Hadji
Poissa
|
|
Vastaus #75 : 21.11.2007 klo 00:34:09 |
|
liverapoo. chuievo verona neuvottelamssa myllyº porto ultraasibn kanssaM, KOHTAUSPAIKKANA RIVBEIRAN AUKIO KELLO 24. MUKANA MM. NOTTIMGHAM FORTESTIBN LºDEJº, HUOM,. MEUIDºN PUIOLELLA , LUISºº BRWEBNKKUIAN ENNEN SITº~ KOTUIOSTYA M, KUULEMMA POI8SSABN VIEL~º 6 TYYPPPIºKL . SURUNAUHAT HUOMENNA, JULLE PAIKALLA PAIKALLA VIHAISENA, KOKOP SEKTIO EHKº TYHJºNº HUOMENNA. INTER NET KAHVILAN PÇYDºLLE BISS0E :(T
|
|
|
|
Bootlegger
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, SAPA, Roma.
|
|
Vastaus #76 : 21.11.2007 klo 00:40:09 |
|
Hengiussº ollaan. Otilan kanssa baarissa, huoemnna matsissa aiakin tnyt nºppis lopettaa toiminnn, hadhio heitti bisset nºppikselle. ssijgs se jokhu vitun hadfjui- Homoilkaa skasvstassa homot, ette tullu ees yrtittººº lennolle. :keskari: nykopingin poliiseille vahva , poisti hulinoitsijat saman tien. nikki pçytººn mjkçtçtçççh.
|
|
|
|
turha kakkosnikki
Poissa
|
|
Vastaus #77 : 21.11.2007 klo 00:42:31 |
|
yks kriittisessä tilassa, saatiin joesta kiinni.naarauksesta vahva
|
|
|
|
|
analoogi
Poissa
Suosikkijoukkue: TP-47
|
|
Vastaus #79 : 21.11.2007 klo 01:02:02 |
|
Aika pelottavaksi käy hulinat
|
|
|
|
linko
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjalutuuri
|
|
Vastaus #80 : 21.11.2007 klo 01:10:46 |
|
Ei kai siellä vaan olla humalatilassa? :
|
|
|
|
|
Tsei Tsei
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United
|
|
Vastaus #82 : 21.11.2007 klo 01:41:21 |
|
Suomalaiset sikailevat ulkomailla
|
|
|
|
Peke_
Poissa
Suosikkijoukkue: A-maajoukkue
|
|
Vastaus #83 : 21.11.2007 klo 02:05:37 |
|
tokat bisset nappikselle inettter net kaghvikllassa . tuoppej a ilmassa. pitaa juosta, vaatiuvaty rahaa inetrnetin koneiden tuhoamisesta/kaytosta Kehtaavatkin
|
|
|
|
Yourworstnightmare
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham
|
|
Vastaus #84 : 21.11.2007 klo 07:34:51 |
|
yks kriittisessä tilassa, saatiin joesta kiinni.naarauksesta vahva Täh?
|
|
|
|
Eero
Poissa
|
|
Vastaus #85 : 21.11.2007 klo 08:13:25 |
|
dit
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
|
Vastaus #86 : 21.11.2007 klo 08:52:19 |
|
Tiedän kyllä olevani täällä vähemmistössä, mutta kyllä minua hävettää tätä topikkia lukiessani. Eikä oikastaan edes tunnu enää siltä, että nyt pitäisi taas olla Portugalissa... ehkä näin on parempi...
En kyllä yhtään ihmettele, että paikalliset haistattelevat teille. Mieleen muistuu myös yksi Lissabonissa taannoin näkemäni graffiti, jossa luki "Tourists, respect Portuguese silence or go to Spain"...
|
|
|
|
Friba
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkueet
|
|
Vastaus #87 : 21.11.2007 klo 08:57:23 |
|
Tiedän kyllä olevani täällä vähemmistössä, mutta kyllä minua hävettää tätä topikkia lukiessani. Eikä oikastaan edes tunnu enää siltä, että nyt pitäisi taas olla Portugalissa... ehkä näin on parempi...
En kyllä yhtään ihmettele, että paikalliset haistattelevat teille. Mieleen muistuu myös yksi Lissabonissa taannoin näkemäni graffiti, jossa luki "Tourists, respect Portuguese silence or go to Spain"...
Sama.
|
|
|
|
kivelak
Poissa
Suosikkijoukkue: 1. FC Köln
|
|
Vastaus #88 : 21.11.2007 klo 09:00:47 |
|
|
|
|
|
lasse11
Poissa
Suosikkijoukkue: itäinen taivas
|
|
Vastaus #89 : 21.11.2007 klo 09:01:16 |
|
Hipeille pamppua
|
|
|
|
Spili
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu
|
|
Vastaus #90 : 21.11.2007 klo 09:23:33 |
|
Tiedän kyllä olevani täällä vähemmistössä, mutta kyllä minua hävettää tätä topikkia lukiessani.
Ja kaikki tässä topikissa kerrottu pitää luonnollisesti paikkansa
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
|
Vastaus #91 : 21.11.2007 klo 09:31:45 |
|
Ja kaikki tässä topikissa kerrottu pitää luonnollisesti paikkansa No kuule, läheskään kaiken ei tarvitse pitääkään paikkaansa, että minä koe edellä kuvailemiani tunteita. Edit: Mutta ei sinun silti tarvitse olla samaa mieltä, eikä kenenkään muunkaan. Mutta kai minäkin saan mielipiteeni sanoa...
|
|
|
|
Spili
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu
|
|
Vastaus #92 : 21.11.2007 klo 09:43:08 |
|
No kuule, läheskään kaiken ei tarvitse pitääkään paikkaansa, että minä koe edellä kuvailemiani tunteita.
Edit: Mutta ei sinun silti tarvitse olla samaa mieltä, eikä kenenkään muunkaan. Mutta kai minäkin saan mielipiteeni sanoa...
Juu, saat pitää mielipiteesi. Itse en vain ymmärrä sitäkään, että reissu pitäisi jättää väliin jos 700:sta suomalaisesta osa vetää teini-idioottilinjaa. Harmittaa tosissaan, etten voi olla mukana. Ja en tosiaankaan olisi menossa kaatelemaan kaljaa näppikselle ja huutelemaan siitä innoissani FF:lle
|
|
|
|
lasse11
Poissa
Suosikkijoukkue: itäinen taivas
|
|
Vastaus #93 : 21.11.2007 klo 09:44:20 |
|
Mutta kai minäkin saan mielipiteeni spämmätä...
korjattu
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
|
Vastaus #94 : 21.11.2007 klo 09:52:46 |
|
Juu, saat pitää mielipiteesi. Itse en vain ymmärrä sitäkään, että reissu pitäisi jättää väliin jos 700:sta suomalaisesta osa vetää teini-idioottilinjaa. Harmittaa tosissaan, etten voi olla mukana. Ja en tosiaankaan olisi menossa kaatelemaan kaljaa näppikselle ja huutelemaan siitä innoissani FF:lle No joo... Osannet varmaan laittaa tuon kommentin, etten edes haluaisi olla Portossa oikeaan valoon senkin. Eiköhän siinä lähinnä ole hillitön tarve perustella itselle, miksi muka on "parempi" olla täällä, töissä... Kyllä minuakin siis harmittaa... korjattu No, tähän topikkiin pieni spämmi taitaa kuitenkin sopia kuin nenä päähän...
|
|
|
|
PAN
Poissa
Suosikkijoukkue: En muista...
|
|
Vastaus #95 : 21.11.2007 klo 10:23:03 |
|
Onneksi itse en tunne mitään tarvetta hävetä kuin korkeintaan omaa käytöstäni. Minulla kun mielestäni ei ole mitään hävettävää vaikka kuka örveltäisi Ruotsissa, Portugalissa taikka vaikka Senegalissa... No jokaisella on oikeus tuntea häpeää mistä haluaa luulisin
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
|
Vastaus #96 : 21.11.2007 klo 12:37:02 |
|
Ihan hyvä pointti, tavallaan. Osin häpeäni on sitä nykyisin kovin trendikästä sorttia, eli myötähäpeää. Ja osin häpeä, vai pikemminkin kai vitutus, johtuu siitä, että suomalaisena jalkapallon ystävänä ja Suomen maajoukkueen fanina koen, että ryhmä, johon itsekin kuulun leimautuu näiden tempausten takia idiooteiksi...
Mutta eisevväliä...
|
|
|
|
DAF
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK, Riveluutio, KoiPS
|
|
Vastaus #97 : 21.11.2007 klo 13:00:24 |
|
Ribeiralla ainakaan eiliseen yökahteen mitään hulinoita ollut, suomifanit lauloi karaokebaarin (!) terassilla ja taisi joku tuoppi särkyä. Nää nettijanarien kännispämmit kannattaa ottaa aina tosissaan
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
|
Vastaus #98 : 21.11.2007 klo 13:03:46 |
|
suomifanit lauloi karaokebaarin (!) terassilla Ja ei muka herättänyt myötähäpeää...
|
|
|
|
DAF
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK, Riveluutio, KoiPS
|
|
Vastaus #99 : 21.11.2007 klo 13:05:42 |
|
ei me mitään karaokea laulettu... OI SUOMI ON ei herätä myötähäpeää ainakaan meikäläisessä.
|
|
|
|
|
|