FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 05:38:42 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 11 [12]
 
Kirjoittaja Aihe: SU 4.5. klo 18.30 HooJiiKoo-KooTeePee - Tulevien Suomen Mestareiden kotiavaus  (Luettu 10588 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
simo hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti


Vastaus #275 : 06.05.2008 klo 13:52:03

...Kotkan kuuluisimman pelaajan tiedettiin olleen juoppo...

Sehä oli ???
Jeremy Beadle

Poissa Poissa


Vastaus #276 : 06.05.2008 klo 13:54:20

No nyyh nyyh :D Taisi olla sitten ensimmainen kerta Aunimo kuuli pelissa, etta tuomaria oltaisiin haukuttu jopa homoksi. Any publicity is good publicity? 8)

Mahdat olla nyt todella ylpea itsestasi kun olet paassyt huutamaan homoa jalkapallokatsomossa. Todella omaperaista ja tyylikasta. :(
kramp

Poissa Poissa


Vastaus #277 : 06.05.2008 klo 14:00:31

mä voin omakohtaisesti sanoa että mä en viitsi oikein liigamatseissa käydä kun hävettää niin paljon fanijoukkojen puolesta homottelut ja muut vastaavat älyvapaat huutelut. joitain vuosia sitten mulla oli klubin kausikortti ja olin faniryhmässä mukana mut kun osa faneista aina keskitty uhoamiseen eikä kannustamiseen niin mä en sitä sit jaksanut enään. ja toi any publicity is good publicity ei kyllä myöskään päde, tänkin päivän turun sanomissa oli mielipidekirjoitusta interin kannattajien kiroilusta ja käyttäytymisestä ja tollaset jutut pitää kyllä väen poissa katsomoista. tää nyt ei liity ainoastaan suomeen tai futikseen mut on mun mielestä valitettavaa, mielelläni mä kävisin enemmän kattomassa futista mut idioottikäyttäytyminen häiritsee sen verran paljon että mä ainakin oon yleensä valinnut kotona pysymisen.
FS Södra

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: The Nameless Thing


Vastaus #278 : 06.05.2008 klo 14:14:23


Boris Pugolla nämä  :D
Conky

Poissa Poissa


Vastaus #279 : 06.05.2008 klo 14:30:48

...

Korkki kiinni Kinky :D :keskari:
hullu jannika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: euroklubi


Vastaus #280 : 06.05.2008 klo 15:02:01

harmittavan tutunnäköinen kirjoitusasu. älä kopioi, kramphomo. HOMO!  ;)
Amado Guevara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi


Vastaus #281 : 06.05.2008 klo 20:06:51

No voi saatana teidän viallisen aivoproteesin saaneiden klubirunkkareiden kanssa.
Palautetta on laitettu HJK:lle jo aikoja sitten. Vieläpä sellaista todella asiallista ja rakentavaa. Mikä hiton pakko teillä on ottaa HJK kritiikki henkilökohtaisesti ja alkaa haastaa riitaa?
Kukahan täällä riitaa haastaa? Klubikannattajathan täällä runkkareiksi alko toisia haukkumaan? Yhyy, jouduitko jonottaa matsissa pari minuuttia liian pitkään? Epäilen kyllä syvästi kykyäsi laittaa asiallista palautetta... "runkkari"
komeet

Poissa Poissa


Vastaus #282 : 07.05.2008 klo 11:21:01

Hei haloo HJK fanit,nämä neuvoton ja rikkiviisas eivät olleet taatusti Finskillä matsissa vaan nyt on suru paidassa kun saarelaiset pätki Mypan kotona ja kaverit olivat pikku mypaliput taskussa ihan omassa fanikatsomossa hiirenhiljaa,ja samaan aikaan klupi juhli Hesassa.Samat nimimerkit käyvät aina räksyttämässä toisten pelaajista ja peleistä vaikkeivat olisi olleet edes paikalla. Katkeruus toisten menestyksestä se on kipeetä. ;)

 
Sivuja: 1 ... 11 [12]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa