FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.04.2024 klo 14:29:25 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 12
 
Kirjoittaja Aihe: Kampman vai Juntunen vai molemmat  (Luettu 18515 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
FutisFani

Poissa Poissa


Vastaus #225 : 07.11.2006 klo 23:17:33

Täällä vaan turhan moni kitisee tietämättä niitä faktoja. En väitä että itsekkään tiedän kaikkea, mutta ainakin lähtökohdat kaikki tietää.

Mikä oli tilanne oululaisessa jalkapalloilussa ennen AC:ta ja Juntusen työtä jonka hän yhdistämisen eteen teki? Paljonko oli euroja futiksessa silloin, ennen kun Juntunen työllään toi rahaa futikseen Oulussa? Toisaalta Hape valmensi joukkueen hienosti nousuun! Tärkeä tekijä siis myös! Eiköhän molemmat kyseessä olevat herrat ole melko persoonia, jolloin niitä ristiriitoja myös tulee. Tulokset ovat kuitenkin olleet loistavat.

Lopettakaa siis turha kitinä ja vikinä... "Aikuiset ihmiset"... Ja puhukaa kun on oikeita faktoja pöydässä!
kinkladze

Poissa Poissa


Vastaus #226 : 07.11.2006 klo 23:20:19

Kerrankin asiaa. Futisfanille  Ylos Tuoppi
Kolomen Kopeekan Keegan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO, IVFC, MTK Hungária ja Ikitaistelija TARE.


Vastaus #227 : 07.11.2006 klo 23:54:40

- Täh! Täällähän on tähän asti oltu lähes yksimielisiä siitä, että juuri Miika on ollut se talousmies, joka on kantanut kassikaupalla sponsorirahaa seuraan.

Näin on ollut aiemmin, mutta typerällä käytöksellään Juntunen on poltellut siltoja paikallisen liike-elämän suuntaan viime aikoina. Ajat ovat muuttuneet, valitettavasti. Itse arvostan toki Miigan toimintaa seuran eteen kuluneina vuosina, mutta nyt on selkeästi muutoksen aika. Juntsan mopo on karannut käsistä lopullisesti.  Punainen

kinkladze

Poissa Poissa


Vastaus #228 : 08.11.2006 klo 00:25:55

KK ;D
« Viimeksi muokattu: 08.11.2006 klo 01:31:11 kirjoittanut kinkladze »
Hayes

Poissa Poissa


Vastaus #229 : 08.11.2006 klo 01:27:47

Tosin kerran pääsin sisää kirjastokortilla, ku ei ne järkkäritkää oo perillä millä kaikilla korteilla sinne sisään pääsee.

Olinpa unohtaa. Näille suoraan sydämestä  :keskari:  Punainen
Addick

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: tähtivalmentaja.


Vastaus #230 : 08.11.2006 klo 03:18:02

Itse en maksanut AC:n matseihin sisäänpääsyä kertaakaan koko kauden aikana, mutta sen ainoan kerran, kun oikeasti olin oikeutettu ilmaiseen sisäänpääsyyn jouduin vaikeuksiin portilla. Ei siinä kuitenkaan mitään, toivon mukaan ensi kaudellakin pääsee iisisti sisään, kunhan tietää keinot. Muuten tullee tapahtumaan sellainen juttu, että meikäläistä ei kovin usein AC:n matseissa nähdä.
lasiton

Poissa Poissa


Vastaus #231 : 08.11.2006 klo 03:40:10

Itse en maksanut AC:n matseihin sisäänpääsyä kertaakaan koko kauden aikana, mutta sen ainoan kerran, kun oikeasti olin oikeutettu ilmaiseen sisäänpääsyyn jouduin vaikeuksiin portilla. Ei siinä kuitenkaan mitään, toivon mukaan ensi kaudellakin pääsee iisisti sisään, kunhan tietää keinot. Muuten tullee tapahtumaan sellainen juttu, että meikäläistä ei kovin usein AC:n matseissa nähdä.

 >:( :keskari:
Viikinki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Viikingit


Vastaus #232 : 08.11.2006 klo 03:44:17

Sinua siis kiinnostaa tukea AC Oulua pummikatsojana? ::)
Superspur

Poissa Poissa


Vastaus #233 : 08.11.2006 klo 07:10:50

Itse en maksanut AC:n matseihin sisäänpääsyä kertaakaan koko kauden aikana, mutta sen ainoan kerran, kun oikeasti olin oikeutettu ilmaiseen sisäänpääsyyn jouduin vaikeuksiin portilla. Ei siinä kuitenkaan mitään, toivon mukaan ensi kaudellakin pääsee iisisti sisään, kunhan tietää keinot. Muuten tullee tapahtumaan sellainen juttu, että meikäläistä ei kovin usein AC:n matseissa nähdä.

tuskin kukaan jää kaipaamaan pummeja.. Siis onko tuo nyt oikeasti ylpeilyn aihe, että ei oo maksanut eikä tukenut. Eiköhän nämä hommat liigassa tarkennu.. toivottavasti. Minä maksan lippuni ja olen ylpeä siitä. Tosin joskus firman viplippukin on ollut käytössä.

vapaamatkustajille aina  :keskari:

Ite meen ainaki isäukon työpaikalta saadulla ilmaiskortilla sisää, ja sinne yritykseen ladottu kymmeniä ilmaiskortteja, ja tuskin on ainua firma johon näitä on jaettu..

Ite pääsin sisää yrityksen ylijäämälipuilla, ku ei oikein ihmisiä kiinnosta noi AC Oulun pelit....niitä sitte jaellaan sukulaisille ja tuttaville...Tosin kerran pääsin sisää kirjastokortilla, ku ei ne järkkäritkää oo perillä millä kaikilla korteilla sinne sisään pääsee.

koita ny sinäki päättää millä kortilla tai lipulla niiissä peleissä käyt. Tuskin on tarvetta ollut kirjastokorttiin, jos yrityksessä on ihan kymmenittäin ilmaiskortteja.

Paskanjauhajille aina :keskari:
« Viimeksi muokattu: 08.11.2006 klo 07:14:14 kirjoittanut Superspur »
franky

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Oululainen jalkapallo


Vastaus #234 : 08.11.2006 klo 09:33:53

Jospa on niin nuori veijari vielä ettei ole varaa maksaa vielä lippuaan? Tulevalle lipunmaksajalle  Ylos
The Real Wolf

Poissa Poissa


Vastaus #235 : 08.11.2006 klo 10:01:51

Jospa on niin nuori veijari vielä ettei ole varaa maksaa vielä lippuaan? Tulevalle lipunmaksajalle  Ylos

- Satiainen on niin pieni, että livahtaa sisään huomaamatta.
Vuoden Vaihde

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF


Vastaus #236 : 08.11.2006 klo 10:09:40

- Satiainen on niin pieni, että livahtaa sisään huomaamatta.

No näinhän se tuntuu olevan Addickin kohalla kans...Kannattaa kirjotella jalkapalloaiheiselle forumille ja elvistellä sillä, että en ole maksanut kertaakaan sisälle ja jos muuten joudun ens vuonna maksamaan niin enpäs tulekaan...ei haittaa..ei teitä kaivata jos ei kerran jalkapallo sen vertaa kiinnosta että vois sitä 5-8€ maksaa...
Juurikasvu

Poissa Poissa


Vastaus #237 : 08.11.2006 klo 10:12:00

Mukavan rauhallista tällä rintamalla,lienee työrauha saatu ,vihdoin ??? Vai onko tyyntä "myrskyn edellä" ???
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #238 : 08.11.2006 klo 10:14:55


Vapaamatkustajille  :keskari: VArsinaisia jalkapallon seuraajia ja kannattajia täälläkin pyörii  :keskari:
Vuoden Vaihde

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF


Vastaus #239 : 08.11.2006 klo 10:21:06

Mukavan rauhallista tällä rintamalla,lienee työrauha saatu ,vihdoin ??? Vai onko tyyntä "myrskyn edellä" ???

"Rintamalla" taitaa olla "asemasotavaihe" menossa..
valelaukaus

Poissa Poissa


Vastaus #240 : 08.11.2006 klo 10:22:09

Hape Kampman pitää tänään "yhteistyöpalaverin" oululaisille jalkapallotoimijoille, jossakin ,johonkin aikaan ??? Kun miettii pöydän ääressä istuvat, tulee varmaan hyviä päätöksiä :) (toki en tiedä keitä,mutta voinen kuvitella)
Spili

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu


Vastaus #241 : 08.11.2006 klo 10:38:49

.ei teitä kaivata jos ei kerran jalkapallo sen vertaa kiinnosta että vois sitä 5-8€ maksaa...

Jospa se onkin niin, että jalkapallo kiinnostaa, mutta AC Oulu ei?  ;D

Ps. Itsehän luonnollisesti maksan pääsylippuni myös ACOn peleihin.

Aikamoista off-topikkia tungin henkevän keskustelun lomaan, siitä itselleni  Keltainen
Vuoden Vaihde

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF


Vastaus #242 : 08.11.2006 klo 11:03:17

Jospa se onkin niin, että jalkapallo kiinnostaa, mutta AC Oulu ei?  ;D

Ps. Itsehän luonnollisesti maksan pääsylippuni myös ACOn peleihin.

Aikamoista off-topikkia tungin henkevän keskustelun lomaan, siitä itselleni  Keltainen

No vopite sitten mennä kattomaan sitä jalkapalloa joka kiinnostaa ja maksaa siitä  >:(

Spilille toki  Ylos kun maksaa lippunsa ja tämäkin Topikki on saatu taas täyteen jotain ihan muuta mutta niinkai nämä oulun topicit on kaikki...
satiainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OPS


Vastaus #243 : 08.11.2006 klo 11:58:56

Ite maksoin kiltisti sillon, ku OLS pelas ykköstä, ei mua tuota Juntusen porukkaa kiinnosta tukia...
kinkladze

Poissa Poissa


Vastaus #244 : 08.11.2006 klo 12:09:12

Jaahas, eli tilanne on nyt se, että AC ei pysty tekemään pelaajasopimuksia, koska on epäselvyyttä kumpi osapuoli, tuleva OY vai ry, hoitaa pelaajasopimukset liigaseuralle. Muutama pelimies on jo lähtenyt pois seurasta, kun tilanteeseen ei ole ssatu selvyyttä ja ry ei ole uskaltanut palkata ketään(Hapea lukuunottamatta). Tilanne voi kestää jopa kuukausia ja silloin on jo liian myöhäistä. Junnuilla liigacupiin?  ;D
Kolomen Kopeekan Keegan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO, IVFC, MTK Hungária ja Ikitaistelija TARE.


Vastaus #245 : 08.11.2006 klo 13:43:43

Itse en maksanut AC:n matseihin sisäänpääsyä kertaakaan koko kauden aikana, mutta sen ainoan kerran, kun oikeasti olin oikeutettu ilmaiseen sisäänpääsyyn jouduin vaikeuksiin portilla. Ei siinä kuitenkaan mitään, toivon mukaan ensi kaudellakin pääsee iisisti sisään, kunhan tietää keinot. Muuten tullee tapahtumaan sellainen juttu, että meikäläistä ei kovin usein AC:n matseissa nähdä.

Tálle tosiaan varaukseton  >:( :keskari: , ei tartte janarin tulla ollenkaan ens vuonna
Gunner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nuolen pääkirjoitusta


Vastaus #246 : 08.11.2006 klo 14:49:23

Moneenkos peliin KKK maksoi itsensä?
Kolomen Kopeekan Keegan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO, IVFC, MTK Hungária ja Ikitaistelija TARE.


Vastaus #247 : 08.11.2006 klo 14:59:00

Moneenkos peliin KKK maksoi itsensä?

Mulla oli kausikortti. Ensi vuonna ei todennákőisesti enáá ole, maksan kaikista peleistá táyden hinnan/ostan fanikausarin.
« Viimeksi muokattu: 08.11.2006 klo 15:02:20 kirjoittanut Kolomen Kopeekan Keegan »
Gunner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nuolen pääkirjoitusta


Vastaus #248 : 08.11.2006 klo 17:43:41

Ja maksoit itse sen kausikortin?
kinkladze

Poissa Poissa


Vastaus #249 : 08.11.2006 klo 17:45:55

Tykkimies kyykyttää.  Ylos

 
Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 12
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa