FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
04.12.2024 klo 00:38:44 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Mansfield Town F.C. --> Harchester United F.C.?  (Luettu 839 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
äägee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM

: 31.03.2008 klo 18:06:37

Uutinen
Theatre of the Absurd
Businessman comes up with infuriating idea to sell tickets

Is the soccer team you're trying to buy not winning? Well, why not win over the locals by proposing to change the team's name upon purchase.

A Nottinghamshire businessman has done just that. He has entered a bid to change the name of Mansfield Town, who play in Mansfield, England, to that of a fictional team from a Sky TV television drama that is known for winning.

The idea has left the town's mayor furious and the team's fans unimpressed.

"I think it's absolutely ludicrous. It's bizarre to think of changing the name of a club of a town with a 100,000 population after Harchester United [the fictional television show team],” mayor Tony Eggington told the Mansfield Chad newspaper.

Businessman John Batchelor defends the idea by saying something needs to be done to stir up interest in the League Two football club, which is second last in the standings.

"Harchester is a virtual club — Mansfield as a town and club would benefit from that name,'' Batchelor said. “Fans have to accept that to have a professional club, it has to be done on a commercial basis and be profitable — Harchester is easier to promote than Mansfield. It is as simple as that.”

"This would help to make Mansfield more attractive to national concerns, rather than local business. This would help me.''

The Football League said it would also have to approve any change in name if one were to be officially put forth.

http://www.harchester.net/

>:( Toivottavasti tällainen ei toteudu. On se ihmeellistä kun näiltä ei vältytä alasarjoissakaan. Money money money...  :keskari:
obagoal

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle United

Vastaus #1 : 31.03.2008 klo 19:36:30

Isäni on kannustanut Mansfieldia 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Mansfield -paitani muistaakseni sain jo kahden ikäisenä eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannustat Mansfieldia. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Nottinghamia!

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin olen kannustanut Mansfieldia jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Mansfield kannatus on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt kannattaa Mansfieldia kuitenkin jo äärimmäisen kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni Mansfieldia kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Mansfield on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.
Lazy Town

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCK

Vastaus #2 : 31.03.2008 klo 19:42:49

Harchester Unitedille kyllä iso Tuoppi. Dream Team on aivan loistava sarja, toivottavasti tämä Harsesteri nousee vielä sieltä triplapinpistä Valioliigaan. Tämä jos mikä on lutuuria! Ylos
äägee

Poissa Poissa

Vastaus #3 : 31.03.2008 klo 19:43:56

Harchester Unitedille kyllä iso Tuoppi. Dream Team on aivan loistava sarja, toivottavasti tämä Harsesteri nousee vielä sieltä triplapinpistä Valioliigaan. Tämä jos mikä on lutuuria! Ylos
Harchesterille täältäkin  Tuoppi, mutta voisi jatkossakin pysyä siellä TV-maailmassa.
redrum

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Life Sucks...And Then You Die! Just Do It...!

Vastaus #4 : 31.03.2008 klo 19:49:09

Isäni on kannustanut Mansfieldia 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Mansfield -paitani muistaakseni sain jo kahden ikäisenä eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannustat Mansfieldia. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Nottinghamia!

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin olen kannustanut Mansfieldia jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Mansfield kannatus on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt kannattaa Mansfieldia kuitenkin jo äärimmäisen kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni Mansfieldia kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Mansfield on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.

Sama :D Ylos
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #5 : 31.03.2008 klo 19:51:05

Harchesterille täältäkin Ylos Hocknellin veljekset ja Billy O´Neal vaan kärkeen ja Dion Osbourne toppariksi niin aivan varmasti olen bandwagonissa Tuoppi Ja Fletcher ja Scott Lucas sitten penkillä. Mutta jos tosissaan ollaan niin tälläsest leikit vois tosiaan jättää sinne saippuasarjoihin. Tuskin on seuran kannattajat kovin innoissaan tästä.
« Viimeksi muokattu: 31.03.2008 klo 19:58:16 kirjoittanut Thouni »
powderfinger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jämsänkosken Ilves, Huuhkajat, Newcastle United

Vastaus #6 : 31.03.2008 klo 19:59:20

Harchesterille täältäkin Ylos Hocknellin veljekset ja Billy O´Neal vaan kärkeen ja Dion Osbourne toppariksi niin aivan varmasti olen bandwagonissa Tuoppi Harmi, että Fletcher taitaa olla kuollut :( R.I.P. Mutta jos tosissaan ollaan niin tälläsest leikit vois tosiaan jättää sinne saippuasarjoihin. Tuskin on seuran kannattajat kovin innoissaan tästä.

Ei Fletcher ole kuollut, vaan toinen Hocknellin veljeksistä, taisi olla Sean. Fletcher lähti Real Mallorcaan, mutta tuli myöhemmin takaisin.
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #7 : 31.03.2008 klo 20:02:29

Ei Fletcher ole kuollut, vaan toinen Hocknellin veljeksistä, taisi olla Sean. Fletcher lähti Real Mallorcaan, mutta tuli myöhemmin takaisin.
Joo muistin tosiaan väärin, että ketkä tossa lento-onnettomuudessa kuolivat Alas Oli muuten parhaita jaksoja koko loistavan sarjan historiassa Tuoppi :(
hertsi-

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: olavi mäenpää

Vastaus #8 : 31.03.2008 klo 21:51:29

Mansfieldinä pysykööt.
Aquas Claras

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manchester United

Vastaus #9 : 31.03.2008 klo 21:54:31

Luis Amorille kuitenki  :keskari:
Alfredo

Poissa Poissa

Vastaus #10 : 31.03.2008 klo 22:03:11

Sanoisin, että Earls Parkilla olisi paremmat mahkut menestyä  8) Tuoppi
äägee

Poissa Poissa

Vastaus #11 : 01.04.2008 klo 11:11:53

Luis Amorille kuitenki  :keskari:
Ja Didier Baptistille.  >:( Ylimielinen ranskalainen.
BandW

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lena Oberdorf, Pedri

Vastaus #12 : 01.04.2008 klo 11:18:55

Jumaleissoni! :o
Nyt saatana nää idiootit kuriin, Mansfield on Mansfield. Nimeä ei muuteta :keskari:

Sivuja: [1]

Siirry: