FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
10.01.2025 klo 19:30:37 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 8 [9] 10 ... 40
 
Kirjoittaja Aihe: Sankt Pauli ja Reeperbahn  (Luettu 51510 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Wesku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #200 : 01.04.2009 klo 13:25:42

3 miehen Saksa-invaasio käynnistyi lentojen varauksella. Air Berlin oli selkeästi halvin. 182e maksoi lennot/ setä. Hampuria aletaan vyöryttää pelipäivänä jo 9.30, mutta paluumatkalle seuraavana päivänä edelliskeikasta viisastuneena vasta 15.25. Hki-Vantaalla sitten 23.30, kotona ties koska ja vaimot ne tykkää. Miehekkäästi ajattelin vielä yrittää työelämään perjantaina, mutta tuo saattaa jäädä haaveheksi.

Mahtaakohan tuolla halpislennolla saada viinaksia vai meneekö pussihommiksi ? Lontooseen lennettiin Luftwaffen siivin ja siellähän toki tarjoilu pelasi.
lasse11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: itäinen taivas


Vastaus #201 : 01.04.2009 klo 13:32:04

3 miehen Saksa-invaasio käynnistyi lentojen varauksella. Air Berlin oli selkeästi halvin. 182e maksoi lennot/ setä. Hampuria aletaan vyöryttää pelipäivänä jo 9.30, mutta paluumatkalle seuraavana päivänä edelliskeikasta viisastuneena vasta 15.25. Hki-Vantaalla sitten 23.30, kotona ties koska ja vaimot ne tykkää. Miehekkäästi ajattelin vielä yrittää työelämään perjantaina, mutta tuo saattaa jäädä haaveheksi.

Mahtaakohan tuolla halpislennolla saada viinaksia vai meneekö pussihommiksi ? Lontooseen lennettiin Luftwaffen siivin ja siellähän toki tarjoilu pelasi.


Air Berlin tarjoaa itse asiassa aika mainion safka-ja juomavalikoiman. Yli 1,5 tunnin lennoilla on laajempi valikoima, en osaa sanoa onko Hampurin tuossa ryhmässä.

Safkaa: http://www.airberlin.com/site/landingpages/airberlin_gourmet_menu.php?LANG=eng

Alkomahoolista en bongannut listaa mutta sitä on kyllä myynnissä.

terppa23

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU


Vastaus #202 : 01.04.2009 klo 13:33:58

Eikös juuri tuolla 15.25 lennolla ole rontti neljän tunnin välilasku Düsseldorfissa. Kyllä siinä ajassa ehtii tankata... Ja näyttää siltä että kyllähän tuolla on tarjolla valikoima alkoholijuomia, joiden ajankohtaiset hinnat löytyvät koneen juomalistalta...
 

Edit: hidas minä
lasse11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: itäinen taivas


Vastaus #203 : 01.04.2009 klo 13:37:00

Eikös juuri tuolla 15.25 lennolla ole rontti neljän tunnin välilasku Düsseldorfissa. Kyllä siinä ajassa ehtii tankata... Edit: hidas minä

Dusselissa on aika mukavat baarit turvapuolella.
Wesku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #204 : 01.04.2009 klo 14:02:05

Joo, 4h siellä Dusselissa roikutaan ja hoilataan voitonlauluja.
Taitaa olla melko suosittu paluulentokone. Saa nähdä koska Helgat ja Helmutit hoksaavat alkavan invaasion ja hinnat -> ylös.
Loordi

Poissa Poissa


Vastaus #205 : 02.04.2009 klo 16:28:52

Ei mitään järkeä ottaa paluuta tuohon aikaan ja sotkea aina yhtä timanttisia jälkipelejä.

Tuohan on melkeinpä paras aika ja paljoakaan ei missaa. Toki pari tuntia myöhemmin saisi olla, mutta tietenkin tuonne mennään nukkumatta. Ei noita jaksa vielä varailla, Saksassa on hyvät junat ja jotain kautta pääsee aina alle kahdella sadalla.
JTR

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KISSA KAHVIO


Vastaus #206 : 02.04.2009 klo 18:22:31

Tänne pitää kyllä lähteä mikäli vain budjetti riittää, ilmainen majoituskin on jo alustavasti sovittu Ylos
janne#1

Poissa Poissa


Vastaus #207 : 02.04.2009 klo 18:26:34

Eikös SMJK:n kannattaisi neuvotella tähän charter-lentoa vaikkapa Air Finlandin tai Matka-Vekka/Lomamatkojen (Primera Air) kanssa. Luulisi, että kun Cardiffissa oli 1400 kannattajaa, ei lennon täyteen saamisessa ja halvahkon hinnan neuvottelussa pitäisi olla minkäänlaista ongelmaa.
euroflex

Poissa Poissa


Vastaus #208 : 02.04.2009 klo 18:36:53

Eikös SMJK:n kannattaisi neuvotella tähän charter-lentoa vaikkapa Air Finlandin tai Matka-Vekka/Lomamatkojen (Primera Air) kanssa. Luulisi, että kun Cardiffissa oli 1400 kannattajaa, ei lennon täyteen saamisessa ja halvahkon hinnan neuvottelussa pitäisi olla minkäänlaista ongelmaa.

Olen parin vuoden aikana ottanut tarjouspyyntöjä useampaankin paikkaan ja aina hinnat on yhtä hirveitä. Puhutaan 400-600€ jutuista.  Ongelmaksihan muodostuu se,että koneita ei voi pitää "parkissa" Hampurissa ja paluulento tyhjällä koneella maksaa samanverran kuin se yhden suunnan sovittu hinta.  Sitten taas tyhjällä koneella hakemaan kannattajat ja lento takas.  Siis tarkoitan parkissa pitämisellä sitä,että lentoyhtiöiden koneet ovat täytyöllistettyjä koko ajan. Lisäkksi jos koneessa on vähintääkin 1 ihminen,pitää olla henkilökunta mukana lennoilla.

Eli jos laskennallinen hinta/suunta on 100€, niin pitää laskea 4x tuo summa ja saadaan 400€.

Ainut mahdollinen variaatio on aamulla Hki-Hampuri ja matsin jälkeen kotiin.  Mutta kukas tuollaista taas haluaisi kun kyseessä Hampuri,oluet ,dönerit ja muut.

Eli aika ei ole kypsä. Toki voin kysyä taas,mutta Finnairilta kun ei ole tapana edes vastata näihin vastakun lähettää saman meilin useaan kertaan. ja Ei se FC:n vastaavakaan kamalasti jaksele kirjoitella..
PAN

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: En muista...


Vastaus #209 : 02.04.2009 klo 18:42:21

Taitaa nämä suorat lennot olla oma matkustusmuoto, kyllä sitä yhtä yötä ennen peli paikalle pitää koittaa ehtiä tiedustelemaan ja matsin jälkeisenä päivänä ei se Dusseldorffin lentokenttään tutustuminen oikein saa syttymään....

Ti. 10/13/2009 13:40   Helsinki   14:40   Hampuri   AB8941   M
To. 10/15/2009 10:10   Hampuri   13:00   Helsinki   AB8940   M
Lentohinta: incl. sisältäen verot, maksut, sisältäen polttoainelisämaksun:     EUR     178,00
Service Charge:    EUR    10 5 15,00
   
Kokonaishinta:    EUR    193,00
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat


Vastaus #210 : 02.04.2009 klo 18:45:55

Olen parin vuoden aikana ottanut tarjouspyyntöjä useampaankin paikkaan ja aina hinnat on yhtä hirveitä. Puhutaan 400-600€ jutuista.  Ongelmaksihan muodostuu se,että koneita ei voi pitää "parkissa" Hampurissa ja paluulento tyhjällä koneella maksaa samanverran kuin se yhden suunnan sovittu hinta.  Sitten taas tyhjällä koneella hakemaan kannattajat ja lento takas.  Siis tarkoitan parkissa pitämisellä sitä,että lentoyhtiöiden koneet ovat täytyöllistettyjä koko ajan. Lisäkksi jos koneessa on vähintääkin 1 ihminen,pitää olla henkilökunta mukana lennoilla.

Eli jos laskennallinen hinta/suunta on 100€, niin pitää laskea 4x tuo summa ja saadaan 400€.

Ainut mahdollinen variaatio on aamulla Hki-Hampuri ja matsin jälkeen kotiin.  Mutta kukas tuollaista taas haluaisi kun kyseessä Hampuri,oluet ,dönerit ja muut.

Eli aika ei ole kypsä. Toki voin kysyä taas,mutta Finnairilta kun ei ole tapana edes vastata näihin vastakun lähettää saman meilin useaan kertaan. ja Ei se FC:n vastaavakaan kamalasti jaksele kirjoitella..

Jep, juuri noin.
Käytännössä ainoa etu mitä charterilla saavuuttaa on aikataulu: tähän peliin voitaisiin lähteä keskiviikkoiltapäivällä ja palata vielä samana iltana. Työssäkäyvältä jengiltä ei edes menisi lomapäivää hukkaan. Montakohan sellaista, joka on valmis maksamaan 400€ tuosta reissusta löytyisi? Ellei karsintapaikka ole katkolla, niin tuskin ihan hirveän montaa.
Loordi

Poissa Poissa


Vastaus #211 : 02.04.2009 klo 18:46:34

Eli aika ei ole kypsä.

Ryanille vain kyselyä. Lupaat meidän maksavan vessoista ja kovat penkit riittävät :-[
PAN

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: En muista...


Vastaus #212 : 02.04.2009 klo 18:52:35

Euroflex vois laitella Venäjän puolustusvoimille kyselyä josko siellä olis saatavilla joku käytöstä poistettu kuljetuskone osamaksulla, sitte ois komiata SMJK:n reissailla vierasmatseissa ja eiköhän sieltä aina kohtuu hintaan joku suht lentotaitone pilottikin aina keikalle kysyttäessä lähde ku pimeesti maksetaan...
Kanuuna-Keen

Poissa Poissa


Vastaus #213 : 02.04.2009 klo 19:53:29

Tekisi älyttömästi mieli lähteä, mutta pitää vähän myöhemmin katsella rahatilannetta. Ihan auki kaikki vielä.
Kanuuna-Keen

Poissa Poissa


Vastaus #214 : 02.04.2009 klo 19:59:45

Ja paljon siistimpää olisi, kun SMJK hankkisi jonkun kunnon laivan, millä mentäisi Saksaan. Sitten peli, Reeperbahn ja kuolema. No eiköhän pidetä nämä ideat realistisina.. Harmi, että Saksaan menevät laivat ovat niin karuja ja kalliita. Pitää kai lentoja alkaa katsella.
lasse11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: itäinen taivas


Vastaus #215 : 03.04.2009 klo 10:50:12

Eli aika ei ole kypsä. Toki voin kysyä taas,mutta Finnairilta kun ei ole tapana edes vastata näihin vastakun lähettää saman meilin useaan kertaan. ja Ei se FC:n vastaavakaan kamalasti jaksele kirjoitella..

Mulla on tuttu Finnairin ylimmässä johdossa. Voin kyllä pyytää välittämään asiassa jos järkeväksi näet. Firmalla on kyllä tosin rahat niin tiukalla että mitään kovin ihmeellisiä subventioita SMJK:lle on turha odottaa.
janne#1

Poissa Poissa


Vastaus #216 : 03.04.2009 klo 11:48:54

Mulla on tuttu Finnairin ylimmässä johdossa. Voin kyllä pyytää välittämään asiassa jos järkeväksi näet. Firmalla on kyllä tosin rahat niin tiukalla että mitään kovin ihmeellisiä subventioita SMJK:lle on turha odottaa.

Ennemminkin kyllä näkisin homman onnistuvan Matka-Vekka/Lomamatkat kautta, koska heillä on 8 charter-konetta omaan käyttöön ja luulisi, että lokakuu ei ihan aktiivisinta aikaa heillä ole. Tosin he varmaan tyrkyttäisivät hotellipakettinsa mukaan myös. Koneiden seisottaminen tosiaan kuitenkin tuossa taitaa olla se asia, johon juttu kaatuu.
Loordi

Poissa Poissa


Vastaus #217 : 03.04.2009 klo 12:17:10

Ennemminkin kyllä näkisin homman onnistuvan Matka-Vekka/Lomamatkat kautta, koska heillä on 8 charter-konetta omaan käyttöön ja luulisi, että lokakuu ei ihan aktiivisinta aikaa heillä ole. Tosin he varmaan tyrkyttäisivät hotellipakettinsa mukaan myös. Koneiden seisottaminen tosiaan kuitenkin tuossa taitaa olla se asia, johon juttu kaatuu.

Koneiden seisottaminen on sinänsä tuttu asia, mutta miten tämä tarkalleen ottaen menee? Missä käytössä nuo 8 konetta ovat parhaillaan ja miten ne voidaan sieltä ylensäkään sitten repiä käyttöön, jos ne ovat reittilennoilla normaalisti?

Toisaalta kai joku kone on aina huollossa ja niitä kierrätetään jotenkin ovelasti. Silti soisi mielummin SMJK:lle täyden koneen kuin tyhjän reittilennon >:(
lasse11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: itäinen taivas


Vastaus #218 : 03.04.2009 klo 12:22:26

Tosin he varmaan tyrkyttäisivät hotellipakettinsa mukaan myös.

Jospa toi nyt sittenkin olisi järkevin keino. Matkatoimisto pystyy varmaan saamaan reittilennoltakin alennetut hinnat.
janne#1

Poissa Poissa


Vastaus #219 : 03.04.2009 klo 12:23:05

Koneiden seisottaminen on sinänsä tuttu asia, mutta miten tämä tarkalleen ottaen menee? Missä käytössä nuo 8 konetta ovat parhaillaan ja miten ne voidaan sieltä ylensäkään sitten repiä käyttöön, jos ne ovat reittilennoilla normaalisti?

Lomiksen Primera Airin koneethan siis eivät ole koskaan reittilennolla, koska ne lentävät ainoastaan näitä lomachartereita. Jos charter-käytössä sattuu olemaan tyhjää, ne saattaisivat löytyä muuhun käyttöön. Matka-Vekka/Lomamatkat kuuluu siis Pohjoismaiseen Primera-matkakonserniin, joten nuo kahdeksan charter-konetta hoitaa näitä Kanarian saarten lomakarjakuljetuksia koko Skandinaviasta. Saattaahan olla, että koneille on tuohonkin aikaan täysi käyttö.
euroflex

Poissa Poissa


Vastaus #220 : 03.04.2009 klo 12:24:34

Koneiden seisottaminen on sinänsä tuttu asia, mutta miten tämä tarkalleen ottaen menee? Missä käytössä nuo 8 konetta ovat parhaillaan ja miten ne voidaan sieltä ylensäkään sitten repiä käyttöön, jos ne ovat reittilennoilla normaalisti?

Jokaisella koneella on oma "lukujärjestys" eli milloin lennetään ja minne.Ja tälläinen listaus on olemassa pitkälle jo eteenpäin. Eli esimerkkikone lentää tänään aamusta Dusseldorfiin+takaisin,sit Ouluun+takaisin,sit Pietariin+takaisin ja illan päätteeksi Tallinna+takaisin.  Samassa lukujärjestykseesä on huollot merkitty yms yms. Eli koneet ovat mahdollisimman vähän parkissa.  en toki ole lentäjäihmisiä,mutta näin se asia on minulle selvitetty.

Jos jollakin vain on suhteita Finncomiin,Air Finlandiin tms niin ainahan sitä voi kysyä.

edit:  löysin Serbia vieraspelin topicista tämän vanhan postaukseni



Terve Euroflex,

Olen nyt selvitellyt mahdollisuuksia ja paras saamamme tarjous/versio olisi
mielestäni Finnairin Airbus 319 -tyyppinen 123-paikkainen kone. 118 maksavaa
asiakasta + 5 vapaata versiolla hinta olisi 560 euroa (tot. 66080 euroa
netto) kaikkine kuluineen ja odotuksineen. Jos tuosta ottaa isomman koneen,
henkilöhinta vain nousee ja FinnComin suihkarilla mennään jo pitkästi yli
600 euroa. Onko hinta liian korkea?

toinen meili samalta :

Terve,

Ajankohta oli huono eli tuo päivämäärä. Finnairilla ei ollut mitään koneita
tai "yöpyviä" lähikentillä siellä suunnalla eli kuvio olisi pitänyt
toteuttaa odottavana koneena ja se valitettavasti ei ole sitä kaikkein
edullisinta hommaa. Meilläkin on Amsterdamiin charter ensi marraskuussa ja
se voidaan toteuttaa eri tavalla ja hinta on melkein puolta halvempi. Uskon,
että Virosta kuvio ei tule sen edullisemmaksi, lisäksi tulee kulut
kenttäkulut Helsingistä tai lauttakulut.

Loistava idea joka tapauksessa!

2. Suomen tilauslentopalvelu ts firma joka tässä ketjussa aikaisemmin jo mainittiin.. :

Tarjouspyyntöönne viitaten olemme laskeneet Teille kaksi eri tarjousvaihtoehtoa matkallenne Helsinki – Belgrad – Helsinki 8.9.2007.

Hinnat sisältävät matkat max 49 - 55 matkustajalle konetyypistä riippuen. Lähtö 8.9.2007 Helsinki-Vantaalta Belgradiin ja paluu saman vuorokauden aikana (yöllä) Helsinki-Vantaalle. Hinnat sisältävät koneiden ja miehistön päivän odotuskustannukset kohteessa (Jos paluu vasta 9.9.2007 koneen ja miehistön yöpymisestä kohteessa veloitamme 2.200 EUR). Lennon  tarkka aikataulu asiakkaan toiveiden mukaan.
 

VAIHTOEHTO 1   Liikennesuihkukone Embraer ERJ-145
- kaksimoottorinen suihkukone
- max 49 matkustajaa
- lentoaika:    Helsinki – Belgrad     2 h 35 min

HINTA   35.300 EUR  (eli laskin hinnaksi 720 egee)


VAIHTOEHTO 2   Liikennelentokone ATR-72
- kaksimoottorinen potkuriturbiinikone
- max 55 matkustajaa
- lentoaika:    Helsinki - Belgrad    3 h 45 min

HINTA   35.300 EUR  (ja hintana 641 egee)
 
Hinnat sisältävät tarjoilun lentojen aikana.

Hinnat ovat voimassa toistaiseksi koneiden varaustilanteen mukaan.
« Viimeksi muokattu: 03.04.2009 klo 12:34:13 kirjoittanut euroflex »
janne#1

Poissa Poissa


Vastaus #221 : 03.04.2009 klo 13:02:19

Jos jollakin vain on suhteita Finncomiin,Air Finlandiin tms niin ainahan sitä voi kysyä.

Voisin tuota Lomis/Primera Air-kuviota vaimoni kontaktien kautta selvitellä, kunhan hän pääsiäisen jälkeen palailee Japanista. Olen miltei varma, että se on onnistumismahdollisuuksiltaan lähimpänä toteutumista oleva vaihtoehto.
« Viimeksi muokattu: 03.04.2009 klo 13:52:08 kirjoittanut janne#1 »
terppa23

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU


Vastaus #222 : 03.04.2009 klo 13:08:31

Lainaus
Ryanille vain kyselyä. Lupaat meidän maksavan vessoista ja kovat penkit riittävät

Futisväen ollessa kyseessä nuo vessamaksut todennäköisesti tuottaisivat enemmän kuin itse lennot...
lasse11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: itäinen taivas


Vastaus #223 : 03.04.2009 klo 13:20:18

Futisväen ollessa kyseessä nuo vessamaksut todennäköisesti tuottaisivat enemmän kuin itse lennot...

Ryanair ei kyllä mitään siirtolentoja ala tekemään eli Pirkkalan kentältä Bremeniin voisi ainoastaan teoriassa onnistua...
PAN

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: En muista...


Vastaus #224 : 03.04.2009 klo 13:34:29

Saattaahan olla, että koneille on tuohonkin aikaan täysi käyttö.

Koulujen syyslomaviikko ainaki useimmiten ollu tohon aikoihin ja sillon on charterit täynnä

 
Sivuja: 1 ... 8 [9] 10 ... 40
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa