FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
11.01.2025 klo 21:46:14 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 15 [16] 17 ... 64

Kirjoittaja Aihe: SMJK:n kannattajakatsomo: E52-53 (Pohjoiskaarre)  (Luettu 81192 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Djimbo82

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Honka & Huuhkajat

Vastaus #375 : 11.09.2008 klo 13:44:45

Toivon mukaan Palloliitto vaikka suostuis vaihtamaan sen erään vanhemman herrasmiehen (muiden mahdollisten kohtalotovereiden) E52:n olevan kausikortin jonnekkin muuaalle, janari oli tosiaan  valmis jo lähes myllyttelemään paikkansa puolesta, onneksi lähti vittuun 20mintuutin jälkeen...

Nämä ovat lippupalvelun kämmejä joita on sattumalta löytynyt muutama jo ennen ottelua. Uskoisin että palloliitto suostuu vahtamaan.
Suicide Bob

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Honka, ManU, Minnesota Vikings

Vastaus #376 : 11.09.2008 klo 13:45:24

S-U-O-M-I -huudolle täältäkin massiivinen  Ylos Capoille myös  Ylos Tämän "kolmannen" capon (eli ei Rambon eikä Blancon) taputusjuttu (en keksinyt muuta tapaa kuvailla..) näytti ja kuulosti todella hienolta, sille myös vahva Ylos
Jerkku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SMJK

Vastaus #377 : 11.09.2008 klo 13:47:13

Oi Suomi on-veisuuta olis voinut myös laulaa enemmän.
Vilkkumaa

Poissa Poissa

Vastaus #378 : 11.09.2008 klo 13:48:27

Oi Suomi on-veisuuta olis voinut myös laulaa enemmän.

Eri.
Jaakob

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: S

Vastaus #379 : 11.09.2008 klo 13:54:10

Ja toivottavasti sivuhyppely tapahtui viimeisen kerran tässä ottelussa. Älytön veto; toinen puolisko hyppää toiseen suuntaan ja toinen toiseen suuntaan ja nuoret neidot lenteli tämän seurauksena pisin katsomoa.  :keskari:
jepsjee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Muoviseurat

Vastaus #380 : 11.09.2008 klo 13:58:06

Kiitokset koko Pohjoiskaarteelle ja varsinkin Blancolle Tuoppi

10min yhtä laulua on juuri sopiva, sillä helpottaa capojen duunia sopivasti, ja kun ei tarvitse koko ajan kytätä koska vaihtuu tsäntti jne. voi vahingossa ehtiä seuraamaan peliäkin :o Ylos
Golvi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK

Vastaus #381 : 11.09.2008 klo 14:06:55

Ja toivottavasti sivuhyppely tapahtui viimeisen kerran tässä ottelussa. Älytön veto; toinen puolisko hyppää toiseen suuntaan ja toinen toiseen suuntaan ja nuoret neidot lenteli tämän seurauksena pisin katsomoa.  :keskari:

Et ois kuitenkaa ollu saamassa...
idän_ihme

Poissa Poissa

Vastaus #382 : 11.09.2008 klo 14:16:41

Sivuhyppelylle ehdoton Ylos Pitää vaan ennen sen alkua tiivistää keskemmälle rivissä sen verran ettei kukaan tipahda penkkirivin päästä ulos. Toinen vaihtoehto on toki pusimaisesti siirtyä penkkien päältä penkkien väliin, jota en kyllä kannata. Joku valitteli että niillä penkeillä on paha hyppiä kädet olkapäillä. Asiaa helpottaa jos älyää laittaa toisen jalan vähän toisen etupuolelle. Sivullepäin tuosta tuskin kaatuu.
katsoja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Real Madrid

Vastaus #383 : 11.09.2008 klo 14:21:33

Istuin SMJK:n katsomon vasemmalla puolella ja kuulosti kyllä siltä, että jopa D-katsomossa asti yhdyttiin huutoon, kun S-U-O-M-I vedettiin toiseen kertaan. Ehkä se pitäisi laulaa vielä kolmannenkin kerran, niin tuulipukukatsomotkin ehtisivät vielä paremmin mukaan.

Istuin D-katsomossa, eikä suurin osa ehtinyt/jaksanut (vitun ceparit "emmä ehtiny viel laulakaa viel 10 kertaa nii opin sen") alkaa huutamaan S-U-O-M-I. Ideana kuitenkin TODELLA hyvä  Tuoppi. Tosiaan jos kauemmin sitä hoilattaisiin niin kaikki voisivat yhtyä siihen.
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo

Vastaus #384 : 11.09.2008 klo 14:27:43

Olitkohan mun vieressä? Ne mimmit lensi aika rajun näköisesti myös Suomen jokaisen maalin jälkeen, lensi toki miespuolisiakin. Itsehän taisin olla pahimmissakin myllyissä last man standing  Tuoppi
ref

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Giallorossi

Vastaus #385 : 11.09.2008 klo 14:28:23

Siis kuuluuko tuosta laulusta/mölinästä yhtään mitään stadionin toiseen päähän?
kivelak

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1. FC Köln

Vastaus #386 : 11.09.2008 klo 14:29:19

Siis kuuluuko tuosta laulusta/mölinästä yhtään mitään stadionin toiseen päähän?

osa kuului B18 osa ei
Mientras Tanto

Poissa Poissa

Vastaus #387 : 11.09.2008 klo 14:37:30

aika rajun näköisesti myös Suomen jokaisen maalin jälkeen, lensi toki miespuolisiakin.

Oli kyllä melkein jopa koomisen näköistä kun maalin jälkeisessä KIIMASSA katseli ympärilleen ja huomasi kuinka osa porukkaa lojuu "maassa" ympäri katsomoa  :D Onneksi kuitenkaan ei tainnut kukaan ihan henkihieverissä poistua katsomosta pelin jälkeen  Ylos
valdanito

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maajoukkue, TamU

Vastaus #388 : 11.09.2008 klo 14:39:09

Homman hoitamiselle ja capoille Ylos Ylos

Olin vähän epäluuloinen, miten noin suuri lauma saadaan kuriin, mutta komeastihan se meni. Yläkerran käänicapojen oi suomi oneihin ei lähdetty mukaan ja koko stadionin yhteisiin huutoihin reagoitiin kohtalaisen hyvin. Pitkät chantit on toimiessaan komeita, mutta pitäisi uskaltaa rajummin reagoida siihen, jos tsemppauksesta huolimatta chanteista muna katoaa.

Hiljaisuus on tehokas juttu ja jengi pitäisi saada totutettua siihen, että chantit lähtevät aina täydestä hiljaisuudesta ja loppuvat ytimekkäästi, eivätkä vain pikkuhiljaa kutistu pois.

Kirjainvuoropuhelu kajahteli komeasti Stadikan rakenteista takaisin. Ylos
Jack the Ripper

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: IF Gnistan, sympatiat AFCW, SAFC

Vastaus #389 : 11.09.2008 klo 14:43:50

Eri.

Smam. Alkanut vituttaa koko chantti. Toistettu liikaa.
shanks

Poissa Poissa

Vastaus #390 : 11.09.2008 klo 14:48:02

Oma henk.koht. inhokki on kyllä edelleen "Suomi, meidän kotimaa", johon joku voisi keksiä hieman merkityksellisemmät sanat. Nyt sitä vedettiin ihan liikaa.

Mustakin toi näin ulkopuolisen silmin kuulostaa vähän typerältä..
Jaakob

Paikalla Paikalla

Vastaus #391 : 11.09.2008 klo 15:09:46

Olitkohan mun vieressä? Ne mimmit lensi aika rajun näköisesti myös Suomen jokaisen maalin jälkeen, lensi toki miespuolisiakin. Itsehän taisin olla pahimmissakin myllyissä last man standing  Tuoppi

E53(?):n sisäänkäynnin edessä tuli peli seurattua. Itse en tainnut "horjua" kuin kerran  Tuoppi
Bunuel

Poissa Poissa

Vastaus #392 : 11.09.2008 klo 15:10:51

E53(?):n sisäänkäynnin edessä tuli peli seurattua. Itse en tainnut "horjua" kuin kerran  Tuoppi

Ok eli olit mun vieressä  Ylos
fdsa

Poissa Poissa

Vastaus #393 : 11.09.2008 klo 15:11:04

Pohjoiskaarre oli kyllä hemmetin komean näköinen  Ylos
ref

Poissa Poissa

Vastaus #394 : 11.09.2008 klo 15:11:58

Ok eli olit mun vieressä  Ylos
Ok eli olin sun vieressä Ylos
Jaakob

Paikalla Paikalla

Vastaus #395 : 11.09.2008 klo 15:12:52

Ok eli olin sun vieressä Ylos

Ok eli olin sun vieressä  Ylos
Bunuel

Poissa Poissa

Vastaus #396 : 11.09.2008 klo 15:15:17

Ok eli meille jotka olimme vierekkäin  Ylos
ref

Poissa Poissa

Vastaus #397 : 11.09.2008 klo 15:16:24

Ok eli meille jotka olimme vierekkäin  Ylos
:D Ylos
Khalervos Kendopoulos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kreikan jääkiekkoliiton puheenjohtajan kabinetti

Vastaus #398 : 11.09.2008 klo 15:18:00

Eri.

Näin sivustakuuntelijana sekä IS:n videoita mielenosoituksesta nähneenä: suurinta paskaahan tuo "Suomi meidän kotimaa" on.

Näyttää olevan jokapaikassa, joka hetki ja joka kerta uudestaan tuleva kappale. Paskat sanat, paska biisi ja helvetin rasittava. Muuten hyvää menoa kaukaakin kuunneltuna.
anttij

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Operaatio AM

Vastaus #399 : 11.09.2008 klo 15:30:45

Mustakin toi näin ulkopuolisen silmin kuulostaa vähän typerältä..

Typerältä, ei millään tavoin kekseliäältä (älköön kukaan ottako turhan henk.koht, ei laulun sanojen kehittäminen helppoa ole)... Tää on ainoa chantti, jonka aikana käy mielessä "Mitäköhän ne meistä ajattelee..." ::) Tunnen itseni tuota laulaessani vielä enemmän vajaaksi kuin todellisuudessa olen.

Mulle tietysti :keskari: siitä, että en pysty sulkemaan ajatusta pois mielestäni.

Onhan tää Suomi meidän kotimaa, mutta tarviiko sitä tehdä selväksi jatkuvasti? Tuostahan tuli eilen meidän tunnuschantti, joka päätyi iltapäivälehden marssivideoon ainoana chanttina, ja jota laulettiin joukkueiden astellessa kentälle jonkinlaisena tervetulotoivotuksena ja sitten vielä joukkueen poistuessa kentältä jonkinlaisena kiitoksena tai hengenkohottajana. Kahteen jälkimmäiseen tehtävään löytyy paljon parempiakin lauluja!

Vitutti hieman, mutta lauloin silti mukana sillä se oli parasta mitä pystyin kannattamisen eteen eilen tekemään. Nyt sitten yritän kitistä ja saada tuon käyttöä vähennettyä, kun on mahdollisuus asiasta keskustella. Näinhän sen pitääkin mennä?

Kaikin puolin kuitenkin onnistunut ilta capoilta! Ylos

Sivuja: 1 ... 15 [16] 17 ... 64

Siirry: