FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.10.2024 klo 15:31:54 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 23
 
Kirjoittaja Aihe: Ranska..  (Luettu 147163 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
laardi79

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Großverdiener


Vastaus #75 : 26.12.2010 klo 22:42:37



  Kiitos.Saisko lisää tällaisia? Ehkä seuraava matka sitten Ranskaan, jossa pääsis mukavasti kokeilemaan rappeutunutta lukioranskaa 90-luvulta.
Frosted

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU, Olli Jokinen


Vastaus #76 : 28.12.2010 klo 12:54:40

Onko kenelläkään tietoa, että milloin Lyon - Real Madrid -myllyyn tulevat liput yleiseen myyntiin? Jos siis yleensäkään tulevat. Miten muuten Ranskassa tuo hinnoittelu/lippujen saaminen menee Euro-pelin kohdalla? Tänks.

Myydään luultavasti loppuun samana päivänä, kun tulevat yleiseen myyntiin. Aamusta kun on liikkeellä niin luultavasti jotkut liput saa ostettua. Tuli viime kaudella käytyä katsomassa OL-Real ja Bordeaux UCL-pudotuspeleistä.
« Viimeksi muokattu: 28.12.2010 klo 12:59:40 kirjoittanut Frosted »
Drillo Olsen

Poissa Poissa


Vastaus #77 : 08.01.2011 klo 14:10:57

Myydään luultavasti loppuun samana päivänä, kun tulevat yleiseen myyntiin. Aamusta kun on liikkeellä niin luultavasti jotkut liput saa ostettua. Tuli viime kaudella käytyä katsomassa OL-Real ja Bordeaux UCL-pudotuspeleistä.


Kiitokset ohjeistuksista Mestareiden liigan osalta! Saa nähdä jos vielä osuisi katsomoon tuona iltana kun Pensseli palaa kotikonnuilleen.

Olen yrittänyt löytää lipunmyyntiväylää myös Pariisissa 24.2. pelattavaan PSG:n ja erityisen kiinnostavan Bate Borisovin kohtaamiseen. PSG:n sivuilta tai muista normaalisti käytössä olevista kanavista tietoa lipunmyynnistä ei kuitenkaan löydy, joten osaisiko joku kertoa vielä lipunmyynnistä PSG:n Uefa Europa League -peleihin? Kuka helvetti niitä myy :D
carl-sean berg

Poissa Poissa


Vastaus #78 : 19.01.2011 klo 01:20:26

HH:n kanssa mennään Pariisiin ke 30.3. - la 5.4. ja olin tietenkin katsonut ennen matkan varaamista, että PSG:llä on ko. ajankohtana kotipeli. Ylos

La 2.4. on siis matsi PSG - Lorient, eli mitäs tietäjät sanotte, kannattaako liput ostaa etukäteen vaiko vasta paikan päältä? Missähän hinnoissa liikutaan, ticketnet.fr ilmoittaa halvimpien lippujen olevan 35 €/kpl. Ei taida pitää paikkaansa?

Kiits vastauksista.
Juike
Vastaus #79 : 19.01.2011 klo 12:53:04

Sataprosenttisen varma en oo mut eiköhän noihin kumpaankin edellä mainittuun PSG:n matsiin saa liput viel ottelupäivänä ja valinnan varaa riittää hyvinkin. Itse pari kertaa käyny Parc des Princesillä ja kumpanakin kertana käyny ostaa liput samana päivänä champs elyseen psg-kaupasta. Muistaakseni joku Rooseveltin metris siinä lähellä.
simo hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti


Vastaus #80 : 19.01.2011 klo 16:14:14

HH:n kanssa mennään Pariisiin ke 30.3. - la 5.4. ja olin tietenkin katsonut ennen matkan varaamista, että PSG:llä on ko. ajankohtana kotipeli. Ylos

La 2.4. on siis matsi PSG - Lorient, eli mitäs tietäjät sanotte, kannattaako liput ostaa etukäteen vaiko vasta paikan päältä? Missähän hinnoissa liikutaan, ticketnet.fr ilmoittaa halvimpien lippujen olevan 35 €/kpl. Ei taida pitää paikkaansa?

Kiits vastauksista.

Hintaluokka vaikuttaa oikealta, PSG on aika kallis...
Robba

Poissa Poissa


Vastaus #81 : 30.01.2011 klo 21:18:40

Mitäs sanotte, kuinka helposti saa hankittua lippuja 16.4.2011 pelattavaan PSG-Lyon otteluun? Paljon suunnilleen maksaa liput? Mistä saa etukäteen ostettua lippuja PSG:n kotiotteluihin netistä? Kiitoksia vastauksista :)
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat


Vastaus #82 : 30.01.2011 klo 21:34:22

Mitäs sanotte, kuinka helposti saa hankittua lippuja 16.4.2011 pelattavaan PSG-Lyon otteluun? Paljon suunnilleen maksaa liput? Mistä saa etukäteen ostettua lippuja PSG:n kotiotteluihin netistä? Kiitoksia vastauksista :)

http://www.psg.fr/fr/Billetterie/207001/Billetterie

Alkaen 60€, liput myynnissä. Sen kun ostat pois. (Tosin joillakin oli aikaisemmin tällä kaudella ongelmia ostaa lippuja tuolta.)
Juike
Vastaus #83 : 09.05.2011 klo 23:04:20

Mä nyt näköjään oon marseillessa ja ostin keskiviikoks lipun velodromille brestiä vastaan. Oisko jollain kokemuksia marseillen matseista? Mulla on PSG shortsit mukana, kannattaako ne esim pukea kiinteän vartaloni piälle?
simo hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti


Vastaus #84 : 10.05.2011 klo 09:31:46

Mä nyt näköjään oon marseillessa ja ostin keskiviikoks lipun velodromille brestiä vastaan. Oisko jollain kokemuksia marseillen matseista? Mulla on PSG shortsit mukana, kannattaako ne esim pukea kiinteän vartaloni piälle?

Ilman muuta Ylos
sulzeer

Poissa Poissa


Vastaus #85 : 10.05.2011 klo 14:50:58

Onko käsitystä, että missä vaiheessa ensi kauden otteluohjelma julkaistaan? Olen yhdessä HH:n kanssa menossa elokuun loppu puolella Nizzaan. Niinpä mahdollisuuksien mukaan Nizzan, Monacon ja Marseillen matsit kiinnostavat.
Juike
Vastaus #86 : 11.05.2011 klo 00:32:06

Onko käsitystä, että missä vaiheessa ensi kauden otteluohjelma julkaistaan? Olen yhdessä HH:n kanssa menossa elokuun loppu puolella Nizzaan. Niinpä mahdollisuuksien mukaan Nizzan, Monacon ja Marseillen matsit kiinnostavat.


Otteluohjelmasta en tiiä milloin julkaistaan, mut lopulliset aikataulut ja päivät lätkitään vissiin lukkoon vain viikkoja aiemmin??? Mä luulin viel aamulla et oon torstaina menossa lyoniin mut HH ilmoitti et mennäänki niceen(suomeks nitsa).
Ponsse

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Chelsea, jokerit


Vastaus #87 : 27.06.2011 klo 18:46:05

Ollaan HH:n kanssa menossa pariisiin ja PSG-Valenciennes osuu kivasti samalle viikonlopulle. Stadion myydään tuskin loppuun, mutta kannattaako lippujen osto jättää sinne vai tilata netistä etukäteen? Entä osaako joku kokeneempi veikata hintoja näille kahdelle vaihtoehdolle?
simo hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti


Vastaus #88 : 28.06.2011 klo 09:32:29

Ollaan HH:n kanssa menossa pariisiin ja PSG-Valenciennes osuu kivasti samalle viikonlopulle. Stadion myydään tuskin loppuun, mutta kannattaako lippujen osto jättää sinne vai tilata netistä etukäteen? Entä osaako joku kokeneempi veikata hintoja näille kahdelle vaihtoehdolle?

Eipä ole eroja juurikaan. Nettikauppa testattu ja toimivaksi havaittu. Varmasti voit sieltäkin ostaa, mutta ite sijoittaisin ennakkolippuihin, ettei joku Monet'n puutarha tai Versailles aja väkisin peli-illan yli.
Vince

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #89 : 30.06.2011 klo 15:50:49

Pariisiin pitäisi lokakuun alussa suunnata ja ilokseni huomasin että samoihin aikoihin Ranska pelaa EM-karsintoja 7.10. Albaniaa ja 11.10. Bosniaa vastaan, ja kyselisinkin mistä lippuja? Onko muuten ihmisillä kokemuksia Pariisista maaotteluiden seuraamisesta, varsinkin tuo Bosnia kiinnostaisi.
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat


Vastaus #90 : 30.06.2011 klo 16:00:19

Pariisiin pitäisi lokakuun alussa suunnata ja ilokseni huomasin että samoihin aikoihin Ranska pelaa EM-karsintoja 7.10. Albaniaa ja 11.10. Bosniaa vastaan, ja kyselisinkin mistä lippuja? Onko muuten ihmisillä kokemuksia Pariisista maaotteluiden seuraamisesta, varsinkin tuo Bosnia kiinnostaisi.

Ihan tuolta: http://www.fff.fr/billet/index.shtml

Itse katsoin Ranska-Irlanti play-off ottelun ja ostin siihen lipun trokarilta St Denisin metroasemalla. Ei edes paljoa joutunut maksaman ylihintaa vaikka kyseessä olikin erittäin tärkeä peli ja paljon vierasfaneja joten eiköhän noihinkin peleihin saane lippuja mustasta pörssistä.
sulzeer

Poissa Poissa


Vastaus #91 : 01.07.2011 klo 13:49:33

Ensi kauden otteluohjelma näytää olevan julkaistu ja niinpä matsiksi valikoitunee 20. päivä elokuuta pelattava Nizza-Toulouse. Lippuja ei kuitenkaan ole vielä myynnissä, eli milloin lienee tulevat myyntiin? Kannattaako liput muuten ostaa etukäteen netistä (ticketnet.fr) vai riittääkö, että menen vajaata viikkoa aikaisemmin paikan päältä näitä ostamaan?
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #92 : 01.07.2011 klo 14:08:55

Hyvin voi jättää lipun oston paikan päälle. Nizzasta voi ostaa matsilippuja mm. Virginistä, Carrefourista ja Leclercistä ja muista isommista kaupoista. Nicen sivuilla taitaa olla lista noista myyntipaikoista.
konna77

Poissa Poissa


Vastaus #93 : 27.07.2011 klo 21:18:56

Samaan matsiin itsekin suuntaamassa. Onko kokemuksia jos tilaa tuolta tickefr:n kautta liput, että onko toimiva palvelu ja millä aikaitaululla liput saa näppeihin?
OL

Poissa Poissa


Vastaus #94 : 29.07.2011 klo 21:51:23

Samaan matsiin itsekin suuntaamassa. Onko kokemuksia jos tilaa tuolta tickefr:n kautta liput, että onko toimiva palvelu ja millä aikaitaululla liput saa näppeihin?
Nice-Toulouse? Ticketfr:stä ei kokemuksia, mutta Nizzan sivuilta saa digitickistä liput helposti hankittua ja printattua. Voit valita paikkasi helposti itse ja muutenkin palvelu toimii mallikkaasti.

http://www.ogcnice.com/billetterie/ Vielä ei tosin tuohon Toulouse-matsiin lippuja myydä.
konna77

Poissa Poissa


Vastaus #95 : 31.07.2011 klo 14:01:25

kiitti vastauksesta.

samalla matkallai pitäisi käydä tsekkaa OM - St. Etienne. Mikäs tossa lipunmyynnissä on homman nimi kun vain kalliimman puoleisia lippuja kaupan?
vapautuuko halvemmat myöhemmin ?
-kannattaisko marseillen liputkin itse printtaa ??
Arafat

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Wecce


Vastaus #96 : 02.08.2011 klo 01:20:58

Ranskan liigan avausta PSG-Lorient on tarkoitus mennä lauantaina katsomaan. Ne jotka ovat Parc des Princesillä käyneet, niin miten hoisitte sinne menon ja poistumisen? Metrolla ilmeisesti ainakin pääsee. Onko muita vaihtoehtoja? Kannattaako taksia keskustasta edes ajatella?
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat


Vastaus #97 : 02.08.2011 klo 01:42:10

Ranskan liigan avausta PSG-Lorient on tarkoitus mennä lauantaina katsomaan. Ne jotka ovat Parc des Princesillä käyneet, niin miten hoisitte sinne menon ja poistumisen? Metrolla ilmeisesti ainakin pääsee. Onko muita vaihtoehtoja? Kannattaako taksia keskustasta edes ajatella?

Kaksi metrolinjaa, 9 ja 10, menevät ihan viereen. Kyllä sinne taksillakin pääsee jos välttämättä haluaa ja ne nyt eivät ole edes hirveän kalliita Pariisissa, mutta kyllä se liikenne saattaa vähän puuroutua stadionin ympärillä.
konna77

Poissa Poissa


Vastaus #98 : 06.08.2011 klo 23:58:43

rivieran matkailusta vielä sen verran että oisko kellään tiedossa nizzasta jotain sportti baaria missä vois katella valioliiga matseja?
OL

Poissa Poissa


Vastaus #99 : 07.08.2011 klo 13:36:04

rivieran matkailusta vielä sen verran että oisko kellään tiedossa nizzasta jotain sportti baaria missä vois katella valioliiga matseja?
Sports 11 (http://www.sports-11.com/) sijaitsee Promenade des Anglais:lla, rantakadulla. Myös esim. Nizzan vanhasta kaupungista löytyy monia kapakoita, jotka näyttävät pelejä, nimiä en nyt muista. Mutta jos kävelet siellä niin huomaat kyllä mestojen seinillä päivän ohjelmia, mitä pelejä näytetään. Sports 11 varmaan kuitenkin helpoin löytää ja siellä näkyy varmasti.

http://www.sports-11.com/evenements-sportifs/
« Viimeksi muokattu: 07.08.2011 klo 13:42:38 kirjoittanut OL »

 
Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 23
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa