FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 10:51:46 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Kumpi on ihkumpi
Inter
TPS
Topic lukkoon ja avajalle bannia

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 451
 
Kirjoittaja Aihe: Inter vs TPS, TPS vs Inter  (Luettu 1144522 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
bergerinpatrik

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LFCInter


Vastaus #50 : 04.04.2008 klo 07:41:13

TPS:n nulikoille  :-[
InterFlower

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter , AC Oulu


Vastaus #51 : 04.04.2008 klo 07:49:13

Tämä on varmaan ihan oikea topicci onnitella TuToa mestaruudesta. Hyvä TuTo, hienoa, että Turussakin on yksi hyvä jääkiekkojoukkue!
theBOAT

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter


Vastaus #52 : 04.04.2008 klo 07:56:07



Erityismaininnan huutonaurun kera ansaitsee joidenkin hintteristien(Lataamo. ym) luoma käsitys suuren maailman tyyliin vasemmisto-oikeisto vastakkainasettelusta.  :D

Heitinpä kissan pöydälle, ketä tarttuu provoon ekana?  :)

Juuri tuo Interin myöhäinen perustaminen johtaa siihen, että seuralla ei ole poliittista kantaa, kuten turkulaisilla seuroilla kuten TPS ja TuTo on ollut vuodesta papu. Inter on jalkapallojoukkue, ei muuta.
Neofunktionalisti

Poissa Poissa


Vastaus #53 : 04.04.2008 klo 08:33:39

TPS-kannattajat gloorihunttereita? Mitäs se Tepsi onkaan voittanut viimeisen kymmenen vuoden aikana, onko muuta kuin pronssimitalit?

Jos edes jollekin Suomessa menestyneelle jalkapalloseuralle olisi kerääntynyt näitä "menestyksen metsästäjiä", olisi suomalainen jalkapallo nykyisin aivan eri tasolla suosion puolesta ja taloudellisilta edellytyksiltään. Suurempana ongelmana menneiltä vuosilta pidän sitä, että edes menestys (kotimaassa) ei ole sytyttänyt. Hyvä vain että edes joku suomalainen seura kiinnostaa aidosti kotiseudullaan.

Suomalaista jalkapalloa voi pahimmassa tapauksessa kohdata muutaman vuoden päästä suuri uhka, uudet katsomoon tulevat ihmiset. Mitä tehdä, jos osa niistä on jopa kendojanareita? Onko FF2:lla milloinkaan mikään hyvin?

Otsikon aiheeseen, Inter voisi nimensä puolesta sopia hyvin samaan perheeseen mm. Milanon, Bratislavan ja Porto Alegren seurojen kanssa. Seuran värien kopioiminen eurooppalaiselta mahtiseuralta on kuitenkin säälittävää. Nappulaliigassa nämä.
Kalza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC HotLips Turku, VCF, AAC-OAF


Vastaus #54 : 04.04.2008 klo 08:35:24

TPS on hieno ja perinteikäs seura  Ylos

TPS:n fanien joukossakin on ainakin muutama asiallinen jamppa, muut näyttäis olevan aika pellejä  >:(

Mutta toki Inter on aina ihkumpi  8)

Samson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots


Vastaus #55 : 04.04.2008 klo 08:42:52

Onko FF2:lla milloinkaan mikään hyvin?
Ei.
Sopeutumaton

Poissa Poissa


Vastaus #56 : 04.04.2008 klo 08:58:21

Muistan vielä kuin eilisen päivän, kun kesällä 2005 olin Ruisrockissa hengailemassa ja sain kännykkääni viestin, että Inter oli onnistunut munaamaan hyvät saumansa intertoton kolmoskierroksella. Lämmittää sydäntä.

Tässä kaveri, joka on löytänyt elämälleen tarkoituksen. Hyvä! 8) Tuoppi Ylos
Sopeutumaton

Poissa Poissa


Vastaus #57 : 04.04.2008 klo 09:00:52

Otsikon aiheeseen, Inter voisi nimensä puolesta sopia hyvin samaan perheeseen mm. Milanon, Bratislavan ja Porto Alegren seurojen kanssa. Seuran värien kopioiminen eurooppalaiselta mahtiseuralta on kuitenkin säälittävää.

Miksi töpsi otti värinsä, koko asunsa Newcastlelta? 8) Tuoppi Ylos
theBOAT

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter


Vastaus #58 : 04.04.2008 klo 09:14:05

Tai Udineselta tai Juventukselta...
sundelin

Poissa Poissa


Vastaus #59 : 04.04.2008 klo 09:17:29

Olen TPS:än gloorihuntteri yli 40 vuotta ;enkä ole koskaan äänestänyt kokoomusta enkä muitakaan  porvaripuoluieta,mutta TPS on minulle aina ollut jotain paljon merkityksellisempää kuin joku puoluepolitiikka. TPS tulee elämään vielä silloinkin kun kaikki ismit ja plastiikit ovat jääneet kaus lyhyen historiansa pimentoon.
Willer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #60 : 04.04.2008 klo 09:20:31

Tai Udineselta tai Juventukselta...
...tai Notts Countylta niinkuin Siena...

Lainaus
TPS have worn the shirts ever since, considering the colours to be aggressive and powerful.

Topicille, saadaan vielä enemmän eloa asetelmaan Ylos
zipe

Poissa Poissa


Vastaus #61 : 04.04.2008 klo 09:23:16

Isäni on kannustanut TPS:aa 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen TPS -paitani muistaakseni sain jo kahden ikäisenä eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannustat TPS:aa. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Interiä!

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin olen kannustanut TPS:aa jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. TPS kannatus on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt kannattaa TPS:aa kuitenkin jo äärimmäisen kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni TPS:aa kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että TPS on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.
enska

Poissa Poissa


Vastaus #62 : 04.04.2008 klo 09:27:13

Isäni on kannustanut TPS:aa 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen TPS -paitani muistaakseni sain jo kahden ikäisenä eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannustat TPS:aa. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Interiä!

Tää ei nyt sopinut tähän.

Neofunktionalisti

Poissa Poissa


Vastaus #63 : 04.04.2008 klo 09:28:35

Miksi töpsi otti värinsä, koko asunsa Newcastlelta? 8) Tuoppi Ylos

Pahoittelut huonosta asian ilmaisusta. Mielestäni siis Interin nimi on vielä oikein hyvä seuralle, muodostuuhan niistä maailmassa eräänlainen löyhä perhe. Kuitenkin jos nimen omaksumiseen yhdistetään vielä saman seuran värien lainaaminen, menee se mauttomuuden puolelle. Interin omistaja on itse haastattelussa myöntänyt värien kopioidun suoraan ulkomailta, olivatpa seuran kakkospeliasun värit vielä joitakin vuosia sitten saman italialaisen suurkaupungin toisen seuran mukaiset (!). Makuasioitahan nämä lopulta kuitenkin ovat.
rc-auto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka


Vastaus #64 : 04.04.2008 klo 09:34:26

Pari hyvää esimerkkiä TPS-fanista, joka kannustaa joukkuetta perinteikkäästi ja jalkapallon takia. Valitettava tosiasia kuitenkin on että kummallisesti sinne katsomoon tuli sitä väkeä kun Sairanen tuli pesemään rahojaan ja ilmaiseksi pääsi. En tiedä mikä on jakauma "tosifanien" ja GH:n välillä, ja ei sinällään kiinnostakaan. TPS:n touhua vaan tullut seurattua vierestä koko jalkapallouran ajan, ja jossain vaiheessa siellä hoidettiin hommat niin heikosti että angstit kasvoivat liian suuriksi. Eikä asiaa auttanut yhtään tietyt nimeltämainitsemattomat pelaajat seeprapaidoissaan...

En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Interiä!

Tälle  :D Inter ja GH ei oikein kulje käsi kädessä. Menestystä tai mitään suurta huumaa, rahoista tai muusta hypestä johtuvaa, ei ole ollut missään vaiheessa. N'Gal nyt aikanaan aiheutti melkoista ihastelua joidenkin suunnalla ja Botha raahasi naisia katsomoon, mutta muuten...  Alas Inter nyt on ensisijaisesti vaihtoehto ja hyvä sellainen! Puoluekantaa on turha vetää urheiluun mukaan, mutta kyllä itsellänikin on varsin vahva käsitys TPS:n kokoomuslaisuudesta. Kansitakit, golf ja porvarihomoilu nyt vain on junnuvuosien peruja, kun TPS:n vuosimaksut oli maksimaalisen korkeita ja junnujen vanhemmat sen mukaisia. Tällä hetkellä ei ole mitään käsitystä tilanteesta, sillä minun sydämeni on sinimusta!
toolman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Inter, Manchester United


Vastaus #65 : 04.04.2008 klo 09:37:05

Miten aktiivisimmat TPS:n / Interin kannattajat ovat "valinneet" leirinsä ja minkä ikäisiniä?
Itse olen vasta viime vuosina innostunut kunnolla Veikkausliigasta ja olen mielelläni nähnyt kummankin kotikaupungin joukkueen pärjäävän.

On tietenkin ymmärrettävää että toisesta seurasta tulee oma suosikki pidemmässä juoksussa, mutta koen myös hieman huvittavaksi esimerkiksi tilanteeen jossa pentuna ollaan leikkikentällä arvottu että "Me ollaan tepsi ja te ootte inter" ja tästä ollaan ajan myötä päädytty tilanteeseen jossa "vihataan" toista seuraa ja käytetään tuntitolkulla aikaa toisen seuran mustamaalaamiseen nettiforumeilla.

TPS:lle & Interille joka tapauksessa menestystä + Ylos Tuoppi

Verikosto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kunnianloukkaukset, oikeusjutut ja mestaruusjuhlat


Vastaus #66 : 04.04.2008 klo 09:42:35

Pahoittelut huonosta asian ilmaisusta. Mielestäni siis Interin nimi on vielä oikein hyvä seuralle, muodostuuhan niistä maailmassa eräänlainen löyhä perhe. Kuitenkin jos nimen omaksumiseen yhdistetään vielä saman seuran värien lainaaminen, menee se mauttomuuden puolelle. Interin omistaja on itse haastattelussa myöntänyt värien kopioidun suoraan ulkomailta, olivatpa seuran kakkospeliasun värit vielä joitakin vuosia sitten saman italialaisen suurkaupungin toisen seuran mukaiset (!). Makuasioitahan nämä lopulta kuitenkin ovat.

Ihan järkeviäkin tepsiläisiä alkanut kirjoittaa tänne, hatunnosto! Tuoppi Itselle futis ei ole uskonto, eikä äidin tai isän korvike, kannatan Interiä, koska tein aikoinaan valinnan jalkapallon ja jääkiekon välillä, Tepsi taisi olla aikamoinen kiekkoseura silloin, halusin jotain muuta.

Interin paidat (väreineen) valittiin äänestyksessä koko Veikkausliigan onnistuneimmiksi, se siitä, makuasioista toki voi kiistellä, muttei se mihinkään johda. Vaikken riemusta hyppisi Interin paitavärityksen tms johdosta, ei se estä minua kannattamasta "omaa" joukkuettani.

Tepsi on panostanut parina viime vuonna Interiä enemmän joukkueeseen, onneksi Håkans on osittain sen takia nyt herännyt, totta helvetissä Inter haluaa olla vähintään TURUN ykkönen.

Kirjoitan tänne, koska muutama Tepsin "kannattaja" on sitä suorastaan kerjännyt. Olen tehtäväni hoitanut, uudet odottavat toisaalla.

Toivotan oikein menestyksekästä liigakautta 2008 molemmille joukkueille!

Inter, Turun ykkönen!
vilsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, VPS, Arsenal, Juventus & Suomen maajoukkueet


Vastaus #67 : 04.04.2008 klo 09:44:22

Miten aktiivisimmat TPS:n / Interin kannattajat ovat "valinneet" leirinsä ja minkä ikäisiniä?
Itse olen vasta viime vuosina innostunut kunnolla Veikkausliigasta ja olen mielelläni nähnyt kummankin kotikaupungin joukkueen pärjäävän.

Tepsiä olen kannattanut niin kauan kuin jaksan muistaa.. Enkä edes tiedä minkä takia loppujen lopuksi aloin kannattamaan Juuri Tepsiä, se on kait jonkinlainen vaisto joka ohjaa hyvän seuran pariin.. :D Ylos
enska

Poissa Poissa


Vastaus #68 : 04.04.2008 klo 09:45:56

Miten aktiivisimmat TPS:n / Interin kannattajat ovat "valinneet" leirinsä ja minkä ikäisiniä?

TPS, nappulaliiga-ikäisenä, pari vuotta ennen TPS:n vierasvoittoa Interistä. Turun Interistä siis ollut tietoakaan tuolloin vielä.
Ulkopuolinen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter


Vastaus #69 : 04.04.2008 klo 09:48:16

Isäni on kannustanut TPS:aa 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen TPS -paitani muistaakseni sain jo kahden ikäisenä eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannustat TPS:aa. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Interiä!

Tää ei nyt sopinut tähän.


Zipe on syntynyt vuonna -88 ja hänen isänsä oli tuolloin kolmenkymmenen (synt. -58). Isä alkoi kannustamaan Tepsua vuonna -76 ja kannattajuus siirtyi tietysti pojalle, vaikka pikku-zipe olisikin salaa halunnut alkaa kannustaa Interiä 14 vuoden ikäisenä TPS:n rämpimisen aikoihin.

Mikä ei sopinut kuvioon?  ???
enska

Poissa Poissa


Vastaus #70 : 04.04.2008 klo 09:50:31

Tää ei nyt sopinut tähän.



Zipe on syntynyt vuonna -88 ja hänen isänsä oli tuolloin kolmenkymmenen (synt. -58). Isä alkoi kannustamaan Tepsua vuonna -76 ja kannattajuus siirtyi tietysti pojalle, vaikka pikku-zipe olisikin salaa halunnut alkaa kannustaa Interiä 14 vuoden ikäisenä TPS:n rämpimisen aikoihin.

Mikä ei sopinut kuvioon?  ???

Oho :) Lukihäiriö.
budikeisari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Bundesliga Fussball


Vastaus #71 : 04.04.2008 klo 09:51:35

Valitettava tosiasia kuitenkin on että kummallisesti sinne katsomoon tuli sitä väkeä kun Sairanen tuli pesemään rahojaan ja ilmaiseksi pääsi. En tiedä mikä on jakauma "tosifanien" ja GH:n välillä, ja ei sinällään kiinnostakaan.

Kuten monesti on jauhettu, niin on orastavaa tyhmyyttä käyttää tuollaista tarjousta hyväkseen. Kupittaalla on vuosia käynyt porukkaa, jotka ovat olleet kiinnostuneita katsomokulttuurista mutta empineet mukaantuloa.

Tepsiä olen kannattanut niin kauan kuin jaksan muistaa..

Sama. Ei ollut vain mitään muuta vaihtoehtoa.Nappulaliigasta tepsiin ja kyllä ne junnuderbyt oli mukavia, aiai  Ylos Tarviiko tätä edes perustella?
« Viimeksi muokattu: 04.04.2008 klo 09:54:23 kirjoittanut budikeisari »
Fitz

Poissa Poissa


Vastaus #72 : 04.04.2008 klo 10:01:37

Hyvä ja tärkeä topikki täynnä asiakirjoittamista  Tuoppi :D

Perinteisen ’istutaan nyt rauhassa’ ja ’kiva kun turkulaisjoukkueet pärjää’ –koulukunnan kasvattina tässä on ollut perässä pysymistä kun superjunnut rakentavat uutta oikeinkannattamiskulttuuria. Hyvähyvä, räksytystähän maailmaan mahtuu ja vastakkainasettelu lisää omalta osaltaan futiskiimaa, joka näyttää olevan jo tässä vaiheessa kautta hyvässä nousussa. Ylos
Willer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #73 : 04.04.2008 klo 10:03:17

Pari hyvää esimerkkiä TPS-fanista, joka kannustaa joukkuetta perinteikkäästi ja jalkapallon takia. Valitettava tosiasia kuitenkin on että kummallisesti sinne katsomoon tuli sitä väkeä kun Sairanen tuli pesemään rahojaan ja ilmaiseksi pääsi. En tiedä mikä on jakauma "tosifanien" ja GH:n välillä, ja ei sinällään kiinnostakaan. TPS:n touhua vaan tullut seurattua vierestä koko jalkapallouran ajan, ja jossain vaiheessa siellä hoidettiin hommat niin heikosti että angstit kasvoivat liian suuriksi. Eikä asiaa auttanut yhtään tietyt nimeltämainitsemattomat pelaajat seeprapaidoissaan...

Tälle  :D Inter ja GH ei oikein kulje käsi kädessä. Menestystä tai mitään suurta huumaa, rahoista tai muusta hypestä johtuvaa, ei ole ollut missään vaiheessa. N'Gal nyt aikanaan aiheutti melkoista ihastelua joidenkin suunnalla ja Botha raahasi naisia katsomoon, mutta muuten...   Inter nyt on ensisijaisesti vaihtoehto ja hyvä sellainen! Puoluekantaa on turha vetää urheiluun mukaan, mutta kyllä itsellänikin on varsin vahva käsitys TPS:n kokoomuslaisuudesta. Kansitakit, golf ja porvarihomoilu nyt vain on junnuvuosien peruja, kun TPS:n vuosimaksut oli maksimaalisen korkeita ja junnujen vanhemmat sen mukaisia. Tällä hetkellä ei ole mitään käsitystä tilanteesta, sillä minun sydämeni on sinimusta!
Varmaan ihan totta, että tuo O-katsomon markkinaidea toimi ja suomifudiksesta tuli helpommin lähestyttävä tuon erittäin hyvän idean takia. Itselläni ainakin on monta entistä "mieshuora" -kaveria jotka vasta kaudella 2006 tulivat katsomoon ja osa niistä näyttää menneen täksi kaudeksi O-katsomoon. Tämä oli vain kanava niille useille jotka jo istuivat katsomossa tai empivät sinne lähtöä. Tässähän se suomifudiksen potentiaali on eli mieshuorissa ja kendojanareissa. Joku voisi kutsua heitä urheilunystäviksi ja ne jotka haluavat asioiden jatkuvan samalla tavalla kuin aiemmin niin kutsuvat heitä eri nimillä.

Ne HC-suomifudispuristit ovat valitettavasti vielä pieni vähemmistö tässä maassa, toki kasvava. Itselläni on aivan sama se keitä siellä katsomossa on ja mistä syystä. Todella hyvältä tuo O-katsomon meininki on näyttänyt olivat siihen liittymisen syyt mitkä tahansa.

Jos omaa henkilökohtaista suhdetta turkulaiseen fudikseen pitää tässä ruotia, niin TPS:n entisiä junnuja sitä ollaan ja en tosiaankaan Hirvensalosta kotoisin, en tosin Lausteelta tai Pansiosta(kaan). Kansitakkia en omista, en siedä golfia ja en äänestä Kokoomusta. Näin ei tapahdu myöskään omassa taustassani. Itselläni kyse on yksinkertaisesti siitä, että Inter ei herätä mitään tuntoja puolesta ei nyt eikä aiemmin. Suurin vitutus on siinä, että suurin osa Interin pelaajista edustaa tyyppiä ala Mutumba. Puoliajan tullessa nämä kaverit jäävät neppailemaan, pomputtelemaan ja korjaamaan hiuksiaan keskialueelle. Siis ammattimaisuus tuntuu olevan jotain sinnepäin tai ainakin asenne. 

Henkilökohtaisesti silti täytyy myöntää, että Toolmanin ajatusmaailma vastaa ihan vähän omaa ajatusmaailmaani tai vitut...vitun hinaajat :keskari: ;)
vilsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, VPS, Arsenal, Juventus & Suomen maajoukkueet


Vastaus #74 : 04.04.2008 klo 10:03:30

Hyvä ja tärkeä topikki täynnä asiakirjoittamista  Tuoppi :D

Kaikille turkulaisten jokkueiden faneille on siirtynyt verenperintönä asiakirjoittamisen taito. :D

 
Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 451
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa