FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.11.2024 klo 17:43:21 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 4 [5] 6 ... 9

Kirjoittaja Aihe: Seppo "Volvo" Markkanen - Tampereen eliittiä tuomaroinnissa  (Luettu 70341 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Fructuoso

Poissa Poissa

Vastaus #100 : 19.07.2008 klo 21:54:15

Kuulostaa hienolta mieheltä  Ylos
BrDead
Vastaus #101 : 22.07.2008 klo 00:33:34

Tällä viikolla Markkasen voi bongata seuraavista peleistä:

36    C152/1    22.7.    19:15    Nokia kk.2    NoPy    Pato       Markkanen Seppo
82    52/1    23.7.    19:30    Tre Ahvenisjärvi 2    City    Kristallipalatsi       Markkanen Seppo    Lazar Christopher    Hautakorpi Jani
75    53/1    24.7.    20:00    Tre Tesoma    LaPro    FC ViP       Salonen Paavo    Lazar Christopher    Markkanen Seppo
25    LNKAKKONEN/1    26.7.    15:00    Tre Kauppi 4    Ilves-P    TuWe       Tuominen Juha    Markkanen Seppo    Lazar Christopher    
1    LBTSM/1    27.7.    15:00    Tre Lamminpää    Ilves    JyPK       Pulkkinen Petteri    Markkanen Seppo    Harju Jyri

Hurja viikko siis edessä. Välipäivinä siis vain jo mennyt maanantai ja perjantai.

C-poikien pelissä tiistaina siis yksin, keskiviikkoisessa Cityn ja Kristallipalatsin välisessä väännössä päätuomarina ja muissa avustavana.
_rok

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves

Vastaus #102 : 22.07.2008 klo 19:15:14

Seppo tuli viheltään C junnujen peliä meidän pelin jälkeen ja pyysin sitä istahtaan sit meidän vaihtopenkille kun peliä oli 5min jäljellä ku se otti lämpöä siinä! Kyllä Seppo lämmitteli pienellä kävelyllä tulevaa koitosta.
Kertoi mm.että seksikkään rusketuksen on saanut kentällä, ei mökillä kalassa ollessaan joten kaikki jotka kaipaa rusketusta niin tuomariksi vaan.
Kysyin onko mitään kommelluksia sattunut niin se sanoi että kyllähän mulle niitä sattuu aina ja kertoi seuraavat tarinat:

"Tää ei olis kyllä tarkkailijan silmää kestänyt. Tapahtui Ylöjärvellä yhdes B:n pelissä missä olin linjalla ja Innanen vihelsi.
No pelaaja loukkaantu ja vastustaja pelasi omas päässä pallon mun kohdalta ylitse. Pysäytin pallon ja otin sen syliin.
Odottelin että pelaaja hoidetaan ja peli voi jatkua. No kukaan vastustaja ei tullut heittämään sitä fair-play:nä kentälle kun
peliä piti jatkaa sivurajaheitolla. No mä siinä hetken odottelin ja ajattelin josko voidaan jatkaa mun heitolla. Mä sit
heitin oikean sivurajaheiton sinne pakeille jotka pelas sen yli ja siitä sit jatkettiin"
 Ylos

"Toinen oli kun tää samainen tuomari mikä nyt oli viheltämässä meillä on ammatiltaan pastori(?) niin pelissä missä oli
Seppo ja tämä tuomari tapahtui pieni loukkaantuminen. Mies jäi makaan kentälle ja "pastori" meni katsomaan loukkaantunutta.
Huusin sit kentälle että sattuiko niin pahasti että tarvitaan jo pappiakin paikalle"
 Ylos
Stube

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nops, Arsenal, Tre U, Suomi, Fc Tömäys.

Vastaus #103 : 24.08.2008 klo 20:34:58

Seppo tuli viheltään C junnujen peliä meidän pelin jälkeen ja pyysin sitä istahtaan sit meidän vaihtopenkille kun peliä oli 5min jäljellä ku se otti lämpöä siinä! Kyllä Seppo lämmitteli pienellä kävelyllä tulevaa koitosta.
Kertoi mm.että seksikkään rusketuksen on saanut kentällä, ei mökillä kalassa ollessaan joten kaikki jotka kaipaa rusketusta niin tuomariksi vaan.
Kysyin onko mitään kommelluksia sattunut niin se sanoi että kyllähän mulle niitä sattuu aina ja kertoi seuraavat tarinat:

"Tää ei olis kyllä tarkkailijan silmää kestänyt. Tapahtui Ylöjärvellä yhdes B:n pelissä missä olin linjalla ja Innanen vihelsi.
No pelaaja loukkaantu ja vastustaja pelasi omas päässä pallon mun kohdalta ylitse. Pysäytin pallon ja otin sen syliin.
Odottelin että pelaaja hoidetaan ja peli voi jatkua. No kukaan vastustaja ei tullut heittämään sitä fair-play:nä kentälle kun
peliä piti jatkaa sivurajaheitolla. No mä siinä hetken odottelin ja ajattelin josko voidaan jatkaa mun heitolla. Mä sit
heitin oikean sivurajaheiton sinne pakeille jotka pelas sen yli ja siitä sit jatkettiin"

"Toinen oli kun tää samainen tuomari mikä nyt oli viheltämässä meillä on ammatiltaan pastori(?) niin pelissä missä oli
Seppo ja tämä tuomari tapahtui pieni loukkaantuminen. Mies jäi makaan kentälle ja "pastori" meni katsomaan loukkaantunutta.
Huusin sit kentälle että sattuiko niin pahasti että tarvitaan jo pappiakin paikalle"
 Ylos

Se pappi on Reinikaisen Kimmo, myi makkaraa tänä viikonloppuna Nokialla innolla!<33 Siinä sivussa vihelsi!

Seposta vielä juttu.. Tänä lauantaina oli Nopsajalka-turnauksessa junnupelejä ja tottakai olin scouttaamassa paikalla. No erätauko tuli ja Seppo tulee kentältä naama punasena pois ja toiselta kentältä huuta toinen valmentaja et "tules ryypylle!" seppo: "rggrhmm..ONKS SULLA SIÄ KIRKKAITA?!?!" Hajosin.
"Suus kii!" Jos yrittää kertoo kenen jalasta se oikeesti meni... Hauska mies..

Viime talvena futsalissa jutteli monta minuuttia meidän valmentajan kanssa samalla kun "vihelsi"...
 Ylos

« Viimeksi muokattu: 24.08.2008 klo 20:39:12 kirjoittanut Stube »
Stögö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP

Vastaus #104 : 25.08.2008 klo 10:47:59

Kuulostaa hienolta mieheltä  Ylos

sama, aiheutti repeilyä  :D
Zippendaali

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Rönpsä & TPV

Vastaus #105 : 29.08.2008 klo 15:02:28

Taidanpa minäkin uutena tällä voorumilla avautua "VOLVOSTA" kun osui tämä topicci silmään..hetki otan vähän viunaa ensin!! "Volvo" Markkanenhan on legenda..ei käy kieltäminen..heh. Itsekin noita alasarjoja kolunneena tuli törmättyä kyseiseen hemmoon aika ajoin ja ja lappujahan tää kaveri mulle heilutteli alkuaikoina ennenkuin opin "tuntemaan" äijän!!Välillä nauroin vedet silmissä ja sitten itkin vedet silmissä kaverin viheltelyjen takia..No asiaan joskus 90-luvulla pelattiin Pikkolan hiekka-kentällä Kangasalla(tähän väliin heitän että velipoika pelas samaan aikaan ja joka oli tunnettu "kovista otteista" Volvonhan silmään se aina osu..kaverin jonka kaikki olis halunnut mutta kun oli vastustajan puolella niin vittu mikä poru ja sika jne...100% joukkue pelaaja!!) no siinä kun otettiin alkulämpöö niin Markkanen käveli meijän koutsin pakeille ja kysyi että pelaako se se mikä sen kaverin nimi nyt oli niin koutsi hiffas heti kenestä oli kyse ja sanoi että ei pelaa tänään ja Markkanen vähän aikaa tuumattuaan sanoi että sehän on hyvä niin ei tarvi kortteja heilutella ku jäi kotio..no samaan hengenvetoon meijän koutsi sanoi että juu mutta sen veli pelaa!! No Markkasellahan meni pasmat sekaisin ja tokas että onks sillä saatana velikin!!! ollaan aika ajoin sauna-illoissa naurettu...Toinen homma mikä muistuu mieleen niin sain Markkaselta punasen kortin ja räksytin minkä kerkesin ja Markkanen coolisti siinä aikansa kuunneltuaan sanoi jos et ny oo hiljaa niin ajan veljeskin ulos( ei pelannut siinä pelissä!!) sanoin että vittu senkun ajat saatana ja äijä puhalsi pilliin ja kaikki katteli kentällä hölmistyneenä et mitäs ny ja Markkanen huutaa missä tän kaverin veli on..nauroin itteni kipeeksi ja sanoin en tiä kun ei oo täälä pelaamassa!!! No vastustaja sai vaparin ja peli jatkui...heh..Niin ja mikä tekee tästä kaikesta vitun koomista niin Markkanen toi  autonsa meijän äijälle huoltoon ja velipoika oli silloin äijää jeesaamassa ja kun "Volvo" pölähti pihaan veli nauroi niin perkeleesti ja volvo tokas siihen että jarruissa on jotain vikaa..veli kyseli että tuukko  viikonloppuna viheltään meijän  peliä Suoramalle ja Markkanen sano että taidanpa tulla.. siihen veli sitten tokas että mites jarrut laitetaan hyvin vai ookko meijän miehiä...Markkanen vähän aikaa tuumattuaan no jos mää yhen rankkarin koitan antaa..vittu tää äijä on legenda jos kuka!!! Ylos Ylos Ylos

Voisko joku joka jaksaa suomentaa tän? Ei jaksanu ees vähää alusta..
Stürmer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: YJPKKÄ & Suomen naiset.

Vastaus #106 : 29.08.2008 klo 15:12:33

"Mä annoin nyt noiden toisten heittää, kun te kohta kumminkin saatte sen pallon."

Kessi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manchester United, LiePo, Ikurin Vire

Vastaus #107 : 14.09.2008 klo 15:19:16

"Volvo" tänään yksinään vihelmässä FC Teivo-TJK LiePo peliä.

Lyhykäisyydessään... Kulmat meni välillä maalipotkuiks ja pahimmillaan heitoks. Maalipotkut kulmiks ja HELVETIN paljon jäi viheltämättä. Tämä kuitenkin kummallekin joukkueelle edes aika tasapuolisesti. Kysynkin piiriltä: voiko tästä jo saada jotain alennusta???
hanunho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NoPy, Liverpool

Vastaus #108 : 14.09.2008 klo 20:02:46

Aivan. Ja suuttu piruvie kun yritin vähä neuvoa! Ja korttihan siitä vilahti...

Eli puolet vähemmän pilliin puhalluksia, puolet vähemmän keuhkot kuluu (kun ei edes juokse) ja joukkueilta perintään vaan puolet palkkiosta. Eikö olis jo kohtuullisen reilua?
valdanito

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maajoukkue, TamU

Vastaus #109 : 14.09.2008 klo 20:04:52

Eipä ollut tänne vielä kukaan raportoinut, että viime viikonloppuna Sepi liputti Kyröskoskella rajaheiton paitsioksi. Ylos
Habba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Argentiina

Vastaus #110 : 14.09.2008 klo 21:40:46

Huomenna pelataan Sepin komennuksessa. Yliopiston ulkofutissarjaa siis. :D
Didi the Kaiser

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KePS

Vastaus #111 : 15.09.2008 klo 19:26:02

Monelta Habballa oli peli?

Itse nyt vasta Seppoon tutustuin, enkä pettynyt. Toista puoliaikaa saatiin venata hetki, kun Seppo selvitti puistoa kaartelevan lennokin ohjauskykyä virran mahdollisesti loppuessa. Katse pysyi myös tiukasti kyseisessä lentsikassa koko matsin ja vieressä höntsänneet pelaajat saivat raporttia sen edesottamuksista.  8)
Habba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Argentiina

Vastaus #112 : 15.09.2008 klo 19:48:26

Monelta Habballa oli peli?

16:10, Luuppi Reds vs. Hellpatrol

Meidän pelissä Markkanen oli aika tylsällä päällä... liekö jo ollut sitten väsynyt.  :( Tosin käski kyllä ottelun alussa tasoittaa hieman jakoja, kun pelaajia oli jotain 5 vs. 17  :D
Playmaker

Poissa Poissa

Vastaus #113 : 15.09.2008 klo 20:48:17

"Volvo" tänään yksinään vihelmässä FC Teivo-TJK LiePo peliä.

Lyhykäisyydessään... Kulmat meni välillä maalipotkuiks ja pahimmillaan heitoks. Maalipotkut kulmiks ja HELVETIN paljon jäi viheltämättä. Tämä kuitenkin kummallekin joukkueelle edes aika tasapuolisesti. Kysynkin piiriltä: voiko tästä jo saada jotain alennusta???
Hei, ei sepiä kiinnosta. Sepi on ihan varmaan ollu räikällä jo ennen ku sä heräsit miehes vierestä, ja se vihelsi yksin 2 peliä putkeen mihin sun kunto ei edes riitä. Sit se lähti ajaan kotio aitolahdelle ja soitti matkalla muijalle et laita sauna päälle sepi on vähä hikine. Ja sit sä (joku huus ku teivon äijä pääs ykä läpi, et kylmäks!)
lähettää piiriin viestiä et saisko alennusta jonka jälkeen tuli s.postia koko tampereen piirin erotuomareille.
häpeä!!! :keskari: :keskari: :keskari:
Stürmer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: YJPKKÄ & Suomen naiset.

Vastaus #114 : 15.09.2008 klo 20:57:44

Ja sit sä (joku huus ku teivon äijä pääs ykä läpi, et kylmäks!)
lähettää piiriin viestiä et saisko alennusta jonka jälkeen tuli s.postia koko tampereen piirin erotuomareille.

uuh/uhh... Alas  Ei näin. Volvo on Hieno Mies ja legenda.  Ylos

BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Unico Grande Amore,Boca Juniors,Ilves,Melde

Vastaus #115 : 15.09.2008 klo 22:36:19

Volvo on hieno mies  Ylos

Ei vittuilla Sepolle.
Combine

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ManU

Vastaus #116 : 15.09.2008 klo 22:43:27

Hei, ei sepiä kiinnosta. Sepi on ihan varmaan ollu räikällä jo ennen ku sä heräsit miehes vierestä, ja se vihelsi yksin 2 peliä putkeen mihin sun kunto ei edes riitä. Sit se lähti ajaan kotio aitolahdelle ja soitti matkalla muijalle et laita sauna päälle sepi on vähä hikine. Ja sit sä (joku huus ku teivon äijä pääs ykä läpi, et kylmäks!)
häpeä!!! :keskari: :keskari : :keskari :
Mutasarjahöntsien liian tosissaan ottamiselle ja siitä seuraaville itkupotkuraivareille toki   ::) :keskari:
pertsa vippunen

Poissa Poissa

Vastaus #117 : 23.12.2008 klo 10:27:27

Voi voi, Joulu pilalla:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1628371
Spox

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aduriz ja Betis

Vastaus #118 : 23.12.2008 klo 10:30:15

Katsoessani pari viikkoa sitten harrastesarjan futsalia Sepi katsoi kaulassani ollutta Barcelonan huivia ja kysäisi "onko tuo aston villaa?"  ::)
referee3000

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal

Vastaus #119 : 23.12.2008 klo 10:35:23

Ehdin jo pelästyä, mutta onneksi kyseessä oli eri Markkanen.  :o
Belvedere

Poissa Poissa

Vastaus #120 : 10.01.2009 klo 22:35:19

Seppo on hieno mies, viheltää myös yliopistosarjoissa futista ja futsalia. Sepon liikkuminen on erittäin älykästä - ei turhia liikkeitä eikä juuri koskaan tiellä. Kaikki virheet menee myös tasapuolisesti.

Sepolle  Ylos
batteri

Poissa Poissa

Vastaus #121 : 10.01.2009 klo 22:48:49

Tänään oli kyllä jäätäviä juttuja hieno kuunnella kun olin toimitsemassa niin seppo avautui aina välillä...

Tänäänkin sepon pasmat meni täysin sekaisin aamupäivällä kun asettelija Auvinen soitti Sepolle ja totesi hänellä olevan sählypelit tuomaroitavana 2 h päästä. Pahinta oli että Seppo oli kioskilla tekemässä veikkausta ja nyt jäi Sepon veikkausrivi hieman hutiloiduksi kun tuli kiire tuomaroimaan.
BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Vastaus #122 : 11.01.2009 klo 08:59:14

Tänään oli kyllä jäätäviä juttuja hieno kuunnella kun olin toimitsemassa niin seppo avautui aina välillä...

Tänäänkin sepon pasmat meni täysin sekaisin aamupäivällä kun asettelija Auvinen soitti Sepolle ja totesi hänellä olevan sählypelit tuomaroitavana 2 h päästä. Pahinta oli että Seppo oli kioskilla tekemässä veikkausta ja nyt jäi Sepon veikkausrivi hieman hutiloiduksi kun tuli kiire tuomaroimaan.

:) Ylos
dam10

Poissa Poissa

Vastaus #123 : 11.01.2009 klo 12:27:12

:) Ylos
en oo kyl seppoo ikinä nähnyt noin kujalla, jos suoraa sanotaan...rupes jopa vittuileen mulle ja harvemmin mulla pinna palaa...
no seppo on seppo :D
BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Vastaus #124 : 12.01.2009 klo 11:02:18

Seppo oli kyl hieman kujalla lauantaina Raholassa,myönnettäköön  :)

Sivuja: 1 ... 4 [5] 6 ... 9

Siirry: