FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 03:30:55 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 11 [12] 13 ... 18
 
Kirjoittaja Aihe: pelaaja etsii joukkuetta..,  (Luettu 239942 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mutsku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: tsemppipalloilevat altavastaajat


Vastaus #275 : 20.09.2017 klo 09:51:22

Moro

Turusta tai lähiseudulta säännöllisesti treenaava futsaljengi 2-4 divarista haussa. Viime kausi tuli pelattua pelkästään harrastesarjassa ja höntsäiltyä silloin tällöin, sitä ennen kokemusta muutama vuosi Tampereen 3-4 divareista. Pelaajana enemmän duunari ja joukkuepelaaja kuin mikään hyökkäyspään taikuri. Yhteydenotot YVllä.
Terry #8

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NoPs , HarrasteFutis Nokia


Vastaus #276 : 09.10.2017 klo 22:09:11

Nokian Pyryn harrastejoukkue etsii maalivahtia talven futsalpeleihin !

Reenit on nokialla keskiviikkoisin ja pelit raholassa tampereella viikonloppuisin.

Laita YV jos kiinnostuit !
jartsa_76

Poissa Poissa


Vastaus #277 : 12.10.2017 klo 01:55:55

***TREENIVESKARI ETSII JOUKKUEITA***
Eli olen veskari täällä Helsingissä ja tulen mielellään maalivahdiksi eri joukkueiden treeneihin futsaliin. Mikä tahansa taso tai harrasteporukka käy mikä tarvitsee kerran tai useammin veskaria toiseen maaliin.Myös laukaisutreenit olis huippujuttu.Oon pelannu nelosta,ikämiehiä ja toissakautena pari peliä kakkostakin. Kova into päästä treenamaan lisää ja hakemaan tuntumaa.

Mulla on jo joukkue ensi talveksi,EN tarvitse enkä halua joukkuetta sarjapeleihin nyt alkavalle kaudelle,kunhan voin tulla mukaan torjumaan joukkueesi/kaveriporukkasi treeneihin,oli taso mikä tahansa.En pelkää vaikka liigajengi ottaisi yhteyttä ;).

Luulisi että veskareille olisi treeneihin tarvetta, mutta viime kausina "treeniveskari ilman sarjapelejä" ei ole kelvannut,ymmärrän että moni joukkue tarttee veskarin myös matseihin.

Mutta,laittakaa viestejä jos tarviitte veskaria torjumaan treeneihin...
« Viimeksi muokattu: 12.10.2017 klo 01:58:30 kirjoittanut jartsa_76 »
Ratapihalainen

Poissa Poissa


Vastaus #278 : 18.10.2017 klo 17:24:47

***TREENIVESKARI ETSII JOUKKUEITA***
Eli olen veskari täällä Helsingissä ja tulen mielellään maalivahdiksi eri joukkueiden treeneihin futsaliin. Mikä tahansa taso tai harrasteporukka käy mikä tarvitsee kerran tai useammin veskaria toiseen maaliin.Myös laukaisutreenit olis huippujuttu.Oon pelannu nelosta,ikämiehiä ja toissakautena pari peliä kakkostakin. Kova into päästä treenamaan lisää ja hakemaan tuntumaa.

Mulla on jo joukkue ensi talveksi,EN tarvitse enkä halua joukkuetta sarjapeleihin nyt alkavalle kaudelle,kunhan voin tulla mukaan torjumaan joukkueesi/kaveriporukkasi treeneihin,oli taso mikä tahansa.En pelkää vaikka liigajengi ottaisi yhteyttä ;).

Luulisi että veskareille olisi treeneihin tarvetta, mutta viime kausina "treeniveskari ilman sarjapelejä" ei ole kelvannut,ymmärrän että moni joukkue tarttee veskarin myös matseihin.

Mutta,laittakaa viestejä jos tarviitte veskaria torjumaan treeneihin...

En ole varma onnistuiko yv:n lähettäminen, mutta meidän harjoituksissa olisi käyttöä treeniveskarille.
RamosVamos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Ypa, Dallas-Kainalot, SiFu


Vastaus #279 : 20.10.2017 klo 23:10:33


29v pelaaja etsii joukkuetta Vantaa, Helsinki ja lähialueet. Viime kaudella pelaillu nelosta ja sitä ennen kolmosta. Kolmosessa toissa kaudella vielä 10 häkkiä ja viime kaudella nelosessa tiukka 1kpl. Nelonen ois mieluisin sarjataso, mutta vitonen ja kolmonenkin käy.

Harrastesarjassa voin myös olla mukana. Pelkästään treeneihinkin voin tulla, jos rosteri peleissä jo täynnä. Eli kunhan potkimaan pääsee! Yv, av, hv, pv.
alekki

Poissa Poissa


Vastaus #280 : 23.10.2017 klo 12:55:38

Mikäli olet vailla futsaljoukkuetta ensi kaudelle Oulun alueella, niin vielä mahtuu JS Herculekseen 2-div. porukkaan.
Eteenkin målarille olisi tarvetta.
Joukkue treena vähän, mutta tehokkaasti.
Ota yhteyttä ja liity hyvään porukkaan mukaan!
044 294 3990
pimppiliiga

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Los Blancos, SUMU


Vastaus #281 : 27.10.2017 klo 11:37:20

Pelaaja etsii joukkuetta Helsingin sarjoista (3.DIV-HARRASTE). Primaarinen pelipaikka MV, mutta kenttäpelaajanakin pelannut. Yksäriä rohkeasti mikäli tarvetta on.
JVee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, HJK, Arsenal


Vastaus #282 : 29.10.2017 klo 00:16:03

Jos harrastetason futsal Helsingissä kiinnostaa, niin laita mulle yksityisviestiä.

Tasona harrastekolmonen, joten mikään suuri mestaripelaaja ei tarvitse olla. Riittää kunhan maksaa sarjamaksunsa(49,5e) ja käy säännöllisesti peleissä joita on talven mittaan 12. Pelipaikkana toimii pääasiassa Hakaniemen Arena Center ja ottelupäivät ovat pääosin sunnuntaisin. Ensimmäinen matsi on jo 5.11, joten ota yhteyttä yv:llä jos haluat mukaan.
Dragan

Poissa Poissa


Vastaus #283 : 30.10.2017 klo 19:41:56

Ajoissa liikkeellä taas jne...

Haussa joukkue futsaliin Helsingin Nelosesta tai Vitosesta. Viime kausi meni hieman ohi, mut sitä ennen on tullut tahkottua juuri futsalin Nelosta ja Vitosta useampi vuosi. Vitosessa oon päässy vuosittain ihan kelpo maalimääriin. Nelosessa oon ollut enemmän sit puolustavammassa roolissa.

Pelit luonnollisesti kiinnostaa eniten, mut joukkue joka treenais etusijalla (Y)

--Maukka--

Poissa Poissa


Vastaus #284 : 05.11.2017 klo 00:35:38

..
« Viimeksi muokattu: 28.01.2018 klo 15:35:34 kirjoittanut --Maukka-- »
Yövahti77

Poissa Poissa


Vastaus #285 : 09.11.2017 klo 22:08:46

Löytyisikö pääkaupunkiseudulta futsal joukkuetta, joka treenaa arkisin ja tarvitsee niihin veskaria? Voin myös tulla treeneihin vain tarvittaessa, jos treeneistä on oma veskari poissa.
Pelaan virallisia pelejä ikämies sarjassa ja pääpaino pelien osalta on siellä. Voin tarvittaessa  tuurata divari peleissä, mutta vakituiseen pestiin en pysty sitoutumaan.


Yhteydenotot YV:llä
zaska

Poissa Poissa


Vastaus #286 : 19.11.2017 klo 22:43:40

Futsaljoukkue hakusessa Tampereella. Joko divarista tai harrasteen sarjoista A, B tai C. Olen pelannut harrastesarjaa useamman vuoden B lohkoon asti, kunnes joukkuetta ei saatu enää A lohkoon kasaan. Pelipaikka useimmiten ollut maalivahti mutta myös kentällä pelaaminen luonnistuu. Vastaukset yv:nä kiitos.
Ariaga2

Poissa Poissa


Vastaus #287 : 27.11.2017 klo 15:30:30

Löytyisikö pääkaupunkiseudulta jostain futsaljoukkueesta tilaa (esim 2-div) kiinnostuneelle pelurille? Olen 24v jokapaikan höylääjä, pelannut useamman vuoden futiksen Kakkosta vakituisesti (aikomuksena jatkaa ensi vuonnakin). Futsalista ei kokemusta lähivuosilta hirmuisesti kuitenkaan.
Ahelanhe

Poissa Poissa


Vastaus #288 : 03.12.2017 klo 19:18:20

Etsitään 3-5-divarin (treeni)joukkuetta veskarille pk-seudulta tai Uudeltamaalta pk-seudun läheisyydestä! Muutama vuosi sitten innostuin futiksen lisäksi futsalista, ja olen tahkonnut tähän mennessä Helsingin harrastesarjoja. Kiinnostelisi kovin lähteä kokeilemaan vähän tavoitteellisempaa treenaamista: hakusessa siis jengi, jonka toimintaan kuuluu muutakin kuin hupihöntsää. Totta kai tavoitteena olisi päästä ihan pelaamaankin divaritasolla, mutta tällä hetkellä treeniveskarinkin status olisi itselleni ihan ok.

Ikää minulla on 27 vuotta, futisveskarina olen pelannut 6-vuotiaasta asti. Joskus muinoin pelannut futiksen puolella kolmosdivaria, nykyään tahkoan futista Stadin aladivareissa.

Yhteyden saa yv:llä!
VEIjari

Poissa Poissa


Vastaus #289 : 20.12.2017 klo 21:15:14

Terve!

Etsitään joukkuetta pirkanmaalta!

Kiinnostus lajia kohta on taas kasvanut vuoden tauon jälkeen joten tarvis vaan joukkue löytää!

Oon näissä myyntipuheissa tosi huono mut kerrotaan ny tavarasta jotain. Olen 32-vuotias nuori?mies jolla futsalista noin 15 vuoden kokemus josta alkuaika kenttäpelaajana ja sittemmin ajauduin tolppien väliin missä laji tuntuukin enemmän omalta. Viime kausi meni kiinnostuksen puutteen vuoksi ohi kokonaan mutta ennen sitä on tullu noi divarit ykkösestä neloseen koluttua läpi.

Eli jos pirkanmaan alueella tarvetta veskarille niin yv:tä tännepäin!

Häpy

Poissa Poissa


Vastaus #290 : 11.02.2018 klo 01:55:43

Morjesta!!

Nyt kun on saatu pitkästä aikaa kroppa pelikuntoon niin into futsaliin on alkanut palailla. Eli hakusessa olisi jengi Stadista. Pelkät treenit riittää myös jos matsirosteri on täynnä. Kunhan pääsis vaan pelaileen pitkästä aikaa.
ACL

Poissa Poissa


Vastaus #291 : 06.04.2018 klo 15:17:42

Tulevalla kaudella Uudenmaan kolmosessa tavoitteellisesti pelaava AC Lohja etsii uusia pelaajia joukkueeseen. Harjoitukset ovat pyörineet jo kaksi kuukautta Lohjan lähistöllä ja syys- lokakuusta alkaen osa treeneistä myös Espoossa. Joukkueessa myös muutama pelaaja pk-seudulta, joten kimppakyydit onnistuvat hyvin.

Kiinnostuksen herättyä yksityisviestiä tai parhaiten tavoittamalla sähköpostista aclohja@gmail.com

Infoa joukkueesta löytyy myös AC Lohjan facebookista.
« Viimeksi muokattu: 21.08.2018 klo 18:06:45 kirjoittanut ACL »
futs4l

Poissa Poissa


Vastaus #292 : 03.07.2018 klo 21:08:02

Löytyykö Tampereen alueelta joukkuetta, joka alottaisi reenaamaan heinäkuussa tai elokuussa futsalia?
Joukkue olisi hakusessa mieluusti 2-3 divarista, mutta muitakin ehdotuksia otetaan vastaan. Futsalia olen pelannut oikeastaan jokaisella pelipaikalla maalivahtia lukuunottamatta.
futs4l

Poissa Poissa


Vastaus #293 : 27.07.2018 klo 09:37:59

Löytyykö Tampereen alueelta joukkuetta, joka alottaisi reenaamaan heinäkuussa tai elokuussa futsalia?
Joukkue olisi hakusessa mieluusti 2-3 divarista, mutta muitakin ehdotuksia otetaan vastaan. Futsalia olen pelannut oikeastaan jokaisella pelipaikalla maalivahtia lukuunottamatta.

Vieläkin olisi hakusessa.
VFS - Vantaa Futsal

Poissa Poissa


Vastaus #294 : 14.08.2018 klo 16:45:06

VFS - Vantaa Futsal Club laittaa jalan oven väliin kuin moni Vantaalainen futsaljoukkue ja jopa seurat ovat haudanneet futsalin ja hävinneet liiton sarjoista.
Painamme hommia parhaimmillaan sen eteen että kaudelle 2018-2019 startataan yhdellä joukkuella uudenmaan divarissa, treenit 1-2krt. viikossa Tikkurilan suuralueella.
Etsimme VFS joukkueseen kaudelle 2018-2019 uusia pelaajia. + Toki mukaan mahtuu muitakin henkilöitä joita kiinnostaa täysverisen FUTSALjoukkueen ja seuran edistäminen, tervetuloa mukaan!

WE <3 FUTSAL

OTA ROHKEASTI YHTEYTTÄ HETI JOS KIINNOSTUIT: vantaafutsal(at)gmail.com
-------
VFS - Vantaa Futsal Club is looking for new futsal players for season 2018-2019
CONTACT: vantaafutsal(at)gmail.com
« Viimeksi muokattu: 20.08.2018 klo 09:54:10 kirjoittanut VFS - Vantaa Futsal »
IlmariK

Poissa Poissa


Vastaus #295 : 21.08.2018 klo 11:18:18

28v, mies Helsinki, Vuosaari, etsin futsaljoukkuetta (ainakin) talveksi. Mielellään treenaava joukkue, kunhan pääsee pelailemaan!

Tasoni ei ole mitenkään kummoinen, taustalla lähinnä harrastelua muutaman vuoden ajalta, mutta jaksan juosta. Viime talvena pelasin kauden futsalin harrastesarjaa ja kesäisin pelailen futista kutosessa, sekä välillä harrastesarjassakin.

YV tai sähköpostilla hurrikaani56 (ät) gmail.com tavoittaa!
ACL

Poissa Poissa


Vastaus #296 : 21.08.2018 klo 18:07:53

Tulevalla kaudella Uudenmaan kolmosessa tavoitteellisesti pelaava AC Lohja etsii uusia pelaajia joukkueeseen. Harjoitukset ovat pyörineet jo kaksi kuukautta Lohjan lähistöllä ja syys- lokakuusta alkaen osa treeneistä myös Espoossa. Joukkueessa myös muutama pelaaja pk-seudulta, joten kimppakyydit onnistuvat hyvin.

Kiinnostuksen herättyä yksityisviestiä tai parhaiten tavoittamalla sähköpostista aclohja@gmail.com

Infoa joukkueesta löytyy myös AC Lohjan facebookista.

Joukkueeseen haetaan edelleen uusia pelaajia.
Hulk1992

Poissa Poissa


Vastaus #297 : 21.08.2018 klo 18:51:15

Moikka!  

EBK/Suvela etsii maalivahtia! Pelaamme futsalia uusimaan kolmosdivarissa ja tavoite on nousta kakkoseen.
« Viimeksi muokattu: 21.08.2018 klo 21:15:43 kirjoittanut Hulk1992 »
VFS - Vantaa Futsal

Poissa Poissa


Vastaus #298 : 27.08.2018 klo 10:16:08

VFS - Vantaa Futsal Club laittaa jalan oven väliin kuin moni Vantaalainen futsaljoukkue ja jopa seurat ovat haudanneet futsalin ja hävinneet liiton sarjoista.
Painamme hommia parhaimmillaan sen eteen että kaudelle 2018-2019 startataan yhdellä joukkuella uudenmaan 4divarissa, treenit 1-2krt. viikossa Tikkurilan suuralueella.
Etsimme VFS joukkueseen kaudelle 2018-2019 uusia pelaajia. + Toki mukaan mahtuu muitakin henkilöitä joita kiinnostaa täysverisen FUTSALjoukkueen ja seuran edistäminen, tervetuloa mukaan!

WE <3 FUTSAL

OTA ROHKEASTI YHTEYTTÄ HETI JOS KIINNOSTUIT: vantaafutsal(at)gmail.com
-------
VFS - Vantaa Futsal Club is looking for new futsal players for season 2018-2019
CONTACT: vantaafutsal(at)gmail.com

rajamies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jalkapallo


Vastaus #299 : 04.09.2018 klo 14:31:56

Moro,

Mahtaako Hämeenlinnan seutuvilta löytyä harrastemielessä pelaavia/harjoittelevia joukkueita, joista tilaa löytisi?
Ikä: 29v
Kokemus: Kesälajin puolelta koko ikä, poislukien muutaman viimeiset vuodet. Futsal tullut tutuksi siinä sivussa.
Kiitos!



 
Sivuja: 1 ... 11 [12] 13 ... 18
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa