FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
08.02.2025 klo 23:05:28 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Tarvitaanko litin siirrolle oma topic?
jaa
ei
poissa
tyhjiä

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Litti ja Roy Fulhamissa  (Luettu 868 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Bloody FuckBag

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ManU, TamU

: 22.01.2008 klo 15:55:53

Lainaus
Fulham on Valioliigassa putoamisviivan alapuolella ja Hodgson kaavailee Litmasesta ilmeisesti apua säilymistaistelussa ja kutsunut tämän joukkueen testiin.

- Soitin Jarille ja kysyin, onko hän kiinnostunut tulemaan tänne. Tiedän, että hän on tehnyt paljon töitä viime aikoina ja on kunnossa. Jari vastasi ilokseni myöntävästi, ja nyt testaamme molemmin puolin, miltä pelaaminen Lontoossa vaikuttaa, Hodgson kertoo palloliiton verkkosivuilla.

Päätös kymmenen päivän testien perusteella

Hodgson luottaa Litmasen runsaaseen kokemukseen ja muistuttaa siitä että Litmasella on edelleen sanansa sanottavana Valioliigassa.

- Testijakso kestää viikon, ehkä kymmenen päivää. Sen jälkeen teemme päätöksen siitä, jatkaako Jari loppukauden täällä. Olen erittäin optimistinen siitä, että hän pystyy auttamaan meitä putoamistaistelussa. Jari Litmanen on maailmanluokan ammattilaisjalkapalloilija ja hänellä on vielä paljon annettavaa huipputasolla.

Litmanen: Katsotaan mitä tapahtuu

Litmanen ei itse spekuloi mahdollisuuksillaan.

- Roy soitti ja tarjosi tämän mahdollisuuden. Katsotaan, kuinka kauan olen Lontoossa ja mitä sitten tapahtuu, Litmanen kertoo palloliiton sivuilla.

- Ensin harjoitellaan joukkueen kanssa ja jatkoa katsotaan sitten. Royn tunnen tietysti hyvin valmentajana.

LÄHTEET: ILTALEHTI
Le God

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hard Bass

Vastaus #1 : 22.01.2008 klo 15:56:46

Tätä käsitellään jo Litin otsikossa. http://futisforum2.org/index.php?topic=11095.msg1616027#new

Sivuja: [1]

Siirry: