Suomentelen taas Tintistä, vaikka nämä artikkelit tuntuvat olevan vanhan toistoa, mutta mikäpä siinä jos Malmössä menee hyvin.
"Allsvenskanin kauhu"
;D
Malmön superduo rankaisi Häckeniä eilen: "Tulemme vain entistä paremmiksi"Malmön superduo on tehnyt 11 maalia kuudessa ottelussa. Ja se on vain silloin, kun he ovat tehneet yhteistyötä.
- Parannamme aina vain, selittää Junior.
Eilen Junior ja Jonatan Johansson laittoivat Häckenin tuusannuuskaksi ja se oli heidän paras esityksensä tähän mennessä. Huolimatta siitä, että molemmat kehuvat toisiaan ovat he yhtä mieltä siitä, että kärki on kaukana.
- Alamme löytää toisemme paremmin ja työskentelemme sen eteen, että parannamme yhä, kertoo Junior. Hän aloitti maalinteon upeasti vasurilla 11 minuutin jälkeen. Se meni suoraan Christoffer Källqvistille, joka pudotti pallon suoraan sisään käsistään.
- Minulla oli hiukan tuuria, mutta se oli kova laukaus ja pallo oli ilmeisesti liukas, sanoo Junior. Sitten Junior otti pelin täysin hallintaansa. Hän pelasi Jonatan Johanssonille 2-0 selkä maalia kohden ja voitti sen jälkeen jokaisen tilanteen ottelussa.
3-0 oli kollega Jonatan Johanssonin omaa näytöstä. Hän juoksi Mambo Mumban mielettömän takaisinpäinsyötön kiinni ja laukoi. Pallo tuli takaisin ja hän laukoi vasempaan kulmaan.
Oli vähän onnea- Se oli todella huono syöttö ja sitten minulla oli hiukan onnea, sanoo Johansson, jota Junior kehui kovasti ottelun jälkeen.
- Hän kuljettaa ja antaa minulle tilaa. Olen tänään ylpeä, vaikka olisin voinut tehdä enemmän maaleja. Tänään halusin luoda paljon tilanteita ja onnistuin.
Kuinka paljon paremmaksi voi sinun ja Jonatanin yhteistyö tulla?- Hän on tottunut englantilaiseen jalkapalloon ja meillä on edellytykset vain onnistua. Jokainen ottelu tulee olemaan parempi.
Kuinka pitkälle Malmö voi mennä tänä vuonna?- Meidän ei tarvitse tuijottaa taulukkoa vaan voimme vielä näyttää millainen joukkue olemme. Meillä on ollut huonoja toisia puoliaikoja, mutta tänään koko ottelu meni hyvin.
Sören Åkeby oli itseoikeutetusti tyytyväinen voittoon, joka pitää Malmön vielä kultakamppailussa mukana. Tappio olisi ollut huono asia.
- Vielä on monta erää jäljellä ja tulemme olemaan mukana kultataistelussa, selittää Åkeby.
Kuinka tärkeitä Junior ja Johansson ovat?- He näyttivät jo tänään kuinka korkeaa tasoa ovat ja tietysti he ovat tärkeitä. Kohtasimme nyt Allsvenskanin parhaat keskipuolustajat (Teddy Lucic ja Jimmy Nixon) ja he olivat koko ajan "hengenvaarassa".
Seuraavaksi odottaa Örgryte kotikentällään Jonatania ja Junioria.
Aftonbladetin kolumnisti kaipaa edelleen Litmasta takaisin kentälle. Malmön keskikenttä ei vieläkään toimi tarpeeksi hyvin. Toivottavasti Litti toipuisi ja auttaisi Malmöä pysymään kiinni mestaruuskamppailussa!!
Allsvenskanin maalitykit1. Paulinho Guàra, Hammarby, 9 mål.
2. Wilton Figueiredo, AIK, 7
3. Jonatan Johansson, Malmö, 6
James Keene, Gais, 6
Samuel Holmén, Elfsborg, 6
Anders Svensson, Elfsborg, 6
7. Junior, Malmö, 5