FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
01.12.2024 klo 06:26:42 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Djurgårdens IF - Halmstads BK 13.4.2008  (Luettu 970 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
iisakki

Poissa Poissa

: 04.04.2008 klo 14:50:05

Olemme menossa 11 hengen porukalla katsomaan kyseistä matsia, vaikka AIK:n mies olenkin. Toivottavasti tunnelma on taattua Allsvenskan-laatua. Paikat ovat ainakin fanikatsomoiden välistä.

Raporttia seuraa.

Sattuuko ketään muita forumisteja samaan peliin?
Cannavaro

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jazz ja Bakfylla BK

Vastaus #1 : 06.04.2008 klo 00:09:42

Itse olen myös joukkueeni mukana saapumassa paikalle.
iisakki

Poissa Poissa

Vastaus #2 : 15.04.2008 klo 18:41:00

No niin, nyt on tullut sitten koettua toisenkin tukholmalaisjoukkueen kotiottelu.

Tunnelma oli pettymys. Parin "toinen katsomonpuoli huutaa, toinen katsomonpuoli vastaa" -laulun aikaan kuuluikin jo jotakin meidänkin katsomossamme. "Full fart framåt - håll tätt bakåt" kuuluikin tosin jo komeasti. Ylos Fanikatsomo lauloi melko harvoin, mutta silloin paikan päällä fanikatsomossa olisikin ollut hyvä meininki.

Sää oli aluksi sateinen, mutta pelin alkaessa sade oli jo lakannut.

Peli oli Djurgårdenin hallintaa. DIF:n iskettyä pari helpohkoa maalia löysi toisen puolivälierän lopussa Halmstadkin maalijyvän. Peli päättyi Halmstadin parista pikkumylläkästä huolimatta 2-1 kotijoukkueelle.

Olin tunti ennen matsia paikalla ja sain kärsiä jotakin arpakuponkeja kaupanneiden pikkupoikien jatkuvista myyntiyrityksistä. Myyntikojuilla kävellessä ja katsomossa ollessa minulle tultiin kauppaamaan varmaan kymmenisen kertaa. En ostanut.

Pari räpsyä:

Tukholman olympiastadion tunti ennen peliä. Rakennettu v. 1912 ja noin 14 000 katsomopaikkaa.

Päädyn tervehdys.

Järnkaminernan yhdessä bannerissa viitattiin vireillä olevaan Ruotsin lakialoitteeseen. Siinä luki "Sexualbrott 4 mån, pyroteknik 6 mån - lagens logik?".

Halmstads BK:n pieni kannattajajoukko klocktornet-päädyssä. Kuten näkyy, hienot leijonatolpat olivat näköesteenä.

Päätyjä lukuun ottamatta stadion oli melko täynnä. Paikalla kuulutettiin olevan lähes 9 000 ihmistä, mutta yleisö buuasi tälle.
« Viimeksi muokattu: 15.04.2008 klo 18:51:33 kirjoittanut iisakki »
Shefki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi ja HIF

Vastaus #3 : 15.04.2008 klo 21:42:49

Paikalla kuulutettiin olevan lähes 9 000 ihmistä, mutta yleisö buuasi tälle.
Suomessa olisi ollu päinvastoin  ;)
Cannavaro

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jazz ja Bakfylla BK

Vastaus #4 : 16.04.2008 klo 19:41:57

Ihan hienoja kuvia. Ylos Itsellänikin oli tarkoitus räpsiä muutama kuva, mutta unohdin ottaa kameran matkaan mukaan.
Pelihän ei sinänsä ollut mitään kaunista, aika paljon pelattiin pitkää. Hyvä silti, että muutama maali nähtiin.

Sivuja: [1]

Siirry: