FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 08:08:50 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 41 [42] 43 ... 69
 
Kirjoittaja Aihe: Nyt Palloliitto hereillä!  (Luettu 554140 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
törömömmö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aina laadukkaan keskustelun puolella.


Vastaus #1025 : 28.12.2017 klo 23:27:30

...mies voi rakastaa montaa naista, mutta vain yhtä jalkapalloseuraa Tuoppi Ylos

Sanoo nimimerkki jonka alla mainittuna kaksi seuraa ;)
BorisC

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Purha


Vastaus #1026 : 28.12.2017 klo 23:30:14

Sanoo nimimerkki jonka alla mainittuna kaksi seuraa ;)
Hyvä huomio :D

Toki tässähän kysytään suosikkijoukkuetta, erottelen seuran omaksi termikseen. Niin ja toisella tavalla kirjoittaessa tulisi sanomista :D
Lounasseuralainen

Poissa Poissa


Vastaus #1027 : 16.03.2018 klo 18:12:54

Nyt kun Sergei Eremenko siirtyi äiti-Venäjän helmoihin, olisi hyvä tietää onko junnuhuuhkajatasolla muitakin näitä kaksoiskansalaisia ym, jotka saattavat vaihtaa Suomen paidan johonkin muuhun? Tietysti kyseessä on aina pelaajan henkilökohtainen valinta, mutta siltihän nämä harmittavat. Miten palloliitto ja seurat pyrkii tukemaan ja tarvittaessa kotouttamaan kyseisiä pelaajia?
Moudinho

Poissa Poissa


Vastaus #1028 : 16.03.2018 klo 21:42:49

FC Lorientien u18 riveissä pelaa Ranskan ja Suomen passin omaava -02 syntynyt Toni Le Baron, pelipaikka linkki. Tyypiltään nopea ja taitava. Toivottavasti tämä ei mene ohi. Kukaan palloliitossa tuskin edes tietää pelaajaa.
W.A. Watanabe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, Potkupallopessimismi


Vastaus #1029 : 17.03.2018 klo 02:41:40

FC Lorientien u18 riveissä pelaa Ranskan ja Suomen passin omaava -02 syntynyt Toni Le Baron, pelipaikka linkki. Tyypiltään nopea ja taitava. Toivottavasti tämä ei mene ohi. Kukaan palloliitossa tuskin edes tietää pelaajaa.

Pelkästään sukunimen perusteella maajoukkueeseen!
Edmundo

Poissa Poissa


Vastaus #1030 : 17.03.2018 klo 02:54:56

Kuninkaan jalanjäljissä Paroni.
Hossam Ramsu

Poissa Poissa


Vastaus #1031 : 17.03.2018 klo 16:57:30

Matti Steinmann tänään HSV:n avauksessa Bundesliigassa. Joko voi alkaa huhuilla maajoukkueeseen?
Game

Poissa Poissa


Vastaus #1032 : 17.03.2018 klo 17:03:34

Pitäisi nyt saada hänelle se Suomen passikin.
Savon keisari

Poissa Poissa


Vastaus #1033 : 17.03.2018 klo 17:20:18

Sen lisäksi, ettei Suomen byrokratia noin vain taivu kansalaisuuden myöntämiseen tällaisissa tapauksissa, taitaa tuo U20 MM-kisoissa pelaaminen olla sellainen ettei myöskään FIFA:n säännöt enää vaihtamiseen taipuisi ainakaan suomalaisella neuvottelukyvyllä.
Herstein

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Heitto


Vastaus #1034 : 17.03.2018 klo 17:24:15

Sen lisäksi, ettei Suomen byrokratia noin vain taivu kansalaisuuden myöntämiseen tällaisissa tapauksissa, taitaa tuo U20 MM-kisoissa pelaaminen olla sellainen ettei myöskään FIFA:n säännöt enää vaihtamiseen taipuisi ainakaan suomalaisella neuvottelukyvyllä.

Käsittääkseni Steinmann voi yhä edustaa Suomea, vaikka alla onkin Saksan nuorisomaaotteluita.

Sen lisäksi, ettei Suomen byrokratia noin vain taivu kansalaisuuden myöntämiseen tällaisissa tapauksissa, taitaa tuo U20 MM-kisoissa pelaaminen olla sellainen ettei myöskään FIFA:n säännöt enää vaihtamiseen taipuisi ainakaan suomalaisella neuvottelukyvyllä.

Eikö suomalaisen äidin lapsella ole automaattisesti Suomen kansalaisuus? Steinmannilla ei taida olla Suomen passia, koska asunut koko elämänsä Saksassa.
Savon keisari

Poissa Poissa


Vastaus #1035 : 17.03.2018 klo 17:33:46

Ei, ainakaan tuohon aikaan kun Steinmann syntyi, kun Suomessa ei mikään kaksoiskansalaisuus ollut edes mahdollinen, eikä lähtökohtaisesti Saksa sellaista vieläkään tunnusta. Ja minä olen ymmärtänyt että Matin kohdalla ainut side Suomeen on jomman kumman puolen mummo. Pelkästään tällaisen yhteyden perusteella ei kansalaisuutta Suomi myönnä, eikä joidenkin muiden maiden tavoin Suomessa ole ollut tapana urheilijoiden yms. kohdalla poikkeuksia tehdä.
Herstein

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Heitto


Vastaus #1036 : 17.03.2018 klo 17:51:54

Ei, ainakaan tuohon aikaan kun Steinmann syntyi, kun Suomessa ei mikään kaksoiskansalaisuus ollut edes mahdollinen, eikä lähtökohtaisesti Saksa sellaista vieläkään tunnusta. Ja minä olen ymmärtänyt että Matin kohdalla ainut side Suomeen on jomman kumman puolen mummo. Pelkästään tällaisen yhteyden perusteella ei kansalaisuutta Suomi myönnä, eikä joidenkin muiden maiden tavoin Suomessa ole ollut tapana urheilijoiden yms. kohdalla poikkeuksia tehdä.

Steinmannin äiti on suomalainen ja ainakin Ilta-Sanomien toimittajan Johanna Nordlingin mukaan Mattikin olisi Suomen kansalainen, jolla vaan ei ole Suomen passia. Aika monimutkainen kuvio tämä kokonaisuudessaan on, mutta minua viisaammat kovasti väittäisivät, että Suomen maajoukkueen edustaminen olisi mahdollista, jos se vain pojua kiinnostaa.
Savon keisari

Poissa Poissa


Vastaus #1037 : 17.03.2018 klo 17:53:34

Steinmannin äiti on suomalainen ja ainakin Ilta-Sanomien toimittajan Johanna Nordlingin mukaan Mattikin olisi Suomen kansalainen, jolla vaan ei ole Suomen passia. Aika monimutkainen kuvio tämä kokonaisuudessaan on, mutta minua viisaammat kovasti väittäisivät, että Suomen maajoukkueen edustaminen olisi mahdollista, jos se vain pojua kiinnostaa.

Ok, sen taannoisen haastattelun perusteella muistelin vain, että olisi mummo ollut Suomesta lähtöisin. Mutta jos on Saksan paidassa ikäluokkapelejä pelatessaan ollut koko ajan Suomen kansalaisuus, niin sitten tietenkään ei ole teknisesti mitään estettä.
Edmundo

Poissa Poissa


Vastaus #1038 : 17.03.2018 klo 19:16:37

Steinmannin haastattelusta Kymppipaikalle:

Uutinen
– Isoäitini tulee Suomesta eli tarkalleen ottaen olen vain yhden neljäsosan verran suomalainen. Aiemmin kävimme usein lomalla Suomessa ja pidin matkoista kovasti. En osaa itse puhua suomea sujuvasti, mutta ymmärrän sitä hyvin.

– Totta puhuakseni olen seurannut Suomen liigaa ja suomalaisia Bundesliga-pelaajia vain ohimennen. Suomen maajoukkueen otteita seuraan jo hieman suuremmalla mielenkiinnolla.

Loikkaamista Suomen paitaan ei Steinmann ole ajatellut, eikä se tällä hetkellä olisi mahdollistakaan.

– En ole ajatellutkaan mahdollisuutta pelata Suomen maajoukkueessa. Minulla ei toistaiseksi ole Suomen passia eikä minuun ole koskaan oltu yhteydessä Suomen liitosta.


http://kymppipaikka.fi/Suomalaiset-maailmalla/Haastattelussa-Hamburger-SV-n-suomalaistaustainen-lupaus-Matti-Steinmann
Hossam Ramsu

Poissa Poissa


Vastaus #1039 : 17.03.2018 klo 21:43:02

Viimeinen lause sopii hyvin tähän topikkiin.
Pajicz

Poissa Poissa


Vastaus #1040 : 17.03.2018 klo 23:37:44

Matti Steinmann -keskustelun myötä oli pakko vilkaista etten lukenut pari vuotta vanhoja keskusteluja. Olin ehtinyt jo tuomita täysin menetetyksi lupaukseksi.
Bateman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RM, Pool, Hjk. Casillas, Ronttu, Pasi, Virkkunen.


Vastaus #1041 : 18.03.2018 klo 00:58:36

Eremenkolla on ihan hyvät taloudelliset perusteet tuolle Venäjän majuun siirtymiseen. Pääsenee pelaamaan rybyjen sarjaa kotimaisella statuksella. Voi olla, että pikkuisen painaa se, ettei Suomessa oikein kukaan mennyt velipojan taakse kokkelikäryn jälkeen. (Roman oli tyhmä, ehkä uhri, muttei huijari.)
Lounasseuralainen

Poissa Poissa


Vastaus #1042 : 18.03.2018 klo 17:14:10

Eremenkolla on ihan hyvät taloudelliset perusteet tuolle Venäjän majuun siirtymiseen. Pääsenee pelaamaan rybyjen sarjaa kotimaisella statuksella. Voi olla, että pikkuisen painaa se, ettei Suomessa oikein kukaan mennyt velipojan taakse kokkelikäryn jälkeen. (Roman oli tyhmä, ehkä uhri, muttei huijari.)

Sorry off topic, mutta vaikea on ollut Romaa tukea kun äijä itse ei ole sanallakaan kertonut asiasta.
Bateman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RM, Pool, Hjk. Casillas, Ronttu, Pasi, Virkkunen.


Vastaus #1043 : 18.03.2018 klo 23:47:52

Sorry off topic, mutta vaikea on ollut Romaa tukea kun äijä itse ei ole sanallakaan kertonut asiasta.

Minun muistikuvien mukaan joku taho sanoi, että bileissä olisi snortannut. Asian pihvi on mulle se, että Roman ei doupannut varsinaisesti. Varsinaisistakin douppaajista osa on päässyt mitä ihmeellisimmillä suutelu tai pihvinsyönti tekosyillä pälkähästä. Eremenkon kohdalla suomalainen urheilujournalismi olisi voinut puolustaa Romaa kännissä kokeilemaan haksahtaneena, tjsp. Kun vertaa Norjalaisten selvään douppaukseen, jota koko kansakunta puolustelee, niin aika karulta varmaan tuntuu ja en ihmettelisi yhtään, jos siitä on katkeruutta syntynyt.

ps. foorumisofta luulee, että olen yrittänyt tämän useamman kerran jo lähettää. Näitä tulee usein tuon kirjautumisen vanhenemisen kanssa.
törömömmö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aina laadukkaan keskustelun puolella.


Vastaus #1044 : 19.03.2018 klo 13:45:03

Pointti tuossa lienee, että Roma ei ole itse aktiivisesti asian kanssa tullut esiin eikä ole osoittanut tukea tarvitsevansa, eikä media voi huhupuheita kommentoida. Tällaisessa tilanteessa median ei mielestäni pidä ruotia tilannetta enempää ellei uutisoinnin kohde itse ole tähän valmis.

Edit, rautalankaa: norjalaisdouppaajat ovat itse julkisesti itkeneet tiedotustilaisuudessa ja pyytäneet anteeksiantoa ja tukea, Roman ei.
Andreas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Jaro, BVB09 ja Chelsea FC


Vastaus #1045 : 06.04.2018 klo 14:44:12

Simon Hedlund on pettynyt siihen että ei tule mahdollisuutta Ruotsin maajoukkueessa, vaikka pelaa koko ajan Union Berlinin kanssa. Ja vihjailee nyt että olisi vaihtamassa sini-valkopaitaan. Hänen äiti on suomalainen. Kyseessä siis joku hyökkäävämpi keksikenttäpelaajasta, pelaa Unionin 3-4-3 systeemissä wingerinä.
https://www.fotbollskanalen.se/sverige/besviken-pa-blagult---nu-oppnar-hedlund-for-landslagsbyte-klart-jag-ar-missnoj/
https://en.wikipedia.org/wiki/Simon_Hedlund
Finnish Kebab

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, AC Oulu


Vastaus #1046 : 06.04.2018 klo 14:51:34

Sauna lämpimäksi, selkä puhtaaksi ja seuraavaan majuporukkaan mukaan vaan.
Naapel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #1047 : 06.04.2018 klo 14:54:53

Olisiko tässä oikeasti mahdollisuus saada laituri maajoukkueeseen? Ikuista kausikorttia vaan ja vaikka henkilökohtainen sauna Olympiastadionille.
Johtaja Calu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta


Vastaus #1048 : 06.04.2018 klo 14:59:32

Jätän tämän vain tähän.

Simon Hedlund on puoliksi suomalainen koska hänen äitinsä Tuulikki on suomalainen. Simonilla on lukuisia junnumajumatseja Ruotsin paiassa mutta sehän ei nykyään merkkaa mitään, vaan voisi edustaa aikuisten tasolla Suomea. Siitä tuulennopea kakkosbundestason laituri/hyökkääjä jengiin.

http://www.transfermarkt.com/simon-hedlund/profil/spieler/116900

http://www.berliner-kurier.de/sport/1--fc-union/alter-schwede-simon-kritisiert-sein-top-spiel-25235418
D mies

Poissa Poissa


Vastaus #1049 : 06.04.2018 klo 15:40:19

Oishan se hienoo jos joskus (ensimmäistä kertaa?) näinkin päin.

 
Sivuja: 1 ... 41 [42] 43 ... 69
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa