Aachi
Poissa
Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee
|
|
Vastaus #150 : 29.02.2008 klo 22:12:09 |
|
Daifu meinasi heittää mut pihalle Nyt ulos, olin mitä vittua en tehnyt mitään. Sit menin piiloon ja aloin itkemään (Näki miten suruissani olin joten päätti olla heittämättä mua ulos) sit pyysin daifulta anteeksi ja kättelin häntä. Hyytiä huoralle voisi antaa elinikäisen tuomarointi kiellon :keskari:
|
|
|
|
romario#1
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #151 : 29.02.2008 klo 22:13:32 |
|
Daifu meinasi heittää mut pihalle Nyt ulos, olin mitä vittua en tehnyt mitään. Sit menin piiloon ja aloin itkemään (Näki miten suruissani olin joten päätti olla heittämättä mua ulos) sit pyysin daifulta anteeksi ja kättelin häntä. Hyytiä huoralle voisi antaa elinikäisen tuomarointi kiellon :keskari:
|
|
|
|
niftan
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi
|
|
Vastaus #152 : 29.02.2008 klo 22:13:39 |
|
Hyytiällä hilloviikot, kun Artoa alkoi kiusaamaan.
|
|
|
|
kirahvi
Poissa
Suosikkijoukkue: profeetta Hannu Tourun jengi
|
|
Vastaus #153 : 29.02.2008 klo 22:17:43 |
|
Kannatti odottaa
|
|
|
|
Yourworstnightmare
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham
|
|
Vastaus #154 : 29.02.2008 klo 22:24:09 |
|
Voi luoja.... :
|
|
|
|
niftan
Poissa
|
|
Vastaus #155 : 29.02.2008 klo 22:25:25 |
|
Voi luoja.... : Sanos muuta. Hieman hätästä Hyytiältä alkaa poistatuttaan tolla tavalla... Hyytiälle massiivinen :keskari:.
|
|
|
|
bach
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka, Arsenal, FC Honka/Akatemia, Astana
|
|
Vastaus #156 : 29.02.2008 klo 22:30:14 |
|
Artsi muuten vaikutti vähän jälkeenjääneeltä. Miksi sillä ei ollut kenkiä eikä sukkia siellä Artsin äiti ei ollut kotona pukemassa vaatteita ja poika joutui pärjäämään omin avuin . Artsin sivuraja häiriköinnin takia varmaan tulikin sitten ratkaiseva minuutti lisäaikaankin, joten jatkakaa samalla tyylillä. Muut minuutit tulikin klubin tallusteluista vaihtoon ja erikoistilanteisiin vauhdilla, johon nähden 90-vuotias mummokin rollaattorilla näyttäisi vähintäänkin formulakuskilta.
|
|
|
|
jmh77
Poissa
Suosikkijoukkue: Sir Ryan Giggs
|
|
Vastaus #157 : 29.02.2008 klo 22:32:45 |
|
Videolle giganttinen ! Muutama veto hallin kattoon
|
|
|
|
Jii
Paikalla
|
|
Vastaus #158 : 29.02.2008 klo 22:55:16 |
|
!HUOM! Artolla oli ainakin toisella puoliajalla sukat jalassa. Ja ihan hyvähän se on välillä antaa jalkojen tuulettua Eihän kovat jätkät sisällä mitään kenkiä tartte. Itse kelasin siellä vertaillaan esportin tekonurmea finskiin
|
|
|
|
McPhabbs
Poissa
|
|
Vastaus #159 : 29.02.2008 klo 23:02:09 |
|
Nyt vaan Peltsille viestiä että tekee Artsista faneille t-paidan niin saadaan Klubin fanituotemyynti nousuun! Sen jälkeen on taas varaa palkata "Bulgarian Oliveira" maalintekijäksi.
Ok peli. Dawdalta yllättävän hyvä esitys vaikka olikin puolikuntoinen sairastelun jälkeen. Wallu antoi hyvät näytöt ja Medolta taas melko eleetön mutta hyvä peli. Itseäni ihmetytti Hongan pelaajien parempi (=terävämpi) liike jo tässä vaiheessa kautta. Olisi kiva tietää millä tavalla Bana on jengia juoksuttanut viime aikoina vai onko siirrytty jo suurimmaksi osaksi "pelinomaisiin" harjoitteisiin?
|
|
|
|
JM-07
Poissa
Suosikkijoukkue: # 7 * * Jere Sr * * Suomen parhaat syötöt
|
|
Vastaus #160 : 29.02.2008 klo 23:06:19 |
|
Artsi muuten vaikutti vähän jälkeenjääneeltä. Miksi sillä ei ollut kenkiä eikä sukkia siellä Jälkeenjääneisyyden mittariko kengät ja sukat. Oletko Sinä vähän jälkeenjäänyt kun nikkisi on vain tavun mittainen? Etkö osaa kirjoittaa pidempiä tekstejä?
|
|
|
|
TKK
Poissa
|
|
Vastaus #161 : 29.02.2008 klo 23:11:09 |
|
Etkö osaa kirjoittaa pidempiä tekstejä?
Oli muuten aika paska argumentti. Juurihan hän lainaamassasi viestissä kirjoitti.
|
|
|
|
Goimari
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka
|
|
Vastaus #162 : 29.02.2008 klo 23:12:53 |
|
Artsin nähtyäni luulin ensin, että Lauri Dalla Valleko se siinä vekkulisti juoksee Samaa näköä :
|
|
|
|
JM-07
Poissa
Suosikkijoukkue: # 7 * * Jere Sr * * Suomen parhaat syötöt
|
|
Vastaus #163 : 29.02.2008 klo 23:15:38 |
|
Oli muuten aika paska argumentti. Juurihan hän lainaamassasi viestissä kirjoitti.
Espoolaisittain tuota voi sitten varmaan pitää Tolstoin teoksiin verrattavana lukuelämyksenä.
|
|
|
|
John Devey
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves
|
|
Vastaus #164 : 29.02.2008 klo 23:17:03 |
|
Artsille ei vittuilla paskahousut :keskari:
|
|
|
|
Goimari
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka
|
|
Vastaus #165 : 29.02.2008 klo 23:18:46 |
|
Artsille ei vittuilla paskahousut : keskari: Eii tietenkään, eittämättä hieno mies ja varmasti kova panemaan
|
|
|
|
TKK
Poissa
|
|
Vastaus #166 : 29.02.2008 klo 23:31:25 |
|
Espoolaisittain tuota voi sitten varmaan pitää Tolstoin teoksiin verrattavana lukuelämyksenä.
Ei tämä nyt oikeasti toimi. Koitahan huomenna uudestaan!
|
|
|
|
Johnny99
Poissa
|
|
Vastaus #167 : 29.02.2008 klo 23:35:08 |
|
E:Ja minkä vitun takia sen jonkun toisen hallin parkkipaikan ja Esport Arenan välissä pitää olla aita? Mukava oli katsella kun porukka sieltä tuli. Osa pääsi aidan yli ilman ongelmia, mutta moni joutui kiertämään kun ei millään päässyt yli aidasta. Itellänikin teki aika tiukkaa. Koska se on Esport Centerin rikkaiden höntsääjien parkkipaikka jonne ei ole mitään asiaa EAreenan asiakkailla. Sen takia sen aidan portinkin päälle asennettiin oikein erikseen ne pienet piikit kun jengi pääsi liian helposti yli...
|
|
|
|
Johnny99
Poissa
|
|
Vastaus #168 : 29.02.2008 klo 23:37:51 |
|
Pelvaksen maalille , heittäkääpä nyt se Parikka hiuksista sinne, Pelvaksessa on tulevaisuus.
|
|
|
|
John Devey
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves
|
|
Vastaus #169 : 29.02.2008 klo 23:43:26 |
|
Pelvaksen maalille , heittäkääpä nyt se Parikka hiuksista sinne, Pelvaksessa on tulevaisuus. Kukaan ei vastannut kysymykseen Onko siitä oikeasti johonkin? Sen verran jo roikkunut mukana nuorisomaajoukkueesta, että kaikki hyökkääjäkyvyt kiinnostaa
|
|
|
|
Jii
Paikalla
|
|
Vastaus #170 : 29.02.2008 klo 23:44:15 |
|
Sorry pojkar, ei ollut tarkoitus vittuilla. Kunhan ihmettelin paljaita jalkoja futiskatsomossa näin talvella
|
|
|
|
niftan
Poissa
|
|
Vastaus #171 : 29.02.2008 klo 23:47:26 |
|
Pelvaksen maalille , heittäkääpä nyt se Parikka hiuksista sinne, Pelvaksessa on tulevaisuus. Omasta mielestäni molemmilla pojista on samat ongelmat. Lisää perkelettä pitäisi saada pelaamiseen ja ruista ranteeseen.
|
|
|
|
bach
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka, Arsenal, FC Honka/Akatemia, Astana
|
|
Vastaus #172 : 29.02.2008 klo 23:47:32 |
|
E:Ja minkä vitun takia sen jonkun toisen hallin parkkipaikan ja Esport Arenan välissä pitää olla aita? Mukava oli katsella kun porukka sieltä tuli. Osa pääsi aidan yli ilman ongelmia, mutta moni joutui kiertämään kun ei millään päässyt yli aidasta. Itellänikin teki aika tiukkaa.
Niin minkä takiakohan se aita siellä on? No juuri sen takia, että sen toisen hallin (Esport Center) parkkis on tarkoitettu kyseisen hallin käyttäjille. Esim. Bluesin pelatessa Länsiauto Arenalla siellä on vahdit käsittääkseni aina paikalla, etteivät kiekkomiehet täytä autoillansa tennispelaajien parkkista. Esport Arenan vieressä hiekalla (ei ehkä sovi Hesalaisten laakerikengille?) on kyllä ihan riittävästi paikkoja, ettei tarvitse aitoja hypellä. Ensikertalaisena pari vuotta sitten itsekin kiertelin tosin aitoja, joten ymmärrän yskän. Jaaha Johnny99 olikin nopeampi .
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.02.2008 klo 23:48:50 kirjoittanut bach »
|
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
|
Vastaus #173 : 01.03.2008 klo 00:11:40 |
|
Aivan kamalan näköistä hallipotkista. Onneksi en tuonne lähtenyt. Jos se tuolta näyttää Talissakin, niin pakko laittaa boikottiin. Kännissähän tuo on mennyt ikäänkuin huomaamatta sormien läpi. Ei enää yhtään hallimatsia! :keskari:
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
|
Vastaus #174 : 01.03.2008 klo 00:14:59 |
|
Tietenkin häiritsemässä vastustajan pelaajaa, kuten kannattajan kuuluukin. Artsille Artolle massiivinen Mantteelinperijäainesta!
|
|
|
|
|
|