FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.12.2024 klo 17:56:57 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]

Kirjoittaja Aihe: Ääriliikkeen on toimittava - Litmasen merkittävyys on kyseenalaistettu!  (Luettu 1572 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jaanu$

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tiiseli since 4eva

Vastaus #25 : 25.01.2008 klo 17:38:48

Erikoista toimintaa.

Jaa mikä niin? Että muutama ihminen pistää tekstarin lehen höpöhöpö-palstalle? Mun mielestä se kuullostaa ihan normaalilta toiminnalta. Sataan tuhanteenkin löytyy varmasti lukuisia sellaisia ihmisiä, jotka periaatteessa vastustavat aina ja kaikkea. Keväisin koiranpaskaa, kesäisin sataman äänekkäitä tapahtumia, syksyisin vesisateita, ja talvisin sitten vaikka Litmasen patsasta jos ei muuta keksi. Lisäksi musta tuntuu, että suurin osa kitisijöistä ei ole lukenut ees vähää alusta, ja luulevat että patsas kustannetaan yhteiskunnan varoin (vaikka nekin rahat voisi laittaa terveyenhuoltoon).
Ali Hankkija

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS

Vastaus #26 : 25.01.2008 klo 17:42:08

Sama myös Kotkassa. :D

Myös Vaasassa. Ilmeisesti samanlaista kitinää ympäri Suomen.  Alas
simo hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti

Vastaus #27 : 26.01.2008 klo 12:21:20

Jos noihin lähtee vastailemaan se antaa kuvan et joku oikeesti ottaa ne jutut tosissaan. Ei ansaitse enempää huomiota, osta pinssi ennen ku ne loppuu. Omani hain viikonloppuna
Addick

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: tähtivalmentaja.

Vastaus #28 : 26.01.2008 klo 13:53:34

Itse olen ollut jopa tällaisen tekstarimielipidekirjoituksen aiheena jalkapalloilullisista syistä Oulun seudun päälehdessä.  :D Ylos

Sivuja: 1 [2]

Siirry: