FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 11:52:00 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Kumpi on ihkumpi
Inter
TPS
Topic lukkoon ja avajalle bannia

Sivuja: 1 ... 377 [378] 379 ... 452
 
Kirjoittaja Aihe: Inter vs TPS, TPS vs Inter  (Luettu 1147376 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kim Suomisen ponnari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #9425 : 13.04.2020 klo 14:37:21

Vahvaa suorittamista molemmilta jengeiltä. Siellä ulkkarit painaa pienryhmätreenejä Kupittaalla.

Idiootit.

Miksi näitä janareita ei häädetä luudan ja suolapanosten kanssa huitun helvettiin sillä sekunnilla kun jalallaan astuvat viheriölle? Itse sain ihan saatanallisen läksytyksen kun aamulenkin aikana vähän pumppailin ulkokuntoiluvehkeillä.
vitonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Töpselit


Vastaus #9426 : 13.04.2020 klo 14:43:10

Miksi näitä janareita ei häädetä luudan ja suolapanosten kanssa huitun helvettiin sillä sekunnilla kun jalallaan astuvat viheriölle? Itse sain ihan saatanallisen läksytyksen kun aamulenkin aikana vähän pumppailin ulkokuntoiluvehkeillä.

Kyllä siellä on ainakin helvettiin toivoteltu alasarjafutaajia, jotka on (alle 10 hengen) pienryhmässä käyneet hiukan pallottelemassa. En sitten tiedä, onko TPS:n ja Interin pelaajilla jotenkin eri säännöt.

e. Toki siinä tuossakin tapauksessa jokunen hetki meni eli ihan samantein ei tultu kauniisti ilmoittamaan asiasta.
Kuisma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 261008 | 151119


Vastaus #9427 : 13.04.2020 klo 14:50:53

Turkulaiset liigaseurat kertoivat ennen pääsiäistä neuvottelevansa Palloliiton ja kaupungin kanssa jonkinlaisten pienryhmätreenien aloittamisesta. Interissä pohdintana pienet ryhmät, riittävä etäisyys ja treeneihin/-stä kulkematta kopin kautta. Tähän mennessä treenattu yksin.
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS


Vastaus #9428 : 13.04.2020 klo 14:53:53

Olin just sanomassa että tästähän oli juttua että koitetaan saada treenausmahdollisuutta seuroille. Yleisturhailijat nyt tietysti on saaneet reenata.
marcelo vieira da silva

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Morbo


Vastaus #9429 : 13.04.2020 klo 15:12:39

Miksi näitä janareita ei häädetä luudan ja suolapanosten kanssa huitun helvettiin sillä sekunnilla kun jalallaan astuvat viheriölle? Itse sain ihan saatanallisen läksytyksen kun aamulenkin aikana vähän pumppailin ulkokuntoiluvehkeillä.

No siellä varmaan ei ole kiinnostusta maksaa työntekijöille palkkaa järkkärinä toimimisesta kaupungin kaikilla liikuntapaikoilla?

Ulkokuntoiluvehkeet sen sijaan taitavat olla ihan normaaliin tapaan käytössä, joten taitaa olla tuo kokemuksesi jostain parin viikon takaa? Niitä käyttökielto kosketti vain muutaman päivän ajan.
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #9430 : 13.04.2020 klo 15:24:20

Vahvaa suorittamista molemmilta jengeiltä. Siellä ulkkarit painaa pienryhmätreenejä Kupittaalla.

Idiootit.

Yrittävät varmaan pysyä kilpailijoiden tahdissa:
Uutinen
SJK:n edustusjoukkue on harjoitellut korona-epidemian aikana ilman taukoja pienryhmissä sekä yksilöinä valmentajien alaisuudessa. Pelaajat on jaettu useampaan ryhmään, joissa he harjoittelevat päivittäin, pysyen erossa muista pelaajista sekä seuran henkilökunnasta.
https://www.sjk.fi/w/sjk-paasiaistauolle-fatbike-kisan-myota
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä


Vastaus #9431 : 13.04.2020 klo 15:36:11

Olin just sanomassa että tästähän oli juttua että koitetaan saada treenausmahdollisuutta seuroille. Yleisturhailijat nyt tietysti on saaneet reenata.
Eli koska ollaan yrittämässä, niin saa kieltoa rikkoa, kunhan ei ole alasarjafutaaja? :)
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS


Vastaus #9432 : 13.04.2020 klo 18:09:35

Eli koska ollaan yrittämässä, niin saa kieltoa rikkoa, kunhan ei ole alasarjafutaaja? :)

Ei tietenkään. Mietin että onko jo sovittu jotain, vai mistähän on kyse. Kyllä tuo aika hankalaa tietysti on, mutta en sitäkään ymmärrä ettei yksin saisi käydä potkimassa.
Kalza

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: FC HotLips Turku, VCF, AAC-OAF


Vastaus #9433 : 13.04.2020 klo 18:36:39

Ei tietenkään. Mietin että onko jo sovittu jotain, vai mistähän on kyse. Kyllä tuo aika hankalaa tietysti on, mutta en sitäkään ymmärrä ettei yksin saisi käydä potkimassa.

Kaupungin liikuntapaikat on suljettu 13.5. asti (lukuunottamatta pururatoja), joten Turun kaupungin kentillä ei ainakaan saa käydä potkimassa.
Zlatanic

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GPR FC, futsal, Marcus "Mace" Forss ja Sirbi.


Vastaus #9434 : 13.04.2020 klo 19:09:42

Itse en näe hirveästi moitittavaa siinä, jos joku hassu eristäytynyt ulkkarijoukkio käy keskenään vähän potkiskelemassa.

Kupittaan cittarista loppunut hinuribisset, mutta töpselikaljaa on yllin kyllin. AM kyllä tällä hetkellä, minkä värinen tämä kaupunki on.
Virallinen

Poissa Poissa


Vastaus #9435 : 13.04.2020 klo 19:23:26

Itse en näe hirveästi moitittavaa siinä, jos joku hassu eristäytynyt ulkkarijoukkio käy keskenään vähän potkiskelemassa.

Kupittaan cittarista loppunut hinuribisset, mutta töpselikaljaa on yllin kyllin. AM kyllä tällä hetkellä, minkä värinen tämä kaupunki on.

Tepsikaljaa tilattu enemmän.
pizza slut

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #9436 : 13.04.2020 klo 20:24:37

Kupittaan cittarista loppunut hinuribisset, mutta töpselikaljaa on yllin kyllin. AM kyllä tällä hetkellä, minkä värinen tämä kaupunki on.

Kiva juttu Kimito Brewingille, että hyllystä löytyy ehtaa tavaraa. RPS brewingin "kannattajaolut" on yhtä muovista kamaa kuin hinaar itsekin.
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS


Vastaus #9437 : 13.04.2020 klo 20:26:20

Kaupungin liikuntapaikat on suljettu 13.5. asti (lukuunottamatta pururatoja), joten Turun kaupungin kentillä ei ainakaan saa käydä potkimassa.

Juu tämän ymmärrän. Toisaalta sitten siinä Kupittaan puiston nurmeilla voi toki neppailla. On tämä vähän älytöntä. Tietysti selkeä että ryhmätreenit on kielletty.
Morchen

Poissa Poissa


Vastaus #9438 : 13.04.2020 klo 21:26:39

Tuo ulkoliikuntapaikkojen sulkeminen oli kaupungilta järkyttävä ylilyönti. Meinaavatko pitää ne rokotteeseen asti kiinni? Muutenhan tossa ei ole mitään logiikkaa. Turussa on juuri nyt vähemmän koronaa kuin kertaakaan seuraavan kahden vuoden aikana.
Kim Suomisen ponnari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #9439 : 14.05.2020 klo 19:29:11

Saako TPS täksi kaudeksi maagisen kymmenen ulkkarin rajan rikki? Jos siellä on tässä kaikessa hiljaisuudessa tullut mukaan vielä joku uusi Simonen Serie A -naaraus niin yhtä ulkkaria vaille olisi vielä rajapyykki.
« Viimeksi muokattu: 14.05.2020 klo 19:31:44 kirjoittanut Kim Suomisen ponnari »
6-paikka

Poissa Poissa


Vastaus #9440 : 28.05.2020 klo 03:22:36

Pohdin tässä humalapäissäni, että kummassa kannattajaporukassa on enemmän Beatlesin kuuntelijoita? Se kertoo mielestäni paljon ihmisestä. Ois hauska tehdä äänestys tuosta mut se ois tosi vaikeeta.

Haluaisin myös sanoa, että kaikki mustavalkoinen ajattelu, joka liittyy seuraan nimeltä TPS on mun mielestä tosi tylsää, ällöä ja tyhmää.
Lempilampi

Poissa Poissa


Vastaus #9441 : 28.05.2020 klo 08:24:39

Mitä se kertoo ihmisestä? Vaimo yrittää joskus soittaa Beatlesia. Mä panen kaikin tavoin hanttiin.

E. Nyt kun tarkemmin mietin, niin ei ole yrittänyt enää aikoihin Ylos
« Viimeksi muokattu: 28.05.2020 klo 08:27:48 kirjoittanut Lempilampi »
pizza slut

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #9442 : 28.05.2020 klo 08:36:38

Kai se nyt jotain kertoo jos jaksaa kuunnella jotain Love Me Dota vuositolkulla.
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #9443 : 28.05.2020 klo 08:38:50

Kai se nyt jotain kertoo jos jaksaa kuunnella jotain Love Me Dota vuositolkulla.

Niin kuka nyt kannattais vanhaa, ajatonta, hyvää ja legendaarista, kun voi kannattaa jotain uutta ja muovisempaa ;)
pizza slut

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #9444 : 28.05.2020 klo 09:23:39

Niin kuka nyt kannattais vanhaa, ajatonta, hyvää ja legendaarista, kun voi kannattaa jotain uutta ja muovisempaa ;)

Beatles _vanhaa_ musiikkia? Täältäkö luin? Osahan noista janareista on vielä hengissä.
Lempilampi

Poissa Poissa


Vastaus #9445 : 28.05.2020 klo 09:32:12

Olisi varmaan pitänyt syventyä tähän teemaan ENNEN kuin menin kosimaan :(
Norppa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS


Vastaus #9446 : 28.05.2020 klo 09:33:37

aijjjämtiegmääänaijjjämtivoooolrus
Vahanukke

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Johan Cruyff Boozing Society


Vastaus #9447 : 28.05.2020 klo 09:40:13

Kai se nyt jotain kertoo jos jaksaa kuunnella jotain Love Me Dota vuositolkulla.


On niillä toinenkin laulu.

https://www.youtube.com/watch?v=vWW2SzoAXMo   

Tuoppi
juha_h

Poissa Poissa


Vastaus #9448 : 28.05.2020 klo 10:12:40

                             Helter Skelter= Charles Manson=Rasisti=Natsi=Interisti
                            
                             Hävetkää


              

   P.s Joojoo lapsellista, mutta minä olen.

P.s.s Siis lapsellinen
« Viimeksi muokattu: 28.05.2020 klo 10:15:21 kirjoittanut juha_h »
Vahanukke

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Johan Cruyff Boozing Society


Vastaus #9449 : 28.05.2020 klo 10:32:26

                            Helter Skelter= Charles Manson=Rasisti=Natsi=Interisti
                            
                             Hävetkää


              

   P.s Joojoo lapsellista, mutta minä olen.

P.s.s Siis lapsellinen


Ai kun vainoharhainen Manson kuulee päässään, että Paul McCartney lähettää hänelle salaisia viestejä, se tekee biisistä noi mitä sanot?

Tässä viestissä on sulle sanoma, lue tämä takaperin.

Tuoppi

https://fi.wikipedia.org/wiki/Helter_Skelter  


https://en.wikipedia.org/wiki/Helter_skelter_(ride)     

« Viimeksi muokattu: 28.05.2020 klo 10:38:08 kirjoittanut Vahanukke »

 
Sivuja: 1 ... 377 [378] 379 ... 452
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa