FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 13:48:52 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 10 [11]
 
Kirjoittaja Aihe: Logontekijöille uusi haaste!  (Luettu 31693 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
referee3000

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal


Vastaus #250 : 12.04.2016 klo 19:51:40

FF2 Jalkapalloturnaus järjestetään tänä vuonna 10. kertaa. Sen kunniaksi olisi hienoa saada ns. juhlalogo turnausta varten. Voin jo etukäteen tarjota hyvistä ehdotuksista virtuaalituoppeja ja -peukkuja, mutta valitun logon tekijä saa myös mainetta ja kunniaa.
RicoSuave

Poissa Poissa


Vastaus #251 : 21.07.2017 klo 08:55:47

Löytyiskö halukasta tekemään joukkueellemme logon? Kilpi-tyyli, värit keltainen/sininen. Kilvestä pitäisi näkyä perustamisvuosi 2006, sekä nimi WCMF.
Pluto

Poissa Poissa


Vastaus #252 : 21.07.2017 klo 14:33:07

Löytyiskö halukasta tekemään joukkueellemme logon? Kilpi-tyyli, värit keltainen/sininen. Kilvestä pitäisi näkyä perustamisvuosi 2006, sekä nimi WCMF.



Jos olet turkulainen, saat tarjota kaljan joku kerta. ;) Ps. Jos joku muu kaipaa jengilleen logoa, niin voin pientä korvausta (vähän isompi kuin kalja) vastaan niitä mahdollisesti duunailla. YV:tä vaan mulle.
« Viimeksi muokattu: 21.07.2017 klo 15:16:09 kirjoittanut Pluto »
RicoSuave

Poissa Poissa


Vastaus #253 : 21.07.2017 klo 17:24:32

Jos olet turkulainen, saat tarjota kaljan joku kerta. ;) Ps. Jos joku muu kaipaa jengilleen logoa, niin voin pientä korvausta (vähän isompi kuin kalja) vastaan niitä mahdollisesti duunailla. YV:tä vaan mulle.

Nyt tuli hieno!

Tervetuloa noutamaan oluset Turun Kupittaanpuistosta lauantaina 29.7. ;)
Mágico Madrid

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Furkka & Espanjan Rive


Vastaus #254 : 03.06.2023 klo 12:34:32

Löytyihän tämä otsikko. Nyt ei ole haussa omalle seuralla logoa vaan pitäisi päivittää divariseuran logo. Kyseessä siis FJK, jolle tahtoisin uuden logon. Olisin aloittamassa seuralla Football Managerissa, mutta tuo FJKn logo niin karmea että saattaa pelit jäädä pelaamatta. :D

Saatan kirjoittaa tuonne FM2023 päiväkirjaotsikkoon, mikäli homma lähtee rullaamaan kunnolla. Eli siellä saattaisi logo vilahdella. Tiedostomuotona png olisi paras.

Mulla ei oo mitään tekemistä FJKn tai Forssan kanssa, joten ei ainakaan minun toimesta päädy viralliseen käytöön. :)

Kiitoksia etukäteen, mikäli kiinnostuneita löytyy.
Chuck

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Путiн хуйло!


Vastaus #255 : 03.06.2023 klo 22:30:15

Löytyihän tämä otsikko. Nyt ei ole haussa omalle seuralla logoa vaan pitäisi päivittää divariseuran logo. Kyseessä siis FJK, jolle tahtoisin uuden logon. Olisin aloittamassa seuralla Football Managerissa, mutta tuo FJKn logo niin karmea että saattaa pelit jäädä pelaamatta. :D

Saatan kirjoittaa tuonne FM2023 päiväkirjaotsikkoon, mikäli homma lähtee rullaamaan kunnolla. Eli siellä saattaisi logo vilahdella. Tiedostomuotona png olisi paras.

Mulla ei oo mitään tekemistä FJKn tai Forssan kanssa, joten ei ainakaan minun toimesta päädy viralliseen käytöön. :)

Kiitoksia etukäteen, mikäli kiinnostuneita löytyy.



Nykyäänhän tämä on helppoa kun tekoälyn voi laittaa vääntämään näitä. Laatu toki on mitä on, joskus osuu, joskus ei.

Tähänkin meni noin kaksi minuuttia, kun Dalle 2:lla väänsin jollain "traditional blue soccer crest, no text" -promptilla pohjan ja laitoin sitten FJK paintilla päälle. :D Esim. Midjourneyllä saisi varmaan parempaa tulosta, mutta olen jo käyttänyt siihen ilmaisen kokeiluni niin ei voinut testailla. Eikä tämäkään nyt mikään hieno ole, mutta käytettyyn aikaan nähden mielestäni ihan välttävä. Tonne nauhoihin voi sitten laittaa vaikka vuosilukuja tai jonkun tekstinpätkän, jos siltä tuntuu.

 
Sivuja: 1 ... 10 [11]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa