1. Maakuntasatraappi
- asiakirjoittamisen uranuurtaja. Valtava yleissivistys ja hyvä kirjoitustaito. Loistaa sekä jalkapallokeskusteluissa että yleisissä aiheissa. Taitava argumentoija. Pienennä miinuksena mainittava, että sortuu joskus henkilöön menevään piikittelyyn vaikka paukut riittäisivät asia-argumentointiin. Silti suvereeni ykkönen. Valintaan saattoi vaikuttaa myös sivuunkirjoittaneen kanssa samansuuntainen historianäkemys
2.Lounasseuralainen
-Sivistynyt, rauhallinen ja asiallinen kirjoittaja. Ei ainakaan minun kanssa käymissäni keskusteluissa ole sortunut provosoimiseen tai rimanalituksiin.
3. Lasse11
-Historia-keskustelujen kantavia voimia.
4. Elmsie Ender
-Humanisti ja idealisti. Kunnioitan aina periaatteita, vaikka ne olisivatkin erilaisia kuin omani. Monesti olemme ihan eri linjoilla, mutta EE väittelee aina asiallisesti.
5. Boris Bugo.
- Edustaa lähes täysin vastakkaista aatesuuntausta ja maailmankatsomusta kuin minä itse. Suoraselkäisestä oman asian puolustamisesta pisteet. Nuoruuden idealismi suorastaan herättää tunteita.
6. Kolomen Kopeekan Keegan
- Asiallinen ja osaava opponentti.
7.Dieter Bohlen
Vankkumaton "teutooni". Joskus homma menee riitelyn ja provosoinnin puolelle, mutta viime kädessä löytyy aina herrasmies ja todellinen jalkapalloasiantuntija.
8. Vaihtopenkin Vasenlaita.
- Suomifutiksen asiantuntija. Niukka kirjoitustyyli jättää osan potentiaalista piiloon.
9. Ylliksen Mummo
- Huumorilla höystettyä taistelua RoPS:n puolesta. Pitää huolen siitä ettei homma mene liian vakavaksi.
10. Kikkara
Todellinen RoPS-fani. "Jos et ole puolellamme olet meitä vastaan." Nuoruuden raivo ja intohimo näkyy viesteissä. Kikkara on esimerkki fanista joka puolustaa omiaan keinoja kaihtamatta. Suotakoon se hänelle, vaikka periaatteessa kannatan asialinjoilla pysymistä.
Sori, Mika. Piti retusoida hyväksymiskelpoinen lappu.
Monta hyvää foorumistia jää listan ulkopuolelle. Lisäksi olen vasta vähän aikaa osallistunut keskusteluihin eikä aika ole antanut myöten, jotta olisin voinut liikkua kovin monilla aihealueilla. Esimerkiksi Khalervos Kendopoulus ansaitsisi pisteitä. Samoin Blitzkrieg. Samoin The Real Wolf, ennenkaikkea uskomattomasta liigan olosuhdevaatimuksiin perehtymisestä. Kova RoPS fani Metusalem kuuluisi myös joukoon. Mystinen Metsätyömies on mystinen hahmo. En hyväksy hänen jatkuvaa provosoimistaan ja henkilöön menevää herjaustaan. Lisäksi jatkuva pohjoissuomalaisten vainoaminen menee yli ymmärryksen. Kuitenkin viestien taustalta on löydettävissä asiantuntemusta ja laajaa yleistietoa. MM on kuitenkin valinnut toisenlaisen tien foorumilla kirjoitellessaan. Ansaitsisi varmasti paikan TOP-listalla, mutta lukemieni viestien perusteella en sitä anna. Niitä kai tässä arvioidaan eikä persoonaa. MM:lle kuitenkin vahva
, sillä liian kovat kiistat on saatu soviteltua (ja ilman valtakunnansovittelijaa
. Tosin en ole lukenut läheskään kaikkia viestejä, vaan annan ääneni vain oman kokekuspohjani perusteella, joka tietenkin on subjektiivinen. Täysin varma mielipiteistään voisi olla vain viettämällä aikaansa päätomisesti tällä erinomaisella foorumilla.