Minulla on varma tapa saada pilkku maaliin (maali on kuvattu vetäjän näkökulmasta).
Asetan koko vartalon kaikki nipukat ja näpykät asentoon, jossa oikeajalkaisena pallo ammuttaisiin oikeaan alanurkkaan. Tukijalan kulma (yksi yleisimmistä ja suurimmista hämäyksen paljastavista tekijöistä) on suoraan kohti oikeaa alanurkkaa kuin myös muu kropan asento ja potkaiseva jalka.
Tuota liikettä ei pidä mitenkään ylinäytellä, vaan sen on tultava luonnollisesti, jotta maalivahti ei epäile hämäystä. Todella nopea vilkaisu maalia kohti ja silmät käyvät oikeassa alanurkassa, lähestyminen ja laukaus.
Tuntematon maalivahti lähtee joka kerta oikeaan alanurkkaan, kun itse pallo on menossa kohti vasenta nurkkaa. Miten tämä on mahdollista?
Juuri ennen vetoa ja jalan ja pallon osumakohtaa; käännän oikean jalkani jalkaterää sisäsyrjäpotkusta rintapotkun suuntaiseksi taivuttaen sitä kuitenkin hieman enemmän ns. yli, jotta nilkasta tulee hieman kaareva (ilmeisesti kuulemma ihkuBeksi tekee jotain samantyylistä vapaapotkuissaan). Tällä tavalla saan käännettyä vedon suuntaa, muuttamatta itse liikettä, tukijalkaa tai koko asentoa. Maalivahti ei huomaa tätä sillä tuo kääntäminen tapahtuu tukijalan takana.
Palloon ei saa kovin suurta nopeutta tulla potkulla, mutta se riittää sillä maalivahti aavistaa toiseen nurkkaan.