FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
04.12.2024 klo 00:55:13 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2

Kirjoittaja Aihe: Barnsley 07-08  (Luettu 2480 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
äägee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM

: 16.02.2008 klo 19:03:04

Isäni on kannustanut Barnsleya 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Barnsley -paitani muistaakseni sain jo kahden ikäisenä eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannustat Barnsleya. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Poolia!

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin olen kannustanut Barnsleya jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Barnsley kannatus on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt kannattaa Barnsleya kuitenkin jo äärimmäisen kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni Barnsleya kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Barnsley on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.
joppari

Poissa Poissa

Vastaus #1 : 16.02.2008 klo 19:03:29

Ylos :D
hertsi-

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: olavi mäenpää

Vastaus #2 : 16.02.2008 klo 19:08:31

Isäni on kannustanut Barnsleya 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Barnsley -paitani muistaakseni sain jo kahden ikäisenä eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannustat Barnsleya. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Poolia!

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin olen kannustanut Barnsleya jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Barnsley kannatus on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt kannattaa Barnsleya kuitenkin jo äärimmäisen kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni Barnsleya kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Barnsley on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.

Jotenkin tuntuu että tämä on kuultu ennenkin superyllätys pelien jälkeen Ylos :D Tuoppi
The Hammer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, West Ham, TPV (ja muutkin manselaiset)

Vastaus #3 : 16.02.2008 klo 21:54:10

Ilmoittaudun fanaattiseksi Barnsleyn (sala)kannattajaksi!

(Missä sarjassa se muuten pelaa ja mistä kaupungista on? -Onko mahdollisesti esim. Barnsleystä...)  ;) ;) ;)

Coulijoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland

Vastaus #4 : 16.02.2008 klo 21:57:24

:D :D Seurajoukkueiden joukkoon vain :D
juhinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toni Doblas

Vastaus #5 : 16.02.2008 klo 21:59:17

Haetaan matkaseuraa kulttuurimatkalle Oakwell Groundille!
Vain tosifanit mukaan!

PirloMAnia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ac Milan,As Bari, Azzurri

Vastaus #6 : 17.02.2008 klo 04:18:18

tiedän barnsleysta sen verran, että joskus siellä pelasi kova pelaaja nimeltä ashley ward ja se oli kovaa kamaa ainakin premier manager 98:ssa ja siitä lähtien..
Lätkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS, CAS

Vastaus #7 : 17.02.2008 klo 04:36:46

Isäni on kannattanut Barnsleya 50-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Tykes-paitani muistaakseni sain jo kahden ikäisenä eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat näitä joukkoja. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Chelseaa!

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin, niin ManU on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Miehen iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo äärimmäisen kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni seuraa kohtana vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Tykes on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.
Lätkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS, CAS

Vastaus #8 : 17.02.2008 klo 04:39:13

Myöhässä  >:(
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna

Vastaus #9 : 17.02.2008 klo 04:45:52

Voiko täällä liittyä etäkannattajaksi?
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #10 : 17.02.2008 klo 05:18:14

Bandiksessa Ylos
Divarijyrä

Poissa Poissa

Vastaus #11 : 17.02.2008 klo 13:40:18

tiedän barnsleysta sen verran, että joskus siellä pelasi kova pelaaja nimeltä ashley ward ja se oli kovaa kamaa ainakin premier manager 98:ssa ja siitä lähtien..

KOVA PELAAJA nimeltä ASHLEY WARD?!?! Taitaa olla ainut pelaaja valioliigan historiassa, jonka jokainen edustama seura on tippunut divariin sen kauden päätteeksi milloin "the Black Cat" on remmiin astunut.

Neil Redfearn on tainnut olla Barnsleyn viimeinen edes jonkun tason peluri?

Tulipa muuten helvetin outo ja väärä sanajärjestys, mutta en jaksa lähteä hieromaan sitä (edes munalla).
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #12 : 17.02.2008 klo 13:47:08

Isäni on kannattanut Tapparaa 50-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen pakkopaitani muistaakseni sain jo kahden ikäisenä eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä pysyt huoneessasi. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi äitiäni!

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin, niin siskoni on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Miehen iästä huolimatta olen ehtinyt seurata siskoani kuitenkin jo äärimmäisen kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni seuraa kohtana vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että siskoni on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.
Pyhimys

Poissa Poissa

Vastaus #13 : 17.02.2008 klo 13:58:49

Lainaus
Mum (TERRY J) Oh dad... look who's come to see us... it's our Ken.
Dad (GRAHAM) (without looking up) Aye, and about bloody time if you ask me.
Ken (ERIC) Aren't you pleased to see me, father?
Mum (squeezing his arm reassuringly) Of course he's pleased to see you, Ken, he...
Dad All right, woman, all right I've got a tongue in my head – I'll do t'talkin'. (looks at Ken distastefully) Aye... I like yer fancy suit. Is that what they're wearing up in Yorkshire now?
Ken It's just an ordinary suit, father... it's all I've got apart from the overalls.
Dad turns away with an expression of scornful disgust.
Mum How are you liking it down the mine, Ken?
Ken Oh it's not too bad, mum... we're using some new tungsten carbide drills for the preliminary coal-face scouring operations.
Mum Oh that sounds nice, dear..
Dad Tungsten carbide drills! What the bloody hell's tungsten carbide drills?
Ken It's something they use in coal-mining, father.
Dad (mimicking) 'It's something they use in coal-mining, father'. You're all bloody fancy talk since you left London.
Ken Oh not that again.
Mum (to Ken) He's had a hard day dear... his new play opens at the National Theatre tomorrow.
Ken Oh that's good.
Dad Good! good? What do you know about it? What do you know about getting up at five o'clock in t'morning to fly to Paris... back at the Old Vic for drinks at twelve, sweating the day through press interviews, television interviews and getting back here at ten to wrestle with the problem of a homosexual nymphomaniac drug-addict involved in the ritual murder of a well known Scottish footballer. That's a full working day, lad, and don't you forget it!
Mum Oh, don't shout at the boy, father.
Dad Aye, 'ampstead wasn't good enough for you, was it?... you had to go poncing off to Barnsley, you and yer coal-mining friends. (spits)
Ken Coal-mining is a wonderful thing father, but it's something you'll never understand. Just look at you!
Mum Oh Ken! Be careful! You know what he's like after a few novels.

jne

Monty Python

Tuoppi Ylos

edit: http://www.youtube.com/watch?v=YPSzPGrazPo
« Viimeksi muokattu: 17.02.2008 klo 14:02:20 kirjoittanut Pyhimys »
Tomba

Poissa Poissa

Vastaus #14 : 17.02.2008 klo 14:18:36

Joukkue on vasta 14. Mestaruussarjassa. ???

10 voittoa, 10 tasuria ja 12 tappiota. Maaliero näissä 37-49, ja pisteitä kertynyt 40.

Tämä riittää kuitenkin voittamaan Liverpoolin vieraissa Ylos

Hieno seura. Pelaajat ovat varmasti kohtuullisen kovia panemaan.

Niin, ja isäni on kannattanut Barnsleytä... ;)
Robben

Poissa Poissa

Vastaus #15 : 17.02.2008 klo 14:49:33

Hieno seura. Pelaajat ovat varmasti kohtuullisen kovia panemaan.

Etenkin Janne Salli seurassa pelatessaan.  Ylos
PAN

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: En muista...

Vastaus #16 : 17.02.2008 klo 15:00:12

Etenkin Janne Salli seurassa pelatessaan.  Ylos

Moi Janne  Ylos
Balla

Poissa Poissa

Vastaus #17 : 17.02.2008 klo 15:08:54

Sympaattiset nallekarhut  Ylos
Underclass Hero

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manchester United, England, Adnan Januzaj

Vastaus #18 : 18.02.2008 klo 09:41:04

:D Ylos
shanks

Poissa Poissa

Vastaus #19 : 18.02.2008 klo 10:53:31

Tiesittekö muuten, että Liverpool hävisi Barnsleylle myös tämän pelatessa Valioliigassa kaudella 97-98. Anfieldillä tuli turpiin 0-1 ja jos nyt en täysin väärin muista niin maalin teki täällä mainostettu Ashley Ward.
kivelak

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1. FC Köln

Vastaus #20 : 18.02.2008 klo 10:58:50

täydellisen sama.  Laukesin housuihini kun kävivät Salossa pelaamassa joskus männävuonna (vai oliko se Barnsley joka ennen Derbyä kävi).
Tomba

Poissa Poissa

Vastaus #21 : 08.03.2008 klo 21:26:48

Ylös.

Selviytyivät FA-Cupin välieriin. :o Ylos
Aquas Claras

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manchester United

Vastaus #22 : 08.03.2008 klo 21:27:12

Hieno suoritus :o Ylos
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #23 : 08.03.2008 klo 21:34:11

Aivan huikeaa :o Pitkän faniuteni aikana olen juuri haaveillut tämän kaltaisista hetkistä Ylos Hieno seura, sympaattinen stadion ja tuleva cup-mestari Ylos Hienompaa tekoa ei jalkapallossa voi tehdä kuin pudottaa Chelsea jostain turnauksesta.
WhiteHart

Poissa Poissa

Vastaus #24 : 08.03.2008 klo 21:34:22

Onnea Barnsleylle! Hieno taistelu ja todellakin ansaitsivat voittonsa! Kaiken lisäks tämä todisti, ettei Pool voitto ollu pelkkää sattumaa  Ylos

Toivotaan, että menevät finaaliin ja jopa voittoon asti!

Sivuja: [1] 2

Siirry: