ForzaInter
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Mieshuorat
|
|
Vastaus #775 : 10.10.2008 klo 06:51:20 |
|
Täysin samaa mieltä, joten lainasin koko tekstin Allekirjoitan myös kaiken tuosta.
|
|
|
|
Loordi
Poissa
|
|
Vastaus #776 : 10.10.2008 klo 07:16:05 |
|
Antti jo tuolla avautuikin minulle noin seitsemän sivua sitten siitä kuinka minä en kuulu siihen 95% jäsenistä ketkä ovat riittävän sitoutuneita hankkiakseen lipun ajoissa. Tilanne on joskus se, että ei ole yksinkertaisesti mahdollista tietää pääseekö peliin, niin kuin nyt kävi. Sitten esimerkiksi taas Walesin-reissu on jo kokonaan paketissa, siihen on niin pitkä aika, että se pistetään käymään, kalenteri on siltä osin tukossa. On kestämätöntä, että nyt en pääse seisomakatsomoon, vaikka olen ollut jäsenenä enemmän tai vähemmän alusta saakka (ainakin viime vuonna jäi jäsenmaksu maksamatta.) Tämä ei ole mikään protesti, mutta kaikki ottelut mitkä olen paikalla ollut (n. 95%) olen katsonut seisomasta, joten minulla ei ole pienintäkään mielenkiintoa mennä parin katsomon päähän täydessä kisavarustuksessa eli ylipukeutuneena taputtamaan silloin tällöin Suomi, Suomi ja olla toisen luokan kannattaja. Kausikorttia minulla ei ole, koska Saksa-peli jäi varmuudella väliin reissun takia ja samasta syystä on jäämässä Liechtenstein. Lippupalvelu näköjään myy vielä kausikortteja, mutta niitä ei siis ilmeisesti saa enää seisomaan, sellaisenkin ehtisi tänään hakea. Onneksi en vielä lunastanut E-katsomon lippuani, joten ratkaisin tämän asian peruuttamalla sen ja varaamalla uuden B20:een, missä pukeudutaan siviileihin tai ainakin muuten erittäin maltillisesti Oma ratkaisuehdotukseni tähän olisi se, että jäsenkorttia näyttämällä pääsisi kannattajakatsomoon, koska siellä tilaa kuitenkin on. No, eipä tuokaan ratkaisisi tätä ongelmaa minun kohdaltani huomiseksi, koska jäsenkorttini on fyysisesti ties missä. Antille ja muille, Moskovassa tavataan Minulle :keskari:
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.10.2008 klo 07:33:10 kirjoittanut Loordi »
|
|
|
|
|
|
Le God
Poissa
Suosikkijoukkue: Hard Bass
|
|
Vastaus #778 : 10.10.2008 klo 07:19:09 |
|
Oma ratkaisuehdotukseni tähän olisi se, että kausikorttia näyttämällä pääsisi kannattajakatsomoon, koska siellä tilaa kuitenkin on. No, eipä tuokaan ratkaisisi tätä ongelmaa minun kohdaltani huomiseksi, koska kausikorttini on fyysisesti ties missä.
No eiköhän aika monella kenellä kausikortti on hankittuna, ole se juuri kannattajakatsomoon ja suuri osa näistä "hyppijöistä" ole irtolipuilla liikenteessä.
|
|
|
|
Loordi
Poissa
|
|
Vastaus #779 : 10.10.2008 klo 07:21:07 |
|
No eiköhän aika monella kenellä jäsenkortti on hankittuna, ole se juuri kannattajakatsomoon ja suuri osa näistä "hyppijöistä" ole irtolipuilla liikenteessä.
Korjasin
|
|
|
|
Chegue
Poissa
|
|
Vastaus #780 : 10.10.2008 klo 07:24:34 |
|
Eiköhän sinne katsomoon jollakin tavalla pääse, vaikka ei lippua olisikaan.
|
|
|
|
Loordi
Poissa
|
|
Vastaus #781 : 10.10.2008 klo 07:30:51 |
|
En ole kiinnostunut rikkomaan näin härskisti sääntöjä ja asettamaan SMJK:n ja Palloliiton vaaraan. Jos sinne pääsisi menemällä, niin tietenkin menisin ja sehän tuossa alunperin olikin idea. Sakkojen mahdollisuus on varmasti todellinen ja onhan niitä jaeltukin milloin mistäkin syystä Piilopullon vien, mutta enpä usko, että siitä tulee tuhansien sakkoja kenellekään
|
|
|
|
Kratos
Poissa
|
|
Vastaus #782 : 10.10.2008 klo 07:35:41 |
|
Tuleepa hiljainen matsi kun SMJK on poistettu näiden idioottien tempauksen takia katsomosta. : :
|
|
|
|
ForzaInter
Poissa
|
|
Vastaus #783 : 10.10.2008 klo 07:44:22 |
|
Ja SMJK-lipulla varmasti sisään? Mikä siinä on niin vaikeaa? Halvemmat liput, taattu paikka fanikatsomossa eikä mitään syytä itkupotkuraivareihin foorumilla. 1. Liity SMJK:in 2. Nauti matseista ja tunnelmasta 3. Profit
|
|
|
|
Chegue
Poissa
|
|
Vastaus #784 : 10.10.2008 klo 07:50:05 |
|
Mä olen jo jäsen, mutta useat sadat muut eivät. Varmasti joukossa on päteviä syitä olla liittymättä. Ikävä jättää ihan virallisten kerholaisten veroisia kannattajia ulkopuolelle, sillä siinä kärsivät kaikki.
|
|
|
|
ForzaInter
Poissa
|
|
Vastaus #785 : 10.10.2008 klo 07:55:39 |
|
Mä olen jo jäsen, mutta useat sadat muut eivät. Varmasti joukossa on päteviä syitä olla liittymättä. Ikävä jättää ihan virallisten kerholaisten veroisia kannattajia ulkopuolelle, sillä siinä kärsivät kaikki.
On minullakin pätevä syy olla kulkematta autolla töihin, kun en sellaista omista. Jos topic "näin paljon kulutan rahaa jalkapalloon jotta pippelini olisi pitempi" on suurin syy tähän mielettömyyteen, niin onnea vaan kaikille asianosaisille. En nyt keksi yhtäkään järkevää syytä jättää SMJK-jäsenyys maksamatta jos aikoo käydä suurimmassa osassa kotimatseja (tai harkitsee vieraspelimatkoja) ja haluaa olla mukana fanikatsomon meiningeissä. Maksu on toki myös tukimaksu jolla kustannetaan kaikkea sitä "koolia" ja "ihq" tifotouhua ja muuta kivaa. Ymmärrän sen että kaikki eivät yhdistykseen jostain syystä halua, mutta turha se on itkeäkään, jos ei enää pääse nauttimaan sen eduista.
|
|
|
|
Chegue
Poissa
|
|
Vastaus #786 : 10.10.2008 klo 07:58:28 |
|
Ymmärrän sen että kaikki eivät yhdistykseen jostain syystä halua, mutta turha se on itkeäkään, jos ei enää pääse nauttimaan sen eduista.
Entä saako jäsenenä itkeä kun kannattajakatsomon ekspotentiaalinen kasvukäyrä kääntyy pahimmassa tapauksessa laskevaksi?
|
|
|
|
Yourworstnightmare
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham
|
|
Vastaus #787 : 10.10.2008 klo 08:03:06 |
|
Itsekin jotenkin hyväksyn lipun tarkastuksen katsomoon mennessä mutta en tuplaturvatarkastusta. Tulee kyllä tosiaan rikollinen olo känniääliölle.
Itse en usko kuin siihen että lippu siellä "ovella" katsotaan. Turvatarkastus tehdään jo ulkopuolella, se riittänee. Mitä tulee muuten tähän touhuun, niin jokainen voi miettiä omassa päässään missä mentäisiin ja miten hommat toimis, jos välit Palloliiton ja SMJK:n välillä ei toimis ja siellä ei olis kunnon keskusteluyhteyttä. Ongelmia tulee aina kun kasvua syntyy. Saksa-pelissä väkeä tosiaan oli ja erittäin ahdasta. Itseäni tuo ei haitannut, mutta huomasi että ylhäältä ei alas päässyt kyllä millään liikkumaan kun käytävät oli ihan täynnä. Ymmärrän hyvin että tuohon halutaan nyt jossain määrin puuttua...
|
|
|
|
ForzaInter
Poissa
|
|
Vastaus #788 : 10.10.2008 klo 08:05:49 |
|
Entä saako jäsenenä itkeä kun kannattajakatsomon ekspotentiaalinen kasvukäyrä kääntyy pahimmassa tapauksessa laskevaksi?
Ei se määrä vaan se laatu. Miksi se laskisi? Kenen etu se olisi? Jos tuosta nyt foorumin superfani suuttuu ja jättää leikin kesken, niin tulee taas todistettua se, että kyllä foorumilla jaksetaan huudella ja uhota, mutta sitten kun tosipaikka tulee ja pitäisi fanikatsomoa laajentaa viereiseen katsomonosaan, niin sitten tuleekin pupu pöksyyn ja katsotaan matsit Viisi-tv:stä ja spämmätään fantasiideripöhnässä (jos vanhemmat saa käymään ruokakaupassa siideriostoksilla) foorumille jeemaalia. : Tosiasia on ettei fanikatsomoon enää pääse, vaihtoehdot jatkotoimille: 1) fanikatsomon etäpesäke siihen naapuriin (laulu kuuluu kyllä ja synkroinointikin onnistuu), jota aletaan kasvattamaan 2) jättää tulematta matsiin ja olla niin vitun kova fani 3) tulla matsiin, rantautua tavallisen kansan keskelle ja pyrkiä huudattamaan näitä 4) joku muu mikä?
|
|
|
|
Chegue
Poissa
|
|
Vastaus #789 : 10.10.2008 klo 08:07:25 |
|
4) tulee joka tapauksessa kannattajakatsomoon
|
|
|
|
ForzaInter
Poissa
|
|
Vastaus #790 : 10.10.2008 klo 08:14:51 |
|
4) tulee joka tapauksessa kannattajakatsomoon
Tosiasia on ettei fanikatsomoon enää pääse, vaihtoehdot jatkotoimille:
9.10.2008
Azerbaidzhan-otteluun saapuville tiedoksi
SMJK sai Palloliitolta tänään lisäohjeita liittyen Azerbaidzhan-otteluun:
SMJK:n jäsenten tulisi kulkea sisään E-katsomoon vasemmalla sijaitsevasta faniportista. Tämä pätee myös SMJK:n jäseniin, joilla on kausikortti. Kausikorttilahjan voi noutaa sisään päästyään kausikorttiportin lähistöllä sijaitsevalta tiskiltä.
Katsomonosien E52 ja E53 portaiden luona tarkistetaan jokaiselta näihin osiin pyrkivältä ottelulippu tai kausikortti. Myös erillinen turvatarkastus on tässä yhteydessä mahdollinen.
Turha tuollaisen kanssa on juupas-eipästellä, jos ei osata lukea tai ymmärretä syitä miksi kulku katsomoon on rajattu vain paikan ostaneille. Saa yrittää katsomoon toki ilman kunnollista lippua, mutta luultavasti ei kannata.
|
|
|
|
Spili
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu
|
|
Vastaus #791 : 10.10.2008 klo 08:27:35 |
|
Eiköhän se kannattajasektio leviä viereisiin katsomonosiin kunhan parkujatkin opettelevat hommaamaan sen lippunsa kannattajakatsomoon niinkuin muutkin. Ai niin, mutta paljon mukavampaahan on päästellä itkuraivareita ja uhota lapsellisilla protesteilla kun kaikki ei menekään juuri niin kuin itse haluaisi
|
|
|
|
mandela
Poissa
Suosikkijoukkue: SalPa, Besiktas
|
|
Vastaus #792 : 10.10.2008 klo 08:53:37 |
|
Nythän voidaan viritellä kysymys-vastaus-chänttejä, eikä tarvitse D-katsomon kanssa tuhrata kun nyt voi Smjk kysyä ja E5x vastata
|
|
|
|
Rajapintojen dynamiikka
Poissa
|
|
Vastaus #793 : 10.10.2008 klo 08:55:02 |
|
-
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.02.2013 klo 16:22:41 kirjoittanut tenderoni »
|
|
|
|
|
Yourworstnightmare
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham
|
|
Vastaus #794 : 10.10.2008 klo 08:59:27 |
|
Tässä tapauksessa hommat varmaan toimisi suurin piirtein niin, että Palloliitto ilmoittaisi yksipuolisesti tällaisesta toimenpiteestä kaksi päivää ennen ottelua SMJK:lle Tämä onkin ainoa mittari. Mitään muutahan siellä ei ole yhdessä tehty...
|
|
|
|
Chegue
Poissa
|
|
Vastaus #795 : 10.10.2008 klo 09:00:17 |
|
Huikea setti tuli ja ensimmäisenä lukaisin Julle Karjalaisen haastattelun. Selvisipä kerralla sekin minkälaisia nämä SMJK:n sektioon jätettävät tyhjät paikat ovat luonteeltaan: kyseessä on puskurivyöhyke katsomon reunoilla, jonka tarkoitus on estää "hang around porukan" tuleminen mukaan meininkiin. Vitun hienosti näköjään tämäkin kuvio SMJK:n ja Palloliiton välisissä hyvähenkisissä neuvotteluissa kääntyi :keskari:
|
|
|
|
Jackie
Poissa
|
|
Vastaus #796 : 10.10.2008 klo 09:04:14 |
|
En nyt keksi yhtäkään järkevää syytä jättää SMJK-jäsenyys maksamatta jos aikoo käydä suurimmassa osassa kotimatseja (tai harkitsee vieraspelimatkoja) ja haluaa olla mukana fanikatsomon meiningeissä.
Ja sekö että sinä et löydä mitään syytä on muiden vika? Joku muu saattaa löytää.
|
|
|
|
JArse
Poissa
Suosikkijoukkue: MC Helvetin Perkeleet
|
|
Vastaus #797 : 10.10.2008 klo 09:16:22 |
|
Ja jos minä en halua maksaa jonkin yhdistyksen jäsenmaksua jostakin syystä olen silti oikeutettu vaatimaan jäsenetuja ja osallistumisoikeutta yhdistyksen tapahtumiin? :keskari:
|
|
|
|
Vesku
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United & Suomi
|
|
Vastaus #798 : 10.10.2008 klo 09:16:42 |
|
No johan on itkuraivareita. Pakkohan sen järjestävän tahon on vähän katsella miten porukka tuonne kasautuu, kun ei enää ihan kymmenistä tyypeistä puhuta. Tosin ihmeenä pitäisin elleivät edelleen yhtään pelisilmää omaavat itseään katsomoon muiluta. Vähän tiheämpään tukkii sinne katsomoon niin jää kulkuväylät vapaaksi ja jullen ei tarvitse itkeä, homma toimii kuten ennenkin. Nyt vielä bonuksena kiksinsä järkkäreille provoilusta saavat hyvän tekosyyn mussuttaa alusta asti
|
|
|
|
Rajapintojen dynamiikka
Poissa
|
|
Vastaus #799 : 10.10.2008 klo 09:29:27 |
|
-
|