FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 08:07:59 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 34 [35] 36 ... 83
 
Kirjoittaja Aihe: Siellä on capo..  (Luettu 418634 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg


Vastaus #850 : 10.10.2016 klo 21:33:51

Rupeat hallituksen kanssa neuvottelemaan "ilmaisesta" Turkin matkasta tms ;)

Eiköhän siellä aloiteta neuvottelut ehdottamalla SMJK:n kustantamaa bisseä Odessassa...
Vanha Puusilmä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC StPauli, munaravi, Paltsarit


Vastaus #851 : 11.10.2016 klo 08:53:11

Tosiaan oli toinen kerta, kun olin capona ja eka kerta yksin. Pari vuotta sitten olin toisena capona Suomi-Romania pelissä, mutta muuta capoilu-kokemusta ei ole.

Peli nyt oli mitä oli ja tilanne on mikä on, mutta kyllä jatkossakin olen valmis ja halukas olemaan capo.

Ps. Palautteesta otettu opiksi.


Annetaan positiivista palautetta täältäkin, samoin sävyin kuin edelliset. Ehdottomasti jatkoon! Ylos
Mombasa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Homovitun huutaminen


Vastaus #852 : 11.10.2016 klo 09:08:43

Tosiaan oli toinen kerta, kun olin capona ja eka kerta yksin. Pari vuotta sitten olin toisena capona Suomi-Romania pelissä, mutta muuta capoilu-kokemusta ei ole.

Peli nyt oli mitä oli ja tilanne on mikä on, mutta kyllä jatkossakin olen valmis ja halukas olemaan capo.

Ps. Palautteesta otettu opiksi.



En päässyt paikalle sunnuntain otteluun ja Romania-ottelustakin on hatarat muistikuvat capoilun suhteen, mutta positiivista palautetta olet näemmä enimmäkseen saanut, joten jatkoon Ylos. Jatkuvuus tässä hommassa olisi todella hyvä, sillä tällöin voi palautteesta oppia ja hommaa kehittääkin jotenkin.

Ei näitä halukkaita kuitenkaan liiaksi ole ollut ja tämä minuutti ennen ottelun alkua tapahtuva värvääminen tuskin vaikuttaa positiivisesti toiminnan laatuun.
QIVASTÖÖ

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kurvin Vauhti


Vastaus #853 : 11.10.2016 klo 09:20:15

Mä kyllä kannatan edelleen vakiocapoa vähintään kotipeleihin. Capolle matkat, liput, safkat ja (ei liikaa) brenkkua Smäikän piikkiin. Tähän lienee varaa jopa tällä yhdistyksellä. Jos paalua riittää niin yksi-kaksi vierasreissua per karsinnat myös capolle palkaksi. Luulisi, että tähän löytyisi halukkaita äänenkäyttäjiä.
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo


Vastaus #854 : 11.10.2016 klo 09:26:52

Toki capolle voi tässä topicissa antaa vinkkejä ja neuvoja mutta tosiasia on se että kun seuraavaan kotimatsiin on puoli vuotta tai vuosi - mitä milloinkin - niin välttämättä siellä kiimassa niitä ei tulekaan enää mieleen. KVS veti hyvin ja mm. kirjaimet toimi, matsin alussa siitä puhuttiinkin että kannattaa sormilla näyttää koska seuraava lähtee ettei heti kiihdy ja puuroudu.

Onko Haloo Helsinki-tsäntti hylätty? Ei ole muistaakseni vedetty vähään aikaan.
Timppa Lammas

Poissa Poissa


Vastaus #855 : 11.10.2016 klo 09:30:39

Islannissa koitettiin pari kertaa mutta ei se oikein lähtenyt.
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.


Vastaus #856 : 11.10.2016 klo 09:31:15

Mä kyllä kannatan edelleen vakiocapoa vähintään kotipeleihin. Capolle matkat, liput, safkat ja (ei liikaa) brenkkua Smäikän piikkiin. Tähän lienee varaa jopa tällä yhdistyksellä. Jos paalua riittää niin yksi-kaksi vierasreissua per karsinnat myös capolle palkaksi. Luulisi, että tähän löytyisi halukkaita äänenkäyttäjiä.

Kaikki noista on tehty tai ainakin ehdotettu.
Ecca

Poissa Poissa


Vastaus #857 : 11.10.2016 klo 09:31:36

Mä kyllä kannatan edelleen vakiocapoa vähintään kotipeleihin. Capolle matkat, liput, safkat ja (ei liikaa) brenkkua Smäikän piikkiin. Tähän lienee varaa jopa tällä yhdistyksellä. Jos paalua riittää niin yksi-kaksi vierasreissua per karsinnat myös capolle palkaksi. Luulisi, että tähän löytyisi halukkaita äänenkäyttäjiä.

Näitäkin keinoja on jossain määrin kokeiltu, mutta silti on ollut vaikea löytää vakiocapoa.

KVS:lle vielä peukku sunnuntaista!
Tresor

Poissa Poissa


Vastaus #858 : 11.10.2016 klo 09:51:50

Tosiaan oli toinen kerta, kun olin capona ja eka kerta yksin. Pari vuotta sitten olin toisena capona Suomi-Romania pelissä, mutta muuta capoilu-kokemusta ei ole.

Peli nyt oli mitä oli ja tilanne on mikä on, mutta kyllä jatkossakin olen valmis ja halukas olemaan capo.

Ps. Palautteesta otettu opiksi.




Ehdottomasti peukkua täältäkin.

Jos on olemassa pohjoiskaartelaisen helvetti, niin se on varmaan rikkinäisellä ämyrillä capoilu kolkolla, tuulisella ja sieluttomalla tuhansien kulttuurittomien tamperelaistuulipukujen täyttämällä Ratinalla pelissä, jossa Suomi ei saa palloa edes yli puolen kentän.

Ei olisi ollut Tresorista siihen.
marcelo vieira da silva

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Morbo


Vastaus #859 : 11.10.2016 klo 14:26:29

Islannissa koitettiin pari kertaa mutta ei se oikein lähtenyt.

Laittaisin tämän enemmän huonon chänttäilyn organisoinnin (=ei capoa) piikkiin kuin dumaisin itse chänttiä. Pari kertaa se jostain lähti ja kun koitin liittyä olivat aloittajat ehtineet jo tyyliin lopettaa. Tämän mielelläni kuulisin osana valikoimaa, joten jos tämä capo-homma nyt vakiintuisi, niin seuraavassa kotimatsissa organisoidusti kokeilemalla voitaisiin antaa vielä kerran sauma tälle.
Pemari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: I support FF3


Vastaus #860 : 11.10.2016 klo 14:34:52

Ps. Palautteesta otettu opiksi.

Ylos

Varaudu siihen, että tarvitset periksiantamattomuutta ja sinnikkyyttä saadaksesi esimerkiksi chanttejä hidastumaan. Ensimmäisillä kerroilla varmasti lähes koko kaarre kaikesta ohjeistuksesta huolimatta tulee vetämään vanhalla tyylillä kiihdyttäen ja puurouttaen, mutta kun sinnikkäästi tankkaat ohjeita ja annat selkeitä ja kuuluvia ohjeita sekä käsimerkkejä, niin eiköhän se siitä pikku hiljaa ala kuulostaa vaikuttavalta.
KVS

Poissa Poissa


Vastaus #861 : 11.10.2016 klo 18:21:33

Kiitosta vaan palautteesta ja peukuista!

Jos SMJK näyttää vihreää valoa sille, että jatkossakin olisin capo, niin pääsen kyllä ehdottomasti joka kotimatsiin.
Vierasreissut tuottavat ongelmia opiskelijabudjetista johtuen, mutta kyllä pari sellaistakin pystyy heittämään vyötä kiristämällä.
Ecca

Poissa Poissa


Vastaus #862 : 11.10.2016 klo 18:50:01

Kiitosta vaan palautteesta ja peukuista!

Jos SMJK näyttää vihreää valoa sille, että jatkossakin olisin capo, niin pääsen kyllä ehdottomasti joka kotimatsiin.
Vierasreissut tuottavat ongelmia opiskelijabudjetista johtuen, mutta kyllä pari sellaistakin pystyy heittämään vyötä kiristämällä.

Tämä kuulostaa varsin hyvältä Ylos
Hiiritin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #863 : 11.10.2016 klo 19:20:27

Hyvää palautetta ei koskaan voi antaa liikaa, joten nostetaan peukkua täältäkin Ylos capoilussa tapahtui selkeää EOM jo ihan pelin sisälläkin. Kuten joku jo sanoi, niin vakituinen capo on tosiaan must, jotta hommaa voi rakentavan palautteen kautta viedä eteenpäin.
MiestenK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Espoolaisseurat ja suomalaiset ulkomailla


Vastaus #864 : 11.10.2016 klo 20:48:12

Täältä kanssa posia, kuulosti ihan hyvältä pääkatsomoon.

Kaverini, joka ei ole koskaan futista seurannut, oli Pohjoiskaarteen edessä kuvauskeikalla ja hehkutti pelin jälkeen kuinka fanit jaksoivat laulaa koko pelin. :)
QIVASTÖÖ

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kurvin Vauhti


Vastaus #865 : 12.10.2016 klo 08:06:03

Jos SMJK näyttää vihreää valoa sille, että jatkossakin olisin capo, niin pääsen kyllä ehdottomasti joka kotimatsiin.
Vierasreissut tuottavat ongelmia opiskelijabudjetista johtuen, mutta kyllä pari sellaistakin pystyy heittämään vyötä kiristämällä.
Smäikän kassasta kaverille panoloma Kroatiaan tilattu!

edit. edellyttäen, että on siihen asti hoitanut RAIVOHULLUN lailla capoilua kotimatseissa
KVS

Poissa Poissa


Vastaus #866 : 12.10.2016 klo 21:09:12

Hankittava rabies ennen kotimatseja..
East Clintwood

Poissa Poissa


Vastaus #867 : 13.10.2016 klo 14:05:57

Ajatuksena tulevia marsseja ja capoilua silmälläpitäen: porukan voisi jakaa hetkeksi keskeltä puoliksi (etu- ja takapää) jolloin esim. Kuka voittaa ja Hakkaa päälle toimisivat vieläkin paremmin. Ainakin Islannissa sinänsä hyvä marssi meni ajoittain mölinäksi kun letkan päät veteli pahimmillaan eri chanttejä.
Poxila

Poissa Poissa


Vastaus #868 : 13.10.2016 klo 16:33:42

Capo ehdottomasti jatkoon. Kuunteli muita. Ylos

Jatkoon.
Müllermilch

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HUUUUUUUUUU


Vastaus #869 : 02.09.2017 klo 20:57:26

Hyvin veti capo tänään Ylos.
hzn4000

Poissa Poissa


Vastaus #870 : 02.09.2017 klo 21:43:03

Hyvin veti capo tänään Ylos.
Smam.
Tölkkivaari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä


Vastaus #871 : 02.09.2017 klo 22:07:45

Niin hyvin meni kuin noin ohuella laulukirjalla vain voi.
jalkapolku

Poissa Poissa


Vastaus #872 : 02.09.2017 klo 22:33:47

Hyvin veti capo tänään Ylos.
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)


Vastaus #873 : 02.09.2017 klo 22:34:15

Capolle Tuoppi
MiestenK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Espoolaisseurat ja suomalaiset ulkomailla


Vastaus #874 : 02.09.2017 klo 23:23:49

Hienosti meni!

 
Sivuja: 1 ... 34 [35] 36 ... 83
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa