Tervehdys ! Olisin lähdössä helmikuussa Brasiliaan. Kaikki muu olisi järjestyksessä, mutta kovasta yrityksestä huolimatta kukaan kavereistani ei pysty lähtemään mukaan. Siksi pistin ilmoituksen tälle palstalle, koska matka olisi osittain futispainotteinen.
Olen 40-kymppinen kaveri (100% hetero) Pirkanmaalta ja innokas varsinkin Brasilialaisen jalkapallon ystävä. Olen aiemmin käynyt siellä kahdesti ja kokemukset ovat olleet niin hyviä, että olen valmis taas lähtemään. Jalkapallomatsien ohella ohjelmassa olisi tutustumista maahan, auringon ottamista, nauttia hyvästä ruuasta ja kevyttä kaljoittelua. En harrasta örvellystä, mutta muutama kalja on aina paikallaan.
Tunnen sieltä paikallisen pelaaja-agentin ja hänen mukanaollessaan siellä on helppo ja turvallinen mennä eri stadioneille. Tämä kaveri asuu Rio de Janeirossa ja se olisi pääpaikka. Muuallakin haluaisin kyllä kierrellä. Tarkoitus ei ole yöpyä hienoissa hotelleissa, vaan hieman halvemmissa paikoissa. Jos olet kiinnostunut, niin ota yhteyttä
peukkupystyyn@luukku.com