FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.11.2024 klo 15:45:46 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 99 [100] 101 ... 105

Kirjoittaja Aihe: Tukholma  (Luettu 469549 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Djbb

Poissa Poissa

Vastaus #2475 : 03.04.2024 klo 14:08:43

Suunnitteilla lähteä ensimmäistä kertaa keväällä Ruotsiin katsomaan peliä, tarkemmin Tele2:lle Bajenin peliä.
Mikä Ruotsissa on käytäntö stadionilla oluen suhteen? Oikeaa olutta myynnissä ja saako viedä katsomoon?
Nya Söderstadion, tarkkana näissä.

Bisset saa katsomoon, mutta ei ole "oikeaa", vaan mellania. Pienellä munapullolla sitten säätelee prosentit kohdilleen.
iisakki

Poissa Poissa

Vastaus #2476 : 03.04.2024 klo 14:27:47

Stadionilla oli myös pubi, jossa en käynyt. Veikkaisin että sieltä saa vahvempia.

Pubissa rajatulla alueella saa ostaa ja nauttia normibisseä ja jopa viinaksia.
Tölkkivaari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä

Vastaus #2477 : 03.04.2024 klo 14:27:53

Nya Söderstadion, tarkkana näissä.

Bisset saa katsomoon, mutta ei ole "oikeaa", vaan mellania. Pienellä munapullolla sitten säätelee prosentit kohdilleen.

Folkista, ei mellania. Tarkkuutta näissä.
Djbb

Poissa Poissa

Vastaus #2478 : 04.04.2024 klo 08:19:50

Folkista, ei mellania. Tarkkuutta näissä.
Totta.

Kun toteuttanut tuota jälkimmäistä, niin eipä ole juuri merkitystä.
Helvetintonttu

Poissa Poissa

Vastaus #2479 : 04.04.2024 klo 21:26:46

Kaikille tiedostaville tietäjille kysymys;

Toimiiko AIK:n pääsylippu pelipäivänä myös paikallisliikenteen lippuna?
iisakki

Poissa Poissa

Vastaus #2480 : 04.04.2024 klo 21:34:00

Toimiiko AIK:n pääsylippu pelipäivänä myös paikallisliikenteen lippuna?

Ei toimi.
Helvetintonttu

Poissa Poissa

Vastaus #2481 : 04.04.2024 klo 21:59:31

Ei toimi.

Kiitos vastauksesta
Matkaopas

Poissa Poissa

Vastaus #2482 : 08.04.2024 klo 12:11:21

Pystyykö Djurgårdenin jäsenenä ostamaan etuosto-oikeudella useamman lipun yhdellä jäsenyydellä? Ja missä vaiheessa liput yleensä tulevat myyntiin jäsenille kotiderbyihin?
linkku

Poissa Poissa

Vastaus #2483 : 08.04.2024 klo 21:11:01

Hammarby - AIK 19.5 kiinnostelis. Miten Hammarbyn lippupolitiikka? Saako edes jäsenyydellä lippuja?
Gunner16

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Arsenal

Vastaus #2484 : 09.04.2024 klo 07:09:10

Hammarby - AIK 19.5 kiinnostelis. Miten Hammarbyn lippupolitiikka? Saako edes jäsenyydellä lippuja?
Olen muutaman kerran kyseisessä ottelussa käynyt ja joka kerta saanut ilman jäsenyyttä 2-4 henkilön seurueelle liput ollessani heti lipunmyynnin alkaessa paikalla. Lippujen saanti toki kokoajan hankaloitunut, mutta kovasti ihmettelisin, jos et jäsenenä lippuja saisi ollessasi oikeaan aikaan paikalla. Ilman jäsenyyttä taas nykyään voi olla vähintäänkin arpapeliä.

Parin viikon päästä itselle elämän ensimmäinen AIK-Djurgården paikan päällä. Yleensä yritän käydä Bajenin matseissa, mutta nyt sattuu osumaan tämä työreissun kanssa yhteen sopivasti, eikä Hammarby pelaa samoihin aikoihin kotona.
Jalitmane10

Poissa Poissa

Vastaus #2485 : 09.04.2024 klo 12:57:46

Parin viikon päästä itselle elämän ensimmäinen AIK-Djurgården paikan päällä. Yleensä yritän käydä Bajenin matseissa, mutta nyt sattuu osumaan tämä työreissun kanssa yhteen sopivasti, eikä Hammarby pelaa samoihin aikoihin kotona.

Millanenhan lippupolitiikka näissä on? Sen verran iso areena, että vielä saanee?

Kuinka jengi muuten on matkustellut tuonne? Laivalla yli TKU/HKI lähdöillä vai meneekö koneella edullisesti?

Kuumottelisi lähteä vähän ex-tempore. Kerran olen ollut Bajenin matsissa Tele2 areenalla.

juzzz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK

Vastaus #2486 : 09.04.2024 klo 13:11:34

Millanenhan lippupolitiikka näissä on? Sen verran iso areena, että vielä saanee?

Kuinka jengi muuten on matkustellut tuonne? Laivalla yli TKU/HKI lähdöillä vai meneekö koneella edullisesti?

Kuumottelisi lähteä vähän ex-tempore. Kerran olen ollut Bajenin matsissa Tele2 areenalla.

Ylimmässä kerroksessa näyttää olevan vielä paikkoja päädyissä ja nurkissa. AIK:n sivuilta löytyy lipunmyyntilinkki. Laivalla olen itse käynyt.
Jalitmane10

Poissa Poissa

Vastaus #2487 : 09.04.2024 klo 13:20:47

Ylimmässä kerroksessa näyttää olevan vielä paikkoja päädyissä ja nurkissa. AIK:n sivuilta löytyy lipunmyyntilinkki. Laivalla olen itse käynyt.
Tattis, vielä laiskan jatkokysymyksenä: kumpi pääty on AIK:n faneilla ja kumpi Djurgårdenin?
juzzz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK

Vastaus #2488 : 09.04.2024 klo 13:25:35

Tattis, vielä laiskan jatkokysymyksenä: kumpi pääty on AIK:n faneilla ja kumpi Djurgårdenin?

Norra on kotipääty, ne näkyy siinä katsomokartassakin.
Gunner16

Paikalla Paikalla

Vastaus #2489 : 09.04.2024 klo 14:32:35

Ainakin pääkaupunkiseudulla asuvalle lentokone useimmiten niin ajallisesti kuin taloudellisestikin parempi vaihtoehto, ellei ole läjää jotain laivayhtiöiden pisteitä tai meinaa syödä laivalla omia eväitä. Satasen kieppeillä yleensä menopaluu-lennot. Ja jos haluaa säästää ja tulla vähän hitaammin Arlandasta Tukholmaan, niin bussi hyvä vaihtoehto junalle.
terwari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tervarit, Liverpool, QPR

Vastaus #2490 : 10.04.2024 klo 12:24:47

Ruotsissa ei ilmeisesti liene tätä (ainakin Englannista tuttua) aikaisemman ostohistorian vaatimusta jos haluaa ostaa lipun Tukholman derbyyn? Olemme puolison kanssa Tukholmassa elokuun puolivälissä jolloin on Djurgården-AIK jonne pitäisi päästä. Varavaihtoehtona ko. kierroksella olisi Brommapojkarna-Häcken tai sitten divarissa Vasalund-Umeå.
Perelman

Poissa Poissa

Vastaus #2491 : 10.04.2024 klo 20:56:57

Ruotsissa ei ilmeisesti liene tätä (ainakin Englannista tuttua) aikaisemman ostohistorian vaatimusta jos haluaa ostaa lipun Tukholman derbyyn? Olemme puolison kanssa Tukholmassa elokuun puolivälissä jolloin on Djurgården-AIK jonne pitäisi päästä. Varavaihtoehtona ko. kierroksella olisi Brommapojkarna-Häcken tai sitten divarissa Vasalund-Umeå.

Ei ole. Yleisen myynnin alkaessa kannattaa olla painelemassa F5:sta.
tietäjae

Poissa Poissa

Vastaus #2492 : 11.04.2024 klo 20:02:59

AIK:n lippukauppa näyttäisi olevan yks kusinen katiska. Nyt kahtena päivänä yrittänyt ostaa lippua, mutta ei ole onnistunut. Klarnan katevarauksen ottaa, mutta epämääräinen Klarnan virhe aukeaa sen jälkeen lippukaupassa. Olin tänään AXS:n (=lippukaupan palveluntarjoaja) livechätin kanssa yhteyksissä. Tämä päättyi siihen, että chättijanari kertoi varaavansa minulle lipun ja lähettävänsä maililla maksulinkin. Ensimmäinen maksulinkki ei näyttänyt toimivan vähää alusta ja seuraavaksi chättijanari sanoi laittavan uuden linkin "soon" ja laittoi välittömästi chätin kiinni. :D Ei ole nyt kahdeksaan tuntiin näkynyt mitään.
Gunner16

Paikalla Paikalla

Vastaus #2493 : 11.04.2024 klo 20:08:32

AIK:n lippukauppa näyttäisi olevan yks kusinen katiska. Nyt kahtena päivänä yrittänyt ostaa lippua, mutta ei ole onnistunut. Klarnan katevarauksen ottaa, mutta epämääräinen Klarnan virhe aukeaa sen jälkeen lippukaupassa. Olin tänään AXS:n (=lippukaupan palveluntarjoaja) livechätin kanssa yhteyksissä. Tämä päättyi siihen, että chättijanari kertoi varaavansa minulle lipun ja lähettävänsä maililla maksulinkin. Ensimmäinen maksulinkki ei näyttänyt toimivan vähää alusta ja seuraavaksi chättijanari sanoi laittavan uuden linkin "soon" ja laittoi välittömästi chätin kiinni. :D Ei ole nyt kahdeksaan tuntiin näkynyt mitään.
Itsellä toimi kuin junan vessa. Tosin en Klarnaa käyttänyt maksutapana.
tietäjae

Poissa Poissa

Vastaus #2494 : 11.04.2024 klo 20:46:07

Itsellä toimi kuin junan vessa. Tosin en Klarnaa käyttänyt maksutapana.
En myös valinnut Klarnaa erikseen, vaan Visa Creditillä maksoin. Klarna toimii heidän kaupassaan korttimaksujen maksuvälittäjänä.
tietäjae

Poissa Poissa

Vastaus #2495 : 12.04.2024 klo 10:06:37

Vastoinkäymiset jatkuu AIK:n lippukaupan kanssa. Nyt korttimaksut muuttuneet katevarauksista maksuiksi asti. Klarnalta kyselin, niin vain käskivät odotella 10 päivää ja palata, jos ei näy palautusta. Spämmäsin AIK:n sähköpostia ja uutta yritystä AXS:n livechätin kautta. Noh, peli DIF:iä vastaan näyttää täyttyvän, rahat kelpaa, mutta lippuja ei näy ja matkat vielä (onneksi?) ostamatta.
Yopo

Poissa Poissa

Vastaus #2496 : 12.04.2024 klo 13:59:43

Ostin myös liput tuohon AIK - Djurgården -matsiin. Kolme kertaa puski erroria maksua tehdessä. Vaihdoin tämän jälkeen läppäriltä puhelimeen ja sieltä sain maksun ensimmäisellä yrittämällä läpi. En osaa sanoa mistä johtui, mutta tällä kokemuksella varmaan eri selaimilla tai laitteilla kannattaa kokeilla.
Swimming Seepra

Poissa Poissa

Vastaus #2497 : 12.04.2024 klo 14:00:04

Onko kukaan onnistunut selvittämään, milloin 2.6. pelattavaan DIF-Hammarby-peliin tulee liput myyntiin? DIF:n nettisivuilta en ainakaan tietoa millään löydä.

Pari vuotta sitten olin katsomassa DIF-AIK, johon sai liput helpohkosti, kun oli koneella päivystämässä lippujen tullessa myyntiin.
Swimming Seepra

Poissa Poissa

Vastaus #2498 : 12.04.2024 klo 15:14:15

Onko kukaan onnistunut selvittämään, milloin 2.6. pelattavaan DIF-Hammarby-peliin tulee liput myyntiin? DIF:n nettisivuilta en ainakaan tietoa millään löydä.

Pari vuotta sitten olin katsomassa DIF-AIK, johon sai liput helpohkosti, kun oli koneella päivystämässä lippujen tullessa myyntiin.

Sain sähköpostiini nopean vastauksen, ja yleinen lipunmyynti alkaa 7.5. klo 14.
Drurmun

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat

Vastaus #2499 : 18.04.2024 klo 18:36:44

Muita forumisteja tulossa ensi viikolla katsomaan loppuunmyytyä DIF-Malmöä?

Sivuja: 1 ... 99 [100] 101 ... 105

Siirry: