FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 08:11:27 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2 ... 5
 
Kirjoittaja Aihe: Liigacupin hulinat?  (Luettu 9692 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!


: 14.04.2008 klo 11:38:14

Itse olin paikalla ihmettelemässä kahden passiivisen ja kylmettyneen joukkueen kamppailua, joten itse jalkapallotapahtumana ottelu ei ollut kovinkaan näyttävä. Ja katsomosta puuttuivat lämmittimet...

Mitäs hulinoita stadikan edessä oli oikein tapahtunut? Itse läksin ottelun jälkeen lähikuppilaan istuskelemaan ja lämmittelemään. Jos joku paikalla ollut voisi valottaa mitä oikeasti tapahtui?

Juteltuani muutaman hepun kanssa stadikan edessä. Satuin olemaan tässä TPS fanipäädyssä, ja siellä oli muutama TPS kaulaliinan kasvoille vetänyt kaveri, joka huuteli, että "nyt hulinoidaan" tai jotain. En juurikaan noteerannut asiaa, vaan ajattelin, että kyseessä oli alkoholin aiheuttama aivopieru.

Myös eräät TPS fanitoiminnan aktiivijäsenetkin (nimiä tässä on turha alkaa tuomaan esille) sattuivat sanomaan kyseenalaisia juttuja minun korvani alla, joten herää kysymys, että mahtaako TPS organisaationa olla aivan tiettyjen fanitoiminnan osa-alueiden takana. En ala tässä kertomaan mistä oli kyse, mutta luettuani Iltasanomat, oli vain pakko laittaa tämäkin juttu tähän. Jos on kytköksissä organisaation toimintaan, kannattaa omaa toimintaansa hieman miettiä.

Juurikin näin...
http://www.turunsanomat.fi/urheilu/?ts=1,3:1006:0:0,4:6:0:1:2008-04-14,104:6:533385,1:0:0:0:0:0:

Omia pitää kannattaa ja kuuluukin, mutta pelin jälkeinen toiminta on eri asia. Itse vanhana kuningaslajin edustajana tiedän, että se mitä tapahtuu ottelun jälkeen jää kentälle, ja kentän ulkopuolella vastustajia ja kannattajia kunnioitetaan. Jotenkin tuntuu, että suurin osa näistä faneista eivät ole koskaan pelannut itse kyseistä lajia. Ei sanomatalehdestä opi jalkapallon syviä merkityksiä ja lajin ulottuvuuksia. Siispä voisin tässä todeta, että ellet ole pelannut tai et ole muuten riittävän fiksu kannattajaksi, ala jääkiekkofaniksi - siellä ei tarvitse olla niin fiksu.   

Noh, en epäile yhtään, etteivätkö Interfanit olisi provoisoineet tai muulla tavalla ärsyttäneet, mutta molemmille faniryhmille tiedoksi, että olitte edustamassa Turkua, joten fiksu käyttäytyminen kuningaslajissa on ainakin omasta mielestäni edellytys. En myöskään arvostanut muutamia Interfanien huutoja tietyille TPS pelaajille. Siinä olisi hieman parannettavaa.




Ja niin, helsinkiläiset ystäväni kiittivät autuaasti molempien faniryhmien tunnelmaa ottelun aikana. Tekivät kuulemma ottelusta jalkapallo-ottelun jaksettuaan kannattaa omiaan läpi koko ottelun. Ylos
« Viimeksi muokattu: 14.04.2008 klo 12:29:19 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #1 : 14.04.2008 klo 14:38:17

Niin tietääks kukaan muuten et oliks siel oikeesti jotain hulinoit matsin jälkeen? :o Jostain kuulin, että olisi jotain huligaaneja siellä riehunut? Onks kukaan muu kuullu tälläsestä?
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!


Vastaus #2 : 14.04.2008 klo 15:11:42

Itse paikalla olleena lähdin pois ennen kuin mitään edes alkoi tapahtumaan. Lehdestä luin vain, että poliisilla oli töitä. Harmi jos yksittäiset huligaanit pilaavat ryhmien maineen. Tosi sääli...

Mutta, uskon vakaasti, että tämä oli vain yksittäinen tapahtuma, joka ei tule toistumaan. Ylos
Homer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #3 : 14.04.2008 klo 15:22:18

 Ylos

turkulaisuudelle

Milloin Turku myydään Ruotsille?

Siinä voittaisivat molemmat maat.
Santos

Poissa Poissa


Vastaus #4 : 14.04.2008 klo 15:46:06

" Ylos" juntti  ::)
Paul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #5 : 14.04.2008 klo 15:49:57

Ylos

turkulaisuudelle

Milloin Turku myydään Ruotsille?

Siinä voittaisivat molemmat maat.

Muualla nukuttiin karhun kanssa kun Turussa oli kulttuuria  Ylos
doppelgänger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Inter


Vastaus #6 : 14.04.2008 klo 16:28:17

Muualla nukuttiin karhun kanssa kun Turussa oli kulttuuria  Ylos

Paino olla-verbin imperfektimuodolla  Ylos
InterFlower

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter , AC Oulu


Vastaus #7 : 14.04.2008 klo 16:55:51

Koska tätä ei ole vielä lukittu, ehdin kommentoida tuota Interiläisten "törkeää lakanaa".


Lainaus edellä linkitetystä TS:n artikkelista:

Lainaus
TPS:n kannattajaryhmien Sissiryhmän ja Raitapaitojen capoksi kutsuttu vetäjä Jaakko Koski on pahoillaan siitä, että tilanne liigacupin loppuottelussa riistäytyi käsistä.

- Olen kiertänyt jalkapallomatseja seitsemän vuotta, ja tämä oli ensimmäinen kerta kun kukaan lähti putkaan. Aina ennen kuittailu on pysynyt verbaalisella tasolla. Tämä on tosi valitettavaa. Mielestäni väkivalta ei kuulu TPS:n kannattajien toimintaan, Koski painottaa.

Hän muistuttaa, että provosointia harrastivat kummankin joukkueen kannattajat.

- Me lauloimme ”Mä vihaan Interii”- laulua, ja niillä oli valtava lakana, missä meitä raitapaitoja haukuttiin Jakosen huoriksi.



Niin, tämä Jakosen huorat on ikivanha chantti, sitä on huudeltu derbyissä kaikille tepsiläisille ja välillä tuomarillekin. Ehkä raitapaitojen uusien maksettujen jäsenten pitäisi vähän perehtyä turkulaiseen jalkapallokulttuuriin, se on muutakin kuin juomat ja joukkueen huivi kaulassa.

(Edit: yhdys sana)
Willer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #8 : 14.04.2008 klo 17:02:40

Koska tätä ei ole vielä lukittu, ehdin kommentoida tuota Interiläisten "törkeää lakanaa".


Lainaus edellä linkitetystä TS:n artikkelista:


Niin, tämä Jakosen huorat on ikivanha chantti, sitä on huudeltu derbyissä kaikille tepsiläisille ja välillä tuomarillekin. Ehkä raitapaitojen uusien maksettujen jäsenten pitäisi vähän perehtyä turkulaiseen jalkapallokulttuuriin, se on muutakin kuin juomat ja joukkueen huivi kaulassa.

(Edit: yhdys sana)
Kerrohan mulle mihin tämä Jakosen huorat viittaa? Itse en kuulu raitapaitoihin, sissiryhmään tai O-katsomoon mutta tuohon kaikille tepsiläisille kategoriaan kuulun niin huudat mulle sitten matsissa ja muutenkin Jakosen huora. Niin kerro mulle miksi olen Jakosen huora, sillä en ole koko miestä koskaan edes tavannut?
Daimon

Poissa Poissa


Vastaus #9 : 14.04.2008 klo 17:04:22

Niin, tämä Jakosen huorat on ikivanha chantti, sitä on huudeltu derbyissä kaikille tepsiläisille ja välillä tuomarillekin. Ehkä raitapaitojen uusien maksettujen jäsenten pitäisi vähän perehtyä turkulaiseen jalkapallokulttuuriin, se on muutakin kuin juomat ja joukkueen huivi kaulassa.

Tai ehkä teidän pitäisi huutaa vähän kovempaa?
InterFlower

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter , AC Oulu


Vastaus #10 : 14.04.2008 klo 17:33:56

Kerrohan mulle mihin tämä Jakosen huorat viittaa? Itse en kuulu raitapaitoihin, sissiryhmään tai O-katsomoon mutta tuohon kaikille tepsiläisille kategoriaan kuulun niin huudat mulle sitten matsissa ja muutenkin Jakosen huora. Niin kerro mulle miksi olen Jakosen huora, sillä en ole koko miestä koskaan edes tavannut?

Ei tarvitse tavata miestä ollakseen miehen €oohien pauloissa. Siihen se viittaa.
Willer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #11 : 14.04.2008 klo 17:35:09

Ei tarvitse tavata miestä ollakseen miehen €oohien pauloissa. Siihen se viittaa.
Eli olen siis GH?
ruonansuu

Poissa Poissa


Vastaus #12 : 14.04.2008 klo 17:49:00

Ei nyt kaiken maailman chanteille tarvitse löytää järjellistä selitystä. Toki on toivottavaa että fanit kannattavat omiaan, eivätkä huutele tai provosoi turhaan vastustajia tai heidän kannattajiaan. En ole ikinä ymmärtänyt mitä voittaa toisia haukkumalla kun samalla energialla voisi kannattaa omiaan.
Le God

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hard Bass


Vastaus #13 : 14.04.2008 klo 17:58:30

En ole ikinä ymmärtänyt mitä voittaa toisia haukkumalla kun samalla energialla voisi kannattaa omiaan.

Koska se on hauskaa ja ottaa vastapuolta päähän?
InterFlower

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter , AC Oulu


Vastaus #14 : 14.04.2008 klo 18:26:30

Nk. hevosenleikki on tosin huumorintajuttomille pikkusieluille liian vaikea laji.
kurwaslobo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: öly


Vastaus #15 : 14.04.2008 klo 18:29:03

Eiköhän se Interkin pyöri Håkansin euroilla ja ennen markoilla, onko se nyt tollasen itkupotkuraivarin paikka jos sillä vanhalla perinteiselläkin on asiat hyvin ja rahaa osataan käyttää oikein toisin kuin Internazionale-halpa kopiossa Alas
Mitäs hauskaa niissä derbyissä ja liigassa yleensäkään olisi turkulaisten kannalta jos TPS pelaisi vielä ykköstä ja liigassa yrittäisi säilyä vuosi toisensa jälkeen Håkansin muoviviritelmä.

Liigassa taitaa tätä nykyä olla enää muutama vanha perinteinen seura TPS, HJK, FF Jaro, MIFK ja loput enemmän tai vähemmän muovisia viritelmiä.
« Viimeksi muokattu: 14.04.2008 klo 18:36:12 kirjoittanut luisfigo »
Willer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #16 : 14.04.2008 klo 18:33:22

Nk. hevosenleikki on tosin huumorintajuttomille pikkusieluille liian vaikea laji.
En ole sitä mutta en jaksa lukea tuollaista typerää yleistämistä. Jos sun mielestä hienoa huutaa kaikille tepsiläisille ja tuomareille Jakosen huorat niin go for it. Ylos Vituttaa vaan tuollainen kendojanari, GH since 07, teiniuhoajat jne. yleistäminen ihan kuin se kattaisi kaiken.

Halusin vain tietää, että miksi huudat mulle jos mulla TPS:n huivi kaulassa, että olen Jakosen huora. Et vastannut siihen ja kaikesta päätellen se on vain äärimmäisen hauskaa. Äärimmäistä verbaaliakrobatiaa ja kieltämättä itseäni huvittaisi suunnattomasti kuulla tuo derbyssä.

InterFlower

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter , AC Oulu


Vastaus #17 : 14.04.2008 klo 18:42:34

Hyvä nimimerkki Willer, ihan kaikki ei pyöri juuri sinun napasi ympärillä, vaan asioilla on suurempia yhteyksiä.

Juuri luin jostain lehdestä, että Tepsiin aiotaan sijoittaa niin paljon rahaa kuin tarvitaan, että se nostetaan eurooppalaisen huippujalkapallon tasolle.

Eihän siinä mitään, mielenkiinnolla odotamme, pääseekö rahalla jatkossa paremmin ja saako hevosella ja silleen.


Edit: Ja derbyyn suunnitellaan jo lakanoita  ;)
« Viimeksi muokattu: 14.04.2008 klo 18:43:39 kirjoittanut InterFlower »
Willer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #18 : 14.04.2008 klo 18:53:46

Hyvä nimimerkki Willer, ihan kaikki ei pyöri juuri sinun napasi ympärillä, vaan asioilla on suurempia yhteyksiä.

Juuri luin jostain lehdestä, että Tepsiin aiotaan sijoittaa niin paljon rahaa kuin tarvitaan, että se nostetaan eurooppalaisen huippujalkapallon tasolle.

Eihän siinä mitään, mielenkiinnolla odotamme, pääseekö rahalla jatkossa paremmin ja saako hevosella ja silleen.


Edit: Ja derbyyn suunnitellaan jo lakanoita  ;)
Joo ehkä tämä ei nyt johda mihinkään(ei vaan malttanut olla tarttumatta). ;)

Lainaus
Juuri luin jostain lehdestä, että Tepsiin aiotaan sijoittaa niin paljon rahaa kuin tarvitaan, että se nostetaan eurooppalaisen huippujalkapallon tasolle.
Enkä myöskään tähän, ehkä tämä ei kuitenkaan ole mahdollista koskaan. Pohjoismaisen huippujalkapallon tasolle ehkä jossain hamassa tulevaisuudessa.

E: lisätään nyt hymiö ettei tule väärinkäsityksiä...
« Viimeksi muokattu: 14.04.2008 klo 19:00:25 kirjoittanut Willer »
jaanu$

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tiiseli since 4eva


Vastaus #19 : 14.04.2008 klo 19:01:20




Niin, tämä Jakosen huorat on ikivanha chantti, sitä on huudeltu derbyissä kaikille tepsiläisille ja välillä tuomarillekin.

mihis säveleen tätä veeään?
Hellhammer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, AC Sauvo


Vastaus #20 : 14.04.2008 klo 19:55:28

mihis säveleen tätä veeään?
Ollaan yleensä pyritty vetämään toi silleen kivasti stemmoissa, riippuen kuinka monta "laulajaa" on. Jokainen valitsee jonkun nuotin oktaavin sisältä ja lähtee siitä fiiliksen mukaan. Voittaa muuten 90% Suomen euroviisusähellyksistä!
Paul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #21 : 14.04.2008 klo 20:01:56

Niin, tämä Jakosen huorat on ikivanha chantti, sitä on huudeltu derbyissä kaikille tepsiläisille ja välillä tuomarillekin. a.

Tästä lisätietoa. Hei, mitä joukkuetta kannatat?
Hellhammer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, AC Sauvo


Vastaus #22 : 14.04.2008 klo 20:05:44

Tästä lisätietoa. Hei, mitä joukkuetta kannatat?
Jo muinaiset etruskit chanttasivat tuota Gregorianin hengessä. Itse tosin kuulin kyseisen veisun ensimmäisen kerra viime kaudella ekassa paikallismatsissa. No, on se "ainakin" vuoden vanha =/
Iron Hammer

Poissa Poissa


Vastaus #23 : 14.04.2008 klo 20:08:31

Toki on toivottavaa että fanit kannattavat omiaan, eivätkä huutele tai provosoi turhaan vastustajia tai heidän kannattajiaan. En ole ikinä ymmärtänyt mitä voittaa toisia haukkumalla kun samalla energialla voisi kannattaa omiaan.

Jossain puunhalaajien foorumeilla nämä. Tervetuloa jalkapallokatsomoon Ylos
Chegue

Poissa Poissa


Vastaus #24 : 14.04.2008 klo 20:24:22

Melkoinen kukkahattujen esiinmarssi tapahtunut foorumilla tapauksen johdosta. Alas

 
Sivuja: [1] 2 ... 5
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa