FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
10.01.2025 klo 06:18:28 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 61 [62] 63 64

Kirjoittaja Aihe: SMJK:n kannattajakatsomo: E52-53 (Pohjoiskaarre)  (Luettu 81164 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Johnny99

Poissa Poissa

Vastaus #1525 : 11.10.2009 klo 22:14:43

Tietysti Pohjoiskaarteessa meni taas kaikki oikeasti päin vittua ja siellä vaan hulinoitiin ja ja ja jne jne jne, mutta oliko kukaan muu iloisesti yllättynyt väen paljoudesta? Itse ainakin odotin että siellä olisi puolet vähemmän porukkaa. Muutenkin näin merkityksettömäksi peliksi mielestäni ihan hyvää menoa ja rento ilmapiiri. Ylos
Pekka#9

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Katumaasturit, ei nopeusrajoituksia

Vastaus #1526 : 11.10.2009 klo 22:24:50

Tietysti Pohjoiskaarteessa meni taas kaikki oikeasti päin vittua ja siellä vaan hulinoitiin ja ja ja jne jne jne, mutta oliko kukaan muu iloisesti yllättynyt väen paljoudesta? Itse ainakin odotin että siellä olisi puolet vähemmän porukkaa. Muutenkin näin merkityksettömäksi peliksi mielestäni ihan hyvää menoa ja rento ilmapiiri. Ylos
Toki, ainoastaan se CB:n jatkuva homottelu alkoi aiheuttamaan myötähäpeää.
Johnny99

Poissa Poissa

Vastaus #1527 : 11.10.2009 klo 22:44:13

Kuvaavaa, että heti ensimmäinen vastaus palautti taas negatiivisen lähtökohdan.
Pekka#9

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Katumaasturit, ei nopeusrajoituksia

Vastaus #1528 : 11.10.2009 klo 22:46:16

Kaikki muuhan oli suunnilleen positiivista...
mustikkasormi

Poissa Poissa

Vastaus #1529 : 11.10.2009 klo 23:39:36

On kokeiltu, ei toimi. Idiootit kun ei järkipuhetta ymmärrä. Ainut mitä olen saanut vastaukseksi on sitä samaa mitä täälläkin eli vittuilua, naurua ja keskaria. Vahvistaa vain mielikuvaa tupakoitsijoista todellisina idiootteina, jotka eivät muuta ansaitsisi kuin kuulan kalloon.

Aika härskiä yleistämistä.. En tiedä johtuuko vittumaisesta päivästä vai ihan puhtaasti postauksestasi, mutta sait kyllä viimeisimmällä lauseellasi tämän näytön takana kiehumaan sen verran, että toivon passiivisen tupakoinnin aiheuttavan sinulle vielä joku kaunis päivä keuhkosyövän >:(:keskari: Itse pyrin useimmiten parhaani mukaan ottamaan huomioon muut ihmiset tupakoidessani mikäli vain mahdollista/tarpeellista tai sitten viimeistään siinä vaiheessa kun joku asiasta huomauttaa! Ja näin tekee myös lähes poikkeuksetta jokainen tupakoitsija, johon olen kerennyt tutustumaan edes vähän alusta.

Huom. Oletko harkinnut koskaan, että oma asenteesi saattaa heijastua takaisin sen "todellisen idiootin" toimesta. ::)
Knight

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Reppana-modet

Vastaus #1530 : 12.10.2009 klo 09:34:11

Aika härskiä yleistämistä.. En tiedä johtuuko vittumaisesta päivästä vai ihan puhtaasti postauksestasi, mutta sait kyllä viimeisimmällä lauseellasi tämän näytön takana kiehumaan sen verran, että toivon passiivisen tupakoinnin aiheuttavan sinulle vielä joku kaunis päivä keuhkosyövän >:(:keskari: Itse pyrin useimmiten parhaani mukaan ottamaan huomioon muut ihmiset tupakoidessani mikäli vain mahdollista/tarpeellista tai sitten viimeistään siinä vaiheessa kun joku asiasta huomauttaa! Ja näin tekee myös lähes poikkeuksetta jokainen tupakoitsija, johon olen kerennyt tutustumaan edes vähän alusta.

Huom. Oletko harkinnut koskaan, että oma asenteesi saattaa heijastua takaisin sen "todellisen idiootin" toimesta. ::)

Yleistän toki, mutta siihen on hyvät syyt. Kokemuksia on vain niin paljon kyseisistä idiooteista hyvin pitkältä ajalta (puhutaan kymmenistä vuosista). Päinvastaiset kokemukset voidaan laskea yhden käden sormilla. Ja sitä paitsi, miksi tupakoijat edes aloittavat polttamisen paikoissa joissa se on kielletty? Ei sen pitäisi mennä niin, että tupakoida niissä saa jollei kukaan tule valittamaan. Puhun tässä nyt mm. parkkihalleista, ovien ulkupuolista (tämä on se yleisin vitutuksen aihe), bussipysäkeistä (ei kielletty kaikkialla; eikä se hirveästi auta, jos tupakoija ensin tupakoi pysäkillä ja sitten siirtyy toisen tullessa kauemmas - ei se savu/haju siitä hetkessä häviä), stadikasta (on se niin vaikeata olla polttamatta sen kaksi tuntia saati edes 45 minuuttia, jonka jälkeen voisi mennä tupakkapaikalle). Ja totta kai oma asenteeni heijastuu, ainakin osittain - vuosikymmenien vitutus ja turha valitus asiasta vaikuttavat. Ja kyllä, olen yliherkkä tupakansavulle, ja olen tarkoituksella provosoinut tässä asiassa. Eniten pistää raivoksi ne idiootit, jotka polttavat pienten lasten vieressä, sellaiset oikeasti ansaitsisivat sen kuulan. Pari kertaa olen käynyt tupakoitsijaan käsiksi parkkihallissa sen jälkeen, kun hän on vittuillut mulle pyydettyäni häntä lopettamaan tupakoinnin. Kummassakin tapauksessa läsnä oli pieniä lapsia (omiani). Käsiksi käyminen tarkoitti tupakoinnin lopettamista minun toimestani eikä siis esim. lättyyn vetämistä (vaikka mieli tekikin).
rossoneri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Dawda

Vastaus #1531 : 12.10.2009 klo 09:42:53

Kuula kalloo tupakoitsijoille, vittu nii!  >:(
joks11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy

Vastaus #1532 : 12.10.2009 klo 09:48:53

jos tietäisin miltä knight näyttää, pitäisin röökiaskia ja tulentekovälineitä taskussa mukana vain siksi, että voisin pistää tupakaksi jos satun samalle bussipysäkille tämän ääliön kanssa Ylos

noin muutenhan olen pelkkä viihdetupakoija.
Ricardo Leite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ylimieliset

Vastaus #1533 : 12.10.2009 klo 10:03:29

On kokeiltu, ei toimi. Idiootit kun ei järkipuhetta ymmärrä. Ainut mitä olen saanut vastaukseksi on sitä samaa mitä täälläkin eli vittuilua, naurua ja keskaria. Vahvistaa vain mielikuvaa tupakoitsijoista todellisina idiootteina, jotka eivät muuta ansaitsisi kuin kuulan kalloon.

:D

Vahvistaa mielikuvaani tupakoimattomista todellisina itkupilleinä, joita pitäisi ensin lyödä naamaan ja pukea sen jälkeen jakkupukuun.

Mutta itse asiaan: kyllähän kessuttelu katsomossa on melko itsekästä toimintaa.
mackeri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #1534 : 12.10.2009 klo 10:16:23

Kessuttelu missä vaan on itsekästä toimintaa :keskari: Silti olen sitä mieltä, että tupakointikielto baareissa on idioottimaista, itsekkäät kessuttelijat lähtee aina tunniksi röökille ja jättää tupakoimattoman orvoksi ja alttiksi milfien ahdistelulle :(
Ferro Montanha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 00840

Vastaus #1535 : 12.10.2009 klo 12:31:00

Pistetäänpä nytten muutama positiivinen kommentti, nämä tosin Walesiläisten foorumilta. Erään toimittajan ja muutaman foorumistinhan mielestä Smjk kun nykyisin on vain homoa huutava ja tupakkia polttava huligaanilauma, joka pitäisi poistaa stadionilta. Jotta siellä voitaisiin taas kannustaa vanhaan kunnon malliin, eli olla hiljaa (ehkä vierustoverille voi hiljaisella äänellä mutista jotain).

"Finland fans have got themselves organised since our last visit, there was a good singing section below the scoreboard, plenty of flags, scarves and songs, showing that you CAN make noise in a two thirds empty stadium!!"

" i thaght their fans were very good when they came here mind they were alot louder than the germans or russians"

kiki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jari Litmanen

Vastaus #1536 : 12.10.2009 klo 15:00:50

Oliko hankittu tähän matsiin kunnon rumupu vai kuulinko väärin?
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis

Vastaus #1537 : 12.10.2009 klo 15:01:30

Oliko hankittu tähän matsiin kunnon rumupu vai kuulinko väärin?

Kuulosti tv-lähetyksessä jopa paremmalta kuin paikanpäällä.
kiki

Poissa Poissa

Vastaus #1538 : 12.10.2009 klo 15:15:47

Kyllä ja nyt rumpu kuului myös kivasti ylös asti. Suuren maailman meininkiä Ylos
Johnny99

Poissa Poissa

Vastaus #1539 : 12.10.2009 klo 15:19:11

Vielä kun se rummutus tulisi oikeassa rytmissä. :)
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo

Vastaus #1540 : 12.10.2009 klo 15:20:31

Tämä CB-chantti päätösvihellyksen jälkeen lähti kyllä liikkeelle katsomon yläosista ja "riistäytyi käsistä" niin nopeasti, että capoilla ei ollut kyllä enää mitään mahdollisuuksia saada katsomoa hiljaiseksi.

Itse asiassa se loppui kyllä aika nopeasti ja kävin Blancolle sanomassa että aletaan vetää "Oi kuule Suomi" koska pelaajat ovat lähdössä kiittämään katsojia. Näin myös tapahtui.

Myös Litin tullessa vaihtoon koko katsomo taputti ja alkoi vetää "Meidän kuningasta", joten aika vaikea ymmärtää sitä että olisi sivuutettu täysin.

Olin siis itse alhaalla joten voi olla että paljon porukkaa sisältäneessä yläkatsomossa toimittiin ja nähtiin tilanne toisin.
kuraeero

Poissa Poissa

Vastaus #1541 : 12.10.2009 klo 17:24:18

No kyllähän se noin pääosin ihan hyvin tuli.
attira

Poissa Poissa

Vastaus #1542 : 13.10.2009 klo 12:56:15

Rumpuhan on aina oikeassa rytmissä, laulajat väärässä. Laulu ei tahdita rummutusta, vaan päinvastoin.
Johnny99

Poissa Poissa

Vastaus #1543 : 13.10.2009 klo 13:20:23

Rumpuhan on aina oikeassa rytmissä, laulajat väärässä. Laulu ei tahdita rummutusta, vaan päinvastoin.

Ilmeisesti tämä ei ole ironiaa: rumpu voi kyllä helposti olla väärässä rytmissä, jos se liittyy mukaan jo alkaneeseen lauluun tai ei onnistu pitämään omaa rytmiään.
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo

Vastaus #1544 : 13.10.2009 klo 14:04:42

Mielestäni rumpali oli oikeassa rytmissä suurimman osan ajasta ja uusi rumpu toimi muutenkin paremmin kuin se vanha. TV:stä katsoessa huomasin että kannattaa jättää tiheämpi rummuttelu väliin, muuten ääni puuroutuu ja peittää laulun alleen. Tätä tuli mm. "Oi kuule Suomi"-chäntissä.
attira

Poissa Poissa

Vastaus #1545 : 13.10.2009 klo 14:15:41

Ilmeisesti tämä ei ole ironiaa: rumpu voi kyllä helposti olla väärässä rytmissä, jos se liittyy mukaan jo alkaneeseen lauluun tai ei onnistu pitämään omaa rytmiään.
Nimenomaan näillä ehdoilla.
Johnny99

Poissa Poissa

Vastaus #1546 : 13.10.2009 klo 14:20:30

Mielestäni rumpali oli oikeassa rytmissä suurimman osan ajasta ja uusi rumpu toimi muutenkin paremmin kuin se vanha.

Hmmm, voi myös hyvin olla että katsomossa yksinkertaisesti vedettiin niin vahvasti kahdessa eri tahdissa että rumpu tuntui tulevan esim. jäljessä.
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #1547 : 13.10.2009 klo 16:07:20

Hmmm, voi myös hyvin olla että katsomossa yksinkertaisesti vedettiin niin vahvasti kahdessa eri tahdissa että rumpu tuntui tulevan esim. jäljessä.
Katsomossahan vedettiin lauantaina huomattavasti enemmän kahta tai useampaakin eri tahtia kuin aikaisemmissa matseissa. Tämä johtui todennäköisesti siitä, että capot eivät ihan niin aktiivisesti olleet mukana kuin yleensä. Ja rumpu toimi ihan kelvollisesti. Kuitenkin uusi rumpu ekaa kertaa käytössä ja vakkarirummuttaja ei ollut rummun ääressä.
sepedeus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, HP-47, Jokerit FC, Union Plaani

Vastaus #1548 : 19.03.2010 klo 01:06:22

"SMJK vastaa kun jaksaa" ketjusta poimittua:
Kuinka monta/mitkä katsomolohkot on varattu stadikalta SMJK:lle ensi karsintoihin?
Yli tuplat entiseen verrattuna on varattuna ja laajennusvaraa on senkin jälkeen. Tästä ei pitäisi tulla ongelmaa edes kisoihin mentäessä.

Ja kuten tuossa ketjussa ehdittiin jo hehkuttaakin, huikeaa EOM:ää kerrassaan moinen. Pohjoiskaarre alkaa kohta olla nimensä veroinen ja sinivalkoinen meri päädyssä kasvaa entistä mahtavammaksi. SMJK:n asema suomalaisen kannattajakulttuurin lippulaivana vahvistuu entisestään. Loistava tunnelma maajoukkueen peleissä luo varmasti hyvää pohjaa katsojamäärien nousulle myös kotimaisessa liigassa.

Oi Suomi on!!!
kiki

Poissa Poissa

Vastaus #1549 : 19.03.2010 klo 08:04:09

Niin eli tuplasti ennemmän tilaa kuin viime karsinnoissa. Mutta kuinka paljon jäsenmäärä (peleissä käyvät) on kasvanut? Jos on tuplat niin se on todellista EOMää! No totuus nähdään sitten syksyllä kun painitaan hyiselle Stadikalla San Marinoa ja Unkaria vastaan.

Sivuja: 1 ... 61 [62] 63 64

Siirry: