivän capolle. Ei ole kovin helppo tehtävä yksinään. Majailin jälleen takaa katsottuna oikeassa alakulmassa ja aika hyvin siihen kuului capon ohjailut (näin ei aina ole ollut). Meno oli kyllä surkeaa (kirjaimia lukuun ottamatta) ja volyymin taso vielä surkeampi. Mutta ihan itse se suu pitää avata. Capo ei voi sitä tehdä.
|
|
|
|
Loordi
Poissa
|
|
Vastaus #354 : 07.09.2011 klo 01:29:41 |
|
Sanotaan se vielä, että tunnelma itsessään oli melkoisen surkea ja vaisu, mutta kun se nyt vain ei ole capon syy.
|
|
|
|
Pekka#9
Poissa
Suosikkijoukkue: Katumaasturit, ei nopeusrajoituksia
|
|
Vastaus #355 : 07.09.2011 klo 01:35:25 |
|
Capo veti ainakin toisella jaksolla mitä paikalla olin niin ihan hyvin, yleensä vika on siinä peilin vieressä.
|
|
|
|
el Blanco
Poissa
|
|
Vastaus #356 : 07.09.2011 klo 01:41:51 |
|
Vekkuli ja hyvä capo , ei toki mikään uusi naama noissa hommissa.
|
|
|
|
Benediktus
Poissa
|
|
Vastaus #357 : 07.09.2011 klo 02:06:29 |
|
Capo oli kyllä hyvä Jotenkin tarttis vaan saada se ääni vaan kuulumaan myös ylös ja reunoille.
|
|
|
|
Elmo
Poissa
Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis
|
|
Vastaus #358 : 07.09.2011 klo 02:22:37 |
|
Tämän illan capolle, kuka lieneekin Söpö poika oli.
|
|
|
|
Bay
Poissa
|
|
Vastaus #359 : 07.09.2011 klo 02:22:47 |
|
Jotenkin tarttis vaan saada se ääni vaan kuulumaan myös ylös ja reunoille.
Lutuurikatsomoista tutut kajarit/muut äänentoistolaitteet yhdistettynä mikrofoniin kas näin?
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.09.2011 klo 02:27:43 kirjoittanut Bay »
|
|
|
|
|
Micky Fitz
Poissa
|
|
Vastaus #360 : 07.09.2011 klo 04:06:04 |
|
En oikein ymmärtänyt, että miksi tuota vuoropuhelua oli pakko tunkea koko ajan mukaan. Jotenkin rasittavaa. Näkikö kukaan muu capon korvassa ollutta kuuloketta, johon propagandakoneisto katkisleipiensä ääreltä syötti toivomaansa soundtrackia? Tämä myös pisti silmään... tai siis, aina kun jostain päin kaarretta alkoi lähteä protestia liitolle tai poliisille, niin eipä mennyt montaa sekuntia, kun alkoi jokin kirjainten huutelu tai muu mukava "kuka voittaa?" -kysely. Muuten kyllä ihan ok suoritus.
|
|
|
|
Friiku
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #361 : 07.09.2011 klo 08:43:10 |
|
Eiliselle capolle suuri Omaan makuun ehkä hieman liian paljon vuoropuhelua, mutta eipä tuokaan nyt hirveästi haitannut..
|
|
|
|
BVB - Sudtribune
Poissa
Suosikkijoukkue: Stephen Saunders
|
|
Vastaus #362 : 07.09.2011 klo 09:54:34 |
|
Eiliselle vekkuli-capolle iso. Donitsi maistui jne...
|
|
|
|
past0r1
Poissa
|
|
Vastaus #363 : 07.09.2011 klo 10:17:08 |
|
Hienoa toimintaa capoilta (molemmilta), kiitokset!
Pari toivetta/ehdotusta vastaisuuden varalle:
1.) rumpu helpottamaan tahdissa pysymistä ja lisäämään tunnelmaa 2.) kovaäänisempi megafoni
|
|
|
|
Bootlegger
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, SAPA, Roma.
|
|
Vastaus #364 : 07.09.2011 klo 10:30:34 |
|
Tehokkaampia megafoneja ei ole. Seuraava vaihe on varmaan mikrofoni ja äänentoistovehkeet.
|
|
|
|
suomifutiksen Janne Tähkä
Poissa
|
|
Vastaus #365 : 07.09.2011 klo 11:01:17 |
|
Vittu miten paska tunnelma. Sanotaan se vielä, että tunnelma itsessään oli melkoisen surkea ja vaisu, mutta kun se nyt vain ei ole capon syy.
Selvästi paras tunnelma sitten Venäjä-pelin.
|
|
|
|
PG
Poissa
Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa
|
|
Vastaus #366 : 07.09.2011 klo 11:08:00 |
|
Joo jos sinne joku tahdittaja saataisi. Ne saatanan jurriääliöt (itse olen varmasti absolutisti) eivät pysy tahdissa ja kaikki kuulostaa paskalta mongerrukselta.
Vuoropuhelukaan ei toimi kun ylä- ja alakatsomo vetävät eri tahdissa ja kaikki on puuroa.
|
|
|
|
Thouni
Paikalla
Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.
|
|
Vastaus #367 : 07.09.2011 klo 11:08:39 |
|
Selvästi paras tunnelma sitten Venäjä-pelin. Mitä vittua nyt taas. Toki tuohon tunnelman kokemiseen nyt vaikuttaa paljolti sekin millainen kiima itsellään on päällä. Itse olin EVVVK-asenteella liikkeellä.
|
|
|
|
äägee
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM
|
|
Vastaus #368 : 07.09.2011 klo 11:10:58 |
|
Selvästi paras tunnelma sitten Venäjä-pelin. No ei todellakaan ollut. Puolet jengistä ei uskaltanut/jaksanut avata suutaan, jonka toki tavallaan ymmärrän. Fiilis siis täysin aneeminen, ellei hakeutunut ihan joukon keskelle. Itse uskon että epätietoituus siitä pitäisikö huutaa homovittua liitolle vai rallattaa kannustuslauluja oli syy tähän. Parannettavaa siis on, mutta kaiken kaikkiaan ihan hyvä suoritus capolta.
|
|
|
|
Rehellinen mustalainen
Poissa
Suosikkijoukkue: M.O.P.E.
|
|
Vastaus #369 : 07.09.2011 klo 11:11:12 |
|
Optimitilanne olisi 2 tai 3 capoa, joista yksi tai kaksi huudattaa ja yksi katsoo peliä selkä kaarteeseenpäin. Jos pelissä tapahtuu jotain mullistavaa (esim Bellamy alkaa homoksi, filmi, kortti, kulma jne) tämä peliä katsonut vinkkaa siitä muille capoille ja uusi tilanteeseen sopiva tsäntti lähtee hänen toimestaan. e. Toinen vaihtoehto on myös se, että yksi capoista kiipeää vähän ylemmäs katsomoon sinne keskelle ja pitää tahtia yllä sieltä Tämä unohtu iteltä laittaa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.09.2011 klo 11:15:56 kirjoittanut Rehellinen mustalainen »
|
|
|
|
|
San Jose
Poissa
|
|
Vastaus #370 : 07.09.2011 klo 11:13:50 |
|
Tahdissa pysymistä auttaisi varmasti se rumpu. Toinen vaihtoehto on myös se, että yksi capoista kiipeää vähän ylemmäs katsomoon sinne keskelle ja pitää tahtia yllä sieltä. Näin jossain ulkomailla toimitaan ja hyvin on tuntunut menevän. Eiliselle capolle vielä
|
|
|
|
OVO
Poissa
|
|
Vastaus #371 : 07.09.2011 klo 11:23:40 |
|
No ei todellakaan ollut. Puolet jengistä ei uskaltanut/jaksanut avata suutaan, jonka toki tavallaan ymmärrän. Fiilis siis täysin aneeminen, ellei hakeutunut ihan joukon keskelle. Itse uskon että epätietoituus siitä pitäisikö huutaa homovittua liitolle vai rallattaa kannustuslauluja oli syy tähän. Parannettavaa siis on, mutta kaiken kaikkiaan ihan hyvä suoritus capolta. Toisaalta jos ei viitsi avata suutaan, niin mitä jää sitten jäljelle? Hulinoitakaan ei nähty ja itse pelinhän seuraaminen Pohjoiskaarteesta on vaikeaa. Miksei mennä suoraan sitten tuularikatsomoon. Itse olin melko keskellä ja vaikka olin selvinpäin niin meno oli ihan jees.
|
|
|
|
lgz
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen Maajoukkue
|
|
Vastaus #372 : 07.09.2011 klo 11:27:23 |
|
Optimitilanne olisi 2 tai 3 capoa, joista yksi tai kaksi huudattaa ja yksi katsoo peliä selkä kaarteeseenpäin. Jos pelissä tapahtuu jotain mullistavaa (esim Bellamy alkaa homoksi, filmi, kortti, kulma jne) tämä peliä katsonut vinkkaa siitä muille capoille ja uusi tilanteeseen sopiva tsäntti lähtee hänen toimestaan.
Tähän sama, usein jää esim vaihdot tai muu huomiomatta kun aletaan veisaamaan uutta chanttia, joka sitten kuivuu kasaan kun puolet koittavat jatkaa chanttia ja puolet taputtavat vaihtoon menevälle pelaajalle. Eiliselle capolle vielä
|
|
|
|
Sterling
Poissa
|
|
Vastaus #373 : 07.09.2011 klo 11:40:05 |
|
Muuten erinomaista, mutta vuoropuhelut oman katsomon kesken voisi lopettaa, vie tehoa, in my opinion.
|
|
|
|
Bossu
Poissa
|
|
Vastaus #374 : 07.09.2011 klo 11:42:41 |
|
Julle Karjalainen kehui kannattajakatsomon capoa Iltalehdessä. Käytti nimenomaan sanaa "capo".
|
|
|
|
|
|