FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.10.2017 klo 14:08:27 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org
Sivuja: 1 ... 11 [12]

Kirjoittaja Aihe: pelaaja etsii joukkuetta..,  (Luettu 80003 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
mutsku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle, Werder Bremen, JJK

Vastaus #275 : 20.09.2017 klo 10:51:22

Moro

Turusta tai lähiseudulta säännöllisesti treenaava futsaljengi 2-4 divarista haussa. Viime kausi tuli pelattua pelkästään harrastesarjassa ja höntsäiltyä silloin tällöin, sitä ennen kokemusta muutama vuosi Tampereen 3-4 divareista. Pelaajana enemmän duunari ja joukkuepelaaja kuin mikään hyökkäyspään taikuri. Yhteydenotot YVllä.
Terry #8

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NoPy

Vastaus #276 : 09.10.2017 klo 23:09:11

Nokian Pyryn harrastejoukkue etsii maalivahtia talven futsalpeleihin !

Reenit on nokialla keskiviikkoisin ja pelit raholassa tampereella viikonloppuisin.

Laita YV jos kiinnostuit !
jartsa_76

Poissa Poissa

Vastaus #277 : 12.10.2017 klo 02:55:55

***TREENIVESKARI ETSII JOUKKUEITA***
Eli olen veskari täällä Helsingissä ja tulen mielellään maalivahdiksi eri joukkueiden treeneihin futsaliin. Mikä tahansa taso tai harrasteporukka käy mikä tarvitsee kerran tai useammin veskaria toiseen maaliin.Myös laukaisutreenit olis huippujuttu.Oon pelannu nelosta,ikämiehiä ja toissakautena pari peliä kakkostakin. Kova into päästä treenamaan lisää ja hakemaan tuntumaa.

Mulla on jo joukkue ensi talveksi,EN tarvitse enkä halua joukkuetta sarjapeleihin nyt alkavalle kaudelle,kunhan voin tulla mukaan torjumaan joukkueesi/kaveriporukkasi treeneihin,oli taso mikä tahansa.En pelkää vaikka liigajengi ottaisi yhteyttä ;).

Luulisi että veskareille olisi treeneihin tarvetta, mutta viime kausina "treeniveskari ilman sarjapelejä" ei ole kelvannut,ymmärrän että moni joukkue tarttee veskarin myös matseihin.

Mutta,laittakaa viestejä jos tarviitte veskaria torjumaan treeneihin...
« Viimeksi muokattu: 12.10.2017 klo 02:58:30 kirjoittanut jartsa_76 »
Ratapihalainen

Poissa Poissa

Vastaus #278 : 18.10.2017 klo 18:24:47

***TREENIVESKARI ETSII JOUKKUEITA***
Eli olen veskari täällä Helsingissä ja tulen mielellään maalivahdiksi eri joukkueiden treeneihin futsaliin. Mikä tahansa taso tai harrasteporukka käy mikä tarvitsee kerran tai useammin veskaria toiseen maaliin.Myös laukaisutreenit olis huippujuttu.Oon pelannu nelosta,ikämiehiä ja toissakautena pari peliä kakkostakin. Kova into päästä treenamaan lisää ja hakemaan tuntumaa.

Mulla on jo joukkue ensi talveksi,EN tarvitse enkä halua joukkuetta sarjapeleihin nyt alkavalle kaudelle,kunhan voin tulla mukaan torjumaan joukkueesi/kaveriporukkasi treeneihin,oli taso mikä tahansa.En pelkää vaikka liigajengi ottaisi yhteyttä ;).

Luulisi että veskareille olisi treeneihin tarvetta, mutta viime kausina "treeniveskari ilman sarjapelejä" ei ole kelvannut,ymmärrän että moni joukkue tarttee veskarin myös matseihin.

Mutta,laittakaa viestejä jos tarviitte veskaria torjumaan treeneihin...

En ole varma onnistuiko yv:n lähettäminen, mutta meidän harjoituksissa olisi käyttöä treeniveskarille.
RamosVamos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Ypa, Dallas-Kainalot, SiFu

Vastaus #279 : 21.10.2017 klo 00:10:33

29v pelaaja etsii joukkuetta Vantaa, Helsinki ja lähialueet. Viime kaudella pelaillu nelosta ja sitä ennen kolmosta. Kolmosessa toissa kaudella vielä 10 häkkiä ja viime kaudella nelosessa tiukka 1kpl. Nelonen ois mieluisin sarjataso, mutta vitonen ja kolmonenkin käy.

Harrastesarjassa voin myös olla mukana. Pelkästään treeneihinkin voin tulla, jos rosteri peleissä jo täynnä. Eli kunhan potkimaan pääsee! Yv, av, hv, pv.
alekki

Poissa Poissa

Vastaus #280 : tänään kello 13:55:38

Mikäli olet vailla futsaljoukkuetta ensi kaudelle Oulun alueella, niin vielä mahtuu JS Herculekseen 2-div. porukkaan.
Eteenkin målarille olisi tarvetta.
Joukkue treena vähän, mutta tehokkaasti.
Ota yhteyttä ja liity hyvään porukkaan mukaan!
044 294 3990

Sivuja: 1 ... 11 [12]

Siirry: