FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 19:05:07 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 28
 
Kirjoittaja Aihe: Kings Kuopio - R.I.P  (Luettu 60281 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maalinsylkijä

Poissa Poissa


Vastaus #25 : 29.12.2007 klo 01:50:25

Lainaus

OSALLISTUMISVAHVISTUS liiton sarjoihin tulee tehdä 31.12.2007 mennessä.

LOHKO C (14)    
FC Oulun Pallo
Gamlakarleby Bollklubb
Idrottsföreningen Kraft, Närpes
Jakobstads Bollklubb
Jalkapalloseura FC YPA, Ylivieska
Kings Kuopio
Norrvalla FF, Vöyri-Maksmaa
Oulun Luistinseura
Oulun Jalkapallon tuki
Pallo-Kerho 37, Iisalmi
Seinäjoen Jalkapallokerho
Terjärv Ungdoms Sportklub                 
Vaasan Kiisto, Vaasa
Vaasan Palloseuran juniorit

Pystyykö Kings osallistumaan KAKKOSEEN 2008 ?
Vahvistus palloliittoon "unohtunut" tekemättä.  ;)
Jörri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valioliigan mestari


Vastaus #26 : 29.12.2007 klo 02:29:10

Kings pelaa vissiin ensikaudella kolmosta jos viimeisimmät huhut pitävät paikkansa!
Tapsa

Poissa Poissa


Vastaus #27 : 29.12.2007 klo 11:38:59

Kyllä Kingsin farmisopimus KuPSin kanssa jatkuu myös tulevilla kausilla. Kingit eivät saa pelata KuPSin kanssa samalla sarjatasolla tai korkeammalla. Se on farmiyhteistyön edellytys.
Minullakin on FC Kingsin hieno pelipuku.
Vaaleanharmaa paita ja mustat shortsit varustettu asianmukaisella Kings-painatuksella ja sponsorilogoilla. Paita on samanlainen kuin FF Jarolla mutta vain erivärinen eli Puma-merkillä.
Minä asun Etelä-Savossa.
Terveisin. Tapsa.
Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924


Vastaus #28 : 29.12.2007 klo 12:32:09

Kings näyttäisi olevan ensi kaudella samassa sarjassa. On myös samalla joukkue jonka kaupunkiin GBK tekee pisimmän vierasreissunsa tässä sarjassa. Eli tämä joukkue on täysin tuntematon ja täynnä tuntemattomia pelaajia. Haluaisiko joku valaista hieman tilannetta niin että saisi vähän selkoa minkälainen jengi teillä on? Muuta tietoa ei toistaiseksi ole kuin se että olette KuPS:n farmiseura, pelaatte Kuopiossa ja että Rönkkö oli viime kaudella teidän tähti. Jatkaako hän Kingsissä?
colad

Poissa Poissa


Vastaus #29 : 29.12.2007 klo 14:27:13

Kings pelaa vissiin ensikaudella kolmosta jos viimeisimmät huhut pitävät paikkansa!
Lisätietoa jne  :-[ Alas
kuthindo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sheffield United


Vastaus #30 : 29.12.2007 klo 14:27:48

Valmennuksesta vastaa "Kalle" Rönkkö yhdessä Pasi Tuutin kanssa, joka ilmeisesti nähdään enemmänkin pelaajavalmentajan roolissa. Petteri Rönkön kauden -08 joukkue on vielä avoin. Taitaa olla Kuninkaiden joukkueenkin rakentaminen vielä keskeneräinen, luulisin siitä johtuvan tuon sarjaan ilmoittautumisen venähtäminen.
BB

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS


Vastaus #31 : 29.12.2007 klo 15:24:40

Taitaa olla Kuninkaiden joukkueenkin rakentaminen vielä keskeneräinen, luulisin siitä johtuvan tuon sarjaan ilmoittautumisen venähtäminen.
Tai sitten tänä vuonna tehdystä persnetosta,,,,
Tapsa

Poissa Poissa


Vastaus #32 : 29.12.2007 klo 16:26:16

Minähän tulen käymään GBK:lla Kallentorilla kahden viikon kuluttua. On mukavaa käydä aina Kokkolassa/i Karleby.
Tänään pidin päälläni GBK-hupparia, johon brodeerattiin myös nimeni.
Terveisin/Med hälsning. Tapsa.
Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924


Vastaus #33 : 29.12.2007 klo 16:32:55

Minähän tulen käymään GBK:lla Kallentorilla kahden viikon kuluttua. On mukavaa käydä aina Kokkolassa/i Karleby.
Tänään pidin päälläni GBK-hupparia, johon brodeerattiin myös nimeni.
Terveisin/Med hälsning. Tapsa.

Lisätietoa tästä? Olet siis ilmeisesti tulossa toimistolla käymään? Missä aikeissa? Ja muistahan toki ostaa paljon fanisälää sillä onhan meidän raidat kauneinta mitä Suomesta löytää. Hienoa että arvostusta löytyy tätä vanhaa seuraa kohtaan muualtakin kuin paikanpäällisiltä.
Tuletko kesällä kenties Kokkolaan katsomaan GBK-Kings?
Tapsa

Poissa Poissa


Vastaus #34 : 29.12.2007 klo 18:01:15

Minä en asu Kuopiossa, vaan olen mikkeliläinen. Olen kerännyt itselleni pelipukukokoelman ja nytkin pääkohteeni on Pietarsaari/Jakobstad.
Olen kerännyt itselleni alkuperäisiä pelipukuja, jonkin verran tarttuu mukaan myös fanirihkamaa, jotka eivät oikein minun mieleeni.
Olin viime huhtikuussa YLEn Keski-Pohjanmaan Radion haastattelussa, jonka GBKn Källströmin Fred hoiti minulle asiantuntemuksellaan. Haastattelu suoritettiin Pietarsaaressa ja ajettiin ulos tuntia myöhemmin.
Käyn myös KPVllä, koska sain viime kesänä huonokuntoisen pelipuvun, jonka vaihdan parempaan.
Terveisin. Tapsa.
Tapsa

Poissa Poissa


Vastaus #35 : 29.12.2007 klo 18:58:48

Minun juttuni jäi vähän kesken. Käyn Kolan Juhalla vaihtamassa huonokuntoisen KPVni parempaan 15.1. Samalla ostan jotain yllättävääkin. Samalla käyn KPS-62:lla ja 16.1.poikkean vielä GBKlla. Pääkohteeni on Pietarsaari, missä on useampiakin tapaamisia.
Minä arvostan GBKta enemmän kuin KPVtä.
On minulla kokoelmassani semmonen harvinaisuus kuin Hovsala Bollklubb ja Ruotsin Maajoukkueen virallinen verkkari, jonka puseron selässä on teksti SVERIGE.
Terveisin. Tapsa.
Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924


Vastaus #36 : 29.12.2007 klo 21:53:46

Sepä hienoa että on moinen harrastus sinulla. Minullakin on suuri määrä ylimääräisiä GBK:n college-asuja sekä paljon fanisälää. Ja mitä tulee Kolan Juhaan niin tunnen hänet hyvin. Olemme perhetuttuja ja tunteneet tosi kauan.
Hovsala Bollklubb on Kruunupyystä tuleva joukkue joka on Kokkolan viereinen paikkakunta. Kyseisen kunnan joukkue pelaa Nelosessa.
Kuinka iso kokoelma sinulla on?
colad

Poissa Poissa


Vastaus #37 : 29.12.2007 klo 22:14:21

Jatkossa homostelut privana  :-[
Tapsa

Poissa Poissa


Vastaus #38 : 29.12.2007 klo 23:15:12

Kokoelmassani on 18 paitaa ja 15 shortsia. Olen vuoden ajan kerännyt näitä itselleni.
Minä opiskeluaikanani 1970-luvulla puhalsin neljän vuoden ajan etupäässä junnupelejä.
On minulla erotuomarikokemustakin.
Ensi vuoden aikana aion hankkia noin 20 pelipukua lisää. 2 viikon kuluttua saan FC Kingsin vieraspelipuvun.
Kaikkein paras pelipukuni on FF Jarolta, jolta ostin Alexei Eremenkon jäädytetyllä numerolla 14 varustetulla puvulla. Tämä tietysti aiheuttaa kateutta, jota Jarolla vähän halutaankin.
Tällaista ei ole kellään, eikä kukaan muu tule sellaista saamaan. Tässä yksi nähtävästi hyvinkin kateellinen nimimerkki ei oikein näytä pitävän meidän hyvinkin asiallisesta keskustelusta. Minä vihaan kateutta. Olen sen kaikille sanonut. Reaktioni kateuteen on täysin päinvastainen.
Tärkein kohteeni on Jaro.
Terveisin. Tapsa.
AK-47

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Juuso Hartikainen BEST ja Henri Lehijoki BEST


Vastaus #39 : 29.12.2007 klo 23:29:32

terve Tapsa. Se on SC Kings. Eipä muuta.
Terveisin. AK-47.
colad

Poissa Poissa


Vastaus #40 : 30.12.2007 klo 01:01:03

Ei, kyse ei ole kateudesta vaan siitä että tulette spämmää asia topicin täyteen, jatkossa voit tehdä sille vaikka oman topicin, jotta säilyy keskustelu kingsiä kohtaan, ei millään pahalla  :) Ylos
Beckenbauer

Poissa Poissa


Vastaus #41 : 30.12.2007 klo 02:13:52

joo kyll tapsa o eksyny vähä väärii juttuloihin :D
Tapsa

Poissa Poissa


Vastaus #42 : 30.12.2007 klo 02:16:00

Minullahan on myös Kingin paita ja shortsit. Kävin ne ostamassa Kuikan Petriltä Magnum Areenalla.
Raunolta tulee myös vieraspuku parin viikon sisällä.
Toivottavasti Kings ei joudu vauhtia hakemaan kolmosesta.
Isoja uudistuksia tulee ensi kaudella kolmosen sarjajärjestelmään ja kolmosesta voi tippua jopa viitoseen.
Terveisin. Tapsa.
avustava e

Poissa Poissa


Vastaus #43 : 31.12.2007 klo 14:58:08


 ;) Joko on kunniapuheenjohtaja ottanut asiat hoitoon?  Ylos

http://www.palloliitto.fi/kilpailu/miehet/kakkonen_2008/



maalinsylkijä

Poissa Poissa


Vastaus #44 : 31.12.2007 klo 15:32:22

;) Joko on kunniapuheenjohtaja ottanut asiat hoitoon?  Ylos

http://www.palloliitto.fi/kilpailu/miehet/kakkonen_2008/





Missä se pommi viipyy? Ei jaksais koko ajan käydä täällä pyörimässä ku pitäis jotain järkevääkin tehdä...



 ???
elinho

Poissa Poissa


Vastaus #45 : 31.12.2007 klo 17:59:13

Ehdotan edelleen pitkä-ja-perään-taktiikkaa Ylos
Stevert

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuivaniemen Isku


Vastaus #46 : 01.01.2008 klo 03:41:36

HYVÄ RANE :D unohtuko jotain viime vuonna, joka liittyy ensi vuoteen!!!!!!!!!!!. Ilmottaudu edes kolmoseen!!!!!!!!!!!!! SAATANA ???
« Viimeksi muokattu: 01.01.2008 klo 03:44:10 kirjoittanut Stevert »
JTR

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KISSA KAHVIO


Vastaus #47 : 01.01.2008 klo 04:22:32

Kings pelaa vissiin ensikaudella kolmosta jos viimeisimmät huhut pitävät paikkansa!

Näin saattaa hyvinkin käydä. :-[
Jörri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valioliigan mestari


Vastaus #48 : 01.01.2008 klo 16:22:27

Kings näyttäisi olevan ensi kaudella samassa sarjassa. On myös samalla joukkue jonka kaupunkiin GBK tekee pisimmän vierasreissunsa tässä sarjassa. Eli tämä joukkue on täysin tuntematon ja täynnä tuntemattomia pelaajia. Haluaisiko joku valaista hieman tilannetta niin että saisi vähän selkoa minkälainen jengi teillä on? Muuta tietoa ei toistaiseksi ole kuin se että olette KuPS:n farmiseura, pelaatte Kuopiossa ja että Rönkkö oli viime kaudella teidän tähti. Jatkaako hän Kingsissä?

Joukkoe topsiaan ollut Kupsin "farmiseura" viime kaudesta asti mutta mikä hauskinta niin Kups on tainnut voittaa Kingsit kentällä ainoastaan kerran. Joukkoeessa varmasti on tuntemattomia pelaajia koska Routsalaisen nimen omaavia ei taida löytyä juurikaan joten ymmärrän sinua täysin  8) Ensikauden porukkaan on liittynyt tällä hetkellä ainoastaan kaksi pelaajaa eli Kai Rönkkö + Pasi Tuutti jotka omaavat liigataustan pelaajina ja he vastaavat myös ensikauden valmennuksesta.  Aina Kings on saannut jalkeelleen sellaisen porukan jotta se on roikkunut nousuhuumassa koko kauden ajan joten kesto kärkipään porukka.

Jörri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valioliigan mestari


Vastaus #49 : 01.01.2008 klo 16:24:44

Kyllä Kingsin farmisopimus KuPSin kanssa jatkuu myös tulevilla kausilla.

Onkos tämä mistä revittyä tietoa?

 
Sivuja: 1 [2] 3 ... 28
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa