FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.04.2024 klo 00:12:29 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 4 [5] 6 ... 11
 
Kirjoittaja Aihe: 11.10.1997  (Luettu 68304 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tresor

Poissa Poissa


Vastaus #100 : 30.05.2007 klo 18:12:16


Haloo, olenko itse pelle, kun muistan otteluparien olleen jo arvotut? Ainakin ne oli neljä vuotta myöhemmin arvottu jo ennen lohkojen päättymistä, mutta vuodesta 98 on vain hämärä mielikuva, etttä matsissa pelattiin pääsystä Jugoja vastaan. Ehkä erehdyn, ehkä en...


Eikös se mennyt niin, että karsintalohkoja oli yhdeksän, ja paras kakkonen meni suoraan kisoihin, ja muut kahdeksan pelasivat keskenään, joista pareista voittajat Ranskaan.

Koska ennen viimeistä kierrosta ei tiedetty, mistä lohkosta paras kakkonen tulisi, ei voitu myöskään arpoa ennen päätöspelejä, minkä lohkojen kakkoset pelaisivat jatkokarsintaa keskenään.

On linkkikin: http://www.rsssf.com/tables/98q.html
Vinski

Poissa Poissa


Vastaus #101 : 07.06.2007 klo 10:24:11

"Olkaa jatkossa levollisia. Olen vapauttanut teidät tästä kirouksesta"

Terveisin Huuhkaja
Jorma Teräs

Poissa Poissa


Vastaus #102 : 07.06.2007 klo 12:58:36

Huuhkajalle Ylos

Saadaan maajoukkueen tiimoilta jotain uutta materiaalia uutisten loppukevennyksiin vajaan kymmenen vuoden tauon jälkeen.
ozku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka


Vastaus #103 : 07.06.2007 klo 15:32:23


Huuhkajalle Ylos

Saadaan maajoukkueen tiimoilta jotain uutta materiaalia uutisten loppukevennyksiin vajaan kymmenen vuoden tauon jälkeen.


???
Brenkku

Poissa Poissa


Vastaus #104 : 07.06.2007 klo 23:13:04

Olin paikalla 9-vuotiaana. Vittu, että oli kamalaa. Kaatosade ja viime hetken käsittämätön sekoilu. Vahva  Alas
JN79

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KäPa,GFT, Atlético Madrid ja Liverpool FC


Vastaus #105 : 08.06.2007 klo 01:05:42

Tulihan toi matsi nähtyä ja vituttaa vieläkin. Vettä tuli kuin saavista ja huonohkon pukeutumisen johdosta oli viel helvetin kylmä. Sen tosin kesti suht hyvin, kun Suomi oli voitossa kiinni. Loppu onkin kaikkien tiedossa. 
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis


Vastaus #106 : 08.06.2007 klo 07:23:59

Kamala lopputulos, älytön vitutus paluumatkalla bussissa. Mutta huikea elämys ja olen onnellinen, että sen kuitenkin koin. Jotain muisteltavaa kiikkustuoliin siitäkin.
ohwell

Poissa Poissa


Vastaus #107 : 26.08.2007 klo 21:05:28

No nyt se on siellä

http://youtube.com/watch?v=LpBL6_JyKSI

Masentaahan se.
Hincha en cancha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat, suomifutis paikan päällä


Vastaus #108 : 26.08.2007 klo 21:07:29

Kohta on 10-vuotismuistopäivä. Aion viettää lyhyen hiljaisen hetken ja muistella silloisia läpimärkiä fiiliksiä. :(
Herra

Poissa Poissa


Vastaus #109 : 26.08.2007 klo 21:27:44

Itsekkin olin paikalla tuolloin. Putoaminen ei tosin silloin harmittanut, kun en mistään jalkapallosta yleensä mitään tajunnut.

Yksi asia minua ihmetyttää. Miksi täällä puhutaan niin, että tämä putoaminen oli se pahin tappio kaikista. Suomihan ei ollut lähellekään arvokisoja tuona vuonna, sillä Unkari kohtasi jatkokarsinnassa Jugoslavian ja taisi hävitä sille yli 10 maalin maalierolla? Tuon ajan Jugoslavia taas oli melkoisen kova maa. Kivaahan se olisi ollut voittaa Unkari ja pelata Jugoslaviaa vastaan, mutta kyyti olisi ollut kylmää.

Pahimmat puppeloinnit Suomen kannalta on tapahtunut näissä EM-karsinnoissa Armeniaa ja Azerbaidzania vastaan. Arvokisat olisivat lähempänä kuin koskaan, jos Suomella olisi nyt 5 pistettä enemmän.

Edit: No joo, vahinko. Putoaminen parempi sana.
« Viimeksi muokattu: 27.08.2007 klo 15:20:53 kirjoittanut Herra »
Lazy Town

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Brežnev Rinne


Vastaus #110 : 26.08.2007 klo 21:32:55

Rypekää te vaan itsesäälissä ja surun murheessä, minä menen eteenpäin ja katson kohti Alppeja. Näen, että Roy joukkoineen on siellä kesällä 2008 samassa lohkossa Pohjois-Irlannin, Ruotsin ja Hollannin kanssa.
ohwell

Poissa Poissa


Vastaus #111 : 26.08.2007 klo 21:33:28

Herra on harvinaisen pihalla.
Dopeman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK ja Huuhkajat


Vastaus #112 : 27.08.2007 klo 12:49:49

Herra on harvinaisen pihalla.

Sama
shots

Poissa Poissa


Vastaus #113 : 27.08.2007 klo 12:54:10

Itsekkin olin paikalla tuolloin. Häviö ei tosin silloin harmittanut, kun en mistään jalkapallosta yleensä mitään tajunnut.

Yksi asia minua ihmetyttää. Miksi täällä puhutaan niin, että tämä tappio oli se pahin tappio kaikista. Suomihan ei ollut lähellekään arvokisoja tuona vuonna, sillä Unkari kohtasi jatkokarsinnassa Jugoslavian ja taisi hävitä sille yli 10 maalin maalierolla? Tuon ajan Jugoslavia taas oli melkoisen kova maa. Kivaahan se olisi ollut voittaa Unkari ja pelata Jugoslaviaa vastaan, mutta kyyti olisi ollut kylmää.

Pahimmat puppeloinnit Suomen kannalta on tapahtunut näissä EM-karsinnoissa Armeniaa ja Azerbaidzania vastaan. Arvokisat olisivat lähempänä kuin koskaan, jos Suomella olisi nyt 5 pistettä enemmän.

Muuhun tekstiin puuttumatta, sama kuin edellisillä.
KBR

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KGB


Vastaus #114 : 27.08.2007 klo 13:02:37

Vitutti jo ennen peliä, koska en saanut töistä vapaata ja jouduin katsomaan pelin kotona töllöstä. "Unkarin" maalin jälkeen potkaisin vanhaa Saloraa kylkeen, jolloin koko paska hajosi.

Eipähän tarvinnut katsoa hidastuksia.
Zorbas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliigajoukkueet, joilla olosuhteet kunnossa


Vastaus #115 : 27.08.2007 klo 16:27:49

Yksi asia minua ihmetyttää. Miksi täällä puhutaan niin, että tämä putoaminen oli se pahin tappio kaikista.
:D Et taida kovin aktiivisesti seurata jalkapalloa?
Sukerman

Poissa Poissa


Vastaus #116 : 27.08.2007 klo 16:33:42

Onneksi en ollut paikanpäällä.
Mr. Brownstone

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SAPA


Vastaus #117 : 29.08.2007 klo 23:44:46


Yksi asia minua ihmetyttää. Miksi täällä puhutaan niin, että tämä putoaminen oli se pahin tappio kaikista. Suomihan ei ollut lähellekään arvokisoja tuona vuonna, sillä Unkari kohtasi jatkokarsinnassa Jugoslavian ja taisi hävitä sille yli 10 maalin maalierolla? Tuon ajan Jugoslavia taas oli melkoisen kova maa. Kivaahan se olisi ollut voittaa Unkari ja pelata Jugoslaviaa vastaan, mutta kyyti olisi ollut kylmää.



Edit: No joo, vahinko. Putoaminen parempi sana.

Arvonta jatkokarsintoihin suoritettiin Suomi-Unkari -ottelun jälkeen, joten siinä vaiheessa ei ollut vielä selvää ketä vastaan Jugoslavia olisi pelannut. Vai et kai usko, että arvontatulos olisi ollut tismalleen sama jos Suomi olisi ollut siinä mukana Unkarin sijasta?
Divarijyrä

Poissa Poissa


Vastaus #118 : 30.08.2007 klo 10:34:56

Arvonta jatkokarsintoihin suoritettiin Suomi-Unkari -ottelun jälkeen, joten siinä vaiheessa ei ollut vielä selvää ketä vastaan Jugoslavia olisi pelannut. Vai et kai usko, että arvontatulos olisi ollut tismalleen sama jos Suomi olisi ollut siinä mukana Unkarin sijasta?

Voitko selittää minulle ymmärtämättömälle, että miten arvontatulos ei olisi voinut olla täysin sama, jos lapussa, pallossa tms. olisi "Hungary":n sijasta lukenut "Finland"? Olisiko tämän arvontaesineen paino tms. muuttunut tästä syystä niin olennaisesti, että arpoja olisikin valinnut jonkun toisen arvotaesineen ???
ohwell

Poissa Poissa


Vastaus #119 : 30.08.2007 klo 10:43:56

Voitko selittää minulle ymmärtämättömälle, että miten arvontatulos ei olisi voinut olla täysin sama, jos lapussa, pallossa tms. olisi "Hungary":n sijasta lukenut "Finland"? Olisiko tämän arvontaesineen paino tms. muuttunut tästä syystä niin olennaisesti, että arpoja olisikin valinnut jonkun toisen arvotaesineen ???

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaaosteoria
Divarijyrä

Poissa Poissa


Vastaus #120 : 30.08.2007 klo 11:04:23


Eikö kaaosteoriaa kutsuta kaaosTEORIAksi juuri siksi, koska sen faktuaalisuutta ei pystytä osoittamaan?
ohwell

Poissa Poissa


Vastaus #121 : 30.08.2007 klo 11:11:49

Eikö kaaosteoriaa kutsuta kaaosTEORIAksi juuri siksi, koska sen faktuaalisuutta ei pystytä osoittamaan?

Divarijyrä: Teoria = höpöhöpöä ??? ::)

Termit haltuun.

edit. Taas näköjään joku liverpuppeli, miten se sattuukin että aina siitä samasta porukasta tulee nämä armottomimmat argumentoijat
« Viimeksi muokattu: 30.08.2007 klo 11:15:59 kirjoittanut ohwell »
Divarijyrä

Poissa Poissa


Vastaus #122 : 30.08.2007 klo 12:05:41

Divarijyrä: Teoria = höpöhöpöä ??? ::)

Termit haltuun.

edit. Taas näköjään joku liverpuppeli, miten se sattuukin että aina siitä samasta porukasta tulee nämä armottomimmat argumentoijat

Ohwell: Teoria = absoluuttinen totuus Ylos
Max

Poissa Poissa


Vastaus #123 : 30.08.2007 klo 12:14:02

Divarijyrän väite on siis, että jos suutelen noppaa ja sen jälkeen heitän sen ja saan kutosen niin olisin varmasti saanut kutosen vaikka olisin jättänyt suutelematta noppaa juuri ennen heittoa  :-[
Divarijyrä

Poissa Poissa


Vastaus #124 : 30.08.2007 klo 12:19:23

Divarijyrän väite on siis, että jos suutelen noppaa ja sen jälkeen heitän sen ja saan kutosen niin olisin varmasti saanut kutosen vaikka olisin jättänyt suutelematta noppaa juuri ennen heittoa  :-[

Perustele miksi näin ei olisi. Väitätkö sinä siis ihan tosissaan, että sinun nopansuutelemisesi saisi aikaan tuon kutosen?

 
Sivuja: 1 ... 4 [5] 6 ... 11
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa