FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.04.2024 klo 02:27:31 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4
 
Kirjoittaja Aihe: Ja kaikki matkaa Fulhamiin :)  (Luettu 5192 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sammaluus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 27.10.2007-10.5.2010


Vastaus #50 : 26.02.2008 klo 20:16:05

No kun muutkin niin mäkin.. Liput Johnny Haynesin alaosaan (GL-lohkoon).
drake

Poissa Poissa


Vastaus #51 : 27.02.2008 klo 01:07:18

Luulisi saavan aivan varmasti. Mitä kattelin ni kapasiteetti 19 000 ja katsojia ollu 13-16t. Scunthorpe sarjajumbona, ni ei luulis kovin paljoo katsojia vetävän. Tohkeissani tilasin nuo liput kotisuomeen...2 puntaa postikulut. Kaverin kans mennään Londoniin, ja jos paljon finskejä samaan aikaan siellä ni ainaski hyvissä ajoin ennen fulham peliä vois kokoontua vaikkapa fanikaupan tienoille. Oisko ideaa?
Jos joku tietää hyvän pubin siinä lähellä, niin voisi yhden pre matsi kaljan käydä kittaamassa. Tuskin ovat kovin täynnä aikaisin sunnuntaina. Jos on alaikäisiä tämä ei tietysti onnistu.
sammaluus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 27.10.2007-10.5.2010


Vastaus #52 : 27.02.2008 klo 12:14:37

Jos joku tietää hyvän pubin siinä lähellä, niin voisi yhden pre matsi kaljan käydä kittaamassa. Tuskin ovat kovin täynnä aikaisin sunnuntaina. Jos on alaikäisiä tämä ei tietysti onnistu.

Olen kerran ollut Craven Cottagella ja tulin tolkuttomalla kiireellä lähes juosten Putney Bridgen asemalta. Tuolta reissulta mielikuvana on että ainakaan ihan lähinpien korttelien matkalla ei kyllä pubeja taida olla, koko lähitienoo on terraced-house aluetta ja puistoa.. Jossain Fulham Roadin (ja siinä olevan Fulham-kaupan) lähistöllä vielä lienee pubeja, mutta aivan stadionin nurkalla ehkä ei..
pallojalka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (ja se -K)


Vastaus #53 : 28.02.2008 klo 01:51:26

Jos joku tietää hyvän pubin siinä lähellä, niin voisi yhden pre matsi kaljan käydä kittaamassa. Tuskin ovat kovin täynnä aikaisin sunnuntaina. Jos on alaikäisiä tämä ei tietysti onnistu.

Putney Bridgen aseman vieressä on ainakin joitakin kuppiloita (kuvassa esim Eight Bells). Ja vaikka täyttä olisi niin tuopin voi kasuaalisti ja ihan hyväksyttävästi nauttia kadulla.

euroflex

Poissa Poissa


Vastaus #54 : 01.03.2008 klo 21:48:04



   Siinä jollekkin lippu 2 viikon päästä olevaan Everton matsiin.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=73192944

ja,joo siis ei minun myytävänä :-[
Spili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu


Vastaus #55 : 02.03.2008 klo 14:24:36

Liput MunA-matsiin  Ylos

QPR-Stoken vois käydä samalla reissulla kattomassa.

Parempiakin matseja on nähty  ::)

Tuulikin oli sen verran kova, että suurin osa yleisön meteli karkasi samantien sen mukana johonkuin muualle kuin korviimme. Paikat oli lähellä Manun kannattajia noin kymmenennellä rivillä ja pelin näki siitä tosi hyvin.
Spili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu


Vastaus #56 : 05.03.2008 klo 15:53:37

Jee maali. QPR-Stoke pelasti reissun. Aikas paha maku olisi jäänyt suuhun jos oli nähnyt vain Fulham-ManU höntsäilyn.
Kettukukko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Leicester City, Veikkausliiga, Huuhkajat


Vastaus #57 : 08.03.2008 klo 11:48:51

Onnittelen jo valmiiksi kaikkia  Fulham-Everton peliin matkaajia. Tulemme näkemään Kuningaan debyytin Fulham paidassa  Tuoppi
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee


Vastaus #58 : 10.03.2008 klo 09:22:14

 "Jari palaa Lontooseen vasta viikon lopulla, joten hän on varmasti pois myös seuraavasta ottelusta (Everton kotona sunnuntaina). Hänellä on ongelmia nilkan tasapainon kanssa, jota hoidetaan pohjallisilla. Hänen on pakko käydä Suomessa Genen (maajoukkueen fyysinen valmentaja Jari-Pekka Keurulainen) luona, jotta ongelma saadaan hoidettua, manageri Roy Hodgson kertoi Iltalehdelle Blackburn-ottelun jälkeen.

Tarkkaa arviota siitä, milloin Litti on pelikunnossa, ei Fulham-leirissä tuntunut olevan kenelläkään. Muutama viikko sitten ilmenneet sydänvaivat ovat kuitenkin ohi, sillä viime viikon alussa Fulham uutisoi nettisivuillaan Litmasen olevan periaatteessa valmis kentälle.

- Odotimme kaikki, että hän olisi esiintynyt jo tänä viikonloppuna. Hän oli vielä torstaina harjoituksissa. Sitä, milloin hän pystyy taas pelaamaan, en osaa sanoa, Fulhamin tiedotuspäällikkö Sarah Brookes sanoi Iltalehdelle.

Hodgson ei kuitenkaan halunnut ottaa kantaa siihen, olisiko Litmanen ilman uusinta ongelmaansa kuulunut joukkueeseen viikonloppuna.

- En halua spekuloida, olisiko hän kunnossa ollessaan ollut kokoonpanossa, kun hän ei kerran ollut kunnossa, Hodgson tuhahti.

Kun Litmanen joutuu jättämään seuraavankin ottelun väliin, Fulhamin pelit alkavat vähitellen käydä vähiin. Litmanen on Hodgsonin käytettävissä aikaisintaan silloin, kun valkopaidoilla on kautta jäljellä kahdeksan ottelun verran. :( :(

Blackburnista Fulham haki arvokkaan vieraspisteen Jimmy Bullardin loppuhetkien komealla vapaapotkuosumalla. Kotijoukkue oli mennyt tunnin kohdalla johtoon hieman kyseenalaisella maalilla, kun Morten Gamst Pedersen paini Paul Stalterin nurin ennen puskuosumaansa.

- Olisimme voineet voittaa tämän pelin. Olen tyytyväinen tasapeliin, mutta olisin vielä tyytyväisempi, jos olisimme voittaneet ottelun. Oikea pakkimme kaadettiin maalissa, jota ei olisi pitänyt hyväksyä, Hodgson sanoi lehdistötilaisuudessa.

Vaikka Hodgson sanoi olleensa tyytyväinen joukkueensa esitykseen, Fulhamin pelissä on yhä paljon parannettavaa. Hyökkäyspeli on edelleen tehotonta. Ennen Bullardin erikoistilannemaalia edellinen täysosuma syntyi yli neljä ottelua aiemmin.

Hodgson rakentaa pelifilosofiansa puolustuksen varaan, mutta koska tässä tilanteessa Fulham tarvitsee nimenomaan voittoja, maaleja on pakko tulla tiheämpään tahtiin. Litmanen voisi auttaa asiassa - kunhan ensin pääsisi pelaamaan. "
Pub

Poissa Poissa


Vastaus #59 : 10.03.2008 klo 09:40:17

Jee maali. QPR-Stoke pelasti reissun. Aikas paha maku olisi jäänyt suuhun jos oli nähnyt vain Fulham-ManU höntsäilyn.

Samassa oltiin. 3-0 kertoimella 22 kiinni = 110 puntaa Shepards Bushin pubeihin työnnettäväksi.
Bulat

Poissa Poissa


Vastaus #60 : 10.03.2008 klo 13:33:56

Liityin viime viikolla Fulhamin jäseneksi päästäkseni katsomaan kun Kuningas kyykyttää Liverpoolia 19.4. Jäsenille tuli liput myyntiin tänään ja soittelin Fulhamin lipputoimistoon tilatakseni liput. Siellä minulle kerrottiin, että en voi tilata lippuja ennen kuin olen saanut minulle lähetettävän membership packin, josta saan jäsennumeroni. Tämän paketin saapumisessa voi mennä jopa kuukausi minulle kerrottiin. Kysyin, että eikö minun tietojani löydy mitenkään vaikka olen liittynyt jäseneksi, ei kuulemma löydy kuin jäsennumerolla. Vittu, että vituttaa. Nyt(tai ei siis vielä) mulla on joku vitun mökkiläisten jäsenkortti, mut ei lippua peliin.

Eipä tässä auta kuin mennä katsomaan sitten AFC Wimbledon-Harlow town Fans' stadiumille.
kile

Poissa Poissa


Vastaus #61 : 12.03.2008 klo 19:56:28

Onko kukaan menossa katsomaan Fulham-Sunderland? Olen kaverini kanssa lähdössä, mutta olemme vain 16v, ja tällä hetkellä se tarkoittaa, joko a)lentokentän lattiaa tai sitten 60£ maksavaa huonetta. Jos joku täysi-ikäinen on lähdössä ja nukkuu hostelissa, niin olisimme kiitollisia, jos suostuisit toimimaan "huoltajana".
euroflex

Poissa Poissa


Vastaus #62 : 13.03.2008 klo 00:43:44

Onko kukaan menossa katsomaan Fulham-Sunderland? Olen kaverini kanssa lähdössä, mutta olemme vain 16v, ja tällä hetkellä se tarkoittaa, joko a)lentokentän lattiaa tai sitten 60£ maksavaa huonetta. Jos joku täysi-ikäinen on lähdössä ja nukkuu hostelissa, niin olisimme kiitollisia, jos suostuisit toimimaan "huoltajana".

merimiesirkon yhteismajoitustila??

www.finnishchurch.org.uk

edit:  no,sekin 23£ yöpyjä  :-[
« Viimeksi muokattu: 13.03.2008 klo 00:45:27 kirjoittanut euroflex »
sammaluus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 27.10.2007-10.5.2010


Vastaus #63 : 13.03.2008 klo 10:54:33

merimiesirkon yhteismajoitustila??

www.finnishchurch.org.uk

edit:  no,sekin 23£ yöpyjä  :-[

Nyt kun muistin niin varoituksen sananen tuosta merimieskirkosta, osoite on Albion Street, mutta kyseessä on sitten se syvässä etelässä (Canada Water:n asemalta kävellen) oleva albion street, ei Hyde Parkista heti pohjoiseen löytyvä pikkukatu... Useampi kuin yksi on käynyt väärässä paikassa kääntymässä. Majoituksesta myös lyhyt matka Millwallin maineikkaalle new denille.
kile

Poissa Poissa


Vastaus #64 : 13.03.2008 klo 15:59:47

Yleensä on tullut tuon kaltaisissa ikä vastaan. Pitäisi olla 18v. Lisäksi yhdistelmä Ryanair ja merimieskirkko ei toimi. Saapuminen lontooseen on 23.55 ja säännöissä lukee seuraavasti: Majoittujan tulee saapua kirkolle kahvilan aukioloaikana (ma-pe klo 15 - 21.00)
Jakub

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LFC


Vastaus #65 : 14.03.2008 klo 00:21:56

Liityin viime viikolla Fulhamin jäseneksi päästäkseni katsomaan kun Kuningas kyykyttää Liverpoolia 19.4. Jäsenille tuli liput myyntiin tänään ja soittelin Fulhamin lipputoimistoon tilatakseni liput. Siellä minulle kerrottiin, että en voi tilata lippuja ennen kuin olen saanut minulle lähetettävän membership packin, josta saan jäsennumeroni. Tämän paketin saapumisessa voi mennä jopa kuukausi minulle kerrottiin. Kysyin, että eikö minun tietojani löydy mitenkään vaikka olen liittynyt jäseneksi, ei kuulemma löydy kuin jäsennumerolla. Vittu, että vituttaa. Nyt(tai ei siis vielä) mulla on joku vitun mökkiläisten jäsenkortti, mut ei lippua peliin.
Eipä tässä auta kuin mennä katsomaan sitten AFC Wimbledon-Harlow town Fans' stadiumille.

Ite oon menossa samaan matsiin, jos saan liput. Yks englanitilainen kaveri rekisteröityi kans tonne ja sille saattaa tulla toi paketti myöhemmin. Mut jos passaa, älä tietämättä varaile lippuja ja sama toisinpäin...
Brick Top

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 15100


Vastaus #66 : 15.03.2008 klo 02:13:53

Newcastle away 22.3.

Putoamis kamppailu ja '"melko mielenkiintoinen" reissu koilliseen. Lontoosta lauantaiaamuna lähtö ja mikäli bussilla mennään, kuski oppii suomea ainakin lahen vierasreissuilta tutun "kusitauko!"-huudon verran aivan varmasti.  ;)
 
e. Ja jarijarijarijarijarilitin debyytille toki  Ylos
« Viimeksi muokattu: 15.03.2008 klo 02:17:18 kirjoittanut Brick Top »
jArab

Poissa Poissa


Vastaus #67 : 15.03.2008 klo 21:36:54

Pari lippua Sunderland matsiin 5.4. varmistui tänään, toivottavasti saapuukin vielä perille.  Ylos Vielä kun Litmanen saadaan kuntoon siihen mennessä niin kyllä kelpaa.  Tuoppi
Tomba

Poissa Poissa


Vastaus #68 : 16.03.2008 klo 16:56:20

Pari lippua Sunderland matsiin 5.4. varmistui tänään, toivottavasti saapuukin vielä perille.

Itsekin katselin lippuja tuohon peliin. Tuo ajankohta sopisi myös itselleni hyvin, ja lippuja näytti olevan vielä jäljellä. Ylos

Lentoja katselin Ryanairilta, ja se tulisi maksamaan ~100€ edestakaisin.

Miten majoitus? Olisiko suositella jotakin halpaa hotellia/motellia/majoitusta?
Kenny Katala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rops, Suomen maajoukkue


Vastaus #69 : 16.03.2008 klo 17:06:35

Ketään menossa la 3.5 Fulham - Birmingham peliä kattoon? Molemmissa tietty suomalaisedustusta, ja vielä kun itse kuningaski ois kokoonpanossa.  Itse olen suurella todennäköisyydellä menossa kattoon peliä, silloin vois pienen meetingin pitää jossain jos tulossa porukkaa? Minkähän hintasta lippua tohon peliin on? Itse olen ollut  tuolloin jo kolmisen viikkoa Englannissa.
Tomba

Poissa Poissa


Vastaus #70 : 16.03.2008 klo 17:23:15

Mistä nettisivuilta näitä valmismatkapaketteja voisi katsella? En löydä Googlella mitään. ???
jArab

Poissa Poissa


Vastaus #71 : 16.03.2008 klo 17:38:39

Itsekin katselin lippuja tuohon peliin. Tuo ajankohta sopisi myös itselleni hyvin, ja lippuja näytti olevan vielä jäljellä. Ylos

Lentoja katselin Ryanairilta, ja se tulisi maksamaan ~100€ edestakaisin.

Miten majoitus? Olisiko suositella jotakin halpaa hotellia/motellia/majoitusta?

Lippuja saa erittäin todennäköisesti ihan pelipäivään asti, tosin kannattaa tietysti ennemmin varailla ni ei sitten varmasti pety. Itselläni ainakin nettivaraussysteemi jumitti jotain (muistaakseni joku muukin on asiasta täällä valittanut), mutta puhelimella hoitui sitten suht kätevästi ja nopeasti loppuun.  Ylos

Kovin suurta kokemusta Lontoon majoitusvaihtoehdoista ei itselläni ole, mutta ainakin tällaisista osoitteista kannattaisi niitä hotelleja ja hostelleja katsella: http://www.hostelworld.com/hostels/London?source=googleadwordsuk&gclid=COX2ldfskZICFQOc1AodqRfx_Q ja http://www.booking.com/. Craven Cottage on lähellä keskustaa ja käsittääkseni hyvien metro- ja bussiyhteyksien päässä, joten matkustaminen stadionille ja takaisin ei pitäisi olla ongelma lähes mistä päin Lontoota tahansa.
Pekkanbauer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Deepdale Ducks


Vastaus #72 : 16.03.2008 klo 23:39:06

Miten majoitus? Olisiko suositella jotakin halpaa hotellia/motellia/majoitusta?

Kuulepas, Tomba. Jos haluat majoittua Lontoon keskustassa tai välittömässä tuntumassa, niin aika kalliitahan siellä ovat lähes kaikki sellaiset paikat, joissa oikeasti pystyy nukkumaan. Edulliset ovat sitten enemmän tai vähemmän sellaisia persereikiä, ettei niissä uskalla valoja sammuttaa nukkumisesta puhumattakaan.

Yksi harvoista poikkeuksista on kuitenkin Generator Hostel, joka on kohtuullisen edullinen (30-40 euroa yö private roomissa). Ei mikään hirveän siisti ja kliininen paikka, mutta yllättävänkin rauhallinen ja hiljainen, vaikka esim. Eustonin asemalle taitaa olla matkaa vain jokin viitisensataa metriä. Eustonin asema on muutenkin kätevä olla siinä lähellä, koska sieltä pääsee käytännössä minne tahansa.

Aamiainen kuuluu hintaan, ja siellä saa syödä niin paljon kuin haluaa. Runsasta valikoimaa on turha odottaa, sillä tarjolla on mysliä, muroja, maitoa, paahtoleipää, marmeladia. Riittävästi kun niitä tunkee sisäänsä, niin muutaman tunnin kyllä pärjää mainiosti.

Hotelli on kohtuullisen hankala löytää, koska siinä ympäristössä on katuremonttia vähän joka puolella. Jos paikka kiinnostaa, niin netistä pitäisi löytyä hotellin nimellä lisätietoja, ja voin tarvittaessa homostella privana lisää.
lasse11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: itäinen taivas


Vastaus #73 : 17.03.2008 klo 02:41:10

Generatoriin pääsee helpoiten Russell Squaren metroasemalta, Euston toki siinä lähellä sekin.

Toinen vaihtoehto on koittaa onneaan saman alueen lukuisissa University of Londonin opiskelija-asuntoloissa. Lomien aikana ja joskus lukukaudellakin saa Lontoon ydinkeskustasta todella edullisen yhden hengen huoneen, suihku käytävällä ja aamupala mukana hinnassa.

http://www.london.ac.uk/halls.html

Tuota listaa vaan läpi kahlaamaan.
Kettukukko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Leicester City, Veikkausliiga, Huuhkajat


Vastaus #74 : 19.03.2008 klo 00:29:46

Tuli käytyä katsomassa viime viikonloppuna Arsenal-Middlesbrough ja Fulham Everton.

Emirates oli erittäin hieno ja stadikka oli luonnollisesti täynnä. Tunnelma oli ihan ok, mutta Boron johtomaali luultavasti latisti tunnelmaa kuitenkin reippaanlaisesti. Arsenalin tasoituksen ja Midon punaisen jälkeen stadikalla oli loppu vajaa 10min hirvittävä meininki. Voittomaali jäi valitettavasti kuitenkin tekemättä. Pallonhallinta oli Arsenalille 85%-15%. Boro oli kyllä suorastaan aivan paska jos sitä esitystä voi edes jalkapalloksi kutsua. Noh tasuri kuitenkin. Menopaluu stadikalle metrolla sujui mukavasti, vaikka metrot luonnollisesti olivatkin aivan täynnä.

Fulhamin peli oli itselleni iloinen yllätys. Stadionilla oli jo ennen ottelua hyvä tunnelma, eikä se luonnollisesti Fulhamin hyvän peliesityksen myötä laantunutkaan pelin edetessä. Fulhamin kannattajille Bullard on jonkinlaisen Jumalan asemassa ja kieltämättä hyvin poika pelasikin. Jo alkulämmittelyssä stadikka riehaantui aina Bullardin harjoitellessa vapareita. Hyvällä menestyksellä ukko niitä kyllä vetikin sisään. Harmi, ettei pelissä saanut mahdollisuutta. Everton ei oikein vakuuttanut, vaikka Yakubulla olikin omat paikkansa.

Fulhamin huivi tarttui pelistä mukaan, mutta Litti jäi bongaamatta. Hieno kokemus kaikenkaikkiaan. Craven Cottagelle oli metroasemalta noin 15min kävelymatka.

Näiden perusteella suuntaan ensikerralla ennemmin Fulhamin kuin Arsenalin kotiluolaan.
« Viimeksi muokattu: 19.03.2008 klo 00:30:48 kirjoittanut Kettukukko »

 
Sivuja: 1 2 [3] 4
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa