Zapista
Poissa
Suosikkijoukkue: Vapaa Velkua
|
|
Vastaus #50 : 25.02.2008 klo 16:36:51 |
|
Tottakai se voi olla myös kaksipuolinen. Tärkeintä on että se on tyylikäs ja toimiva. Henkilökohtaisesti olen ehdottomasti sitä mieltä että pelkällä Suomen kielellä mennään uudessa huivissa. Juu ja lähetelkää rohkeasti viritelmiä mun privaan, kiitos Onko sini-valko poikkiraita liian Klubi?
|
|
|
|
ChievoVerona
Poissa
|
|
Vastaus #51 : 25.02.2008 klo 16:38:39 |
|
Onko sini-valko poikkiraita liian Klubi?
Sanon sit kun heität mallin mun privaan
|
|
|
|
Jayton
Poissa
Suosikkijoukkue: SVW
|
|
Vastaus #52 : 25.02.2008 klo 16:39:23 |
|
Ehkäpä huivi voisi olla yhdeltä puolelta pääväriltään valkoinen, ja toiselta sininen?
|
|
|
|
Zapista
Poissa
|
|
Vastaus #53 : 25.02.2008 klo 16:40:35 |
|
Mielestäni tuo raita nimittäin loisi mainion visuaalisen elementin suurena massana, mutta saan kuvan lähetettyä huomenna.
|
|
|
|
ChievoVerona
Poissa
|
|
Vastaus #54 : 25.02.2008 klo 16:41:58 |
|
Ehkäpä huivi voisi olla yhdeltä puolelta pääväriltään valkoinen, ja toiselta sininen?
Itse mietin punaista ja vihreää : Zapistan viestiin sen verran että toimisi varmasti katsomossa, malliksi voisi kaivaa vaikka kuvan Celticin katsomosta.
|
|
|
|
Samson
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots
|
|
Vastaus #55 : 25.02.2008 klo 22:03:34 |
|
Zapistan viestiin sen verran että toimisi varmasti katsomossa, malliksi voisi kaivaa vaikka kuvan Celticin katsomosta.
|
|
|
|
anttij
Poissa
Suosikkijoukkue: Operaatio AM
|
|
Vastaus #56 : 26.02.2008 klo 09:02:34 |
|
Onko sini-valko poikkiraita liian Klubi?
Kyllä se taitaa olla liian Klubi. Noi raidalliset huivit löytyy yleensä joukkueilta, joiden peliasussa on raitoja. Raidallisuus ei liity taas mitenkään Suomen maajoukkueeseen. Raidat ovat eräänlainen tavaramerkki, mikä ilmenee hyvin mm. tuosta Celtic-kuvasta. Jos hommattaisiin raidallinen huivi, niin se olisi mielestäni liian suuri muutos kannattajien ulkoasuun. Eli jos äänestää pitää, niin ei jatkoon e: Riippuu toki myös raitojen määrästä, valkoinen ja sininen palkki vaakasuunnassa voisi ehkä sopia.
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.02.2008 klo 09:36:21 kirjoittanut anttij »
|
|
|
|
|
Benny Pronssijalka
Poissa
Suosikkijoukkue: Super Tele, SVHK & Super-Vesku maalivahtina
|
|
Vastaus #57 : 26.02.2008 klo 10:28:09 |
|
Kyllä se taitaa olla liian Klubi. Noi raidalliset huivit löytyy yleensä joukkueilta, joiden peliasussa on raitoja. Raidallisuus ei liity taas mitenkään Suomen maajoukkueeseen. Raidat ovat eräänlainen tavaramerkki, mikä ilmenee hyvin mm. tuosta Celtic-kuvasta. Jos hommattaisiin raidallinen huivi, niin se olisi mielestäni liian suuri muutos kannattajien ulkoasuun. Eli jos äänestää pitää, niin ei jatkoon e: Riippuu toki myös raitojen määrästä, valkoinen ja sininen palkki vaakasuunnassa voisi ehkä sopia. Sama.
|
|
|
|
Djimbo82
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Honka & Huuhkajat
|
|
Vastaus #58 : 26.02.2008 klo 11:54:31 |
|
Jos jollakulla on SMJK:n logo koneella, niin vois laittaa tähän ketjuun. Helpottaa huivien tekemistä kuitenkin aika reilusti, jos ei tartte metsästää mitään tollasta pakollista kovin pitkään.
|
|
|
|
Big Brother
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen Maajoukkue
|
|
Vastaus #59 : 26.02.2008 klo 12:10:09 |
|
Minun mielestä myös englanninkielinen teksti kuuluu huiviin mutta te oikeinkannattajathan tiedätte toki mitä siinä pitää olla.
|
|
|
|
mawerick41
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo
|
|
Vastaus #60 : 26.02.2008 klo 12:15:47 |
|
Mukahasuttelua Harmi ettei oo T-kirjaimella tuo alakaaren teksti.
|
|
|
|
Amado Guevara
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
|
Vastaus #61 : 26.02.2008 klo 12:17:28 |
|
Minun mielestä myös englanninkielinen teksti kuuluu huiviin mutta te oikeinkannattajathan tiedätte toki mitä siinä pitää olla.
Itse olen eri mieltä, ainakin mitä itse olen nähnyt esim. espanjalaisten joukkueiden huiveja, niin harvassa niissä lukee mitään muuta kuin oman maan kielellä. Tai Puolan huivit, eipä niissäkään tainnut lukea kuin Polska, eikä mitään Poland. Miksi meillä sitten pitäisi?
|
|
|
|
Zapista
Poissa
|
|
Vastaus #62 : 26.02.2008 klo 12:18:45 |
|
Itse olen eri mieltä, ainakin mitä itse olen nähnyt esim. espanjalaisten joukkueiden huiveja, niin harvassa niissä lukee mitään muuta kuin oman maan kielellä. Tai Puolan huivit, eipä niissäkään tainnut lukea kuin Polska, eikä mitään Poland. Miksi meillä sitten pitäisi?
Iso Suomi teksti, jos sitäkään ja pienempipräntti monikielisemmin? Tai valtava SMJK?
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.02.2008 klo 12:19:54 kirjoittanut Zapista »
|
|
|
|
|
Amado Guevara
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
|
Vastaus #63 : 26.02.2008 klo 12:34:10 |
|
Iso Suomi teksti, jos sitäkään ja pienempipräntti monikielisemmin?
Tai valtava SMJK?
Vaikea sanoa mikä näyttää parhaimmalta, kun ei ole vielä kuvia noista huiveista.
|
|
|
|
Zapista
Poissa
|
|
Vastaus #64 : 26.02.2008 klo 15:33:10 |
|
Eikö huivin pitäisi olla sellainen , että sitä voisi jossain määrin käyttää ihan arkikäytössäkin?
|
|
|
|
mandela
Poissa
Suosikkijoukkue: SalPa, Besiktas
|
|
Vastaus #65 : 26.02.2008 klo 16:02:16 |
|
Eikö huivin pitäisi olla sellainen , että sitä voisi jossain määrin käyttää ihan arkikäytössäkin?
Hyvä pointti.
|
|
|
|
idän_ihme
Poissa
|
|
Vastaus #66 : 26.02.2008 klo 16:24:51 |
|
Nykytyyli on ihan hyvä. Mielestäni huivejen hienous muodostuu niiden katsomoon tekemistä vaakaraidoista. Tuon vuoksi suosisin pitkittäisraitaista tai raidatonta mallia. Myös toiselta puolelta valkoinen ja toiselta sininen malli olisi omalla tavallaan hieno (sininen vieras ja valkoinen kotiväri).
Kokonaan valkopaitainen katsomo joka on täynnä valkoisia huiveja joissa on pari senttiä ala ja yläreunasta sinistä olisi varmaan hieno näky. Logoa ei varmaan kannata hirveämmin muutella. Toisella puolella voisi tosiaan lukea ihan vaan suomi. Ulkomaan tekstit niin kuin malliin sopii. Nykymalli näyttäisi tyhmältä jos alalaidassa ei olisi mitään tekstiä. Tosin ihan sama onko se suomeksi, ruotsiksi vai saameksi.
|
|
|
|
Hodari
Poissa
Suosikkijoukkue: Rahattomat perinneseurat
|
|
Vastaus #67 : 26.02.2008 klo 22:27:50 |
|
Tuossa huivin logossa lukee nyt Finland, niin eikö sitä voisi vaihtaa Suomeksi, siis jos tuollainen teksti logossa säilyy?
|
|
|
|
Shakaali
Poissa
|
|
Vastaus #68 : 28.02.2008 klo 17:35:46 |
|
Onko tämä virallinen SMJK:n logo?
|
|
|
|
äägee
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM
|
|
Vastaus #69 : 28.02.2008 klo 17:57:36 |
|
Miten olisi "HEJA FINLAND!" huivin toisella puolella?
|
|
|
|
grönvit
Poissa
|
|
Vastaus #70 : 28.02.2008 klo 18:01:28 |
|
Miten olisi "HEJA FINLAND!" huivin toisella puolella? Onhan Suomi kaksikielinen maa, joten..
|
|
|
|
Le God
Poissa
Suosikkijoukkue: Hard Bass
|
|
Vastaus #71 : 28.02.2008 klo 18:12:37 |
|
Onko tämä virallinen SMJK:n logo?
On.
|
|
|
|
mawerick41
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo
|
|
Vastaus #72 : 28.02.2008 klo 18:45:55 |
|
Miten olisi "HEJA FINLAND!" huivin toisella puolella? Kyllä jää meikältä huivi ostamatta, jos siihen tota puhevikaa ängetään
|
|
|
|
Garrincha
Poissa
Suosikkijoukkue: Inter Turku,RGJ,Suomen maajoukkue,Bajen
|
|
Vastaus #73 : 28.02.2008 klo 19:55:03 |
|
Kyllä jää meikältä huivi ostamatta, jos siihen tota puhevikaa ängetään Manserock
|
|
|
|
Samson
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots
|
|
Vastaus #74 : 02.03.2008 klo 21:19:23 |
|
Kyllä jää meikältä huivi ostamatta, jos siihen tota puhevikaa ängetään Smam.
|
|
|
|
|
|