FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.04.2024 klo 17:21:50 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]
 
Kirjoittaja Aihe: KuPS-FC Haka 22.10.2006 klo 18.30  (Luettu 2265 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Keskilinkki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Skype: keskilinkki1


Vastaus #25 : 22.10.2006 klo 22:45:09

Pieni varaus: olin kolmantena pressihuoneessa, kun Malinen keskusteli paikallisen toimittajan kanssa ja ymmärsin, että kyse oli toimittajan puhelusta, mutta olen voinut ymmärtää väärin.

edit: nyt kun pääsin taas kotikoneen ääreen ja sain korjattua kännykkätypot, niin kerron vähän olosuhteista. Kun Malinen oli keskustellut kuopiolaisen toimittajan kanssa siitä elokuisesta Jarosta tulleesta soitosta, niin sen jälkeen Malinen ja toimittaja poistuivat. Kaivoin kännykän esiin ja naputtelin Malisen kertomuksen foorumille tuoreeltaan. Olin saanut tarinan lähetettyä ja lueskelin sitä vielä tarkistusmielessä kun Malinen poikkesi uudelleen pressihuoneeseen. Lykkäsin Communicatorin Maliselle kouraan, että hän voisi lukaista kirjoittamani postauksen tuoreeltaan ja mahdollisesti kommentoida sitä. Ensin hän sanoi, että ei näin pienestä tekstistä saa mitään selvää, mutta hetken silmiä siristeltyään hän alkoi hymyillä. Siitä en ole kuitenkaan aivan varma, että ehtikö hän lukaista koko tekstin, koska Huttusen Oka ilmaantui samalla hetkellä ovelle ja kysäisi tietä VIP-tilaan. Kun Huttunen lähti menemään, niin nappasin kameran ja kännykän mukaan ja seurasin perässä kuulemaan, mitä Huttusella oli kerrottavaa. Ainakaan Malinen ei ennen lähtöäni huomattanut mistään virheestä.
« Viimeksi muokattu: 23.10.2006 klo 06:59:44 kirjoittanut Keskilinkki »

 
Sivuja: 1 [2]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa