FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
05.12.2024 klo 05:52:51 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 5

Kirjoittaja Aihe: Derby 07/08 - Materiaali ei ilmeisesti riitä  (Luettu 5933 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alexio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Real Madrid ja HUUHKAJAT

Vastaus #25 : 12.02.2008 klo 15:56:15

Ei vaan materiaali riitä säilymiseen, se oli selvää jo ennen kautta.
fancy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stuart Baxter's Blue & White Army & Fc Barcelona

Vastaus #26 : 12.02.2008 klo 21:51:14

Isäni on pitänyt materiaalia riittämättömänä 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Materiaali ei riitä -paitani muistaakseni sain jo kahden ikäisenä eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä pidät materiaalia riittämättömänä. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi materiaalin riittävyyttä!

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin olen pitänyt materiaalia riittämättömänä jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Materiaalin riittämättömyys on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt pitää materiaalia riittämättömänä kuitenkin jo äärimmäisen kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni Liverpoolia kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että materiaalin riittämättömyys on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.
The Hammer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, West Ham, TPV (ja muutkin manselaiset)

Vastaus #27 : 12.02.2008 klo 22:37:08

Haluaisin sanan "materiaali" myös tän materialistisen topikin otsikkoon.  :D :D :D
Bale

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HyPS & SMJ

Vastaus #28 : 13.02.2008 klo 10:31:59

Derby 07/08 - Materiaali ei riitä >:( Tuoppi
Shakaali

Poissa Poissa

Vastaus #29 : 13.02.2008 klo 16:49:03

:D Ylos Joko lukkoon?
Bale

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HyPS & SMJ

Vastaus #30 : 13.02.2008 klo 17:10:58

:D Ylos Joko lukkoon?

Erittäin sama. Materiaali ei riitä hyvään topiikkiin. Ei tuu lasta eikä paskaa.
äägee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM

Vastaus #31 : 13.02.2008 klo 19:39:26

En tiedä mistä johtuu että Daabin hankinta on ollut niin huonoa materiaali saralla. Tuntuu melkein siltä että se ei tahdo riittää.  ???
Toivottavasti ensi kaudeksi muistavat hankkia hieman enemmän, ettei lopu kesken.
äägee

Poissa Poissa

Vastaus #32 : 13.02.2008 klo 19:43:11

Isäni on pitänyt materiaalia riittämättömänä 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Materiaali ei riitä -paitani muistaakseni sain jo kahden ikäisenä eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä pidät materiaalia riittämättömänä. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi materiaalin riittävyyttä!

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin olen pitänyt materiaalia riittämättömänä jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Materiaalin riittämättömyys on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt pitää materiaalia riittämättömänä kuitenkin jo äärimmäisen kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni Liverpoolia kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että materiaalin riittämättömyys on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.
Repesin. :D  Ylos
Shakaali

Poissa Poissa

Vastaus #33 : 13.02.2008 klo 19:46:10

Hahah :D :D Ylos
Ylliksen Mummo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC (´95), RoPS (´85)

Vastaus #34 : 13.02.2008 klo 19:48:05

Pakollinen "unohdettu" viittaus Liverpooliin kuitenkin jäi tekstiin.  ;)
äägee

Poissa Poissa

Vastaus #35 : 13.02.2008 klo 19:48:31

Pakollinen "unohdettu" viittaus Liverpooliin kuitenkin jäi tekstiin.  ;)
Ihan aiheesta.  :-[ :)

E: jaajaa...
« Viimeksi muokattu: 13.02.2008 klo 19:53:08 kirjoittanut Älskar_Grönvitt »
st patrick

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kaikki paskat

Vastaus #36 : 13.02.2008 klo 20:09:02

Asuuko yhtään kaveria Pride Parkin liepeillä, josta on hyvä spämmäillä pre game raportit?
fertsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS

Vastaus #37 : 13.02.2008 klo 21:32:09

Paremmat pelaajat siis vahvistaisivat Derbyä.
The Hammer

Poissa Poissa

Vastaus #38 : 15.02.2008 klo 10:38:17

Paremmalla materiaalilla voisi olla mahdollista että Derby säilyisi Valiossa.

- Mutta huomioiden nykyisen materiaalitilanteen, putoaminen on edessä... :o
bluevitonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MP

Vastaus #39 : 01.03.2008 klo 18:48:53

Tänään näyttäisi riittävän tasuriin Sunderlandia vastaan, siis materiaali.
Rikkiviisas

Poissa Poissa

Vastaus #40 : 01.03.2008 klo 19:06:36

Paremmalla materiaalilla Derby olisi mestari.
PAN

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: En muista...

Vastaus #41 : 01.03.2008 klo 19:15:11

Derbyn materiaalin vaan pitäisi olla kovempi jos Valioliigassa meinaisi säilyä
fertsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS

Vastaus #42 : 03.03.2008 klo 00:01:17

Materiaali on täysin riittämätön, josta kertovat vaivaiset 10 pistettä liigassa.
huttix

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK

Vastaus #43 : 03.03.2008 klo 14:57:23

Tänään näyttäisi riittävän tasuriin Sunderlandia vastaan, siis materiaali.

Riitti tasuriin, yksi paitsiomaali Sunderlandilla ja yhden kerran Ghaly pelastanut viivalta.
Voidaanko tästä vetää johtopäätöksiä Sunderlandin materiaalin riittävyydestä?
Entäs Newcastlen, jolta Derby kuitenkin sai neljä pistettä  ???
Tuleeko Stokesta ensi kauden Watford/Derby?
Mitäs jos Watfordkin nousee? ja Bristol City, riittääkö foorumilla enää materiaalia materiaalinpuuttumisketjuihin?  :(
Tämänkin ketjun materiaalin perusteella on ihme että ei ole jo lukotettu...  ::)
The Hammer

Poissa Poissa

Vastaus #44 : 03.03.2008 klo 22:44:07

Miukuva kissa pöydälle: riittääkö Derbyn materiaali edes Cokisliigassa?

::) ::) ::)
PAN

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: En muista...

Vastaus #45 : 04.03.2008 klo 11:03:41

Tämänkin ketjun materiaalin perusteella on ihme että ei ole jo lukotettu...  ::)

Sehän on juuri hyvä, että tälläiset materiaaliltaan vähän riittämättömämmät postaukset pysyvät yhdessä ketjussa jos materiaali ei muualle riitä  ::)
huttix

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK

Vastaus #46 : 04.03.2008 klo 12:29:33

Sehän on juuri hyvä, että tälläiset materiaaliltaan vähän riittämättömämmät postaukset pysyvät yhdessä ketjussa jos materiaali ei muualle riitä  ::)

Näinhän se toki on  Ylos

Ensi kaudeksi ei tarvi ees uutta, vaihtaa vain otsikkoa... Riittämättömät materiaalit 2008/2009 tjsp  ;)

Aiemmin joku kyseli materiaalin riittävyydestä pinpissä, siihen sanoisin että voi riittää jopa korkealle, jos saavat parhaat pelaajat pidettyä. Tuskin nykyinen porukka ainakaan huonompi on kuin se jolla nousivat. Eri asia on haluaako nimekkäämmät kaverit jatkaa divariin. Lähinnä siis Kenny Milleriä ja Robbie Savagea ajattelin, Earnshaw nyt on vanha divarijyrä muutenkin. Onhan Watfordkin ollut koko ajan ihan divarin kärjessä.
obagoal

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle United

Vastaus #47 : 13.03.2008 klo 11:06:40

Tulee tästä rupusakista mieleen muutaman vuoden takainen Sunderland joka ei muistaakseni voittanut yhtään peliä Valjussa, jos nyt oikein muistan. Mutta Derbyn materiaali ei riitä ::)
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu

Vastaus #48 : 13.03.2008 klo 11:08:18

Tulee tästä rupusakista mieleen muutaman vuoden takainen Sunderland joka ei muistaakseni voittanut yhtään peliä Valjussa, jos nyt oikein muistan. Mutta Derbyn materiaali ei riitä ::)

Voittivat 3 peliä.
obagoal

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle United

Vastaus #49 : 13.03.2008 klo 11:11:06

Voittivat 3 peliä.

Ok. no muistin väärin, mutta saavutus se on  toki tuoki ::)

Sivuja: 1 [2] 3 ... 5

Siirry: