FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
11.01.2025 klo 08:54:44 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 5 [6] 7 ... 53

Kirjoittaja Aihe: Klubi-pääty - I'm in?  (Luettu 71902 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Benny Pronssijalka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Super Tele, SVHK & Super-Vesku maalivahtina

Vastaus #125 : 23.02.2008 klo 21:39:26

Sama. Mutta Larppi-Larsson onkin likainen espoolainen huora, joka kannattaa KEspoota. Alas
McPhabbs

Poissa Poissa

Vastaus #126 : 23.02.2008 klo 21:57:33

täällähän on loistavaa lauantai-illan rähinää!
Spangen

Poissa Poissa

Vastaus #127 : 23.02.2008 klo 22:19:33

Paskan kaataminen omien niskaan ei millään tavalla auta Klubia.  Alas
Aivan. Ja tälläiset tyypit "yhteisen" kannattajapäädyn takana. Todella kestävällä pohjalla oleva hanke.
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907

Vastaus #128 : 23.02.2008 klo 22:25:37

En oikein ymmärrä mitä pahaa olen tehnyt, kun en halua kuulua forssaan. Siksihän tämä ketju oikeastaan ylipäätään on olemassa ???
Jamal Malik

Poissa Poissa

Vastaus #129 : 23.02.2008 klo 22:25:59

Forza :D :keskari:
Spangen

Poissa Poissa

Vastaus #130 : 23.02.2008 klo 22:41:46

Kyllähän Forza on sellainen friikkisirkus, että ainakaan itselläni ei ole mitään halua osallistua toimintaan ::)
Vaikka blandaisit kuseen kuinka paljon viinaa, en minä sitä kuitenkaan joisi Roll Eyes

Kuulostaa todella hienolta puheelta, kun Klubi-"kannattaja" kommentoi seuran fanikerhoa.

Itse olen sitä mieltä, että Forzan vahvuus on juuri sen avoimuudessa ja erilaisuudessa. Jos joku kokee, ettei itsetunto riitä seisomaan samoissa joukoissa hivenen erikoisten ihmisten kanssa, se on jokaisen oma asia. Vaikka kuitenkin olisikin sitä mieltä, ettei halua "leimautua", on nimittely ja solvausten heittely samaa seuraa kannattaville ala-arvoista toimintaa.
joks11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy

Vastaus #131 : 23.02.2008 klo 22:48:30

Kuulostaa todella hienolta puheelta, kun Klubi-"kannattaja" kommentoi seuran fanikerhoa.

Itse olen sitä mieltä, että Forzan vahvuus on juuri sen avoimuudessa ja erilaisuudessa. Jos joku kokee, ettei itsetunto riitä seisomaan samoissa joukoissa hivenen erikoisten ihmisten kanssa, se on jokaisen oma asia. Vaikka kuitenkin olisikin sitä mieltä, ettei halua "leimautua", on nimittely ja solvausten heittely samaa seuraa kannattaville ala-arvoista toimintaa.
Taasko se spangeni vetelee herneitä nokkaan kun joku ei tykkääkään teidän kerhostanne? :D

Lamiksella on kerrankin pointti jutussaan ja sinä et edes sitä tajua. Jos te itse hoitaisitte hommanne paremmin, ei tätäkään ketjua olisi edes avattu.

Ainakin itse katson mielelläni pelit sellaisessa porukassa, missä on mukava olla.
100%

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #132 : 23.02.2008 klo 22:51:23

Kyllähän Forza on sellainen friikkisirkus, että ainakaan itselläni ei ole mitään halua osallistua toimintaan ::)
Mitäköhän tuolla nimittelyllä nyt tarkoitat?
niftan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi

Vastaus #133 : 23.02.2008 klo 23:01:00

En oikein ymmärrä mitä pahaa olen tehnyt, kun en halua kuulua forssaan. Siksihän tämä ketju oikeastaan ylipäätään on olemassa ???

Itse olin käsittänyt Klubi-pääty idean nimenomaan tähtäävän siihen, että yhdestä katsomon kyljestä löytyisi kaikki Klubi-kannattajat, jotka tekevät muutakin kuin taputtavat hyvälle suoritukselle.

Forzalaiset eivät siis mielestäsi ole tervetulleita päätyyn, koska Forza on "friikkisirkus"? Siinä vaiheessa, kun oman joukkueeni kannattajia aletaan diskriminoimaan tällä tavalla, en ainakaan itse halua olla mukana. Toivottavasti tämä apartheid-politiikka on vain Lama-Larssonin omassa päässä, eikä yleinen kanta, sillä jos kyseessä on yleinen kanta, minut voi saman tien poistaa listalta.
Le God

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hard Bass

Vastaus #134 : 23.02.2008 klo 23:04:10

Itse en kuulu mihinkään kannattajajärjestöön, enkä sellaiseen todennäköisesti liitykään, mutta tunnistan kyllä omaan pesään kusemisen, kun sellainen tulee eteen. Paskan kaataminen omien niskaan ei millään tavalla auta Klubia.  Alas

Anteeksi että osallistun taas keskusteluun, mutta pitäisihän se nyt olla kaikilla tiedossa miksi jotkut eivät halua olla lähelläkään Forzaa ja turha sitä on klubilaistenkaan hyssytellä. Friikit on friikkejä vaikka niille pukisi uuden donhuono-hatun joka kausi.   
Jamal Malik

Poissa Poissa

Vastaus #135 : 23.02.2008 klo 23:04:56

Parta-larssonin vastausta odotellessa :D Ylos
100%

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #136 : 23.02.2008 klo 23:05:10

Anteeksi että osallistun taas keskusteluun, mutta pitäisihän se nyt olla kaikilla tiedossa miksi jotkut eivät halua olla lähelläkään Forzaa ja turha sitä on klubilaistenkaan hyssytellä. Friikit on friikkejä vaikka niille pukisi uuden donhuono-hatun joka kausi.   
Kerro nyt minullekin, Le...
Le God

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hard Bass

Vastaus #137 : 23.02.2008 klo 23:05:39

Forzalaiset eivät siis mielestäsi ole tervetulleita päätyyn, koska Forza on "friikkisirkus"? Siinä vaiheessa, kun oman joukkueeni kannattajia aletaan diskriminoimaan tällä tavalla, en ainakaan itse halua olla mukana. Toivottavasti tämä apartheid-politiikka on vain Lama-Larssonin omassa päässä, eikä yleinen kanta, sillä jos kyseessä on yleinen kanta, minut voi saman tien poistaa listalta.

Kyse nyt ei varmaan ollut tästä, vaan siitä miksi porukka ei silverissä halua olla lähelläkään forzaa.
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907

Vastaus #138 : 23.02.2008 klo 23:16:06

Parta-larssonin vastausta odotellessa :D :yl os:

Taidan hakea takkini ja lähteä baariin, kun pointti tuntuu menevän näin ohi :D :D
JM-07

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: # 7 * * Jere Sr * * Suomen parhaat syötöt

Vastaus #139 : 23.02.2008 klo 23:38:47

Taidan hakea takkini ja lähteä baariin, kun pointti tuntuu menevän näin ohi :D :D

Se on ehkä hyvä idea, katso että lasissasi on pelkkää viinaa eikä...
Basler

Poissa Poissa

Vastaus #140 : 24.02.2008 klo 01:02:24

Kyse nyt ei varmaan ollut tästä, vaan siitä miksi porukka ei silverissä halua olla lähelläkään forzaa.

Sen takia koska Silver on myöskin normaali-ihmisille tarkoitettu katsomo. Fanit ovat yleensä päädyissä, jotta huliganismin estämiseen liittyvät turvatoimet kuten ruumiintarkastukset eivät koskisi normaalikannattajaa. Yleensä stadioneilla fanit tuovat väriä ja on tärkeää, että he siellä ovat, mutta ei heidän kanssa silti tahdo joutua esim. samaan raitiovaunuun. Fanit ovat vähän niinkuin pelaajaa, osallistuvat enemmän kuin muut katsojat, jotka ovat yleensä enemmänkin kriitikoita. Nauttivat sekä pelaajien että fanien esityksestä sekä arvostelevat heitä olematta kuitenkaan itse vahvasti pääosissa.
JDredd

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TF 141

Vastaus #141 : 24.02.2008 klo 02:36:41

Sen takia koska Silver on myöskin normaali-ihmisille tarkoitettu katsomo. Fanit ovat yleensä päädyissä, jotta huliganismin estämiseen liittyvät turvatoimet kuten ruumiintarkastukset eivät koskisi normaalikannattajaa.

Höpö höpö. "Fanit" ovat usein päädyssä, koska sinne saa halvimpia lippuja, koska pääty on paskin paikka seurata peliä. Suomessa argumentti ei lennä, koska liput ovat niin halpoja ettei kyse voi olla rahasta.
Seppo Merilokki

Poissa Poissa

Vastaus #142 : 24.02.2008 klo 03:56:00

Eihän se pusi mihinkään baariin lähteny!
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu

Vastaus #143 : 24.02.2008 klo 10:19:46

Itse olin käsittänyt Klubi-pääty idean nimenomaan tähtäävän siihen, että yhdestä katsomon kyljestä löytyisi kaikki Klubi-kannattajat, jotka tekevät muutakin kuin taputtavat hyvälle suoritukselle.

En nyt tiedä missasinko jonkun viestin, mutta en huomannut mitään kohtaa missä Lama-Larsson olisi sanonut jottei Forza ole tervetullut klubipäättyyn.
sammaluus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 27.10.2007-10.5.2010

Vastaus #144 : 24.02.2008 klo 11:03:13

Myönnän että Finskin "valotaulut" on ihan perc:stä, mutta kommentoin kuitenkin.
Seuraa enemmän peliä niin ei tarvitse katsoa kellosta paljonko peli on? Peliajan suhteen myös terveen järjen käyttö on sallittua... Tuon ei varmaankaan pitäisi olla ongelma.  Tuoppi
Ei kyse olekaan puhtaasti siitä, etteikö tietäisi paljonko peli on, vaan erityisesti siitä että on suorastaan häpeällistä että kello/tulostaulut ovat tuossa kunnossa viikosta toiseen. Puhumattakaan siitä, että jos niitä ei ole saatu korjattua edes tulevan kauden alkuun.
Taigu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: En keskustele yleisömääristä - älä sinäkään!

Vastaus #145 : 24.02.2008 klo 11:45:08

Ei pidä suotta paskaa heittää Forzan niskaan, mutta ainakin aiemmin tätä päätyä vastustettiin sanomalla "täytyyhän meidän ajatella jäseniemme etua". Mielestäni taas kannattajayhdistyksen pitäisi ajaa nimenomaan Klubin etua, ei omaa etua. Tätä asennetta suuresti ihmettelen, mitään muuta ei allekirjoittaneella ole Forzaa vastaan.

Forzassakin oli paljon halua siirtyä päätyyn, mutta hankkeen torppasi konservatiivinen Forza-johto jolle tärkeämpää on se että näkee pelin hyvin etuoikeutetusta paikasta kuin se että kannattajat itse näkyvät muulle katsomolle. Itse toivon että kaikki Forzan jäsenet tulevat päätyyn, jotka vain haluavat. En pidä mahdottomana sitä että osa Forzasta, sanottakoon heitä ystävällisesti "papparaisiksi", jäävät tarkkailemaan peliä analyyttisesti Silverin nurkkaan kun taas nuoremmat tulevat päätyyn pitämään ääntä.
Samson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots

Vastaus #146 : 24.02.2008 klo 11:47:46

Forzassakin oli paljon halua siirtyä päätyyn, mutta hankkeen torppasi konservatiivinen Forza-johto jolle tärkeämpää on se että näkee pelin hyvin etuoikeutetusta paikasta kuin se että kannattajat itse näkyvät muulle katsomolle. Itse toivon että kaikki Forzan jäsenet tulevat päätyyn, jotka vain haluavat.
Oli myös konservatiivisen Forza johdon syytä, että yksikään päätyyn haluava ei ottanut tätä asiaa puheeksi vuosikokouksessa. Saatika pyytänyt edes ottamaan tätä asiaa sääntömääräisten asioiden lisäksi vuosikokouksen esityslistalle.
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee

Vastaus #147 : 24.02.2008 klo 11:51:48

Oli myös konservatiivisen Forza johdon syytä, että yksikään päätyyn haluava ei ottanut tätä asiaa puheeksi vuosikokouksessa. Saatika pyytänyt edes ottamaan tätä asiaa sääntömääräisten asioiden lisäksi vuosikokouksen esityslistalle.
Olisitko ottanut asian esille jos olisit ollut paikalla  ???
Taigu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: En keskustele yleisömääristä - älä sinäkään!

Vastaus #148 : 24.02.2008 klo 11:53:16

Forzassahan järjestettiin neuvoa antava jäsenäänestys MIFK-pelin yhteydessä ja siinä päädylle näytettiin selkeää vihreää valoa. Myös Juttuklubissa oli topiikki Kansa vaatii: Forza päätyyn, jossa oli n. 150 viestiä ja yli 6 000 lukukertaa, eli tuskin tematiikka oli vieras.

Eli eiköhän jäsenistön mielipide ollut johdon tiedossa. Turha paeta sen järjestöbyrokratian taakse. Tämä vahva järjestöorganisaatio on toinen asia, mitä ihmettelen suuresti. Tarvitaanko kannattajakerhossa todella tällaista, onko se paras tapa saada ihmiset innostumaan, vaikuttamaan ja toimintaan mukaan?

Itse olen parissakin järjestössä hallituksessa, joten sinänsä voisin hyvinkin olla Forzan päätöksenteossa kuin kala vedessä, mutta en pidä sitä vain kovinkaan hyvänä tapana saada ihmisiä urheilukatsomossa seuran taakse. Helposti raskas byrokratia kangistaa ja kuolettaa koko kannattajatuohun, kuten Forzalle on, pahoin pelkään, käymässä. Onhan se surullista että jäseniä on 200 mutta katsomossa joku 20-30. Silloin pitäisi ottaa peili käteen ja kysyä missä on epäonnistuttu.
Samson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots

Vastaus #149 : 24.02.2008 klo 11:53:50

Olisitko ottanut asian esille jos olisit ollut paikalla  ???
En, sillä kuten hyvin tiedät, olen sillä kannalla, että vielä tämä kausi silverissä.

Sivuja: 1 ... 5 [6] 7 ... 53

Siirry: